quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:30 schreef JennaSometimes het volgende:
Ik vind het vreemd hoe mensen in dit topic er gelijk vanuit gaan dat ik dit topic hebt gemaakt om op één of andere manier jullie duidelijk te maken dat ik ''hot stuff'' bent. Dit was echter niet mijn doel bij het maken van dit topic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:40 schreef Goanaut het volgende:
Ik kijk ook graag even naar vrouwelijk schoon dat voorbij komt, maar blijven staren of zelfs fluiten / naar iemand roepen is ronduit seksistisch. Genoeg mannen zullen helaas nooit het niveau van neanderthaler ontstijgen.
Vandaag op het terras keek zo'n dikke oude kortharige vrouw me aan!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:43 schreef Rezania het volgende:
En vrouwen die staren zijn niet klachtwaardig?
Zo'n type met een kort pittig kapsel.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:44 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Vandaag op het terras keek zo'n dikke oude kortharige vrouw me aan!
Dat komt zelden voor, het zijn altijd de vrouwen die hier de dupe van zijn. Mannen moeten manieren leren.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:43 schreef Rezania het volgende:
En vrouwen die staren zijn niet klachtwaardig?
En als er niemand kijkt voel je je lelijk. Vrouwen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:44 schreef JennaSometimes het volgende:
[..]
Dat komt zelden voor, het zijn altijd de vrouwen die hier de dupe van zijn. Mannen moeten manieren leren.
Ja! ook met zo'n bril en te gekleurde haren!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zo'n type met een kort pittig kapsel.![]()
[ afbeelding ]
Ik heb het liever niet dat mannen telkens naar me te lopen staren.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
En als er niemand kijkt voel je je lelijk. Vrouwen.
Een vrouw die er goed uitziet en opvalt vanwege haar "zomerse" outfit valt mij ook altijd wel op en ik mag daar ook graag even naar kijken.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:36 schreef JennaSometimes het volgende:
Het is niet mogelijk voor een vrouw om te gaan hardlopen zonder gelonkt te worden door mannen van jong tot oud. ''Draag dan wijde kleding zodat het dekt.'' Het is te warm om met zo veel stof rond te lopen en ik hou wel van het gevoel om wat zon te krijgen, en een kleur te krijgen. Ik vind het vervelend om met vol motivatie en een fijn gevoel te gaan hardlopen en dan heb je een auto vol mannen die sloom langs rijden, naar je te lopen staren, en mischien zelfs gaan fluiten of uit je autoruit te gaan schreeuwen om voor aandacht te vragen, en dan sta je daar beschaamd of oncomfortabel. Leer eens wat manieren, mijn lichaam is geen tentoonstelling voor jouw ogen om op te gaan lusten. Ik jog niet voor jouw genot en mannen als hen maakt hardlopen voor mijn genot heel moeilijk.
Nee joh, tuurlijk niet.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:46 schreef JennaSometimes het volgende:
[..]
Ik heb het liever niet dat mannen telkens naar me te lopen staren.
En wat nou als er echt helemaal niemand meer naar je staart? Wat dan? Voel je je dan een dikke zeug en neem je een kort pittig kapsel? Jankerd.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:46 schreef JennaSometimes het volgende:
[..]
Ik heb het liever niet dat mannen telkens naar me te lopen staren.
hihiquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:44 schreef JennaSometimes het volgende:
[..]
Dat komt zelden voor, ....
Precies, vrouwen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
En wat nou als er echt helemaal niemand meer naar je staart? Wat dan? Voel je je dan een dikke zeug en neem je een kort pittig kapsel? Jankerd.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:48 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Precies, vrouwen.Als niemand naar d'r staart heeft ze binnen een week een eetstoornis.
Ik ken ook een jongen met een eetstoornis hoor!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:48 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Precies, vrouwen.Als niemand naar d'r staart heeft ze binnen een week een eetstoornis.
Ja, die zijn er ja.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:52 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik ken ook een jongen met een eetstoornis hoor!
Er is een verschil tussen even kijken en een ''uur lang'' staren. Als jij een vrouw was zou jij je ook niet bepaald gemakkelijk gevoelen wanneer mannen ''minuten lang'' naar je staren. Dat komt bij jou als man zijnde niet voor.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
En wat nou als er echt helemaal niemand meer naar je staart? Wat dan? Voel je je dan een dikke zeug en neem je een kort pittig kapsel? Jankerd.
Stel je toch niet zo aan, mens... jezus...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:36 schreef JennaSometimes het volgende:
Het is niet mogelijk voor een vrouw om te gaan hardlopen zonder gelonkt te worden door mannen van jong tot oud. ''Draag dan wijde kleding zodat het dekt.'' Het is te warm om met zo veel stof rond te lopen en ik hou wel van het gevoel om wat zon te krijgen, en een kleur te krijgen. Ik vind het vervelend om met vol motivatie en een fijn gevoel te gaan hardlopen en dan heb je een auto vol mannen die sloom langs rijden, naar je te lopen staren, en mischien zelfs gaan fluiten of uit je autoruit te gaan schreeuwen om voor aandacht te vragen, en dan sta je daar beschaamd of oncomfortabel. Leer eens wat manieren, mijn lichaam is geen tentoonstelling voor jouw ogen om op te gaan lusten. Ik jog niet voor jouw genot en mannen als hen maakt hardlopen voor mijn genot heel moeilijk.
Mensen staren juist graag naar mij.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:53 schreef JennaSometimes het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen even kijken en een ''uur lang'' staren. Als jij een vrouw was zou jij je ook niet bepaald gemakkelijk gevoelen wanneer mannen ''minuten lang'' naar je staren. Dat komt bij jou als man zijnde niet voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100% gluten en koemelk eiwitvrij!
Maar ook naar je penis of naar je kont op een heel seksuele wijze?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mensen staren juist graag naar mij. [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:54 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Ik kwam laatst een hardloopster tegen die liet me haar poes zien.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Laat ze maar, is toch een beetje een compliment.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:54 schreef JennaSometimes het volgende:
[..]
Maar ook naar je penis of naar je kont op een heel seksuele wijze?
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:54 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Ik kwam laatst een hardloopster tegen die liet me haar poes zien.![]()
![]()
CrocsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._!
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Maar het blijft seksistisch en zoiets kan ik niet als een compliment beschouwen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Laat ze maar, is toch een beetje een compliment.
Minuten lang? Dan moet je haast wel wat interessanters dan hardlopen aan het doen geweest zijn. Of het zijn echt sneue figuren.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:53 schreef JennaSometimes het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen even kijken en een ''uur lang'' staren. Als jij een vrouw was zou jij je ook niet bepaald gemakkelijk gevoelen wanneer mannen ''minuten lang'' naar je staren. Dat komt bij jou als man zijnde niet voor.
Dan zeg je dat tegen ze.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:56 schreef JennaSometimes het volgende:
[..]
Maar het blijft seksistisch en zoiets kan ik niet als een compliment beschouwen.
Er is natuurlijk een verschil tussen aanstaren en even 'bekijken'. Het eerste is afkeurenswaardig, fluiten en dingen roepen des te meer, maar dat laatste is normaal.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:56 schreef JennaSometimes het volgende:
[..]
Maar het blijft seksistisch en zoiets kan ik niet als een compliment beschouwen.
Let op de aanhalingstekens.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:57 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Minuten lang? Dan moet je haast wel wat interessanters dan hardlopen aan het doen geweest zijn. Of het zijn echt sneue figuren.
Die zag ik niet. Zat naar wat anders te kijken...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:58 schreef JennaSometimes het volgende:
[..]
Let op de aanhalingstekens.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:02 schreef Quotidien het volgende:
En het vertikken om minder uitdagend gekleed te gaan hardlopen. Tja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jij bent niet voor niks dr sexyquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:58 schreef Dr.Sexy het volgende:
Ach TS, in ieder geval ben jij goed bezig.
Staren en schreeuwen gebeurt mij ook wel, niks van aantrekken.
Zelden.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:52 schreef DeRakker. het volgende:
Net alsof dat bij mannen niet gebeurt
En dit. Echt iedereen wil je neuken TS, geen uitzonderingen. Je bent de meest begeerde vrouw op aarde. IEDEREEN WIL JE !!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:18 schreef kingtoppie het volgende:
Ja je bent heel lekker TS, fijn voor je.
Zij denkt dat ze sexy is?quote:
neuj dat zeker nietquote:
Ah, zo.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:29 schreef probeer het volgende:
[..]
neuj dat zeker nietze legt echter wel best effectief uit waarom sexy vrouwen niet moeten zeiken als ze aandacht krijgen.
Misschien dit, misschien dat...quote:en mischien zelfs gaan fluiten of uit z'n autoruit te gaan schreeuwen om voor aandacht te vragen
Nee dat doe ik niet. Dit en andere soortgelijke kwesties komen vaak voor bij vrouwen. Het enige waar wij om vragen is om met respect behandeld te worden. Vrouwen mogen geneens wat huid laten zien zonder seksuele opmerkingen te ontvangen, vrouwen worden om redenen zoals deze verkracht, en dan komen zij, de mannen met het excuus: ''Ze vroeg erom'' omdat ''wij'' wat huid laten zien.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:30 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Misschien dit, misschien dat...
Je maakt dingen erger dan ze zijn.
Nah. Ik ben wel bewust dat ik nogal ''tomboy'' kleedt, maar ze hebben wel door dat ik een vrouw ben.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:28 schreef Drinky het volgende:
volgens mij staren ze omdat ze niet weten of je een man of een vrouw bent. Dit overkomt mij ook wel eens, dat ik dat soort mensen ga nastaren want ze maken het expres moeilijk om hun geslacht te raden.
Hoe oud ben jij als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:41 schreef JennaSometimes het volgende:
[..]
Nee dat doe ik niet. Dit en andere soortgelijke kwesties komen vaak voor bij vrouwen. Het enige waar wij om vragen is om met respect behandeld te worden. Vrouwen mogen geneens wat huid laten zien zonder seksuele opmerkingen te ontvangen, vrouwen worden om redenen zoals deze verkracht, en dan komen zij, de mannen met de excuus: ''Ze vroeg erom'' omdat ''wij'' wat huid laten zien.
Jij gaat wel heel ver hoor. Van onschuldig gluren naar verkrachten. Alsof die mannen in die auto daar aan dachten. Als ze dat wel deden hadden ze je allang de bosjes in gesleurd.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:41 schreef JennaSometimes het volgende:
[..]
Nee dat doe ik niet. Dit en andere soortgelijke kwesties komen vaak voor bij vrouwen. Het enige waar wij om vragen is om met respect behandeld te worden. Vrouwen mogen geneens wat huid laten zien zonder seksuele opmerkingen te ontvangen, vrouwen worden om redenen zoals deze verkracht, en dan komen zij, de mannen met de excuus: ''Ze vroeg erom'' omdat ''wij'' wat huid laten zien.
Ik ben 22.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij als ik vragen mag?
Je mag van mij best je naakte huid laten zien hoor, ik zal geen seksuele opmerking plaatsen... Ik wacht wel op de foto's.
En dat ''mannen met het excuus'' verhaal dat is wel heel erg hoor.... Alsjeblieft zeg hey? 0.01% van de bevolking die zoiets zegt of denkt... En die mag je van mij best castreren.
Tuurlijk. Ik heb genoeg mannelijke vrienden.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Heb je mannelijke vrienden / kom je wel eens onder mannen uberhaupt?
Overdrijf toch niet zo, mens.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:41 schreef JennaSometimes het volgende:
[..]
Nee dat doe ik niet. Dit en andere soortgelijke kwesties komen vaak voor bij vrouwen. Het enige waar wij om vragen is om met respect behandeld te worden. Vrouwen mogen geneens wat huid laten zien zonder seksuele opmerkingen te ontvangen, vrouwen worden om redenen zoals deze verkracht, en dan komen zij, de mannen met het excuus: ''Ze vroeg erom'' omdat ''wij'' wat huid laten zien.
Waarom zet je mannen dan zo weg als enorme boemannen terwijl het tegendeel vlak onder je neus ligt?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:52 schreef JennaSometimes het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik heb genoeg mannelijke vrienden.
Mijn mannelijke vrienden kijken mij niet zo lang aan omdat 70% homo is.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom zet je mannen dan zo weg als enorme boemannen terwijl het tegendeel vlak onder je neus ligt?
Maar als jij ziet dat mensen naar jou staren... Dan kijk je toch zelf ook?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:55 schreef JennaSometimes het volgende:
[..]
Mijn mannelijke vrienden kijken mij niet zo lang aan omdat 70% homo is.
Je komt nogal dom over, dus ik vraag me af of je uberhaupt wel respect zult 'verdienen' wanneer je het niet meer van je uiterlijk hoeft te hebben...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:41 schreef JennaSometimes het volgende:
[..]
Nee dat doe ik niet. Dit en andere soortgelijke kwesties komen vaak voor bij vrouwen. Het enige waar wij om vragen is om met respect behandeld te worden. Vrouwen mogen geneens wat huid laten zien zonder seksuele opmerkingen te ontvangen, vrouwen worden om redenen zoals deze verkracht, en dan komen zij, de mannen met het excuus: ''Ze vroeg erom'' omdat ''wij'' wat huid laten zien.
Even voor alle duidelijkheid want ik weet niet zeker of ik zo duidelijk voor de meesten ben geweest. Ik heb absoluut geen problemen met gewoon staren, alleen wanneer mensen het op een seksuele wijze doen vind ik het niet fijn. Ik staar ook naar mensen, dat doet iedereen wel. Maar mij zie je niet naar een geslachtsdeel kijken of iets dergelijks.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar als jij ziet dat mensen naar jou staren... Dan kijk je toch zelf ook?
Ze kijken naar je borsten oid? Of kont?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:00 schreef JennaSometimes het volgende:
[..]
Even voor alle duidelijkheid want ik weet niet zeker of ik zo duidelijk voor de meesten ben geweest. Ik heb absoluut geen problemen met gewoon staren, alleen wanneer mensen het op een seksuele wijze doen vind ik het niet fijn. Ik staar ook naar mensen, dat doet iedereen wel. Maar mij zie je niet naar een geslachtsdeel kijken of iets dergelijks.
Borsten heb ik haast niet. Vooral met dit weer draag ik het liefst belly shirts wanneer ik jog, kont ook.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ze kijken naar je borsten oid? Of kont?
Jij gaat zeker ook nooit zwemmen?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:00 schreef JennaSometimes het volgende:
[..]
Even voor alle duidelijkheid want ik weet niet zeker of ik zo duidelijk voor de meesten ben geweest. Ik heb absoluut geen problemen met gewoon staren, alleen wanneer mensen het op een seksuele wijze doen vind ik het niet fijn. Ik staar ook naar mensen, dat doet iedereen wel. Maar mij zie je niet naar een geslachtsdeel kijken of iets dergelijks.
Ik ben juist heel vaak bij een strand te vinden, zwemmen doe ik dan wel vaak.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:06 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jij gaat zeker ook nooit zwemmen?
Met belly shirt bedoel ik dit:quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:07 schreef kingtoppie het volgende:
Dus ze kijken naar je kont?
Wat is een belly shirt?...
Maar lekker boeiend? Die klootviolen die seksueel intimiderend zijn moet je geen blik waardig gunnen, de rest kan je wel wat beter nuanceren hoor...
Maar jij hebt wel een mooiere buik dan haar toch?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:10 schreef JennaSometimes het volgende:
[..]
Met belly shirt bedoel ik dit:
[ afbeelding ]
Ik ben er in ieder geval tevreden over.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar jij hebt wel een mooiere buik dan haar toch?
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:14 schreef JennaSometimes het volgende:
[..]
Ik ben er in ieder geval tevreden over.
Staren is wel onfatsoenlijk maar soms onmogelijk om te controleren. Ga maar eens een les bedrijfsadministratie doen terwijl er ook een leuk vrouwtje in de klas zit..., dan is de keuze ogen dicht of staren/dagdromen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:16 schreef Klauz het volgende:
Er zit een verschil tussen even kijken en staren.
Als je dat soort shirts draagt moet je niet raar op kijken als mannen even lonken.
Staren is iets anders, dat is inderdaad onfatsoenlijk.
Eergisteren in de tuin bezig, lekker in het zonnetje aan het spitten en ik had alleen werkschoenen en een korte broek aan. M'n vriendin zit in de schaduw de hele tijd verlekkerd naar me te kijken. Even later komt een vriendin langs en zitten ze met z'n 2en naar me te kijken alsof ik een stuk vlees ben. Dat vond ik zo erg johquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:53 schreef JennaSometimes het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 09:16 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Eergisteren in de tuin bezig, lekker in het zonnetje aan het spitten en ik had alleen werkschoenen en een korte broek aan. M'n vriendin zit in de schaduw de hele tijd verlekkerd naar me te kijken. Even later komt een vriendin langs en zitten ze met z'n 2en naar me te kijken alsof ik een stuk vlees ben. Dat vond ik zo erg johIk ga binnenkort in therapie want ik moet dat echt even van me af praten
Kijk die video eens schat. En denk er eens goed over na.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:41 schreef JennaSometimes het volgende:
[..]
Ziet het er ongeveer zo uit?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 09:28 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik fantaseer nu naakt over TS in haar strakke hardloop outfit
Jawelquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:36 schreef JennaSometimes het volgende:
mijn lichaam is geen tentoonstelling voor jouw ogen om op te gaan lusten.
toen ik de TT zag dacht ik ook dat het x-Lily wasquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:19 schreef female81 het volgende:
Topic met hoog x-Lily-gehalte.
Maar zolang ze het niet overdrijven, kan je het nog als een compliment opvatten.
Herkenbaar!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:19 schreef Granduppaaaaah het volgende:
Ja, mensen zijn nu eenmaal erg op seks gericht, heb zelf het probleem van dat mijn penis disfunctioneel groot is, heb erg veel problemen met seks, penetratie is vaak lastig, maar zie aan de lopende band vrouwen staren naar de bollende salami in mijn broek, en dan vaak ook nog een scchalks glimlachje er achteraan.
Zo denkt mijn vriendin er ook over (het kijken dan, ze kleedt zich niet speciaal om nagekeken te worden). Met dit weer kleedt ze zich heel luchtig en wordt ook regelmatig nagekeken. Ze zou pas depressief worden als dat niet meer gebeurd.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:03 schreef -supergirl- het volgende:
Van mij mogen ze kijken hoor. Daar kleed ik me toch ook mooi voor.![]()
Je stelt je aan.
Dit.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:03 schreef -supergirl- het volgende:
Je stelt je aan.
Ik heb ook eens een topic gelezen van een vrouwelijke hardloopster die melde juist het omgekeerde...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:58 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Ik begroet elke hardloper die ik tegenkom, zo ook de jonge dames. Alleen die laatste groep zoekt er iets achter
Daar mag ze dan vrouwen als TS voor bedankenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb ook eens een topic gelezen van een vrouwelijke hardloopster die melde juist het omgekeerde...
Vrouwen begroeten allemaal leuk terug, maar X% van de mannen reageert gewoon niet
Ik zou het ook vaag vinden, ze had het er ook over dat mannen veel te laat ''hoi'' terug zeggen..quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:41 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Daar mag ze dan vrouwen als TS voor bedanken
Niks moetquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:44 schreef JennaSometimes het volgende:
[..]
Dat komt zelden voor, het zijn altijd de vrouwen die hier de dupe van zijn. Mannen moeten manieren leren.
Heldinquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:52 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Overdrijf toch niet zo, mens....en ga ook niet over "we" spreken, jij denkt zo, ik niet.
greotjens 'n vrouw.
Heldinquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:03 schreef -supergirl- het volgende:
Je stelt je aan.
Dat vind ik wel altijd zwak. Mensen die hun zonnebril gebruiken om ongemerkt naar mensen te kijken. Vrouwen doen dat ook graag.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:06 schreef MissionPhailed het volgende:
Ik staar ook, wél vanachter een zonnebril dus de dames in kwestie merken het niet op.
Not sure if..quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:11 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat vind ik wel altijd zwak. Mensen die hun zonnebril gebruiken om ongemerkt naar mensen te kijken. Vrouwen doen dat ook graag.
Een hond is (voor mij) juist een mooie aanleiding om wel spontaan een mooie vrouw aan te spreken.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 09:23 schreef HiddenResponse het volgende:
Daarom met een hond hardlopen zodat ze je niet durven aan te spreken.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:52 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Overdrijf toch niet zo, mens....en ga ook niet over "we" spreken, jij denkt zo, ik niet.
greotjens 'n vrouw.
Ja, ik bedoel dan ook mensen waarvan dat de hoofdreden is voor het dragen van een zonnebril. Je herkent ze goed wanneer de lente net begint en de wolken nog volop aan de lucht staan maar er af en toe een zonnestraaltje doorbreekt. Hetzelfde soort mens dat de zonnebril op houdt als hij/zij binnen is.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:15 schreef W1ckeDxt het volgende:
[..]
Not sure if..
Je kijkt toch altijd 'ongemerkt' naar mensen met een zonnebril.
Ha dat dacht een man net ook, maar daar was de zonnebril niet getint genoeg voor.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:06 schreef MissionPhailed het volgende:
Ik staar ook, wél vanachter een zonnebril dus de dames in kwestie merken het niet op.
Een zonnebril is er juist om ff op te tillen als er wat sappigs voorbij wandeltquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:06 schreef MissionPhailed het volgende:
Thanks dit verklaart een heleboel.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:18 schreef DemonRage het volgende:
Dit is nog maar het begin voor TS...
Wanneer een man zijn ogen op jou gericht heeft, dan neemt hij niet alleen de contouren van jouw lichaam waar, maar stemt hij zich af op jouw ziel. Dat betekent dat als jij die avond jeuk krijgt aan delen van jouw lichaam of een sensatie van aanrakingen voelt, dat die betreffende man die jou gezien heeft met zijn pik in zijn hand een hele fantasie over jou door z'n gedachten laat gaan... wat er in die fantasie gebeurt wordt geprojecteerd op jouw lichaam en ziel en dan ga je dingen voelen die je eigenlijk niet kan verklaren. Je weet ook niet of het van die puisterige puber komt of die dikke ongeschoren man van 50 die jou allemaal voorbij hebben zien komen...
Dus maak je borst maar nat.![]()
Ik zou het ook schijtirritant vinden... Provocerend as fuck, disrespectvol.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:23 schreef Loverrrr het volgende:
Maar ts je kunt het toch gewoon negeren?
Het lijkt nu alsof je voor het eerst aandacht hebt gekregen van het ander geslacht
Er zit een neerkijkend gehalte in tov van mannen... Als jij neerkijkt op mannen komt dat over alsof jij ''o zo goed bent''quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:30 schreef JennaSometimes het volgende:
Ik vind het vreemd hoe mensen in dit topic er gelijk vanuit gaan dat ik dit topic hebt gemaakt om op één of andere manier jullie duidelijk te maken dat ik ''hot stuff'' bent. Dit was echter niet mijn doel met het maken van dit topic.
Is het klimaat om te hardlopen ook een stuk relaxter naar mijn mening.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:32 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik ken hetStaren valt opzich wel mee want dat kan je negeren, maar fluiten/toeteren is echt ongemakkelijk. Daarom s'avonds laat of s'ochtends vroeg hardlopen
Maar als je dan een engerd tegenkomt is het een behoorlijke engerd. En dat toeteren en fluiten is juist makkelijk, dan weet je snel dat dat mannen zijn die je gewoon moet negeren. Een soort filter dus.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:32 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik ken hetStaren valt opzich wel mee want dat kan je negeren, maar fluiten/toeteren is echt ongemakkelijk. Daarom s'avonds laat of s'ochtends vroeg hardlopen
Je training aanpassen omdat mensen anders naar je kunnen toeteren?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:32 schreef krullenbolletje het volgende:
Ja daaromquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Is het klimaat om te hardlopen ook een stuk relaxter naar mijn mening.
Da's wel een goeie reden dan jaquote:
Tja dat risico loop je wel, maar ik woon in een best rustig dorp en loop altijd dicht bij mijn huis hard. En ja ik negeer het wel maar het blijft ongemakkelijk, zijn meestal ook mannen boven de 30quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Maar als je dan een engerd tegenkomt is het een behoorlijke engerd. En dat toeteren en fluiten is juist makkelijk, dan weet je snel dat dat mannen zijn die je gewoon moet negeren. Een soort filter dus.
Ik loop sowieso bijna altijd dan hard, smiddags zit ik of op school of het is te warm.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:37 schreef foknerd het volgende:
[..]
Je training aanpassen omdat mensen anders naar je kunnen toeteren?Da's wel heel jammer.
Trouwens TS, het is pas vervelend als iemand naar je borsten zit te kijken tijdens het hardlopen...en je bent een kerel. Daar zie ik er ook genoeg van lopen, zo slecht hebben jullie vrouwen het niet!
Waar woon je? Dan spreken we een keer af dat ik naar je ga fluiten, gaat de gemiddelde leeftijd omlaag! Dan is het minder creepy toch?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:43 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Tja dat risico loop je wel, maar ik woon in een best rustig dorp en loop altijd dicht bij mijn huis hard. En ja ik negeer het wel maar het blijft ongemakkelijk, zijn meestal ook mannen boven de 30
Dat vind ik altijd zo raarquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:41 schreef foknerd het volgende:
[..]
Da's wel een goeie reden dan ja
Ik weet trouwens niet of dit van toepassing is op de vrouwen in dit topic, maar ik zie ook vaak vrouwen die behoorlijk opgemaakt aan het sporten (sportschool/hardlopend) zijn. Is het dan zo vreemd dat wij mannen kijken? Jullie gaan er dan toch vanuit dat dat gaat gebeuren?
Nou ik vind het toch wat enger als een man van 50 naar mij fluit dan als het iemand van mijn eigen leeftijd isquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:44 schreef foknerd het volgende:
[..]
Waar woon je? Dan spreken we een keer af dat ik naar je ga fluiten, gaat de gemiddelde leeftijd omlaag! Dan is het minder creepy toch?
waarom?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:47 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nou ik vind het toch wat enger als een man van 50 naar mij fluit dan als het iemand van mijn eigen leeftijd is
In Italië doen mannen ook meer hun best om te flirten ipv te sissen of schreeuwenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:53 schreef schaal_9 het volgende:
In Italie kunnen vrouwen nog mannelijke aandacht waarderen. In Nederland mag je als man bij wijze van spreken helemaal niks
Nederlandse vrouwen zijn volgens internationaal onderzoek (Geen idee hoe serieus te nemen though) super arrogant.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:53 schreef schaal_9 het volgende:
In Italie kunnen vrouwen nog mannelijke aandacht waarderen. In Nederland mag je als man bij wijze van spreken helemaal niks
Hier kun je het blijkbaar al niet goed doen als je iemand aankijkt...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:55 schreef n8n het volgende:
[..]
In Italië doen mannen ook meer hun best om te flirten ipv te sissen of schreeuwen
niet als je je daar iets van aantrektquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:56 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Hier kun je het blijkbaar al niet goed doen als je iemand aankijkt...
Ik heb hier helemaal niets aan toe te voegen. De NLse vrouw is verwend, kan aan zijn man opleggen hoe hij zich kleedt. Maar omgekeerd dan heet het zo obgeveer machtsmisbruik. Toch maar eens wat aan mijn talen gaan doen...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nederlandse vrouwen zijn volgens internationaal onderzoek (Geen idee hoe serieus te nemen though) super arrogant.
En de mannen zijn pussies die zichzelf eerst laveloos moeten drinken voordat ze iets durven...
Als ik dat een beetje analyseer vind ik het helemaal niet gek dat mannen wat minder graag een vrouw aanspreken als ze toch arrogant reageren.. Daar word je zelf een pussy van.
Maargoed, waarom zijn de vrouwen arrogant dan in nederland? Dat snap ik nog niet.
Je gedraagt je als een slachtoffer dan gaan vrouwen je ook zo behandelenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:57 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
Ik heb hier helemaal niets aan toe te voegen. De NLse vrouw is verwend, kan aan zijn man opleggen hoe hij zich kleedt. Maar omgekeerd dan heet het zo obgeveer machtsmisbruik. Toch maar eens wat aan mijn talen gaan doen...
O laat me je geruststellen. Ik ben pas 20, maar ik kijk ook gewoon.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:43 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Tja dat risico loop je wel, maar ik woon in een best rustig dorp en loop altijd dicht bij mijn huis hard. En ja ik negeer het wel maar het blijft ongemakkelijk, zijn meestal ook mannen boven de 30
Eens. Er zijn ook genoeg mannen die zich echt niet laten vertellen door een vrouw wat ze aan moeten trekken. Als ze dat wel doen, zijn ze zelf blijkbaar al onzeker.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:58 schreef n8n het volgende:
[..]
Je gedraagt je als een slachtoffer dan gaan vrouwen je ook zo behandelen
Kijken is ook niets mis mee maar fluiten/toeteren/roepen vind ik gewoon asociaal.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:59 schreef Piye het volgende:
[..]
O laat me je geruststellen. Ik ben pas 20, maar ik kijk ook gewoon.
Ik laat het me best vertellen hoor... Heb zelf ook totaal geen oog voor leuke kleren.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:00 schreef NietJouwVrouw het volgende:
[..]
Eens. Er zijn ook genoeg mannen die zich echt niet laten vertellen door een vrouw wat ze aan moeten trekken. Als ze dat wel doen, zijn ze zelf blijkbaar al onzeker.
Dat is dan weer zelfkennis. Maar zoals in de post van net, dat mannen zich laten opdragen door vrouwen wat ze aan moeten trekken is wel echt een uiterste en vind ik ook een beetje zwak. Een man moet wel zichzelf blijven en dat ook willen blijven.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik laat het me best vertellen hoor... Heb zelf ook totaal geen oog voor leuke kleren.
Maar wat ik lelijk vind heb ik dan weer wel oog voor
Is ook gewoon triest. Spreek dan gewoon iemand aan die tegemoet loopt (maar op FOK! kunnen veel vrouwen dat ook niet waarderen), zo naar iemand fluiten/toeteren/roepen die je toch in een oogwenk voorbij bent is ook meer voor je vrienden dan voor dat meisje heb ik het idee. Alsof ze dan opeens gaat stoppen om een praatje met je te maken.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:00 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Kijken is ook niets mis mee maar fluiten/toeteren/roepen vind ik gewoon asociaal.
wat negeer je mijn vraagquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:00 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Kijken is ook niets mis mee maar fluiten/toeteren/roepen vind ik gewoon asociaal.
Nee, lijkt me ook wel leuk voor een dagje ofzo.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:02 schreef schaal_9 het volgende:
Is het vreemd als ik zeg dat ik best een vrouw zou willen zijn?
Jawel..quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:03 schreef NietJouwVrouw het volgende:
[..]
Dat is dan weer zelfkennis. Maar zoals in de post van net, dat mannen zich laten opdragen door vrouwen wat ze aan moeten trekken is wel echt een uiterste en vind ik ook een beetje zwak. Een man moet wel zichzelf blijven en dat ook willen blijven.
Ik wil ook weleens voor 1 dag man zijn! Ooh, wat zou ik me misdragen dan.... Als het maar voor 1 dag is dan.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:02 schreef schaal_9 het volgende:
Nee tegenwoordig is transseksualiteit heel normaal.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:02 schreef schaal_9 het volgende:
Wat zou je doen?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:04 schreef NietJouwVrouw het volgende:
[..]
Ik wil ook weleens voor 1 dag man zijn! Ooh, wat zou ik me misdragen dan.... Als het maar voor 1 dag is dan.
Slachtofferrol is nooit goed. Dan schuif je de verantwoordelijkheid van je af en ben je inderdaad jezelf een beetje kwijt, op een manier waarop je er ook niks aan kan veranderen omdat je 'slachtoffer' bent. Ik heb een allergie tegen mensen die zich oh zo veilig voelen in een slachtofferrol en daar zich totaal niet van bewust zijn.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jawel..
Maarja ben je dan niet gewoon jezelf kwijt als je in een slachtofferrol zit oid?
Kan jij zo goed vrouwen versieren dan?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:06 schreef NietJouwVrouw het volgende:
[..]
Plassen tegen bomen, meisjes versieren en keihard palen.
Is dat om transgenderige redenen of alleen omdat je nieuwsgierig ben?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:02 schreef schaal_9 het volgende:
Heb je al een allergische uitslag?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:06 schreef NietJouwVrouw het volgende:
[..]
Slachtofferrol is nooit goed. Dan schuif je de verantwoordelijkheid van je af en ben je inderdaad jezelf een beetje kwijt, op een manier waarop je er ook niks aan kan veranderen omdat je 'slachtoffer' bent. Ik heb een allergie tegen mensen die zich oh zo veilig voelen in een slachtofferrol en daar zich totaal niet van bewust zijn.
Daar heb ik geen ervaring mee, nooit geprobeerd. Maar omdat ik dan maar voor 1 dag man ben, weet ik wel alles wat ik nu weet. Ik wil dan wel een neger zijn. Die negersletjes zeggen toch nooit nee.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kan jij zo goed vrouwen versieren dan?
Ja, daar heb ik Cetirizine voorquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Heb je al een allergische uitslag?
Tjah.. Tis maar wat je wilt.. Ik zou niet neer willen kijken op mijn geslachtspartner, lijkt me niks. Ze moet gewoon classy zijn... Al is ze een enorme sletterige dame die wel gewoon een enorm charisma heeft en leuke uitstraling en alles dan ga ik er ook wel overheen, maar die zijn er weinig.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:08 schreef NietJouwVrouw het volgende:
[..]
Daar heb ik geen ervaring mee, nooit geprobeerd. Maar omdat ik dan maar voor 1 dag man ben, weet ik wel alles wat ik nu weet. Ik wil dan wel een neger zijn. Die negersletjes zeggen toch nooit nee.
Jij snapt die shit.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:08 schreef NietJouwVrouw het volgende:
[..]
Daar heb ik geen ervaring mee, nooit geprobeerd. Maar omdat ik dan maar voor 1 dag man ben, weet ik wel alles wat ik nu weet. Ik wil dan wel een neger zijn. Die negersletjes zeggen toch nooit nee.
hoe is dat je misdragen?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:06 schreef NietJouwVrouw het volgende:
[..]
Plassen tegen bomen, meisjes versieren en keihard palen.
Ik ben dan maar 1 dag man he. Een nette dame krijg ik dan nooit in bed in 1 dag....quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tjah.. Tis maar wat je wilt.. Ik zou niet neer willen kijken op mijn geslachtspartner, lijkt me niks. Ze moet gewoon classy zijn... Al is ze een enorme sletterige dame die wel gewoon een enorm charisma heeft en leuke uitstraling en alles dan ga ik er ook wel overheen, maar die zijn er weinig.
Ik krijg ze nu al niet in bed, ben al 20 jaar manquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:11 schreef NietJouwVrouw het volgende:
[..]
Ik ben dan maar 1 dag man he. Een nette dame krijg ik dan nooit in bed in 1 dag....
als je lekker en/of een baas bent welquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:11 schreef NietJouwVrouw het volgende:
[..]
Ik ben dan maar 1 dag man he. Een nette dame krijg ik dan nooit in bed in 1 dag....
Logisch als je zelfs voor iemand die je maar 1 keertje wil neuken een hele waslijst aan eisen hebt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik krijg ze nu al niet in bed, ben al 20 jaar man
Ik ben super lekker! Maar ik zou als vrouw zijnde nooit met iemand het bed induiken die ik net ken, uit principe. Heus wel een keer gedaan vroeger maar achteraf zo'n spijt gehad dat ik het nooit meer gedaan heb...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:12 schreef n8n het volgende:
[..]
als je lekker en/of een baas bent wel
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:14 schreef Piye het volgende:
[..]
Logisch als je zelfs voor iemand die je maar 1 keertje wil neuken een hele waslijst aan eisen hebt.
niet elke vrouw denkt er zo over, je projecteert te veelquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:14 schreef NietJouwVrouw het volgende:
[..]
Ik ben super lekker! Maar ik zou als vrouw zijnde nooit met iemand het bed induiken die ik net ken, uit principe. Heus wel een keer gedaan vroeger maar achteraf zo'n spijt gehad dat ik het nooit meer gedaan heb...
Waarom spijt.. Hoe oud was je vroeger en hoe oud ben je nu?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:14 schreef NietJouwVrouw het volgende:
[..]
Ik ben super lekker! Maar ik zou als vrouw zijnde nooit met iemand het bed induiken die ik net ken, uit principe. Heus wel een keer gedaan vroeger maar achteraf zo'n spijt gehad dat ik het nooit meer gedaan heb...
Ik ben een vrouw dus ik vind het fijn als mannen respect voor vrouwen hebben. Als ik 1 dag een man zou zijn zou ik het ervan nemen en dat respect achterwege laten denk ik. En plassen tegen bomen is in principe ook vandalisme.quote:
of juist welquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dus dat klopt ook niet helemaal, ben blijkbaar niet zo wanhopig naar seks op zoek.
Hypocriet als de neten dusquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:15 schreef NietJouwVrouw het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw dus ik vind het fijn als mannen respect voor vrouwen hebben. Als ik 1 dag een man zou zijn zou ik het ervan nemen en dat respect achterwege laten denk ik. En plassen tegen bomen is in principe ook vandalisme.
Ik weet dat niet elke vrouw zo is, natuurlijk niet. En niet elke vrouw die dat wel doet is meteen een slet. Maar als ik voor 1 dag man zou zijn, zou ik de makkelijke weg kiezen. Wil gewoon weten hoe het voelt voor een man.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:14 schreef n8n het volgende:
[..]
niet elke vrouw denkt er zo over, je projecteert te veel
plassen tegen bomen is een van de dingen die je een man maakt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:15 schreef NietJouwVrouw het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw dus ik vind het fijn als mannen respect voor vrouwen hebben. Als ik 1 dag een man zou zijn zou ik het ervan nemen en dat respect achterwege laten denk ik. En plassen tegen bomen is in principe ook vandalisme.
Zeker weten! Ik geef het toe. Maar dat is als ik 1 dag een man zou zijn, ik zou dat niet kunnen blijven doen. Ben een heel loyaal mens.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hypocriet als de neten dus
Kanker irriquote:mijn lichaam is geen tentoonstelling voor jouw ogen om op te gaan lusten. Ik jog niet voor jouw genot en mannen als hen maakt hardlopen voor mijn genot heel moeilijk
Hoereennnnquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:16 schreef NietJouwVrouw het volgende:
[..]
Ik weet dat niet elke vrouw zo is, natuurlijk niet. En niet elke vrouw die dat wel doet is meteen een slet. Maar als ik voor 1 dag man zou zijn, zou ik de makkelijke weg kiezen. Wil gewoon weten hoe het voelt voor een man.
Toen was ik 16, nu 24. Na die ene one-night stand was het meteen afgelopen. Die gozer stond een dag later voor de deur, ik wist niet dat 'ie wist waar ik woonde. En ik wilde hem nooit meer zien want ik schaamde me kapot...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom spijt.. Hoe oud was je vroeger en hoe oud ben je nu?
het is dan wel er op of er onder jaquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:16 schreef NietJouwVrouw het volgende:
[..]
Ik weet dat niet elke vrouw zo is, natuurlijk niet. En niet elke vrouw die dat wel doet is meteen een slet. Maar als ik voor 1 dag man zou zijn, zou ik de makkelijke weg kiezen. Wil gewoon weten hoe het voelt voor een man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat vind ik een vreemde redenering want je weet best dat het je vader niet is. Bovendien gaat het om kijken, ik vraag me af waarom leeftijd relevant is in het proces. Oude mensen hebben ook gewoon ogen en kijken even graagquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:17 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ze hadden mijn vader kunnen zijn“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
Waarom schamen? Hoe oud was die gast trouwens?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:19 schreef NietJouwVrouw het volgende:
[..]
Toen was ik 16, nu 24. Na die ene one-night stand was het meteen afgelopen. Die gozer stond een dag later voor de deur, ik wist niet dat 'ie wist waar ik woonde. En ik wilde hem nooit meer zien want ik schaamde me kapot...
Of het is een zonnebril op sterkte natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:46 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel dan ook mensen waarvan dat de hoofdreden is voor het dragen van een zonnebril. Je herkent ze goed wanneer de lente net begint en de wolken nog volop aan de lucht staan maar er af en toe een zonnestraaltje doorbreekt. Hetzelfde soort mens dat de zonnebril op houdt als hij/zij binnen is.
Niet veel ouder dan ik, dus dat was het probleem niet. Het was totaal niet mijn type, het voelde toen al niet goed maar ik deed het toch. Het is gewoon echt mijn ding niet, one-night stands.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom schamen? Hoe oud was die gast trouwens?
Nou, dan is het toch een levensles?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:23 schreef NietJouwVrouw het volgende:
[..]
Niet veel ouder dan ik, dus dat was het probleem niet. Het was totaal niet mijn type, het voelde toen al niet goed maar ik deed het toch. Het is gewoon echt mijn ding niet, one-night stands.
goed puntquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:22 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
De meesten klagen er echter niet over.
Ik vind het niet erg als anderen het doen en snap ook wel dat ze het doen, maar ik ben denk ik gewoon te preuts daarvoor. Pas als ik iemand wat langer ken wordt de seks pas echt geweldig, seks met liefde vind ik lekkerder dan seks voor de seks.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nou, dan is het toch een levensles?
Maar het gaat meer om die bewustwording...
Als ji jeen vent tegenkomt waar het wel goed bij voelt dan is een ons toch niet erg meer?
Liefde kan je niet voelen binnen 1 nacht?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:26 schreef NietJouwVrouw het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg als anderen het doen en snap ook wel dat ze het doen, maar ik ben denk ik gewoon te preuts daarvoor. Pas als ik iemand wat langer ken wordt de seks pas echt geweldig, seks met liefde vind ik lekkerder dan seks voor de seks.
met 30 man om je heen met hormoonsupplementenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:26 schreef G.R.S. het volgende:
BoeieeeeendGa naar de sportschool dan en gebruik de loopband.
preciesquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:27 schreef NietJouwVrouw het volgende:
Liefde is iets dat moet groeien.
Ik denk dat deze vorm van arrogantie voortkomt uit het idee dat het veel vleiender is als je de aandacht krijgt van iemand die je knap vindt dan van iemand die dat in jouw ogen niet is. In feite kijk je dan op de laatste groep neer.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:26 schreef n8n het volgende:
Oké waarom vinden mensen het ergelijker als een ouder persoon naar je kijkt dan iemand van je eigen leeftijd? Snap het niet en ik hoor het vaker
Dat zal wel ja...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:27 schreef NietJouwVrouw het volgende:
Ik in elk geval niet. Heeft ook met vertrouwen te maken, denk ik. Liefde is iets dat moet groeien.
dit vind ik wel interessant, kan ook goed kloppen want van lelijke mensen wordt aandacht ook vaak niet gewaardeerd en met hoongelach beantwoordquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:29 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Ik denk dat deze vorm van arrogantie voortkomt uit het idee dat het veel vleiender is als je de aandacht krijgt van iemand die je knap vindt dan van iemand die dat in jouw ogen niet is. In feite kijk je dan op de laatste groep neer.
Je ziet het in het uitgaansleven al goed. Bij de "lelijke" en/of onhandige man voelt de vrouw zich lastig gevallen. "Wat komt die engerd doen?", terwijl de Brad Pitt die sociaal wat handiger is, met dezelfde intenties komt, maar ineens een zeer welkome gast is. Ofwel, aandacht is leuk zodra de ander in haar ogen een hogere sociale status heeft dan zijzelf.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:31 schreef n8n het volgende:
[..]
dit vind ik wel interessant, kan ook goed kloppen want van lelijke mensen wordt aandacht ook vaak niet gewaardeerd en met hoongelach beantwoord
Ist zo erg?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:34 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Je ziet het in het uitgaansleven al goed. Bij de "lelijke" en/of onhandige man voelt de vrouw zich lastig gevallen. "Wat komt die engerd doen", terwijl de Brad Pitt die sociaal wat handiger is, met dezelfde intenties komt, maar ineens een zeer welkome gast is. Ofwel, aandacht is leuk zodra de ander in haar ogen een hogere sociale status heeft dan zijzelf.
Ja precies daar komt ook dat hoongelach vandaan. Ik vind aandacht van lelijke/oude mensen niet erg, van onzekere mensen wel. Vaak is die eerste groep irritant, oudere dames vind ik dan vaak weer grappig als ze met je flirtenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:34 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Je ziet het in het uitgaansleven al goed. Bij de "lelijke" en/of onhandige man voelt de vrouw zich lastig gevallen. "Wat komt die engerd doen", terwijl de Brad Pitt die sociaal wat handiger is, met dezelfde intenties komt, maar ineens een zeer welkome gast is. Ofwel, aandacht is leuk zodra de ander in haar ogen een hogere sociale status heeft dan zijzelf.
Het ligt er dan vooral aan hoeveel ouder de persoon is.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:26 schreef n8n het volgende:
Oké waarom vinden mensen het ergelijker als een ouder persoon naar je kijkt dan iemand van je eigen leeftijd? Snap het niet en ik hoor het vaker
Vind jij.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:38 schreef JennaSometimes het volgende:
[..]
Het ligt er dan vooral aan hoeveel ouder de persoon is.
Dat is gewoon iets dat lastig uit te leggen is, het is gewoon taboe om als man van 40/50+ naar meiden ver onder zijn leeftijd langdurig te staren.
Gaat dat serieus zo bij vrouwen?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:34 schreef rozecroc het volgende:Ofwel, aandacht is leuk zodra de ander in haar ogen een hogere sociale status heeft dan zijzelf.
Ik vind het vaak heel ongemakkelijk als een veeel ouder iemand naar me roept/fluit/staart en ik krijg er een beetje de kriebels van.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:38 schreef JennaSometimes het volgende:
[..]
Dat is gewoon iets dat lastig uit te leggen is, ik vind dat het gewoon taboe is om als man van 40/50+ naar meiden ver onder zijn leeftijd langdurig te staren.
Ja, soort pedo gevoel.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:41 schreef NietJouwVrouw het volgende:
[..]
Ik vind het vaak heel ongemakkelijk als een veeel ouder iemand naar me roept/fluit/staart en ik krijg er een beetje de kriebels van.
ik zie niet in hoe leeftijd relevant is tot wat je prettig vind om naar te kijken. Dus als je oud bent mag je alleen verlekkerd naar leeftijdsgenoten kijken?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:38 schreef JennaSometimes het volgende:
[..]
Dat is gewoon iets dat lastig uit te leggen is, ik vind dat het gewoon taboe is om als man van 40/50+ naar meiden ver onder zijn leeftijd langdurig te staren.
Nouja dat provocerende seksistische gedrag is gewoon zielig en triest bij oudere mensen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:42 schreef n8n het volgende:
[..]
ik zie niet in hoe leeftijd relevant is tot wat je prettig vind om naar te kijken. Dus als je oud bent mag je alleen verlekkerd naar leeftijdsgenoten kijken?
is dat dan specifiek erger omdat de persoon ouder is of staat dat los van het gedrag?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:41 schreef NietJouwVrouw het volgende:
[..]
Ik vind het vaak heel ongemakkelijk als een veeel ouder iemand naar me roept/fluit/staart en ik krijg er een beetje de kriebels van.
Bij jonge mensen ookquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nouja dat provocerende seksistische gedrag is gewoon zielig en triest bij oudere mensen.
Ik merk het wel sterk ja. Een aantal jaar geleden wilden vrouwen niks van mij weten, en soms nog steeds niet als ik mij wat minder voel door wat voor reden dan ook. De laatste jaren ben ik een stuk vaker gewenst bij de vrouwen omdat ik meer succes en zekerheid uitstraal, terwijl als ik een mindere dag heb, ik alsnog kan oprotten. Het lijkt een dunne lijn te zijn waarover je dan balanceert.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ist zo erg?
Ik zie de mensen die ik leuk vind op de gelijke hoogte.
Ja, als iemand veel ouder is dan ik, vind ik het ongemakkelijker dan als iemand bijvoorbeeld 5 jaar ouder is. Het gedrag staat er helemaal los van. Gefluit en geroep reageer ik sowieso niet op.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:43 schreef n8n het volgende:
[..]
is dat dan specifiek erger omdat de persoon ouder is of staat dat los van het gedrag?
is dat dan door verwacht gedrag of omdat ze fysiek wellicht onprettig voor je zijnquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zeker, maar bij oudere nog een stuk erger.
Ik sprak ook wel eens vrouwen aan als ik een mindere dag had..quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:44 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Ik merk het wel sterk ja. Een aantal jaar geleden wilden vrouwen niks van mij weten, en soms nog steeds niet als ik mij wat minder voel door wat voor reden dan ook. De laatste jaren ben ik een stuk vaker gewenst bij de vrouwen omdat ik meer succes en zekerheid uitstraal, terwijl als ik een mindere dag heb, ik alsnog kan oprotten. Het lijkt een dunne lijn te zijn waarover je dan balanceert.
Je kunt naar mijn mening volwassen gedrag meer verwachten van een ouder iemand dan van een jonger iemand. Dus daarom.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:45 schreef n8n het volgende:
[..]
is dat dan door verwacht gedrag of omdat ze fysiek wellicht onprettig voor je zijn
maar niemand kan uitleggen waarom? Ben serieus benieuwd naar de aanleidingquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:45 schreef NietJouwVrouw het volgende:
[..]
Ja, als iemand veel ouder is dan ik, vind ik het ongemakkelijker dan als iemand bijvoorbeeld 5 jaar ouder is. Het gedrag staat er helemaal los van. Gefluit en geroep reageer ik sowieso niet op.
ik vind het dan weer ‘oppervlakkig’ om iemand met een mindere dag een oppervlakkige bitch te noemen. Als iemand een baaldag heeft is daar waarschijnlijk een reden voor.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik sprak ook wel eens vrouwen aan met een mindere dag..
Maar ik verwacht er verder niks van hoor, tzal me een worst wezen die oppervlakkige bitches.
Oppervlakkig vaak wel helaas, omdat alles draait om de eerste indruk. Toch ben ik niet van plan om hier al te cynisch van te worden. Zodra je dit wel wordt, pik je denk ik ook de leuke vrouwen er niet meer uit.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik sprak ook wel eens vrouwen aan met een mindere dag..
Maar ik verwacht er verder niks van hoor, tzal me een worst wezen die oppervlakkige bitches.
Je weet wel wat ik bedoel denk ik, als ik een mindere dag hadquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:50 schreef n8n het volgende:
ik vind het dan weer ‘oppervlakkig’ om iemand met een mindere dag een oppervlakkige bitch te noemen. Als iemand een baaldag heeft is daar waarschijnlijk een reden voor.
cynisme is dodelijk, merk het meteen als ik ergens cynisch op reageer, vaak weet men ff niet hoe te reageren.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:50 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Oppervlakkig vaak wel helaas, omdat alles draait om de eerste indruk. Toch ben ik niet van plan om hier al te cynisch van te worden. Zodra je dit wel wordt, pik je denk ik ook de leuke vrouwen er niet meer uit.
Ik doe maar een wilde gok, maar misschien dat het afschrikt omdat je zo'n ouder iemand associeert als zijnde iemand van je vaders leeftijd. En vaders worden allerminst geassocieerd met zijnde seksuele wezens. Daarom vinden ze het vies.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:50 schreef n8n het volgende:
maar niemand kan uitleggen waarom? Ben serieus benieuwd naar de aanleiding
ik las het verkeerd, ik interpreteerde dat de ander een rotdag zou hebben. Maar ook als jij uitstraalt dat je baalt reageren mensen daar ook vaak zo op.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je weet wel wat ik bedoel denk ik, als ik een mindere dag had
Eerste indruk boeit niet als er tijd is om iemand te leren kennen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:50 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Oppervlakkig vaak wel helaas, omdat alles draait om de eerste indruk. Toch ben ik niet van plan om hier al te cynisch van te worden. Zodra je dit wel wordt, pik je denk ik ook de leuke vrouwen er niet meer uit.
Kan het wel uitleggen, ik weet wel hoe het bij mij komt. Mijn vader kreeg een vriendin die dichter bij mijn leeftijd zat dan bij dat van hem en ik vond dat echt heel raar, toen was ik 13/14. Ook daar heb ik dus een allergie tegen. Kan het nog wel duidelijker uitleggen maar dat doe ik liever niet in het openbaar op internet. Ik vind het gewoon een beetje een vies idee en bij relaties waarbij de man een heel stuk ouder is dan de vrouw, is het meestal zo dat de vrouw het doet omdat het 'veilig' is bij een oudere man (stabiel en zo) en de man doet het omdat zo'n jong ding natuurlijk wel lekker is.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:50 schreef n8n het volgende:
[..]
maar niemand kan uitleggen waarom? Ben serieus benieuwd naar de aanleiding
Kan me er allemaal wel wat bij voorstellen maar het is zo irrationeel. Ik denk dat dat ook gewoon mijn antwoord is: er is geen antwoordquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:52 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Ik doe maar een wilde gok, maar misschien dat het afschrikt omdat je zo'n ouder iemand associeert als zijnde iemand van je vaders leeftijd. En vaders worden allerminst geassocieerd met zijnde seksuele wezens. Daarom vinden ze het vies.
Ik voel me niet afgeschreven hoor, omdat ik ook op die momenten iemnd aanspreek, het tegendeel.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:52 schreef n8n het volgende:
[..]
ik las het verkeerd, ik interpreteerde dat de ander een rotdag zou hebben. Maar ook als jij uitstraalt dat je baalt reageren mensen daar ook vaak zo op.
Dat snap ik en tegelijkertijd is het gevoel vrij universeel terwijl niet iedereen jouw specifieke ervaring heeft. Worden we toch massaal geïndoctrineerd dat ouderdom onaantrekkelijk is.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:53 schreef NietJouwVrouw het volgende:
[..]
Kan het wel uitleggen, ik weet wel hoe het bij mij komt. Mijn vader kreeg een vriendin die dichter bij mijn leeftijd zat dan bij de mijne en ik vond dat echt heel raar, toen was ik 13/14. Ook daar heb ik dus een allergie tegen. Kan het nog wel duidelijker uitleggen maar dat doe ik liever niet in het openbaar op internet. Ik vind het gewoon een beetje een vies idee en bij relaties waarbij de man een heel stuk ouder is dan de vrouw, is het meestal zo dat de vrouw het doet omdat het 'veilig' is bij een oudere man (stabiel en zo) en de man doet het omdat zo'n jong ding natuurlijk wel lekker is.
Het is meer een gevoels kwestie, ik kan het ook niet echt uitleggen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:53 schreef n8n het volgende:
[..]
Kan me er allemaal wel wat bij voorstellen maar het is zo irrationeel. Ik denk dat dat ook gewoon mijn antwoord is: er is geen antwoord
het klinkt voor mij gewoon verzuurd als je vrouwen bitches gaat noemenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik voel me niet afgeschreven hoor, omdat ik ook op die momenten iemnd aanspreek, het tegendeel.
De meisjes die dat wel zouden doen vind ik oppervlakkige bitches, maar hoe test je dat iemand je afschrijft om een mindere dag? Dus dat weet ik simpelweg niet.
Ik noem alleen bitches bitches, vrouwen zijn gewoon vrouwen in mijn vocabulairequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:56 schreef n8n het volgende:
[..]
het klinkt voor mij gewoon verzuurd als je vrouwen bitches gaat noemen
Rationaliteit van de mens wordt ook zwaar overschat. Eerst komt de emotie, daarna wordt vaak het best passende argument gezocht/bedacht om vrede te hebben met de vrijgekomen emotie.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:53 schreef n8n het volgende:
[..]
Kan me er allemaal wel wat bij voorstellen maar het is zo irrationeel. Ik denk dat dat ook gewoon mijn antwoord is: er is geen antwoord
ook dan echt wel. Vrouwen denken gelijk of ze wel of niet je zaad willen. Het is ook makkelijker om ze van het idee af te brengen dan het terug te krijgen na de eerste indruk.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Eerste indruk boeit niet als er tijd is om iemand te leren kennen.
preciesquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik noem alleen bitches bitches, vrouwen zijn gewoon vrouwen in mijn vocabulaire
Hm, vreemde mening wel.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je kunt naar mijn mening volwassen gedrag meer verwachten van een ouder iemand dan van een jonger iemand. Dus daarom.
Wijsheden.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik noem alleen bitches bitches, vrouwen zijn gewoon vrouwen in mijn vocabulaire
Niet bij mij.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:57 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Rationaliteit van de mens wordt ook zwaar overschat. Eerst komt de emotie, daarna wordt vaak het best passende argument gezocht/bedacht om vrede te hebben met de vrijgekomen emotie.
Als de eerste indruk verkeerd is wil je een persoon niet eens leren kennen, dus ja; het maakt uit.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Eerste indruk boeit niet als er tijd is om iemand te leren kennen.
Mij is het ook nog nooit gelukt om bij een meisje een negatieve associatie met mij om te zetten tot een positieve bij een volgende ontmoeting.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:58 schreef n8n het volgende:
[..]
ook dan echt wel. Vrouwen denken gelijk of ze wel of niet je zaad willen. Het is ook makkelijker om ze van het idee af te brengen dan het terug te krijgen na de eerste indruk.
eerst komen de sterkst aangeleerde gedachten naar boven zoals een situatie in het verleden je heeft geleerd er over te denken. Daar betrek je inderdaad emotie bij en als je dat niet door hebt reageer je ook vanuit een onderbuikgevoel. In dat opzicht is de menselijke ratio waardeloos ja. Zelfs als men ergens bij stilstaat duurt het soms uren, dagen, maanden tot een idee uit iemands hoofd isquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:57 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Rationaliteit van de mens wordt ook zwaar overschat. Eerst komt de emotie, daarna wordt vaak het best passende argument gezocht/bedacht om vrede te hebben met de vrijgekomen emotie.
Aantrekkingskracht gaat via oogcontact etc..quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:58 schreef n8n het volgende:
[..]
ook dan echt wel. Vrouwen denken gelijk of ze wel of niet je zaad willen. Het is ook makkelijker om ze van het idee af te brengen dan het terug te krijgen na de eerste indruk.
leg je daar focus op?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:00 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Mij is het ook nog nooit gelukt om bij een meisje een negatieve associatie met mij om te zetten tot een positieve bij een volgende ontmoeting.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Aantrekkingskracht gaat via oogcontact etc..
Als jij haar niet een klein beetje aandacht gunt / wegkijkt als jullie even oogcontact hebben voelt zij zich wellicht al afgewezen. (Op het meest basale niveau)
Ja en als je iemand al afwijst voordat je haar uberhaupt kent dan is het niet gek te noemen dat ze wellicht wat moeilijker verliefd op je wordt later..
Maar als ze in het begin al geen oogcontact zocht en je elkaar niet op die manier zou opmerken kan het toch nog alle kanten op?
komt echt veel meer bij kijken. oogcontact telt pas als je uberhaupt met iemand in contact bentquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Aantrekkingskracht gaat via oogcontact etc..
Als jij haar niet een klein beetje aandacht gunt / wegkijkt als jullie even oogcontact hebben voelt zij zich wellicht al afgewezen. (Op het meest basale niveau)
Ja en als je iemand al afwijst voordat je haar uberhaupt kent dan is het niet gek te noemen dat ze wellicht wat moeilijker verliefd op je wordt later..
Maar als ze in het begin al geen oogcontact zocht en je elkaar niet op die manier zou opmerken kan het toch nog alle kanten op?
Nou ja, dan kom je uiteindelijk weer uit bij het vraagstuk: bestaat de vrije wil. Dit is een filosofisch thema die in mijn studie vaak naar voren is gekomen en waar het er uiteindelijk op neerkomt dat wij die niet hebben. Denk in simpele voorbeelden: een glas melk voor jezelf inschenken. Waarom geen siroop? waarom ben je juist nu naar de keuken gelopen en geen 2 seconden eerder? Ofwel, je je acties worden gestuurd door je emoties. Maar goed, om dit te bediscussiëren zou ik eigenlijk een apart topic moeten openen en weer uren in de stof moeten duiken om met goede verdere onderbouwing te kunnen komenquote:
Nee.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:04 schreef n8n het volgende:
[..]
komt echt veel meer bij kijken. oogcontact telt pas als je uberhaupt met iemand in contact bent
Dat zegt n8n ook.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee.
Ga in een kroeg staan en ga een beetje dansen etc...
Je merkt als je geluk hebt vanzelf dat iemand interesse in je heeft omdat ze je iets te lang aankijkt... Dat is vaak gewoon het eerste contact dat je hebt met iemand.
het begint bij de bewustwording dat de persoon er is. In contact zijn met iemand betekend dat beide partijen de focus op elkaar hebben. oogcontact is daar slechts een onderdeel vanquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee.
Ga in een kroeg staan en ga een beetje dansen etc...
Je merkt als je geluk hebt vanzelf dat iemand interesse in je heeft omdat ze je iets te lang aankijkt... Dat is vaak gewoon het eerste contact dat je hebt met iemand.
Klopt wat jij zegt. Je Amygdala (emotiecentrum) staat staat in directe verbinding met je hippocampus, daar waar je herinneringen zijn opgeslagen. Deze combi bepaalt hoe je de emotie ervaart.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:00 schreef n8n het volgende:
[..]
eerst komen de sterkst aangeleerde gedachten naar boven zoals een situatie in het verleden je heeft geleerd er over te denken. Daar betrek je inderdaad emotie bij en als je dat niet door hebt reageer je ook vanuit een onderbuikgevoel. In dat opzicht is de menselijke ratio waardeloos ja. Zelfs als men ergens bij stilstaat duurt het soms uren, dagen, maanden tot een idee uit iemands hoofd is
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:08 schreef SuperwormJim het volgende:
Buiten rondrennen in strakke kledij en dan klagen dat je aandacht krijgt van mannen.
Je hebt de keuze je emoties te volgen... Je gevoel te volgen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:06 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Nou ja, dan kom je uiteindelijk weer uit bij het vraagstuk: bestaat de vrije wil. Dit is een filosofisch thema die in mijn studie vaak naar voren is gekomen en waar het er uiteindelijk op neerkomt dat wij die niet hebben. Denk in simpele voorbeelden: een glas melk voor jezelf inschenken. Waarom geen siroop? waarom ben je juist nu naar de keuken gelopen en geen 2 seconden eerder? Ofwel, je je acties worden gestuurd door je emoties. Maar goed, om dit te bediscussiëren zou ik eigenlijk een apart topic moeten openen en weer uren in de stof moeten duiken om met goede verdere onderbouwing te kunnen komen.
dit kan je wel trainen, goed begin is om vrouwen geen bitches meer te noemen omdat ze je pik niet willenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:08 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Klopt wat jij zegt. Je Amygdala (emotiecentrum) staat staat in directe verbinding met je hippocampus, daar waar je herinneringen zijn opgeslagen. Deze combi bepaalt hoe je de emotie ervaart.
houden zo. flirten mag altijdquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:09 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Nee, dit bedenk ik mij nu in retrospect
Nergens staat dat ik in strakke kledij hardloopt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:08 schreef SuperwormJim het volgende:
Buiten rondrennen in strakke kledij en dan klagen dat je aandacht krijgt van mannen.
En dat van elkaar weten.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:08 schreef n8n het volgende:
[..]
het begint bij de bewustwording dat de persoon er is. In contact zijn met iemand betekend dat beide partijen de focus op elkaar hebben. oogcontact is daar slechts een onderdeel van
uitdagend dan, whateverquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:09 schreef JennaSometimes het volgende:
[..]
Nergens staat dat ik in strakke kledij hardloopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |