OH deze ken ik niet. Wel die ouwe viezerik die in een string ondersteboven aan een touw gaat hangen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:42 schreef iBenny het volgende:
Die man heeft volgens mij nog een tijdje op het Leidseplein gestaan
Nou ik vind Heidi Klum wel beter dan Chantalquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:48 schreef iBenny het volgende:
Als ik zo kijk past Chantal Janzen inderdaad wel in het programma. Andere landen hebben net zo'n type
Ja net zoiets. Zijn er wel meer die dit doen denk ik.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:50 schreef iBenny het volgende:
Deze deed Hans Klok toch laatst op het Rembrandtplein?
Volgens mij wel, wat je op het laatst hoorde.quote:
Ja, die is die ik bedoel. Volgens mij kwam het nummer wat op tv was uit een andere filmquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij wel, wat je op het laatst hoorde.
Dit stukje, hoorde je altijd helemaal op het eind van de SAW films (dit is volgens mij wel een iets ander arrangement).
Mmm het leek er wel heel veel op. Dat dududududduquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, die is die ik bedoel. Volgens mij kwam het nummer wat op tv was uit een andere film
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmm het leek er wel heel veel op. Dat dududududduje weet wel.
Houd je dat bijquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:08 schreef iBenny het volgende:
Alweer reclame? Precies 7 minuten geleden was er nog reclame
Oh is dat hetquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:16 schreef iBenny het volgende:
Kijken we niet gewoon naar herhalingen van vorig jaar?
Amenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:25 schreef timmmmm het volgende:
Dat rapkind moeten ze echt mee naar achter nemen en eens goed aframmelenGodverdomme wat gruwelijk irritant
Ja dat somt het beter opquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:25 schreef timmmmm het volgende:
Dat rapkind moeten ze echt mee naar achter nemen en eens goed aframmelenGodverdomme wat gruwelijk irritant
Toen dacht ik ook wel evenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:08 schreef iBenny het volgende:
Alweer reclame? Precies 7 minuten geleden was er nog reclame
Dit is geen kind hoorquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:27 schreef timmmmm het volgende:
Corrie, misschien moeten we even niet meer kijken met al die kinderen
Het begon toch met een kind. Ik dacht dat het alweeeeer beet wasquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit is geen kind hoorNou ja, een heel oud kind.
ja die miste ik net.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het begon toch met een kind. Ik dacht dat het alweeeeer beet was
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |