is haar nachtjaponnetje ( ze had gedouscht) maar inderdaad staat haar goed,je hebt *kijk* op leuke jurkjes BQ, ze heeft er het figuur voor mooie vrouw goed figuur en ze is nog leuk en lief ookquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:38 schreef beequeen het volgende:
Oh, wat een schattig bolletjes jurkje heeft zijn vrouw aan. De bergetappe gewonnen?
Op die foto heeft hij wel wat weg van Mother Theresaquote:Op zondag 19 augustus 2012 23:24 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop's nieuwe hoofddeksel is niet alleen hip en modieus, maar ook bijzonder praktisch. Zo laat het zich bijzonder goed combineren met een koptelefoon.
[ afbeelding ]
In het dagelijks leven ook wel hoorquote:Op zondag 19 augustus 2012 23:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Op die foto heeft hij wel wat weg van Mother Theresa
Klopt, hij beweegt haast net zo weinig als zij tegenwoordig.quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
In het dagelijks leven ook wel hoor
Yup, Oop is ook zalig verklaard, weliswaar niet door de Paus, maar door Heinekenquote:Op zondag 19 augustus 2012 23:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
In het dagelijks leven ook wel hoor
Bijna hetzelfde ja.quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Op die foto heeft hij wel wat weg van Mother Theresa
quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Bijna hetzelfde ja.
Die kwam op TV omdat ze haar leven wijdde aan het huisvesten van de hulpbehoevenden en opa stuurt hulpbehoevenden naar huis omdat er iets op TV komt.
DGK, zucht....valt al in categorie heerlijk sentiment.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat is ook wel weer waar van de gouden kooi tijd maar kom op bij opa gebeurt er nooit wat, maar oke dan hou ik het er maar op dat sommige er toch plezier aan beleven als ze zich ergeren.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:11 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
DGK, zucht....valt al in categorie heerlijk sentiment.
Ik was voor Huub en werd bijzonder hard aangevallen.
En terecht!!!!quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:11 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ik was voor Huub en werd bijzonder hard aangevallen.
Nu onderschat je Dottey behoorlijkquote:
En dat terwijl de échte kunst, namelijk de subtiel gelaagde poëzie van Brian, totaal niet begrepen werd door diezelfde paupers.quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Huub ohhhhhhh en als hij piano ging spelen heel forum in katzwijm echt wat een droeftoeters
Nee joh, teveel eerquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:51 schreef Kaat38 het volgende:
Lavenderr!!!!!! Je hebt de Braajen factor! Geniaal![]()
Oef, het ging hier over Opaatje he?
Opaatje geniet van het leven elke dag
Zolang hij maar zijn biertje mag
Tv erbij en Ajax op de buis
Zo is hij helemaal thuis
Omaatje verwend hem wel
Met broodjes fricandel.
Het leven is zo voor hem goed
Hij weet hoe genieten moet.
Dwarsgetekend, Braajen.
Juist Gert, wat zie jij de dingen des levens ook zo lekker helderquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:26 schreef Gert het volgende:
[..]
En dat terwijl de échte kunst, namelijk de subtiel gelaagde poëzie van Brian, totaal niet begrepen werd door diezelfde paupers.
Evenals sommigen nu opa niet begrijpen.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:58 schreef beequeen het volgende:
Wat een geslijm met mods hier, walgelijk. Als ik mij in één persoon vergist heb?
On Topic: die ouwe is niet on stream.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |