Je bedoelt zeker Pieters?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:58 schreef karton2 het volgende:
[..]
Zeer herkenbaar, behalve die ene met die neus kan ik niet plaatsen.
Ik post het overal rond, en dan maar hopen dat het opgepikt wordtquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:58 schreef PowerLoungen het volgende:
Gast dit is echt geweldig .
Al eens over nagedacht om er mss wat geld mee te verdienen ?
je kan bijv een blog maken etcquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik post het overal rond, en dan maar hopen dat het opgepikt wordtAnders zou ik het niet weten.
Word dan denk ik ook niet echt opgepikt door een opdrachtgever denk ik. Ik heb ook geen idee hoe dat te doen trouwensquote:
http://www.iside.be/zoekm(...)t-website-via-googlequote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Word dan denk ik ook niet echt opgepikt door een opdrachtgever denk ik. Ik heb ook geen idee hoe dat te doen trouwens
Hoe maak je dan een blog?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
http://www.iside.be/zoekm(...)t-website-via-google
Oke, even kijken. Al zullen niet veel mensen daar dan kijkenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:30 schreef karton2 het volgende:
[..]
blogspot, kant en klaar: letterlijk.
Dat is de meest simpele manier om er een te maken.
Tja schrijf wat Voetbalfansites/blogs/tijdschrijften etc aan die flink wat volgers hebben met je beste werken zoals Pelle/Seedorf en die PSV collage, wie weet heeft iemand wel interesse of vinden ze het grappig genoeg om te posten. Zeker Sigaarsnor met haar banden met het Fok!-VI topic zou nog wat kunnen zijn.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oke, even kijken. Al zullen niet veel mensen daar dan kijken
Veerbootje is de man achter SigaarSnor toch?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:33 schreef Grifte het volgende:
[..]
Tja schrijf wat Voetbalfansites/blogs/tijdschrijften etc aan die flink wat volgers hebben met je beste werken zoals Pelle/Seedorf en die PSV collage, wie weet heeft iemand wel interesse of vinden ze het grappig genoeg om te posten. Zeker Sigaarsnor met haar banden met het Fok!-VI topic zou nog wat kunnen zijn.
Ik heb al een karikatuur van Derksen, Gijp en Genee. Gepost in het VI topicquote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:39 schreef ajacied4lf het volgende:
Ziet er prachtig uit, mijn complimenten!![]()
Zoals Grifte al zegt; Probeer in contact te komen met Sigaarsnor. Dat zou een prima site zijn om meer 'bekendheid' te krijgen.
Wat je zou kunnen doen is een mooie karikatuur maken van Derksen, Gijp, Genee, Hansie en Boskamp etc. Dan bestaat er zeker een kans dat je kunstwerkjes daar komen te staan!
Misschien kunnen ze op de site zelf een link plaatsen naar jouw blogspot.
Succes!
Ik zet ze ook op Facebook maar ik krijg maar weinig likes nuquote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:40 schreef Stofje het volgende:
Ik heb een blogje op Facebook, ook in de kortste keren al 1000 likes. Wat gebeurt er: Je zet zo'n karikatuur op bijv Facebook, mensen liken, delen dat en dus zien hun vrienden weer wat jij bestaat. Vooral bij afbeeldingen kan dat snel gaan. Ik heb ook al enkele journalisten bij m'n volgers en ben dan ook al twee keer benaderd voor een interviewtje. Da's het grappige natuurlijk.
Goed bezig, hopen dat het lukt!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb al een karikatuur van Derksen, Gijp en Genee. Gepost in het VI topicWelke users hebben nog meer contacten met SigaarSnor?
Maak een speciale pagina voor je blog aan en zet je linkje hier, gewoon dagelijks 3 of 4 individuele karikaturen, ook op aanvraag. Gaat het uiteindelijk echt wel hard hoor.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zet ze ook op Facebook maar ik krijg maar weinig likes nuEn volgens mij zijn ze nog nooit gedeelt. Terwijl ik op school ook van iedereen karikaturen heb gemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |