SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Voor de actuele, individuele, statistieken van deze SC kan je kijken op http://www.fokkingstats.com
Topicreeks: DEF SC
Bijzondere toevoeging met het speciale geloofsmotto van de kerk v/d vrije geloofsbelijdenis en rijkdom van de profeet:
Ode aan de venusheuvel
O Venus.
Mooie heuvel.
Esses zijn UIers
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Thanksquote:
Zeker. Dat trainingsdorp is goed opgezet.quote:
Wat voor vette hap gaat er vanavond naar binnen?quote:
quote:
Je was nooit bezetquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:35 schreef samthegreat5 het volgende:
Ennn ze is op vakantie
I'm freee ^^
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:35 schreef samthegreat5 het volgende:
Ennn ze is op vakantie
I'm freee ^^
Sjips, als ik ook die nog op mijn te-lezen-lijst moet zetten, mag ik nu wel vast met pensioen.quote:
Frituurquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wat voor vette hap gaat er vanavond naar binnen?
quote:
Haha, just kiddin'quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]nu al uit het oog uit het hart
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:10 schreef samthegreat5 het volgende:
Hey MM, wil je me eens een titeltje van die to-see lijst van je toegooien?
Roger that. Thanksquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..], vroeg Thaboel ook al om.
Zal ik morgen even in de pm zetten, inclusief de films/docu's die ik al heb doorgehaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |