Maar vanwaar die aanhalingstekensquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:22 schreef kingtoppie het volgende:
Sowieso jezelf beter voelen dan iets of iemand anders omdat je dingen ''presteerd'' vind ik al achterlijk.
Ligt er lekker bij jaquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb nu een zinkend kofschip
Dus dan wordt het 'wat heb jij inmiddels gepresteert'quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:31 schreef kingtoppie het volgende:
Volgens mij is het gewoon ''werkwoord'' ''presteren''
Stam: ''presteer''
Hij/zij Stam + T = presteert.
niet slecht !quote:
Omdat het een subjectief woord is... En het idee blijft hetzelfde.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:30 schreef APK het volgende:
[..]
Maar vanwaar die aanhalingstekens
Volgens mij gebruikte ik een voltooid deelwoord?
Dat is voltooid deelwoord, dan krijg je een D. Tenzij kofschip dan een Tquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:32 schreef APK het volgende:
[..]
Dus dan wordt het 'wat heb jij inmiddels gepresteert'
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Omdat het een subjectief woord is... En het idee blijft hetzelfde.
quote:
De leraar voor de Nederlandse taal was vast en zeker trots op je.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is voltooid deelwoord, dan krijg je een D. Tenzij kofschip dan een T
Ik had een lerares.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:35 schreef sig000 het volgende:
[..]
De leraar voor de Nederlandse taal was vast en zeker trots op je.
Maar goed... hoe je dat klote woord ook spelt, het gaat er dus om dat je nog moet beginnen !quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Omdat het een subjectief woord is... En het idee blijft hetzelfde.
Ga dan niet verbeterenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is voltooid deelwoord, dan krijg je een D. Tenzij kofschip dan een T
quote:
Neuh.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Om dit soort discussies kreeg ik dus een ban...
Ga er dan verder niet op in en houd je terugquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Om dit soort discussies kreeg ik dus een ban...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |