inspiratieloos vandaag, hoopte op een creatieve geest onder onsquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat voor 'n TT had jij? Ik gunde jou het topic.
Ik had: @Aad300 als vaste tafelgast, ik zeg DOENquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:51 schreef Rickazio het volgende:
[..]
inspiratieloos vandaag, hoopte op een creatieve geest onder ons
De creatieve geest is allang opgestaanquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:51 schreef Rickazio het volgende:
[..]
inspiratieloos vandaag, hoopte op een creatieve geest onder ons
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:51 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
De creatieve geest is allang opgestaan
mja ik weetquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weer te laat man
Straks weer 2e schermpje van KVDB hé
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:54 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
mja ik weetzal er zijn maar kijk ben niet 100% aanwezig.
quote:
Valt vies tegen de laatste jaren.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:59 schreef RemcoW23 het volgende:
NEC speelt thuis volgens mij "vaak" gelijk tegen PSV en Ajax. Uit verliezen ze alles.
Het spookt in de Goffert
GMTAquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:00 schreef Paxcon het volgende:
Genees vrouw maandag bevallen en dan Johan als presentator
Kun je er iets anders mee danquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:00 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hij gebruikt hem niet om alleen mee te pissen
Veel pechverliesjes tegen beiden gehad. In 2011 hadden PSV én Ajax er moeten verliezen.quote:
Emilio Schelvecchio.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:00 schreef RemcoW23 het volgende:
Lachen, hoop dat Johan het maandag gaat presenteren omdat Sjenee niet kan
Ja.quote:
Jan-Joost van Gangelen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:00 schreef Evertjan het volgende:
wie zou de presentatie overnemen als Genee ligt te puffen met zijn vrouw?
De juup heeft ook gekozen voor een dramatisch tijdstip. Om 6 uur morgenavond zit ik al bijna in het stadion.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ze hebben gekozen voor een dramatische intro.
Bij RTL Sport Daily gaat Koert Westerman de vaste vervanger van Genee worden.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:00 schreef Evertjan het volgende:
wie zou de presentatie overnemen als Genee ligt te puffen met zijn vrouw?
Ja zat ook al te denken, waarom die samenvattingen doen op een tijdstip waarop de Eredivisie al zowat aan het spelen isquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De juup heeft ook gekozen voor een dramatisch tijdstip. Om 6 uur morgenavond zit ik al bijna in het stadion.
Niet zo leuk eigenlijk. Beetje pesten dit.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:01 schreef GGMM het volgende:
Dat gezicht van Mertens na die grap van Johan![]()
Omdat Amstel sponsor is van VI.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:06 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ja zat ook al te denken, waarom die samenvattingen doen op een tijdstip waarop de Eredivisie al zowat aan het spelen is
Was inderdaad een misplaatste grap.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Niet zo leuk eigenlijk. Beetje pesten eigenlijk dit.
Was gewoon grappig, vooral die kop er bij van Driesje Mertensquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Niet zo leuk eigenlijk. Beetje pesten dit.
Voor ons is het grappig, maar niet voor hem. Hij dacht een leuke interview te krijgen, maar kreeg alleen 'grappen' over zijn lengte. Leuk man.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:08 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Was gewoon grappig, vooral die kop er bij van Driesje Mertens
Ach dat zie je toch aankomen joh, dat is VI.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Voor ons is het grappig, maar niet voor hem. Hij dacht een leuke interview te krijgen, maar kreeg alleen 'grappen' over zijn lengte. Leuk man.
Ach dat is toch gewoon humor man, net als die Hans Nijland vanavond wordt ook even belachelijk gemaakt wat maakt het uit joh, weet je van tevorenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Voor ons is het grappig, maar niet voor hem. Hij dacht een leuke interview te krijgen, maar kreeg alleen 'grappen' over zijn lengte. Leuk man.
Die tijd was het anders.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:09 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ach dat zie je toch aankomen joh, dat is VI.
Welkom in VI.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Niet zo leuk eigenlijk. Beetje pesten dit.
Als hij nu kwam dan kon je het verwachten, maar toen was imago van VI anders.quote:
Niks van gemerkt, maar ok prima.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
maar toen was imago van VI anders.
nee joh. Toen keek er alleen minder klootjesvolk.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als hij nu kwam dan kon je het verwachten, maar toen was imago van VI anders.
Wat? Red Sonja is een moderne klassieker!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:03 schreef TwenteFC het volgende:
Deze film lijkt me zo slecht dat ik hem ga kijken
LOTRquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:32 schreef Krunsj het volgende:
[..]
Wat? Red Sonja is een moderne klassieker!
Hehe, serieus, ik vond het vroeger toen ik 10 was echt de beste film ooit![]()
Maar voor LOTR lag het niveau van fantasy op film/TV nogal laag.
Na LOTR kon het dan ook niet slechter. LOTR is echt een dieptepunt in de filmgeschiedenis.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:32 schreef Krunsj het volgende:
[..]
Wat? Red Sonja is een moderne klassieker!
Hehe, serieus, ik vond het vroeger toen ik 10 was echt de beste film ooit![]()
Maar voor LOTR lag het niveau van fantasy op film/TV nogal laag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwa deze opmerking was wel te makkelijk en dat heeft Derksen ook inclusief excuses toegegeven. Niet dat ik het voor de rest erg vind of de opmerking an sich als een grote verrassing kwam.quote:
Nee joh. Sinds Voetbal Inside > Voetbal International werd is entertainement 70% van het programma.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als hij nu kwam dan kon je het verwachten, maar toen was imago van VI anders.
itt de anders altijd zo diepzinnige humor van vi?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa deze opmerking was wel te makkelijk
Jij wil iets anders beweren?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
itt de anders altijd zo diepzinnige humor van vi?
Nee, je hebt helemaal gelijk.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij wil iets anders beweren?
In die tijd vond ik VI echt voor de liefhebbers en kreeg toen niet de aandacht wat ze nu wel krijgen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee joh. Sinds Voetbal Inside > Voetbal International werd is entertainement 70% van het programma.
Maar zonder gekheid. Dit is wel 1 van de grappen in het rijtje Linda de Mol en haar kutscheet. Eentje die echt onbedoeld Derksen zijn mond ontglipt.quote:
De kijkcijfers waren minder maar het imago was toen juist dat het plat en ordinair was.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
In die tijd vond ik VI echt voor de liefhebbers en kreeg toen niet de aandacht wat ze nu wel krijgen.
Daar kan je best in gelijk in hebben, maar toen was het bij mij niet zo eigenlijk. Naar mijn gevoel was VI toen echt 'underground' waar mensen niet zoveel over wisten.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De kijkcijfers waren minder maar het imago was toen juist dat het plat en ordinair was.
Mensen zijn juist sympathie gaan krijgen voor Derksen na VI-Oranje waardoor je door de 'platsvloersheid' konden heenkijken.
En tot zover deze dramatische VI-analyse, dit laat ik liever aan Bert van der Veer over.
dankquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:45 schreef j0rdiiii het volgende:
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)9755e1373ce274e2.mp4
Bij mij stopt de stream op 16:45quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:45 schreef j0rdiiii het volgende:
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)9755e1373ce274e2.mp4
Ik heb niks verrekt en ik vond het wel een fijn showtje, ging veel over voetbal en Aad de Mos heeft alles uitgelegd wat er maar uit te leggen was.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:05 schreef ZuidGrens het volgende:
Topshow ja of nee verrekte hooligans
Not sure if srs.. Aad trapt enkel en alleen open deuren inquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Alleen jammer dat Aad300 niet altijd uit mocht praten. Kijk, ik snap dat Genee Hansie Hansie nooit uit laat praten omdat die alleen maar wil overacten / een emotie op wil roepen / een open deur wil inschoppen, maar Aad heeft wat zinnigs te melden. Dus ik hoop dat Wilbert voortaan zijn troll-modus op een gepast moment aan- en uit kan zetten.
Dit zijn de hoogtepunten van Oliver per afleveringquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:46 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ik kan de hoogtepunten niet meer vinden van de eerste aflevering
Ah, leuk! Een discussie over een uitzending uit de Middeleeuwen!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ben blij om te horen dat er nog users zijn met enig historisch besef.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:59 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ah, leuk! Een discussie over een uitzending uit de Middeleeuwen!![]()
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:00 schreef Yi-Long het volgende:
En dan steeds dat gezeur op Willems, die het prima doet en iedere wedstrijd beter wordt.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:38 schreef RobertoCarlos het volgende:
Eigenlijk zou er een toelatingsexamen gedaan moeten worden voor newbies in dit topic. Of ze wel weten waar VI eigenlijk vandaan komt en hoe het allemaal zo gekomen is. Slaag je niet, dan kun je niet meelullen in dit topic.
Ik kijk al sinds het begin van Sport aan tafel.quote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit zijn de hoogtepunten van Oliver per aflevering
http://www.dailymotion.com/playlists/user/OliverVoetbal/1
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 04:04 schreef Perico het volgende:
Wat was Aad een ongelofelijke eindbaas vanavond. Heerlijk, heb genoten.
Het boekje van Hansie vond ik eigenlijk nog leuker dan het Gijp boek, omdat ik van Hansie nog niet alles wist en bijna alles uit het Gijp boek is al wel eens langsgekomen. Het Genee boek is geloof ik een verzameling columns, dat ga ik niet lezen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:42 schreef ZuidGrens het volgende:
Ben trouwens het boekje van Hansie Hansie aan het lezen, prima man, niets mis mee. Echt een leuk boek. Net als Gijp zijn boekje. Van Geneetje vind ik persoonlijk iets minder.
helemaal mee eens, kut Derksenquote:Op zondag 19 augustus 2012 15:40 schreef xramcpint het volgende:
Wat zal men blij zijn bij fijnerd/zuid met Joris;
pingel & rood
die walgelijke spreekkoren, inderdaad, jodenpubliek!
Klopt, maar toch, collector's item voor de ware VI-Hooligan. Staat wel leuk in de boekenkast. Boek van Hansie ben ik ongeveer halverwege, maar die krijg ik eerdaags nog wel uit.quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het boekje van Hansie vond ik eigenlijk nog leuker dan het Gijp boek, omdat ik van Hansie nog niet alles wist en bijna alles uit het Gijp boek is al wel eens langsgekomen. Het Genee boek is geloof ik een verzameling columns, dat ga ik niet lezen.
Nu Amstel hoofdsponsor is, ligt dat allemaal wat gevoelig...quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Doen ze nu trouwens maandag ook geen overzichtje van de Jupiler League meer? Vond het altijd wel leuk, beetje lachen om dat geklungel etc. Bovendien zijn er allerlei mogelijke metsjfiks momenten.
Als Amstel mij blijft tarten koop ik nooit meer wat van hun meuk.quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nu Amstel hoofdsponsor is, ligt dat allemaal wat gevoelig...
Sowieso niet weg te krijgen dat spul man. Geef mij maar een Juup, bamihappie erbij, appeltaartje, potje suiker, biefstukje, niks mis mee.quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als Amstel mij blijft tarten koop ik nooit meer wat van hun meuk.
Enkel het huisbier van Den Ouden Belg kan mij bekoren.quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:35 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Sowieso niet weg te krijgen dat spul man. Geef mij maar een Juup, bamihappie erbij, appeltaartje, potje suiker, biefstukje, niks mis mee.
Biefstukje met bernadaise saus?quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:35 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Sowieso niet weg te krijgen dat spul man. Geef mij maar een Juup, bamihappie erbij, appeltaartje, potje suiker, biefstukje, niks mis mee.
Kun je daar nou een beetje lekker mee gooien, met dat boekie van Hans!?quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:54 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Klopt, maar toch, collector's item voor de ware VI-Hooligan. Staat wel leuk in de boekenkast. Boek van Hansie ben ik ongeveer halverwege, maar die krijg ik eerdaags nog wel uit.
Ach ja, dat gaat gewoon weer zo'n running gag worden, zoals destijds met Excelsior die geen punten meer zou gaan halen...quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:23 schreef Evertjan het volgende:
Altidore is aardig op weg naar de 20 doelpunten, in dit tempo heeft hij er voor de winterstop al 20 gemaakt
Nu loop je gewoon met je eigen domheid te koopquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:43 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ach ja, dat gaat gewoon weer zo'n running gag worden, zoals destijds met Excelsior die geen punten meer zou gaan halen...
Iedere week gaat Genee weer even Johan pesten dat die Altidore er toch weer eentje in heeft gelegd, en dan gaat Johan volhouden dat het intikkers zijn en die jongen er eigenlijk niets van kan....
Mijn domheid is gewoon helemaal gratis en voor niets verkrijgbaar hoorquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:44 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Nu loop je gewoon met je eigen domheid te koop
HAHAHAHA! Nee ouwe reus, dat gaat niet. Wel lekker uit elkaar trekken.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:41 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Kun je daar nou een beetje lekker mee gooien, met dat boekie van Hans!?
Gisteren zijn boekje uitgelezen, prima man, niets mis mee. Kijk nu wel anders naar Hansie.quote:
Haha, lees die reacties eronder eens. Wat een stel dorpsidioten komen daar voorbij, vergeleken met het volk wat daar reageert zijn die clows in de Gamma dug-out allemaal Professor doktor meesterquote:Op maandag 20 augustus 2012 13:48 schreef DrDentz het volgende:
Het is eigenlijk veel te warm om met jasjes te smijten, maar wie weet kan hij het tóch niet laten...
Feestboekje, laat gaan!
Lekker met Escha op het bankje naar Hansie Hansie kijken, is toch heerlijk man? Dan waren bij mij de gesprekken heel kort hoor, haha, dan vergeet je die Messi even hoor!quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ze laten niet zo maar elke dorpsidioot coach worden van JVC Cuijck.
En bovendien presenteert Hans de Funny Video's met een overgave die zijn weerga niet kent.
Danny en Escha zijn vaste kijkers, en dat zegt wat.
Dat zijn de mensen met de petjes achterstevoren en de paardenstaarten en de tatoeages die dagelijks genieten van het optreden van Jan Kooijemans in die kutsoap.quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:51 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Haha, lees die reacties eronder eens. Wat een stel dorpsidioten komen daar voorbij, vergeleken met het volk wat daar reageert zijn die clows in de Gamma dug-out allemaal Professor doktor meester
zoals ik.quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:23 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat zijn de mensen met de petjes achterstevoren en de paardenstaarten en de tatoeages die dagelijks genieten van het optreden van Jan Kooijemans in die kutsoap.
Hij steelt de lens niet?quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:04 schreef ikweethetookniet het volgende:
Vingervlugge Balotelli 'steelt' lens van clubfotograaf
Over Mario Balotelli raken we nooit uitgesproken. Dat kan ook bijna niet. De Italiaanse vedette van de Engelse landskampioen Manchester City haalt wekelijks fratsen uit die dan weer een lach en dan weer ergernis opwekken. In de eerste categorie hoort zijn laatste streek.![]()
Na de openingswedstrijd van Manchester City tegen het gepromoveerde Southampton (3-2), gisteren, grijpt Balotelli in de catacomben van het Etihad Stadion de camera van clubfotografe Sharon Latham. In een handige beweging draait hij de lens er vanaf en beent weg. Arbiter Howard Webb moet er smakelijk om lachen.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-clubfotograaf.dhtml
Benieuwd of we deze vanavond te zien krijgen
wissel volgens mij. Mis je alleen de eerste helft.quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:37 schreef vanBoeschoten het volgende:
Speelt van Persie vanavond? Dan neem ik VI op en kijk ik Manu..
Hansie is er ja.quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:43 schreef Anno2012 het volgende:
Wat is de opstelling voor vanavond? Word tijd voor hansie!
twitter:VI_nl twitterde op maandag 20-08-2012 om 13:02:51Vanavond is Hans Kraay jr. te gast bij #VITV (20.30u). Het is te warm om met jasjes te smijten, maar wie weet kan hij het tóch niet laten... reageer retweet
twitter:binnendrachten twitterde op maandag 20-08-2012 om 13:11:48@VI_nl nu moeten jullie dit seizoen het jasje achterwege laten, het wordt nu vervelend! #ietsnieuwsverzinnen reageer retweet
Mooi dat Hansie er weer is maar zo'n topshow als met Aadje Zelfspot zullen we niet snel meer zien denk ikquote:
iddquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:20 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Mooi dat Hansie er weer is maar zo'n topshow als met Aadje Zelfspot zullen we niet snel meer zien denk ik
van Persie ookquote:
twitter:Persie_Official twitterde op maandag 12-09-2011 om 22:47:24A must see video!!!! KOMT DAT SCHOT!!!! Emiel schelvis laat z'n voeten spreken!!! reageer retweet
Ben je klaar met je machogebral?quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:57 schreef Yi-Long het volgende:
Ik ga denk ik maar eens een briljante vraag insturen richting VI, waarna ze van verbazing mij per direct een baan als hoofdredacteur van dat wekelijkse blaadje aanbieden, met een bijbehorend miljoenensalaris, anders koopt de concurrentie mij natuurlijk meteen weg...
Ik bral de lampenkappen van het plafond met mijn dingetje. Ook wel ding genoemd.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:16 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ben je klaar met je machogebral?
Ben je daarom al aan je derde huwelijk bezig?quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik bral de lampenkappen van het plafond met mijn dingetje. Ook wel ding genoemd.
Daar moet je echt eens mee stoppen Zuidgrens, je zet johannes nu neer als een soort rokkenjager. Terwijl je weet dat zijn eerste vrouw is gestorven,hij gescheiden is van zijn 2de vrouw,en nu alweer jaren gelukkig samen met zijn 3de vrouw is.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:19 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ben je daarom al aan je derde huwelijk bezig?
Nee nee, Johannes kan altijd om grapjes lachen, behalve als ze over Johannes gaan. Dat vind ik wel opvallend.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:23 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Daar moet je echt eens mee stoppen Zuidgrens, je zet johannes nu neer als een soort rokkenjager. Terwijl je weet dat zijn eerste vrouw is gestorven,hij gescheiden is van zijn 2de vrouw,en nu alweer jaren gelukkig samen met zijn 3de vrouw is.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:23 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Daar moet je echt eens mee stoppen Zuidgrens, je zet johannes nu neer als een soort rokkenjager. Terwijl je weet dat zijn eerste vrouw is gestorven,hij gescheiden is van zijn 2de vrouw,en nu alweer jaren gelukkig samen met zijn 3de vrouw is.
Hier is sprake van een misverstand. Ik heb mijn eerste vrouw gewoon van de trap geflikkerd.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:25 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Nee nee, Johannes kan altijd om grapjes lachen, behalve als ze over Johannes gaan. Dat vind ik wel opvallend.
Laat je voortaan een baardje staan of heb je een kut opgegeten?quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Hier is sprake van een misverstand. Ik heb mijn eerste vrouw gewoon van de trap geflikkerd.
Man man man wat een geile wijven wonen hier toch ook, in de bejaardenflat.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:28 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Laat je voortaan een baardje staan of heb je een kut opgegeten?
Zijn er gisteren mensen op visite geweest of heb je alles zelf opgedronken?quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Man man man wat een geile wijven wonen hier toch ook, in de bejaardenflat.
Kan ik me niet meer herinneren Renéetje.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:29 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Zijn er gisteren mensen op visite geweest of heb je alles zelf opgedronken?
Soms via Sopcastquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:04 schreef Dirkos1987 het volgende:
Kun je VI ook online kijken? anders ga ik lekker in de tuin zitten met laptop.
kut toch me kloten! waardeloze gozer!quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dit topic gaat over Voetbal International. Een voetbalprogramma op RTL7.
Ik heb in mijn vraag via vi.nl/tv ook groeten aan de kantineheld verwerkt, dat heeft ie wel verdiend.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:24 schreef Evertjan het volgende:
Hans waarom liep je zo te slijmen bij van Gaal tijdens Belgie-Nederland?
Nee, dat vind ik niet.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:27 schreef Evertjan het volgende:
[..]
kut toch me kloten! waardeloze gozer!
twitter:thijsslegers twitterde op maandag 20-08-2012 om 19:42:51Het is wat gaan stormen op transferfront bij #PSV. Derksen legt dadelijk bij #VITV uit hoe de wind waait. Oorlog achter de schermen! reageer retweet
quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:31 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
danny vera altijd met die kut muziek
iddquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:31 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Neger wat?quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:31 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:31 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Straks wordt hij uit de uitzending gebeldquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:32 schreef onlogisch het volgende:
Genee is er, nog niet opnieuw vader geworden
Hopelijk gaat Derksen dan presenterenquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:32 schreef onlogisch het volgende:
Genee is er, nog niet opnieuw vader geworden
Ik heb beidequote:Op maandag 20 augustus 2012 20:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
DSC7 op sopcast.. of was jij die gast met een mac?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |