SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok leuk, en die Champions, zitten er ook tieten bij?
Ja zeker! Heel veel tieten, want Riot ( de makers ) die houden van dikke tieten!
Er zijn dus veel Champions en ongeveer elke 2-3weken komt er een nieuwe bij.
Er zijn er op het moment (16-07-2012) 100 Champions waar uit je kunt kiezen.
Keuze genoeg dus.
Nu weet je een beetje over LoL en hoe het werkt;
Wil je het zelf proberen?
League of Legends EU
Vids
Het officiele youtubekanaal van Riot Games. Hier vind je alle Champion spotlights en Patch Previews terug.
Cinematic trailer
Dominion trailer (nieuwe gamemode)
Meer uitleg over minions/creatures
Community site links
Own3d Site met streams.
Twitch Site met streams.
CLGaming NA Top Tier ( High ELO ) team met links naar Live streams van matches etc, ook grappig forum.
Solomid Community site met handige info, tournaments etc
Lolking Site waarop je scores van spelers en statistieken van Champions kunt vinden. Op het moment de beste site om snel iemand's summoner profiel op te vragen zonder dit via de in-game client te doen.
Championselect Site met counterpicks
Groepschat:
Voor FOK!kers is er een ingame chatkanaal FOK aangemaakt. In dit kanaal zijn je medefokkers te vinden en kun je makkelijk een premade of duo-queue afspreken zonder dat je iedereen via de friendslist individueel hoeft aan te spreken om dit te organiseren. Rechtsboven via het opties-icoontje in het chatvenster kun je autojoin aanzetten zodat het kanaal standaard opent bij het opstarten van het spel.
Teamspeak 3:
Voor FOK!kers die willen praten met andere FOK!kers tijdens het Gamen is het mogelijk om onze Teamspeak3 server te joinen.
Server: ts3.mrmanuel.nl:1337
Vraag om het FOK! lidmaatschap aan MrManuel!
Ingame name van FOK!kersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door AlDieWillenteKaaprenVaren op 17-08-2012 22:06:38 ]
leer lezen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:31 schreef dejenero het volgende:
[..]
Las ik nou net in het vorige topic dat vlad volgens jou slecht is in de huidige meta?
Het staat er tochquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:02 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
yep, ik ben nu net met vladimir en malzahar begonnen, al best goed mee aan het worden, en je ziet ze juist door hun zwaktes tegenover de huidige meta steeds minder.
Sion's rol is een beetje als nunu, op het juiste moment iedereen forceren jou te focussen is gewoon zn key job.
Zijn abilities zijn vet, maar wat maakt het vampier thema uit? hahaquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:32 schreef Skillstorm het volgende:
Ik heb nooit geweten waarom mensen Vlad leuk vinden..
Ik bedoel niet perse qua abilities maar gewoon het vampier thema. Is gewoon niet mijn stijl denk ik.
Nee dat is ook niet zo, maar het staat mij gewoon niet aan, met bloed werken.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:53 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Zijn abilities zijn vet, maar wat maakt het vampier thema uit? hahahoef je geen goth/emo voor te zijn
Vlads Q: Infuse AIDS.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:58 schreef EpicKnife het volgende:
Is wel leuk man, beetje aids krijgen. of heb je het niet zo op bloed?
HAHA grappig je bewerkte de tekstjesquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:04 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Vlads Q: Infuse AIDS.
The target receives the HIV virus and after a 2 second delay it becomes AIDS. AIDS deals 80(0,8 AP ratio) damage and slows their attack speed by 30%.
Nee, doe maar niet.
Comical genius.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
HAHA grappig je bewerkte de tekstjes
Heb al eens tegen een amumu, nunu, malphite, galio in één team gespeeld. Early game valt het nog mee. Endgame..quote:
Gold, Glenspey, GOLD! Niet centjes.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:37 schreef GlenSpey het volgende:
Het wil nog niet echt vlotten met de kills. Een paar potjes ging het heel erg goed maar dat lag volgens mij aan de tegenstander
Ik snap echt niet hoe sommige tegenstanders zo snel ZO goed kunnen worden dat niemand ze nog aan kan. Heb nu al een paar keer gehad dat ik in een team zat wat constant werd afgeslacht door een en dezelfde persoon. Zodra je bij ze in de buurt komt ben je binnen 5 seconden plat, terwijl er bij hun nauwelijks hp afgaatDeze personen hebben vaak ook binnen no-time de beste gear waardoor ze enkel nóg sterker worden dan ze al waren.
Komt dat nou grotendeels door een paar lucky kills tijdens early game, of hanteren ze een speciale tactiek?
Mijn tactiek: met een ranged character (sivir of annie) het midden verdedigen om zo centjes te sparen voor gear. Meestal loop ik op deze manier vrij snel voorop qua ingame-level, maar het is toch zelden goed genoeg...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |