FilmpjescollectieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en vooral - zolang de transferwindow niet afgelopen is.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:30 schreef Merkie het volgende:
Vind die Overmars-discussie nogal nutteloos, je kan hem echt nog niet beoordelen als buitenstaander hoor. Dat Ajax veel speler geprobeerd heeft te halen maar ze uiteindelijk niet gehaald heeft kan zowel goed als slecht zijn, dat weet je als buitenstaander niet. Zie Assaidi hoe de sympathie met 1 bericht kan omslaan. Wees voorzichtig in het vellen van een oordeel als je geen weet hebt van de feiten.
Of dat echt meteen door hem kwam weet je ook niet, ook daarom is het moeilijk te oordelenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:31 schreef The_Groove het volgende:
[..]
en vooral - zolang de transferwindow niet afgelopen is.
Overmars kwam en de situatie Vertonghen was binnen een paar dagen opgelost, Cvitanich verkocht en Ozbiliz op de fiets naar Rusland gebracht.
Vind ik ook geen geweldige optie. Net zoals Moisander, Nuytinck of Mathijsen niet goed genoeg.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:02 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Zie vorige post. Wat is jouw beste herinnering aan Rajkovic?
Rajkovic kan de huidige defensie wellicht wel leren hoe je agressief en fel moet verdedigenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:53 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Vind ik ook geen geweldige optie. Net zoals Moisander, Nuytinck of Mathijsen niet goed genoeg.
Mijn voorkeur gaat uit naar Fontas huren en volgend jaar Denswil laten spelen.
Dat hebben ze ook min of meer aangegeven, dat ze iemand zoeken die het een jaar goed zou kunnen invullen en dan Denswil het laten overnemen. Daarom verwacht ik ook geen grote aankoop daar, als ze daar toch voor kiezen komt alleen Viergever zo in me op.
Jullie gaan wel winnen. Heb gevoel dat het als groep wel goed zit en daar kan je ook mee winnen. Goede spelers die niet voor elkaar willen werken verlies je meer punten mee dan met dit Ajax. Ben wel benieuwd hoe ze Anita's plaats gaan invullen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:58 schreef GGMM het volgende:
Wordt knap lastig tegen NEC. Goed middenveld hebben ze.
mooi hoef ik niet meer te kijkenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:25 schreef blackAFCA het volgende:
Fischer - Sigthorsson - Sana
Eriksen - Serero
Schöne
Dijks - Denswil - Alderweireld - Van der Wiel
Vermeer
NEC 0 - 7 Ajax
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:26 schreef Tarado het volgende:
Mensen die Siem de Jong uit een opstelling laten kennen FdB nog niet zo goed
Blind weer in de basis, dat is niet te hopen. En Schone op de flanken is ook geen succes.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:30 schreef BrokenArrow het volgende:
Dit wordt de opstelling heb ik gehoord
Vermeer
vd wiel - toby - rhijn - Dijks
-------------Blind-------------
--------Siem-----Eriksen----
Sana----Siggy-----Schone-
Hij had nog maar 1goedziend oog tegen Az. Natuurlijk is hij niet de gedroomde kandidaat voor de flank, sterker nog het is zijn positie niet maar tegen Nec zie ik het hem best kunnen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:51 schreef Pascaltjuh het volgende:
[..]
Blind weer in de basis, dat is niet te hopen. En Schone op de flanken is ook geen succes.
Dan zie ik liever Lukoki en Sana op de vleugels.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij had nog maar 1goedziend oog tegen Az. Natuurlijk is hij niet de gedroomde kandidaat voor de flank, sterker nog het is zijn positie niet maar tegen Nec zie ik het hem best kunnen.
Niks nieuws dus, niemand weet echt waar Ajax nog mee bezig is, iig geen bod bij Hamburg voor Rajkovic.quote:Arnesen wacht op Ajax
Ajax heeft zich bij Hamburger SV opnieuw gemeld voor de huur van Slobodan Rajkovic. De linksbenige centrale verdediger zou de opvolger kunnen worden van Jan Vertonghen.
De Amsterdammers hebben nog meer ijzers in het vuur. Technisch directeur Frank Arnesen is in afwachting van een bod op de international van Servië, die woensdag tegen Ierland ontbrak omdat hij in Hamburg niet in actie komt.
Rajkovic is in Noord-Duitsland in ongenade geraakt na een vechtpartij op de training en een aanvaring met trainer Thorsten Fink. Zelf ziet Rajkovic een overgang naar Ajax wel zitten, na eerder onder contract gestaan te hebben bij PSV, FC Twente en Vitesse, en omdat Ajax uitkomt in de Champions League.
Interesse uit Rusland, Oekraïne, Turkije en Frankrijk heeft hij naast zich neergelegd.
Huren en kopen allebei nog een optie?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 06:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Niks nieuws dus, niemand weet echt waar Ajax nog mee bezig is, iig geen bod bij Hamburg voor Rajkovic.
Huur met optie tot koop zei VI volgens mij.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 06:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Huren en kopen allebei nog een optie?
De enige reden daarvan is dat hij bij Chelsea nooit een kans heeft gekregen. Die hebben hem 6 jaar lang naar 4 verschillende clubs verhuurd.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 07:05 schreef TLC het volgende:
Rajkovic heeft niet voor niets al zoveel clubs achter de rug
Zou zomaar kunnen dat Blind daar speelt, denk ook dat dat de positie is wat het best bij hem past.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:30 schreef BrokenArrow het volgende:
Vermeer
Fischer is pas 18. Hoe kun je dan spreken over "uit de gratie gevallen"?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 08:34 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen dat Blind daar speelt, denk ook dat dat de positie is wat het best bij hem past.
Fischer is uit de gratie gevallen bij Frank ?
Heeft ook pas 1 wedstrijd gespeeld. Snap niet waar die pedroso het over heeftquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 09:01 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Fischer is pas 18. Hoe kun je dan spreken over "uit de gratie gevallen"?
Niet dat ie definitief uit de gratie gevallen is natuurlijk. Frank ziet het wel in hem zitten op de iets langere termijn maar na de wedstrijd om de JC schaal geeft ie de voorkeur aan anderen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 09:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft ook pas 1 wedstrijd gespeeld. Snap niet waar die pedroso het over heeft
1 miljoen voor een 18 jarig groot talent die ook nog scorend vermogen heeft is niet veel. Zullen vast wel meer kapers op de kust zitten voor 'm.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 09:36 schreef stoeltafel het volgende:
Nu Oussama Assaidi niet meer komt, richt Ajax zijn pijlen op András Radó. De achttien jaar oude vleugelaanvaller is het seizoen in Hongarije erg goed begonnen en legde er in de eerste drie wedstrijden van het seizoen al direct twee in. Radó staat bekend als een van de grootste talenten die zijn club Haladás ooit voortbracht en debuteerde anderhalf jaar geleden in het eerste elftal. Hij kost naar schatting een miljoen euro. (Nemzeti Sport)
Sana 2?
Doe, zal vast wel tevreden zijn met een half miljoen salaris.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 09:36 schreef stoeltafel het volgende:
Nu Oussama Assaidi niet meer komt, richt Ajax zijn pijlen op András Radó. De achttien jaar oude vleugelaanvaller is het seizoen in Hongarije erg goed begonnen en legde er in de eerste drie wedstrijden van het seizoen al direct twee in. Radó staat bekend als een van de grootste talenten die zijn club Haladás ooit voortbracht en debuteerde anderhalf jaar geleden in het eerste elftal. Hij kost naar schatting een miljoen euro. (Nemzeti Sport)
Sana 2?
Inderdaad, we hebben zat 18 jarige spelers. Beter halen we gewoon een goede ervaren speler nu.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:36 schreef Chewbalhaar het volgende:
Als ik teh internets mag geloven is die Radó meer een aanvallende middenvelder. Daar hebben jullie er al genoeg van. Daarnaast zou ik geen talentje die nog flink moet ontwikkelen halen voor die positie want dan kun je het net zo goed af met de spelers die je nu hebt. Hij heeft wel veel assists achter zijn naam staan.
No offence, als hij een breukje in zijn rug heeft waar hij of een jaar voor moet stilliggen, of waar hij steeds weer pijntjes aan krijgt zodat hij nog 10 jaar met ontstekingsremmers moet spelen, vind ik het wel een miskoop van een blessuregevoelige speler.quote:
1 blessure is niet blessuregevoelig, hij heeft gewoon de pech dat het zo'n kutblessure is.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:55 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
No offence, als hij een breukje in zijn rug heeft waar hij of een jaar voor moet stilliggen, of waar hij steeds weer pijntjes aan krijgt zodat hij nog 10 jaar met ontstekingsremmers moet spelen, vind ik het wel een miskoop van een blessuregevoelige speler.
Precies wat we nodig hebben en dan is het ook nog een type Eriksen. Maar ik laat me graag verrassenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 09:36 schreef stoeltafel het volgende:
Sana 2?
Moeten het dan steeds verschillende blessures zijn om blessuregevoelig genoemd te mogen worden?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:01 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
1 blessure is niet blessuregevoelig, hij heeft gewoon de pech dat het zo'n kutblessure is.
Het kan wel steeds eenzelfde blessure zijn, maar dan moet ie wel terugkomen. Deze is gewoon niet weggegaanquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:14 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Moeten het dan steeds verschillende blessures zijn om blessuregevoelig genoemd te mogen worden?Ligt er net aan hoe je de definitie wil stellen.
Als hij steeds met pijn moet spelen en geblesseerd kan uitvallen of zelfs risico blijft lopen nu en dan weer wedstrijden niet mee te kunnen spelen, vind ik hem blessuregevoelig
No way dude. Zo'n flapdrol die de hele dag twittert en zelfs Theo een harde werker doet lijken?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Toch zie ik Babel graag terug komen die is nog altijd een stuk beter dan Boerrigter
Al twittert hij in t veld, zolang hij maar scoort vind ik t bestquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:33 schreef The_Groove het volgende:
[..]
No way dude. Zo'n flapdrol die de hele dag twittert en zelfs Theo een harde werker doet lijken?
Nja zo kun je het ook zienquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:21 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Het kan wel steeds eenzelfde blessure zijn, maar dan moet ie wel terugkomen. Deze is gewoon niet weggegaan. Eigenlijk is hij nu gewoon nog geblesseerd ipv gevoelig
En dat doet ie gelukkig in overvloed. Bij al z'n clubs. Niet voor niets is iedereen zo tevreden, en staan de topclubs in de rij. Ik denk dat hij best wil komen voor maar 3 miljoen per jaar. Ik zeg: Doen!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:35 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Al twittert hij in t veld, zolang hij maar scoort vind ik t best
Heeft bij Ajax altijd 200% gegeven hij heeft foute club keuzes gemaakt maar hij voegt nog steeds veel toe en hoeft denk ik niet veel te kosten.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:33 schreef The_Groove het volgende:
[..]
No way dude. Zo'n flapdrol die de hele dag twittert en zelfs Theo een harde werker doet lijken?
En dat kan ie ook niet. Als Ajax Babel zou halen zou dat echt een nog grotere miskoop dan sulejmani zijn.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:35 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Al twittert hij in t veld, zolang hij maar scoort vind ik t best
Ik denk dat hij evenveel salaris wil als Narsing en Assaidi. Samen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heeft bij Ajax altijd 200% gegeven hij heeft foute club keuzes gemaakt maar hij voegt nog steeds veel toe en hoeft denk ik niet veel te kosten.
Ben ik met je eens, als hij weinig kost gewoon doen, maar ik vrees dat zijn salariseisen te hoog zijn, hij kon al naar ik meen Fiorentinaquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heeft bij Ajax altijd 200% gegeven hij heeft foute club keuzes gemaakt maar hij voegt nog steeds veel toe en hoeft denk ik niet veel te kosten.
Ryan Babel in de spits?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nog een voordeel hij kan linksbuiten en spits dus 2 vliegen in 1 klap
Daar vergis je je misschien nog wel in. Met de huidige technische staf kun je bij een jonge als Babel heel ver komen.quote:
Ik denk niet dat ik me vergis, hij past niet in de salaris structuurquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Daar vergis je je misschien nog wel in. Met de huidige technische staf kun je bij een jonge als Babel heel ver komen.
Als hij wil inleveren dan moet je hem halen anders niet natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik me vergis, hij past niet in de salaris structuur
Alle voetballers zijn misselijke arrogante mannetje, de een wat meer dan de ander, maar we blijven hier maar lullen over spelers die toch niet komen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:15 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Bij RKC ja . misselijk arrogant mannetje dat ie is
Hij heeft het lef om over zijn coach te twitter terwijl die in 1 seizoen 1 goaltje maaktquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Alle voetballers zijn misselijke arrogante mannetje, de een wat meer dan de ander, maar we blijven hier maar lullen over spelers die toch niet komen.
Ik vind hem wel een grappig mannetje, dat hij z'n carrière aan het verkloten is is een ander verhaal.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:19 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Hij heeft het lef om over zijn coach te twitter terwijl die in 1 seizoen 1 goaltje maakt
Zijn coach beloofde hem een plek in de spits en die heeft hij nooit gehad. Het is altijd makkelijk om een persoon de schuld te geven maar er zijn altijd 2 partijen bij betrokken. Zelfde voor El Hamdaoui.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:19 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Hij heeft het lef om over zijn coach te twitter terwijl die in 1 seizoen 1 goaltje maakt
gezien zijn rendement is het heel dom om hem die plaats te belovenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zijn coach beloofde hem een plek in de spits en die heeft hij nooit gehad. Het is altijd makkelijk om een persoon de schuld te geven maar er zijn altijd 2 partijen bij betrokken. Zelfde voor El Hamdaoui.
Dan moet je dat ook niet doen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:34 schreef vincerusso het volgende:
[..]
gezien zijn rendement is het heel dom om hem die plaats te beloven
Maar als je verder niks presteert moet je ook geen babbeltjes hebbenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan moet je dat ook niet doen.
Geen Fischer/Denswil dusquote:Kenneth Vermeer
Jasper Cillessen
Gregory van der Wiel
Toby Alderweireld
Christian Eriksen
Kolbeinn Sigthórsson
Siem de Jong
Theo Janssen
Daley Blind
Davy Klaassen
Tobias Sana
Lasse Schöne
Derk Boerrigter
Ricardo van Rhijn
Thulani Serero
Jody Lukoki
Joël Veltman
Mitchell Dijks
Klopt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Want Babel is inderdaad een herrie schopper
Volg eens het nieuws johquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Want Babel is inderdaad een herrie schopper
Deze opstelling zou dus weleens kunnen kloppenquote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:30 schreef BrokenArrow het volgende:
Vermeer
Zou ik in principe voor tekenen. Niet zoveel problemen met incidenteel 2 rechtsbenige spelers op DC.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Deze opstelling zou dus weleens kunnen kloppen
[..]
Volgens mij zijn die prima te doen, zou wel eens willen weten waar het opstappunt in Den Bosch is...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:56 schreef koenie95 het volgende:
Kaartje voor heerenveen uit is binnenben benieuwd, wordt mijn eerste uitwedstrijd.
Iemand hier ervaring met busreizen van Ajaxlife?
Weet niemand, als het laatste nieuws klopt dan komt hij per 1 januari 2013 bij Ajax.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:42 schreef Devv het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met Dejan Meleg? Daar hoor je ook niets meer over.
Moet je als club eigenlijk niets mee te maken willen hebbenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:42 schreef Devv het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met Dejan Meleg? Daar hoor je ook niets meer over.
bron: http://www.mundodeportivo(...)jes_54338259321.htmlquote:Afellay, Fontas en Jonathan Dos Santos hebben vanmorgen te horen gekregen dat zij geen minuten gaan maken dit seizoen.
Zij hebben er alles aan gedaan de afgelopen week om Vilanova te imponeren van hun kwaliteiten, dit is ook mede door de komst van Alexandre Song (zo goed als rond) niet gelukt.
Zal me benieuwen dan...quote:Hoewel Ajax al naast de nodige mogelijke versterkingen greep, is trainer Frank de Boer ervan overtuigd dat de 31-voudig landskampioen niet aan aantrekkingskracht heeft ingeboet. Dat vertelde de trainer van de Amsterdammers in de aanloop naar het tweede competitieduel, zondag uit bij NEC in Nijmegen.
'Ajax is volgens mij de grootste en mooiste club van Nederland', vertelt De Boer op de website van Ajax. 'Hier kun je Champions League-voetbal spelen. We spelen hier altijd aantrekkelijk voetbal. Het valt me wel tegen dat sommige jongens niet naar Ajax zijn gekomen. Of zijn ze soms bang om in dit mooie stadion te spelen?'
Zondag heeft De Boer weer de beschikking over Christian Eriksen, die vanwege het later aansluiten in de voorbereiding vorige week in het thuisduel met AZ (2-2) nog ontbrak. Derk Boerrigter is een vraagteken terwijl het treffen van zondag te vroeg komt voor Miralem Sulejmani, Eyong Enoh en Nicolai Boilesen. Enoh is wel dicht bij een rentree. 'Hij start waarschijnlijk volgende week met zijn voorbereiding. Daarna kan het nog een paar weken duren.'
Diezelfde Enoh is een van de mogelijke vervangers van de donderdag naar Newcastle United vertrokken Vurnon Anita. De Boer baalt nog steeds van die overgang. 'We verliezen met Vurnon een speler met een echt Ajax-hart. Zijn vertrek vang je niet zomaar op. We hebben er trouwens alles aan gedaan om hem te behouden. Onder andere door hem een nieuwe aanbieding te doen.'
Donderdag werd ook bekend dat Ajax naast Oussama Assaidi, hij verkast naar Liverpool, greep. De Boer: 'We hebben er nooit een geheim van gemaakt dat we in hem geïnteresseerd waren. Jammer dat hij voor Liverpool heeft gekozen. Hij gaat naar een heel mooie club. Waartegen wij niet kunnen opboksen.'
'We zijn heel druk bezig om ons te versterken. Als dat in elk geval kan. We gaan niet zomaar strooien met geld. We dragen nog steeds een Champions League-jas, terwijl we een Europa League-lichaam hebben', verduidelijkt De Boer de huidige koers in Amsterdam.
Klopt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:08 schreef stoeltafel het volgende:
Waarom Veltman? Die speelt zeker RCV en Densil LCV?
Moeten ze ook wel willen, ze zullen ook in Spanje wel naar een club kunnen, eerst zien dan gelovenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
bron: http://www.mundodeportivo(...)jes_54338259321.html
Halen die 2.Handig ook dat Afellay vandaag hoort dat hij weinig speeltijd gaat krijgen, wie weet ging hij dan alsnog naar Liverpool.
![]()
Vind ik een wat te vroege conclusie, die zal nog wel bij een aardige club terecht komenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:51 schreef Devv het volgende:
De carrière van Affelay zit inmiddels ook wel lekker op slot.
Hij heeft pech gehad met die blessure. Anders had het wel eens heel anders kunnen lopen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:51 schreef Devv het volgende:
De carrière van Affelay zit inmiddels ook wel lekker op slot.
Réveillère is niet door de medische keuring gekomen dus zoeken ze nu een andere rechtsback, Raiola heeft eerder al Ibrahimovic naar PSG gebracht. Zou zo maar eens kunnen dus.quote:PSG: Van der Wiel track reactivated?
EHEC transfer Anthony Réveillère requires the Paris Saint-Germain to find an alternative. According to L'Equipe , Leonardo would reactivate the track Gregory van der Wiel.
Seeing the folder Stephan Lichtsteiner difficult to finalize PSG have decided to give up to date record of the right side tells us this Saturday Dutch Team . Information surprising since coach vice-champion of France wishes to focus on the French market for the last recruit. "This time, we give priority to the French market, a young French people who do not cost too much. Debuchy It will not because I think that Lille is not willing to give us " said Carlo Ancelotti to Gazzetta dello Sport.
Barcelona is denk ik niet de club voor hem, hij heeft de bal steeds wat te lang en hij speelt liever zelf een stukje verder denk ik.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:56 schreef Mavcovic het volgende:
[..]
Hij heeft pech gehad met die blessure. Anders had het wel eens heel anders kunnen lopen.
+quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
bron: http://www.mundodeportivo(...)jes_54338259321.html
Halen die 2.Handig ook dat Afellay vandaag hoort dat hij weinig speeltijd gaat krijgen, wie weet ging hij dan alsnog naar Liverpool.
![]()
Zou mooi zijn. Al ga ik dan wel puur op verhalen van andere af want zelf heb ik hem nooit zien spelen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
+
Song nu officieel naar Barcelona.
http://www.arsenal.com/ne(...)h-barcelona-for-song
Doe je ding Overmars en haal Dos Santos op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |