Die heb ik dan nog nooit gehadquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:48 schreef BGTes het volgende:
[..]
Van Amnesia ook? Daar krijg ik lachkicks van die letterlijk drie kwartier duren
Schaaaaaam jequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Die heb ik dan nog nooit gehad
Spareribsquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:14 schreef Mikkie het volgende:
Wat bestel je, Tes? Ik heb zin in een broodje döner! Heb gelukkig nog twee broodjes hier liggen, dus het zullen wel broodjes kaas worden
Zo kun je het wel recht praten jaquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:30 schreef BGTes het volgende:
EergisterenMaar dat is over een half uur eer- eer-gisteren
Ooooh ja ik leen elke maand maximaal want dat heb je binnen een paar maanden terugverdiend toooch, je wordt vet rijk met Engels!!1!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zo kun je het wel recht praten ja. Jij moet wel een fortuin verdienen lenen als je zo vaak eten bestelt
Fijne vakantie!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:41 schreef Bubbles90. het volgende:
Nou, bubai everyone, tot over een week!
Broodje Salmonella met rauwe E.Coli?quote:
Ja nou ben je te laatquote:
En dan al die flessen en andere zware dingen lekker in de achterbakquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:01 schreef Laysa het volgende:
Ik ga straks ook nog even wat eten kopen....op mn gemakje...met de auto
ik heb al genoeg drinken in huis...nee gewoon het eten voor in de avond....iets lekkers, makkelijks en frisquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:04 schreef BGTes het volgende:
[..]
En dan al die flessen en andere zware dingen lekker in de achterbak
en de lichte dingen ook hoorquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:04 schreef BGTes het volgende:
[..]
En dan al die flessen en andere zware dingen lekker in de achterbak
En dan daaronder een plaatje van een zee.quote:MOOI HE!! DIT IS MIJN THUIS, ARUBA
quote:ONZE MOOIE BRUG OP ARUBA XXX
(daarachter een I <3 Aruba)quote:4-EVER AND ALWAYS XXX
quote:HIER HEB IK TOCH ZO,N ZIN IN!! PASTECHI RUNDVLEES XXXX
met daaronder een plaatje van een of ander meerquote:MOOI ZWEMBAD HE!!! MIJN ZWEMBAD XXX
Zal me worst wezen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:24 schreef Kwamo het volgende:
[ afbeelding ]
"me dochter". Serieus hč
En waarom heb je die nog niet van je FB gewipt dan? Of in elk geval dat je geen statusupdates meer krijgt?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:31 schreef BGTes het volgende:
Liever dat dan een collega van me die deze pareltjes op facebook zet. Ongeveer 20 keer per dag.
[..]
En dan daaronder een plaatje van een zee.
[..]
[..]
(daarachter een I <3 Aruba)
[..]
[..]
met daaronder een plaatje van een of ander meer
Het is de blankste persoon die ik ken
Dit zette ze trouwens allemaal in een tijdsspanne van 3 minuten op facebook.
Booooh, volgens mij is dat ook niet grappigquote:
Tenzij het slang voor neuken is:quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wij hebben vanmiddag mooi ff een dutje gedaan, was wel lekker
Met dit weerquote:Op zondag 19 augustus 2012 23:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Tenzij het slang voor neuken is:
Het een hoeft t ander niet uit te sluitenquote:Op zondag 19 augustus 2012 23:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Tenzij het slang voor neuken is:
Hoezo?quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:06 schreef Mikkie het volgende:
Dat zal nog even duren voor we daar achter zijn.
Is het aan mijn kant? Maar als de hele kelder blank staat en het komt van onze verdieping, dan hebben de verdiepingen onder ons er toch ook last van (als het niet vanaf jullie kant komt tenminste)? Of maak ik een denkfout?quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Er is een beetje lekkage bij ons in het gebouw geweest. Niet aan onze kant gelukkig. Maar IB zei al dat de hele kelder blank stond, maar het is vanaf onze verdieping gekomen
Neequote:
Ha, dat dusquote:Op maandag 20 augustus 2012 11:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wel lekker verfrissend zo'n water gekoeld gebouw.
Eerst even douchen, ben net wakker (wakker gebeld)quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Aan jouw kant jaAls je naar buiten stapt zul je ook zien dat het hele tapijt nat is. Het loopt zo helemaal naar beneden
Jupquote:
quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dat was hosti die toch niet durfde
Ja, en PostNL is ook nog zo'n bedrijf dat een klacht je 50ct/min kostquote:Op maandag 20 augustus 2012 11:51 schreef BGTes het volgende:
[..]
JupHet is niet zo dat het een belangrijk pakket was, maar hey
Dus nou kan ik morgen fijn naar het postkantoor, zelf. IK STOND DAAR GEWOON
Nietusquote:Op maandag 20 augustus 2012 11:51 schreef BGTes het volgende:
[..]Ik WIST wel dat Hosti eigenlijk een oude kalende man was!
quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Woensdag 29 augustus ga ik afstuderen!
quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Woensdag 29 augustus ga ik afstuderen!
Ja, ben mentormama!quote:
Yesquote:
Is 'ie echt homo?quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:23 schreef BGTes het volgende:
Ik had die ene crush een bericht gestuurd met 'Heb ik iets fout gedaan ofzo?' stuurde hij via Skype rond een uur of vijf 'Nope, I did.' En nou reageert hij niet meer en ben ik helemaal in paniek
Overigens is het jouw beurt om te tekenen, picassoquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik hoor het al! Haat het spel, niet de spelers!
Ik ga mijn best doenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:10 schreef Laysa het volgende:
Dan mag je nog 1 nacht zwelgen en daarna in de vuilnisbak ermee. Je schiet er niks mee op en het ligt gewoon aan het feit dat hij een eikel is. Niet aan jou.
Goed zo...en binnenkort maar eens met zn alle meeten. Nieuwe/ oude mensen leren kennen is best leukquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:22 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doengewoon proberen zelf lol te hebben
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
Goed zo...en binnenkort maar eens met zn alle meeten. Nieuwe/ oude mensen leren kennen is best leuk
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:34 schreef Laysa het volgende:
Mooi!
Nohhhh kinders ik krijg een warm hart van jullie
Ga eens tekenen!quote:
Party hard!quote:
Tijd dat jij d'r eens stevig paktquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:23 schreef HostiMeister het volgende:
Zo Tes, je hebt t wel stevig te pakken, zeg.
En woensdag?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 08:44 schreef IrishBastard het volgende:
Zo, agenda voor komend semester is samengesteld, en hij valt nog niet tegen. 's Maandags vanaf 12.30, dinsdag tot 13.30, donderdag vanaf 10.30 en vrijdag heel de dag 'vrij'. Kan ik dus in theorie nog zo'n 22 uur per week werken
Beter dat ze eerst over d'r huidige crush isquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:26 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Tijd dat jij d'r eens stevig pakt![]()
Lamequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Beter dat ze eerst over d'r huidige crush is
IB was ook mijn rebound hoorquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Beter dat ze eerst over d'r huidige crush is
Nou rebound is teveel gezegd, maar je weet zelf ook dat ik wel met iemand anders soort van involved wasquote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
IB was ook mijn rebound hoordus dat wil niks zeggen!
dit! jammer van het (denk ik) leeftijdsverschil want anders zouden jullie het prima naar de zin kunnen hebbenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:26 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Tijd dat jij d'r eens stevig pakt![]()
Ach, wij scheelden ook duizenden jaren en we hebben ook lol gehad.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:08 schreef Californium het volgende:
[..]
dit! jammer van het (denk ik) leeftijdsverschil want anders zouden jullie het prima naar de zin kunnen hebben
Daar voel je toch niets vanquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:08 schreef Californium het volgende:
[..]
dit! jammer van het (denk ik) leeftijdsverschil
Pff... al tijden niet meer ingelogd geweest.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:11 schreef IrishBastard het volgende:
Jullie kunnen anders altijd nog beginnen met een Diablo 3 date
Duizenden jarenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ach, wij scheelden ook duizenden jaren en we hebben ook lol gehad.Leeftijd is maar een nummertje
Wietdatequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Pff... al tijden niet meer ingelogd geweest.
Begin twintig, volgens d'r profielquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:13 schreef Californium het volgende:
[..]
Duizenden jaren![]()
Hoe oud is BTGes??
Iedereen die na de jaren 80 komt is in mijn ogen 12, maar eigenlijk valt het wel meequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:16 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Begin twintig, volgens d'r profiel
Iddquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:24 schreef IrishBastard het volgende:
Ha, dat herken ik welTerwijl mensen van 1994 al volwassen zijn hč
Echt he?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:23 schreef Californium het volgende:
[..]
Iedereen die na de jaren 80 komt is in mijn ogen 12, maar eigenlijk valt het wel mee. Ik word oud
Nou goed een dikke 5 jaar ofzo?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:13 schreef Californium het volgende:
[..]
Duizenden jaren![]()
Hoe oud is BTGes??
Duffe datequote:
5,5 was het volgens mij jaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou goed een dikke 5 jaar ofzo?
[..]
Duffe date![]()
Niet zo miepen zeg, waar draaien jullie nou nog omheen? Ik zie voldoende gedeelde interesses én gedeelde humor. Gáán met die banaanquote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:46 schreef HostiMeister het volgende:
Ik heb niet zo'n geweldige ervaring met meiden die ik via fok! heb leren kennen.
Dat ging niet over mijquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:47 schreef IrishBastard het volgende:
Of ging dat niet over Cali en is het niet een sarcastisch grapje?
Maar ditquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:38 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Niet zo miepen zeg, waar draaien jullie nou nog omheen? Ik zie voldoende gedeelde interesses én gedeelde humor. Gáán met die banaan![]()
Kan hoogstens tegenvallen, boeiuh
quote:
Jij en Hosti hebben binnenkort een datequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:55 schreef BGTes het volgende:
Hey hey wat gebeurt er allemaal
En ja ik word over een tijdje pas 21
Ooit komt die dag.quote:
Denk het ook wel ja.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:49 schreef Californium het volgende:
[..]
Maar ik denk wel te weten over wie het wel gaat
Wij hebben dezelfde interesses en humor naar het schijntquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:55 schreef BGTes het volgende:
Hey hey wat gebeurt er allemaal
En ja ik word over een tijdje pas 21
Oh, goed dat ik dat ook weetquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:56 schreef Californium het volgende:
[..]
Jij en Hosti hebben binnenkort een date![]()
![]()
Is dat zo ja?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ooit komt die dag.
[..]
Denk het ook wel ja.
[..]
Wij hebben dezelfde interesses en humor naar het schijnt
Je had me beloofd dat je het nooit zou vertellenquote:
Slimmerik, als je nou gewoon je mond had gehouden was IB er nooit achter gekomenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Je had me beloofd dat je het nooit zou vertellenHet was al zo'n flater en dan nu dit nog.. Beetje jammer dit Hosti.
Blijkbaar.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:59 schreef BGTes het volgende:
[..]
Oh, goed dat ik dat ook weet
[..]
Is dat zo ja?Ook handig om te weten
Ik heb daar vannacht echt vijf minuten om zitten lachenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Slimmerik, als je nou gewoon je mond had gehouden was IB er nooit achter gekomen
[..]
Blijkbaar.
Vind je dit grappig:
[ afbeelding ]
Nee hoorquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:03 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ik heb daar vannacht echt vijf minuten om zitten lachenWellicht belangrijk om daarbij te vermelden dat ik onder invloed was.
Nicequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:23 schreef Rituals het volgende:
Hosti en BGT. Ik vind het een goede match
.
Ik heb zojuist geloot voor m'n coschappen en ik zit in de maand die ik wilde met super leuke mensen!![]()
Mijn dag kan niet meer stuk.
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:23 schreef Rituals het volgende:
Hosti en BGT. Ik vind het een goede match
.
Ik heb zojuist geloot voor m'n coschappen en ik zit in de maand die ik wilde met super leuke mensen!![]()
Mijn dag kan niet meer stuk.
Vroeger was het 4 jaar theorie en 2 jaar praktijk en tegenwoordig is het 3 jaar theorie en 3 jaar praktijk (+ tussendoor steeds 'theorie'/voorbereiding & nabespreking).quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:29 schreef IrishBastard het volgende:
Top, dat scheelt echt veel dan!
Duurt de co-periode zo lang ja?Ik dacht altijd dat het één of twee jaar was
Hebben jullie nou al geneukt?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:09 schreef BGTes het volgende:
Wijn drinken en slechte films kijkenEn me vooral weigeren slecht te voelen!
Welkom terug k-m!
Het was wel leuk, de eerste week vooral. Maar ik hoef niet meer zo snel naar Portugal haha, hitte was vervelend en ook het land zelf deed me niet zo heel veel.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:38 schreef Mikkie het volgende:
Beetje zonde! Weinig aan de vakantie gehad, dus?
Jep. Jaarlijks terugkerende kostenpost natuurlijk. Verder is ie aardig up-to-date, tijdje terug nog de remmerij vervangen. Laatst een beurtje gedaan, dus hij moet er nu weer 20k tegen kunnen! Enige wat eigenlijk nog even moet gebeuren is het vervangen van de remvloeistof, heb al twee litertjes klaar staan, maar weet eigenlijk niet precies hoe het werktquote:
Ah ok, wel zonde dat Portugal je niet zo trekt dan. Maar ach, weet je dat weer voor de toekomstquote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:05 schreef konyntje-mandaryntje het volgende:
[..]
Het was wel leuk, de eerste week vooral. Maar ik hoef niet meer zo snel naar Portugal haha, hitte was vervelend en ook het land zelf deed me niet zo heel veel.
Zo. Zometeen even boodschappen gaan doen, dan cadeautje halen voor Goanaut die over een week jarig is, en dan weer beginnen met lerenMoet volgend jaar 5 vakken overnieuw gaan doen dus ik kan maar beter nu alvast beginnen.
Ken het gevoel wel jaquote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:23 schreef HostiMeister het volgende:
Zo fucking raar gedroomd vanachtBen nog steeds van de leg
Precies. Zo wakker worden van 'dafuq was dat?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:33 schreef konyntje-mandaryntje het volgende:
[..]
Ken het gevoel wel jaZo'n droom waarvan je je dan ook echt elke seconde kan herinneren.
Je hebt over BGTes gedroomd, wat lief!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Precies. Zo wakker worden van 'dafuq was dat?![]()
' Hoogtepunten waren dat ik oordopjes jatte van een kerel om naar muziek te luisteren terwijl ik seks wilde gaan hebben met mijn gloednieuwe vriendinnetje voor de eerste keer, die zelf al een koptelefoon had gestolen uit de winkel. Leek allemaal heel normaal, want zonder oordoppen geen seks.
Owja, en dat was in een boerderij. In Finland, want het was naast de Nokia fabriek. En ik mocht niet blowen.
Ja. Precies.
Welke mentor?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:25 schreef Kwamo het volgende:
Moggel! De intro is baas maar ik word wel erg brakjes wakker telkens. En ik heb ruzie met een mede-mentor. Maar die liep de hele avond achter een grietje aan met een vriend (en dat zei ze om 03:00 ofzo) dus ach.
Normaal is dat redelijk straight forward: zorgen dat het potje onder de kap leeg is (zodat je niet eerst oude olie hoeft te flushen), ringsleutel 8-10 (afhankelijk van de maat van de nippels), een slangetje op het nippel om oude olie in een fles te kunnen krijgen en een tweede man.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jep. Jaarlijks terugkerende kostenpost natuurlijk. Verder is ie aardig up-to-date, tijdje terug nog de remmerij vervangen. Laatst een beurtje gedaan, dus hij moet er nu weer 20k tegen kunnen! Enige wat eigenlijk nog even moet gebeuren is het vervangen van de remvloeistof, heb al twee litertjes klaar staan, maar weet eigenlijk niet precies hoe het werkt.
Koppeling is hetzelfde verhaal, maar dan met een ander pedaalquote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:44 schreef Mikkie het volgende:
Zou zomaar kunnen dat de koppeling erbij zit, ja. Hmmm, misschien over een tijdje maar even tijd voor maken. Zin om te helpen?
Dan moet je de volgende keer mij bellen, scheelt de helft van je kater.quote:
Deal!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dan moet je de volgende keer mij bellen, scheelt de helft van je kater.
Ja inderdaad, heb je die changelog gezien?? Echt te veel veranderingenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:03 schreef BGTes het volgende:
[..]
Deal!
(Vandaag trouwens de nieuwe D3 patch, ben benieuwd)
Stevig in je eentje zitten zuipen?quote:
Ander pedaal ja?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:46 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Koppeling is hetzelfde verhaal, maar dan met een ander pedaalEn je moet dan het ontluchtingsnippel even localiseren natuurlijk
Wil ik best mee helpen hoorIs alleen wel handig om van tevoren even die slangetjes en goede ringsleutel te regelen. Die ringsleutel is wel belangrijk, want als je dat nippeltje iets sloopt blijf je daar problemen mee houden
Ik ben het nou aan het spelen. Kan het tot nu toe wel waarderenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja inderdaad, heb je die changelog gezien?? Echt te veel veranderingen
Behoorlijkquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:08 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Stevig in je eentje zitten zuipen?
[..]
Ander pedaal ja?
Maar top, zal tzt wel even kijken. Heb ook niet echt zin om er weer bergen met zooi voor aan te schaffen, kijk wel even
Zo snel niets over socketed gear gelezen, wel over veel dps verhogingen voor bepaalde types wapens en runes. Maar die paragon-levels klinken wel pimp-shit. Magicfind up the yingyangquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:11 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ik ben het nou aan het spelen. Kan het tot nu toe wel waarderenEn ook iets met socket items die duurder worden? Heb gisteren best wel veel socketed gear gehaald
En uiteraard de Paragon-levels
I.p.v. dat ie zijn eigen toverstaf eens level-upt en in haar socket duwt!quote:
Ik heb alleen maar een Barbarian en een Monkquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:15 schreef BGTes het volgende:
Ik hoorde het in een vlog van KrippEn dps verhoging vind ik persoonlijk wel chill, hoop dat wizard nu ook relaxter speelt. Heb de fout gemaakt om wizard als main te gebruiken
Ben in hardcore begonnen met monk en dat speelt zoooo veel fijner
Is weer eens wat anders dan oliepompen, verdeelstukken en schokbrekersquote:
Goedemorgen DKquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
I.p.v. dat ie zijn eigen toverstaf eens level-upt en in haar socket duwt!
Morgen IB!quote:
Op de grondquote:
True that!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar een Barbarian en een MonkEn fuck Hardcore, ooit mijn geliefde Monk MoeMoe verloren op lvl 30, nooit meer. Die pijn was ondraaglijk
[..]
Is weer eens wat anders dan oliepompen, verdeelstukken en schokbrekers
De snoerhaspel had ik niet bij de hand.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:34 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ben je weer vergeten 'm op te rollen?
aai.gifquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:38 schreef HostiMeister het volgende:
Ik voel me vandaag echt zo'n executioner.![]()
Al drie mensen aan de lijn gehad waarbij ik moest uitleggen waarom ik liever niet heb dat ze hier komen werken, en vanmiddag nog een paar mensen die in persoon een gesprekje met mij komen houden. Fuck dit, ik wil gewoon computeren en niet een of andere managementlul uithangen.
Volwassen worden
quote:I finally found you, my personal slaughter
As an appetizer,I let you taste my daughter
Call me sick but this is what I need
My only purpose here is for you to feed
Ik durfde niet te beginnen met Barb want spinnen in act Iquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar een Barbarian en een MonkEn fuck Hardcore, ooit mijn geliefde Monk MoeMoe verloren op lvl 30, nooit meer. Die pijn was ondraaglijk
[..]
Is weer eens wat anders dan oliepompen, verdeelstukken en schokbrekers
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:42 schreef HostiMeister het volgende:
Wie heeft ooit gezegd dat metal niet grappig en leerzaam kan zijn:
Die teksten
[..]
Bla bla bla.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hoi, ik snap hier niets van en dit klinkt tamelijk incrowd. Misschien willen de tortelduifjes de conversatie voortzetten op een minder in het oog springend plaatsje?
Heb jij ook een hekel aan spinnen?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:45 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ik durfde niet te beginnen met Barb want spinnen in act Ivet irritant.
Heb je trouwens de jazz-versie van Rancid Amputation van Cannibal Corpse gehoord?
Ik wil anders wel die gesprekken voor je voeren.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:38 schreef HostiMeister het volgende:
Ik voel me vandaag echt zo'n executioner.![]()
Al drie mensen aan de lijn gehad waarbij ik moest uitleggen waarom ik liever niet heb dat ze hier komen werken, en vanmiddag nog een paar mensen die in persoon een gesprekje met mij komen houden. Fuck dit, ik wil gewoon computeren en niet een of andere managementlul uithangen.
Volwassen worden
Zoals de kamer van BGTes zekerquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hoi, ik snap hier niets van en dit klinkt tamelijk incrowd. Misschien willen de tortelduifjes de conversatie voortzetten op een minder in het oog springend plaatsje?
quote:: Zeur de zeur, ik lijk wel een wijf!
van mij hoef je echt niet te neuken hoor...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:09 schreef HostiMeister het volgende:
Als Tes en ik nou gewoon een keer gaan ketsen zijn we dan klaar met dit gezeik?
Is goed, Cupidoquote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
van mij hoef je echt niet te neuken hoor...
Hekel?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Bla bla bla.
[..]
Heb jij ook een hekel aan spinnen?![]()
Die jazz versie is zo flauw
Niet?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
van mij hoef je echt niet te neuken hoor...
*tik em aan* Als je mij wil zien vliegen moet je een dikke spin in mijn omgeving droppen, kun je lachen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:19 schreef BGTes het volgende:
[..]
Hekel?Ik viel laatst op mijn werk flauw omdat er een op mijn schouder zat
Als jij een keertje wil neuken, en je bent over die homo heen wil ik best wel even langskomen hoor, zo ben ik dan ook wel weer.quote:
* IrishBastard noteert hetquote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
*tik em aan* Als je mij wil zien vliegen moet je een dikke spin in mijn omgeving droppen, kun je lachen.
Wel een mooie naam voor een thriller: 'De spinnengrot'quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:32 schreef Mikkie het volgende:
Niet te lang wachten, anders wordt 't bij jullie allebei zo'n stofnest waar uiteindelijk vanzelf spinnen gaan huizen
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:43 schreef BGTes het volgende:
Dus als er een spin in mijn kamer zit: Niet Hosti bellen
En dan komt ie zo door de klapdeurtjes naar buiten lopenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:33 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Wel een mooie naam voor een thriller: 'De spinnengrot'
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En dan komt ie zo door de klapdeurtjes naar buiten lopen
ik.. ik.. weet hier niets op te zeggenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik weet niet wat hier geīmpliceerd wordt, maar ik vind het wel allemaal een beetje eng.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oeh, daarvoor kijk ik tegenwoordig écht te weinig films denk ik. Maar misschien ga ik me er nog eens aan wagenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:36 schreef HostiMeister het volgende:
Hier zitten toch wat filmliefhebbers of niet?
Idee om eens in te vullen?
FOK! Film Top 100 2012 - 11e editie
't is wel een kutklusje, maar wel leuk om je resultaat te zien. Althans dat idee had ik. Ben ook best wel tevreden met mijn lijstje (alhoewel ik zeker weet dat ik een paar films vergeten benquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oeh, daarvoor kijk ik tegenwoordig écht te weinig films denk ik. Maar misschien ga ik me er nog eens aan wagen
Goed verwoord.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:48 schreef Laysa het volgende:
Goed om te horen. Een mooi afscheid is altijd belangrijk
Mooi hequote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat een rare kleur lucht is er hier trouwens
Waarom zou die lief moeten zijn danquote:
Dat niet hoor, maar ik heb er een hard hoofd in dat ze vandaag ineens gaan besluiten om het af te schaffen en een spoedwet er doorheen voerenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:57 schreef IrishBastard het volgende:
Omdat het nu net is of je het hem gunt
Die moet wel betaalt worden. Daar gaat het nieuwe kabinet niets meer aan veranderen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:47 schreef Californium het volgende:
Nou, ik ben benieuwd ofwel of niet de langstudeerdersboete moet gaat betalen...
Zie mijn post hierboven. Denk ook wel dat hij het moet betalen, maar je weet maar nooitquote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die moet wel betaalt worden. Daar gaat het nieuwe kabinet niets meer aan veranderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |