SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Toefjes' toernooi:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)Prijzengeld:quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:51 schreef Toefjes het volgende:
Kwartfinales:
Wieisboos - Toefjes 2-5, 2-1
Reemi - Poker4lifee
Gurbuh - Gekkegerrit Gekkegerrit wins.
GJE - Omnirocket 1-3, 0-3, OmniRocket wins
Wedstrijden uit en thuis, volgens Europese regels.
Probeer de wedstrijden voor donderdagavond af te werken om het tempo in het toernooi te houden, mocht dit echt niet lukken, laat het dan even weten. Verliezers in deze ronde ontvangen 3K.
Eerste ronde uitschakeling: 1K
Kwartfinale uitschakeling: 3K
Halve finale uitschakeling: 7.5K
Finalist: 11K
Winnaar: 21K![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:02 schreef Lindgren. het volgende:
Krijg er wel een bazenspeler voor terug.
[ afbeelding ]
Doet me een beetje denken aan Claytonquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:02 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Dat kun jij je niet voorstellen hè, zo aardig zijn voor een onbekende?quote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat kun jij je niet voorstellen hè, aardig zijn?
als je die gast kende ok. maar die gast profiteert gewoon. komop die gasten sturen dat naar iedereen... hij vindt je niet echt lief hoorquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat kun jij je niet voorstellen hè, zo aardig zijn voor een onbekende?
Ik doe het ook niet voor hem, maar voor mezelf. Nu voel ik me lief.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:04 schreef stoereboii het volgende:
[..]
als je die gast kende ok. maar die gast profiteert gewoon. komop die gasten sturen dat naar iedereen... hij vindt je niet echt lief hoor
oh dan is het goedquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik doe het ook niet voor hem, maar voor mezelf. Nu voel ik me lief.
Ik ben ook een undercover padvinder.
Kijk gewoon zelf op PB, zo moeilijk is het nietquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:06 schreef marcie216 het volgende:
wie gaf mij net ook al weer een piratebay link van footballmanager? Gelieve hem nog een keer te sturen, kan hem namelijk niet vinden
hee die heb ik ookquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:02 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:12 schreef stoereboii het volgende:
Maar mu boiis, ik ga ff stappen in de buurt waar ik nu net woon. tot straks
Mijn vader drinkt ook elke dag een glas bier. Niks mis mee.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:16 schreef Lindgren. het volgende:
Dag 15 achtereenvolgend bier drinken.
Iemand nog een leuke film die ik met een maat kan kijken? Anders maar gewoon FIFA ofzo
Man in black man, of is je vriend geen neger?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:16 schreef Lindgren. het volgende:
Dag 15 achtereenvolgend bier drinken.
Iemand nog een leuke film die ik met een maat kan kijken? Anders maar gewoon FIFA ofzo
ben al terug kereltje. Gewoon ff in het park wezen wandelenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:17 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je moeder riep je zeker voor het avondeten.
My clique should be cancelled: Freaks and Geeksquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:22 schreef Rijst het volgende:
My click should me cancelled, Freaks and Geeks.
w /equote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:23 schreef stoereboii het volgende:
[..]
My clique should be cancelled: Freaks and Geeks
noob.
Geen zand tussen je voorhuid en je pielemuis laten komen want o, o, o wat is dat naar!quote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:42 schreef marcie216 het volgende:
Probleem van net opgelost, als ik nu FM 12 opstart, krijg ik al die dingen te zien van war child, en dan alle landen die er in zitten, dan sluit hij af en krijg ik :
dat het niet op kan starten, door 'protection system'
quote:
Aan gedacht om via Google te zoeken, misschien helpt dat??quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:56 schreef marcie216 het volgende:
Ik wou alleen maar FM omdat iemand dat hier zei, en dan praat ik hier net meer over OSM. maar laat maar zitten dan.
Ben je nou echt te dom om zelf iets uit te zoeken?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:56 schreef marcie216 het volgende:
Ik wou alleen maar FM omdat iemand dat hier zei, en dan praat ik hier net meer over OSM. maar laat maar zitten dan.
Ja, daar had ik die andere mee opgelost, maar niks lukt voor deze.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:58 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Aan gedacht om via Google te zoeken, misschien helpt dat??
Ja, blijkbaar? dat zie je toch?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:59 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ben je nou echt te dom om zelf iets uit te zoeken?
met dit probleemquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:02 schreef vandermar het volgende:
Ik wist het ook niet, GJE heeft mij geholpen
quote:
om toch maar even de good guy te zijn, die zit in het iso bestand dat je hebt gedownload. Je kan deze folder vinden door het iso bestand te mounten en dan bij mijn computer het bestand te verkennen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:02 schreef marcie216 het volgende:
[..]
met dit probleem?
GJE Where are youuu!?
Weet iemand wat de 'skidrow folder' is?
Ja,maar hij blijft afsluitenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
om toch maar even de good guy te zijn, die zit in het iso bestand dat je hebt gedownload. Je kan deze folder vinden door het iso bestand te mounten en dan bij mijn computer het bestand te verkennen.
nog nooit gedaan, geen flauw idee hoe dat werkt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:29 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja,maar hij blijft afsluiten
Wil jij niet helpen dat jij mijn muis kan besturen?
Dan moet je een bepaald programmatje downloaden, en dan geef ik jou mijn ID van computer, en dan kan jij op mijn computer.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nog nooit gedaan, geen flauw idee hoe dat werkt.
ik ben ook een extreme computer noobquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:36 schreef vandermar het volgende:
Nee sorry, ik ben een extreme computer noobik heb het wel voor elkaar gekregen om een illegale windows te activeren maar dat was gewoon een toevalstreffer
ah thanks!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:37 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik kan het zo wel even proberen dan.
wanneer wil je 'teamviewen' dan weet ik dat ongeveerquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
godver de godver wat een kutteam
nu?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:49 schreef marcie216 het volgende:
[..]
wanneer wil je 'teamviewen' dan weet ik dat ongeveer
Na vanmiddag zou ik je eerder voorzien van goede raad om je computer onklaar te maken. Dat je het durft te vragen vind ik dan wel dapper.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:36 schreef marcie216 het volgende:
VDM, of Toefjes weten jullie ook hoe ik dit kan maken?
GMTA!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Na vanmiddag zou ik je eerder voorzien van goede raad om je computer onklaar te maken. Dat je het durft te vragen vind ik dan wel dapper.
Is dat de nieuwe GTA?quote:
Hoop voor je dat het dan nog beetje mooi weer is, dan is het wel echt gaaf namelijkquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:59 schreef Toefjes het volgende:
http://www.summerlake.nl/
Denk dat ik 15 september hier wat uurtjes door ga brengen
12 november naar een vet trance feest in de Maassilo in Rotterdam. En zullen nog wel leuke feesten bijkomen. Zoveel leuker dan het reguliere stappen waar je op elkaar gepropt in een veel te kleine ruimte staat. Opa vermaakt zich welquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hoop voor je dat het dan nog beetje mooi weer is, dan is het wel echt gaaf namelijk
(Niet dat ik er zelf geweest ben maar kan het me voorstellen)
Ik wil wel helpen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:01 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Je mag mijn computer besturen via zo n programma!
quote:9. His FIFA 2012 profile gives him 91/100 for acceleration, 90/100 for agility and 86/100 dribbling. The area he needs to work on - if the football console is to be believed - is slide tackling, at which they rate him 24/100.
Dat begin ik ook te vindenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
12 november naar een vet trance feest in de Maassilo in Rotterdam. En zullen nog wel leuke feesten bijkomen. Zoveel leuker dan het reguliere stappen waar je op elkaar gepropt in een veel te kleine ruimte staat. Opa vermaakt zich wel
ik heb zijn ID en wachtwoord, ik zou het niet doen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En morgen scheld je hem weer de tering
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb zijn ID en wachtwoord, ik zou het niet doen.
Niet voor niets stoereboii he!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Zo godverdomme stoer jij man, jezus.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:09 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Niet voor niets stoereboii he!
Je mag hem ook god noemen in plaats van jezus.
Was sarcastisch... vergeet niet dat ik je vandaag ook een Belgisch gezwel noemde.quote:
dan post ie wel weer een nieuw screenshot. Wat Kamikazie zegt verder.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:11 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik zou uitkijken wat je zegt SB... Die winst op FD kan zomaar ineens wegzijn.
quote:
Is helaas al verlopen, die licentie.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb zijn ID en wachtwoord, ik zou het niet doen.
Ik bedoelde meer dat ik hem gewoon uit de compo trap.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:12 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dan post ie wel weer een nieuw screenshot. Wat Kamikazie zegt verder.
Klopt. de onderste is Biglia en is vandaag pas gekochtquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:11 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik zou uitkijken wat je zegt SB... Die winst op FD kan zomaar ineens wegzijn.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat ik hem gewoon uit de compo trap.
doe eens rustig man is toch maar een grapje, teringquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:14 schreef stoereboii het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ik had niks meer ergs gedaan dan Marcie ofzo?? ik hield me zelfs bijzonder afzijdig in de discussie... waarom nu weer op mij uitvallen?
en dat je mij eruit trapt doet niks aan mn vermogen oid
Whut>quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:14 schreef stoereboii het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ik had niks meer ergs gedaan dan Marcie ofzo?? ik hield me zelfs bijzonder afzijdig in de discussie... waarom nu weer op mij uitvallen?
en dat je mij eruit trapt doet niks aan mn vermogen oid
quote:
ooh, en dan mij erger noemen dan jij he, dacht dat we bro's warenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:17 schreef stoereboii het volgende:
[..]
in de discussie waren ze toch tegen marcie, ik, rp en geluid
wou maar een voorbeeld nemenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:20 schreef marcie216 het volgende:
[..]
ooh, en dan mij erger noemen dan jij he, dacht dat we bro's waren
cool story hoquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:20 schreef vandermar het volgende:
Ik heb mij aangemeld bij footballdeal maar vind er nu al geen kut meer aan. Ik kap er maar weer mee
un ho?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:20 schreef stoereboii het volgende:
[..]
wou maar een voorbeeld nemen![]()
dan jij, rp en geluid
en je bent een ho![]()
Hoe kan je offline FM'en?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:20 schreef vandermar het volgende:
Ik heb mij aangemeld bij footballdeal maar vind er nu al geen kut meer aan. Ik kap er maar weer mee
gewoon een game starten en anders weet ik het niet. Ik speel het ook al even niet meer en heb het niet op deze computer staan meer,quote:
Ze toch alleen maar verlies draaien.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:20 schreef vandermar het volgende:
baggerteam gr gr.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dat team waar Japes nu tegen moetOverigens heb ik geen beeld nu. Zelfs na HH is IF Jean nog steeds duur en zeldzaam. Ik had hem gewoon voor 300k moeten kopen.
in de hoop tegen japes te moetenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:27 schreef vandermar het volgende:
Lol, waar japes tegen moet kent geen enkele skill, alleen blind rennenik ga zo de xbox maar even aansluiten op mijn kamer, heb al een tijdje niet meer gespeeld
Hij heeft zulke dure spelers met o.a. iMOTM Walcott en dan nog heeft hij Agbonlahor en Bent/Sturridge (ik weet even niet wie)quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:27 schreef vandermar het volgende:
Lol, waar japes tegen moet kent geen enkele skill, alleen blind rennenik ga zo de xbox maar even aansluiten op mijn kamer, heb al een tijdje niet meer gespeeld
Goeden goal nuquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij heeft zulke dure spelers met o.a. iMOTM Walcott en dan nog heeft hij Agbonlahor en Bent/Sturridge (ik weet even niet wie)
game starten, en dan kan je kiezen uit landen, kies ik nederland. kan ik alleeen jUpiler.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
gewoon een game starten en anders weet ik het niet. Ik speel het ook al even niet meer en heb het niet op deze computer staan meer,
beste fifa related youtuber imoquote:
Jijquote:
Kut muziek nu en 1 min geleden op twitter heelde tijd naar meiden kijken en fluit die naar ze en noemde hij tieten slimquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:45 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
beste fifa related youtuber imo
Smartgirlsquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:47 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Kut muziek nu en 1 min geleden op twitter heelde tijd naar meiden kijken en fluit die naar ze en noemde hij tieten slim. FUT stream
Usher fan??quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Smartgirls
Chille muziek imo hoor
Dan nog, nu begon hij een paard na te doenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:51 schreef poker4lifee het volgende:
tenminste wat afwisseling van alleen maar potjes achter elkaar spelen
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:52 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Dan nog, nu begon hij een paard na te doen
Zo meteen clubs??quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:53 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
--
Robin van Persie: £24m, 96 Premier League goals. Emile Heskey: Free agent, 111 Premier League goals.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:58 schreef vandermar het volgende:
Door de afwisseling blijft het leuksoms doet hij ook een vogel na
haha, record van 10x meer wins dan losses terwijl hij toernooien speelt helpt ookquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:55 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
[..]
Nu het over FUT gaat, snap ik wel dat hij de beste commentator is
als er een any is kunnen wequote:
Me broertje speelt nu UC3quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:59 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
haha, record van 10x meer wins dan losses terwijl hij toernooien speelt helpt ookAltijd interessant om te zien ook dan.
[..]
als er een any is kunnen we
watquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:01 schreef vandermar het volgende:
Dat is vrij ziek recordals ik elke keer top zou spelen zou ik misschien de helft halen of net iets meer.
geen any denk ik man. Rijst en Omni zijn er niet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:00 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Me broertje speelt nu UC3Ik kan dadelijk
Dat VDM nooit 911 wins en 114 loses kan halen als hij op zijn best speeltquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:01 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
wat
[..]
geen any denk ik man. Rijst en Omni zijn er niet.
Dat. Eerste jaar dat ik fifa online speelquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:01 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
wat
[..]
geen any denk ik man. Rijst en Omni zijn er niet.
Ik heb 600 wins ong en 350Losses waarvan ik er 250 ong echt heb verloren.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat. Eerste jaar dat ik fifa online speeldoor ziek veel connection lost met server heb ik gigantisch veel losses. Sinds de 400+ losses had ik geen disconnects meer en toen had ik minder wins dan losses. Nu heb ik 1000+ wins en net iets meer dan 600 losses.
MLS bronze lijkt gewoon niet verslaan te kunnen worden. Gister weer gemaakt en ik win gewoon allesquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik verlies bijna nooit met mijn Engelse bronze team of mijn MLS bronze team (als ik tegen andere bronze teams speel dan)
Ik vind het wel een leuke stream van Japes maar als ik die stream + de web app tegelijk aan heb staan crasht mijn laptop te snel.
Met een Engels bronze team kom je ook best ver (met veel pace maar niet op elke positie de snelste speler)quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:11 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
MLS bronze lijkt gewoon niet verslaan te kunnen worden. Gister weer gemaakt en ik win gewoon alles
Ik wil wel weer een keer een potje tegen jou!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat. Eerste jaar dat ik fifa online speeldoor ziek veel connection lost met server heb ik gigantisch veel losses. Sinds de 400+ losses had ik geen disconnects meer en toen had ik minder wins dan losses. Nu heb ik 1000+ wins en net iets meer dan 600 losses.
Mensen die ziek goed contained kunnen spelen zijn ook een pain in the ass. Ik krijg die crosses nooit goed en scoor bijna nooit kopgoalsik pace abuse eigenlijk ook niet, meeste is passen en wat skills. Ik ben alleen niet zo'n irritante barcelona na-aper met passen
Kom ik ook vaak tegen met Gardner en Milsom en co maar win ik vaak ook van. Zijn wel goede spelers meestalquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Met een Engels bronze team kom je ook best ver (met veel pace maar niet op elke positie de snelste speler)
De autobuyers zijn weer aanwezig, ik heb op nog geen 1 BBVA of BPL speler meer dan 500 winst kunnen maken en alles wat net onder de laagste BIN zit wordt binnen 2 seconden verkocht.
Soms kom ik wel goede spelers tegen, anderen hebben Westcarr en Slew voorin, Gobern op CM en Powell en Weston op de flanken en die zijn meestal irritant. Maar ik heb zelf genoeg pace in mijn team om daarvan te winnen, gisteren heb ik iemand met zo'n team nog met 7-0 ingemaaktquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:16 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Kom ik ook vaak tegen met Gardner en Milsom en co maar win ik vaak ook van. Zijn wel goede spelers meestal
Dat bedoel ik ook, kom ik vaak tegen. Maar Ashe en Sarkodie kunnen ze aan en Zusi + Evans > Gobern + Gardner, Zusi en Evans hebben zulke goede shots, echtquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Soms kom ik wel goede spelers tegen, anderen hebben Westcarr en Slew voorin, Gobern op CM en Powell en Weston op de flanken en die zijn meestal irritant. Maar ik heb zelf genoeg pace in mijn team om daarvan te winnen, gisteren heb ik iemand met zo'n team nog met 7-0 ingemaakt
https://twitter.com/#!/gi(...)itter.com%2FOeaWWy1dquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:19 schreef vandermar het volgende:
https://twitter.com/giravelli
leuke foto's heeft zij er wel tussen
posten, zit mobiel.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:19 schreef vandermar het volgende:
https://twitter.com/giravelli
leuke foto's heeft zij er wel tussen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heet ik soms @Sannevogel op twitter?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:23 schreef wieisboos het volgende:
[..]
https://twitter.com/#!/gi(...)itter.com%2FOeaWWy1d
Dit vind jij misschien leuk maar ik val niet op mannen
Evans heb ik nog nooit geprobeerd. Zusi is wel sick maar de AS versie vind ik eigenlijk net zo goed als de NIF.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:23 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook, kom ik vaak tegen. Maar Ashe en Sarkodie kunnen ze aan en Zusi + Evans > Gobern + Gardner, Zusi en Evans hebben zulke goede shots, echt
Moet je echt proberen dan, bijna net zo een schot als Zusi en ook wat meer pace. IF spelers vallen vaak tegen, dat was bij Kandji ook zo, NIF heeft voor zijn stats ook een betere positie dan de IF.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Evans heb ik nog nooit geprobeerd. Zusi is wel sick maar de AS versie vind ik eigenlijk net zo goed als de NIF.
Belgenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:44 schreef stoereboii het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Irritant ja, en zo vaak... zat er nu niet op maar is wel frustrerendquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:46 schreef x1N2ition het volgende:
De EA-servers van FIFA Ultimate Team zijn momenteel niet beschikbaar. Probeer het later nog eens.
Degelijk team wel, lekker gebalanceerd. Wel Steek op goal.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:56 schreef RavioliPunch het volgende:
http://futhead.com/12/squad/1693463
Ja kutteam maar wel iedereen 85 rated
Hoe kan Sahin 9 chem hebben??quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:56 schreef RavioliPunch het volgende:
http://futhead.com/12/squad/1693463
Ja kutteam maar wel iedereen 85 rated
Sowieso. Maar belgen hebben dat stereotype en dat wordt hier weer mooi bevestigdquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:46 schreef stoereboii het volgende:
[..]
terecht soms wel. maar in nederland kan dat even goed
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Sowieso. Maar belgen hebben dat stereotype en dat wordt hier weer mooi bevestigd
adoreer mijn vondstquote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:57 schreef stoereboii het volgende:
![]()
gewoon ff klikken en een halve seconde wachten
Hoezo: Turkenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:05 schreef Dudeweiser het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=171072
Turken
Waarom meervoud gebruiken??quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
omdat het een agressieve turk is.
en terechtquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:16 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Waarom meervoud gebruiken??
Over één kam scheren![]()
Weet ik verder ook niet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:58 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Hoe kan Sahin 9 chem hebben??
dat doe ik graag. Ben jij soms een Turk?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:16 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Waarom meervoud gebruiken??
Over één kam scheren![]()
Duidelijkquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat doe ik graag. Ben jij soms een Turk?
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:21 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Jij![]()
![]()
![]()
![]()
Dat ze agressief tegen jou kan ik wel begrijpen.
Nee.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat doe ik graag. Ben jij soms een Turk?
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
haha oostblokker. Kom je even muurtje schilderen hier? Wel zwart he
Ik heb ook nog wat werk. 2 euro per dag?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
haha oostblokker. Kom je even muurtje schilderen hier? Wel zwart he
oh gelukkig, je huurt dus mensen in om de mongool op het internet uit te hangen. Ik dacht al.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:27 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wat werk. 2 euro per dag?
omdat ik racistisch ben? Hoewel mijn beeld van Marokkanen wel veranderd is sinds ik in Marokko ben geweest.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:27 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Nee.. Ben gewoon Nederlands
Ik snap gewoon niet waarom jij iets vind van een bepaald land terwijl het 1 iemand het doet.
Dat is nog altijd beter dan krantenwijkquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:27 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wat werk. 2 euro per dag?
Nee dat doet niemand hiero.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:28 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
oh gelukkig, je huurt dus mensen in om de mongool op het internet uit te hangen. Ik dacht al.
ik zat op mu terras muboiiquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:29 schreef Tim86 het volgende:
Herro
Nog iets gemist vandaag? Die 5 topics waar jullie per dag op zitten, zelfs met lekker weer, zijn echt niet te volgen
een hoop gezeik meer niet.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:29 schreef Tim86 het volgende:
Herro
Nog iets gemist vandaag? Die 5 topics waar jullie per dag op zitten, zelfs met lekker weer, zijn echt niet te volgen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Als je racistisch bent snap ik dat en dan naar Marokko gaanquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
omdat ik racistisch ben? Hoewel mijn beeld van Marokkanen wel veranderd is sinds ik in Marokko ben geweest.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ](L)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mijn moeder stelde het voor en toen dacht ik, fuck it.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:32 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Als je racistisch bent snap ik dat en dan naar Marokko gaan. Lekkere combo niet
Mission failed, you'll get em next time.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:32 schreef Tim86 het volgende:
Overigens is mijn maden avontuur nog niet afgerond. Gisteren de eindbaas verslagen dacht ik, maar vanochtend toen ik wakker werd zaten er ineens 15 vliegen op mijn kamer
Het is wel traumatisch broederquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Mission failed, you'll get em next time.
Ik leef met je mee broquote:
is dit nu dtm of niet?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ik leef met je mee broik heb hier ook wel eens last van een zilvervisjesoutbreak, maar ik heb nu met de leider afgesproken dat als ze zich niet in mijn blikveld bevinden, ik zijn minions niet zal doden. En dat werkt prima
quote:
Had denk ik voor ons allebei wel meer ingezeten dan een schamele 1-1. Je mag een keer revanche komen nemenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:00 schreef vandermar het volgende:
gratz. 2e helft speelde ik slechter en jij beter. verdiend gewonnen
Ik lachte eens naar marokkanen toen ik op de bus zat, ze kwamen de bus op, en schelden en ik zei: ''hihi kom me slaan, krijg je een snoepje''quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:01 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Wat hebben buitenlanders bij jou gedaan om van jou een racist te maken??
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:03 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ik lachte eens naar marokkanen toen ik op de bus zat, ze kwamen de bus op, en schelden en ik zei: ''hihi kom me slaan, krijg je een snoepje''
een mooi meisje die ik kende was bang, ik maakte indruk
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:03 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ik lachte eens naar marokkanen toen ik op de bus zat, ze kwamen de bus op, en schelden en ik zei: ''hihi kom me slaan, krijg je een snoepje''
een mooi meisje die ik kende was bang, ik maakte indruk
leer lezen. ik daagde uit, ze zeiden dat ze me gingen slaan, ze deden niks. dat dusquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:05 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]![]()
Op de bus zat.
Verder vroeg ik, wat zij bij jou hebben gedaan? Niet wat jij deed
Ik lees: Zei scholden jou uit. Verder wil jij zeggen dat een Belg dat nooit heeft gedaan??quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:06 schreef stoereboii het volgende:
[..]
leer lezen. ik daagde uit, ze zeiden dat ze me gingen slaan, ze deden niks. dat dus
ja maar ze deden niks, dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:09 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ik lees: Zei scholden jou uit. Verder wil jij zeggen dat een Belg dat nooit heeft gedaan??
En dat maakt jou tot een racist. Oké zelf weten.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:11 schreef stoereboii het volgende:
[..]
ja maar ze deden niks, dat bedoel ik.
gr gr
ook nog andere feiten maar dat hoeft niet te worden genoemd.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:12 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
En dat maakt jou tot een racist. Oké zelf weten.
Tuurlijk.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:13 schreef stoereboii het volgende:
[..]
ook nog andere feiten maar dat hoeft niet te worden genoemd.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:11 schreef Apekoek het volgende:
Iemand een leuke tip voor een brute silver hybrid zonder bpl?
vangen en houden. Muizenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:24 schreef poker4lifee het volgende:
sta je in de keuken sprint er een muis langs jetips?
Hopen dat het er maar 1 is, maar zal wel niet.![]()
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:24 schreef poker4lifee het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)muizenval_maken.htmlquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:24 schreef poker4lifee het volgende:
ja dat sowieso gelijk regelen, maar denk niet dat zoiets zal werkenquote:
Gif dan..quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:29 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja dat sowieso gelijk regelen, maar denk niet dat zoiets zal werken
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)muizenval_maken.html
ahh morgen maar ff daarvoor kijken dan ja, thx.quote:
Toffe hybrids, die laatste lijkt mij wel wat. Wil een silver squad met minimaal rond de 75 pace back en minimale pace van 85 voorin.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:21 schreef Tim86 het volgende:
Of:
[ afbeelding ]
(IF CB kan je ook vervangen door bijv Mangala)
Of:
[ afbeelding ]
Dan komt dat kleine muisje en besluit te proeven wat dat gekke spul is. Ineens begint alles te draaien en voelt hij zich helemaal niet lekker. Alles begint te verkrampen en hij voelt pijn overal. Hij weet dat hij gaat sterven en ziet zijn muizenleventje aan zich voorbij schieten. Hij denkt aan zijn geliefde muizenvrouw en zijn 7 muizenkindertjes... God wat zal hij ze missen en wat zullen zij hem missen... En toen was het allemaal voorbij.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:30 schreef poker4lifee het volgende:
[..]dat is wel baas
[..]
ahh morgen maar ff daarvoor kijken dan ja, thx.
Ik kwamquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:00 schreef GuRBuH het volgende:
Ik heb van die witte wormpjes in mn poep. Hoe kom ik daar vanaf? Kan ik daar mee vissen?
quote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:00 schreef GuRBuH het volgende:
Ik heb van die witte wormpjes in mn poep. Hoe kom ik daar vanaf? Kan ik daar mee vissen?
Ja maar nu vind ik het zielig. Heb ze net Bruno, Jordy en Joris genoemdquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
ja had ik laatst ook last van, gewoon ff flink spetter poepen en dan is het morgen weer weg.
Shit happens (woordgrapje !!) , maar je moet even door de zure appel heen bijten en ze toch doorspoelen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:13 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja maar nu vind ik het zielig. Heb ze net Bruno, Jordy en Joris genoemd
Ja, mijquote:
En de ... topics daarvoor ook, met wie was jij het 'eens' als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, mij
Wat een opstootje trouwens vorig topic
wat dan?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, mij
Wat een opstootje trouwens vorig topic
Heb niet alles teruggelezen, maar ben wel van mening dat mensen als Toefjes of Lindgren minder snel op gezeken wordt, vrijwel nooit eigenlijk. Op jeugd wordt sneller kattig gedaan. Da's mijn opiniequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:19 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En de ... topics daarvoor ook, met wie was jij het 'eens' als ik vragen mag?
Ik heb mijn slimme stukje tekst na wat bier in een spoiler gestopt. Want het is volgens mij stront met een vlaggetje...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb niet alles teruggelezen, maar ben wel van mening dat mensen als Toefjes of Lindgren minder snel op gezeken wordt, vrijwel nooit eigenlijk. Op jeugd wordt sneller kattig gedaan. Da's mijn opinie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik heb mijn slimme stukje tekst na wat bier in een spoiler gestopt. Want het is volgens mij stront met een vlaggetje...
[ afbeelding ]Mja, deels heb je een punt. Maar bijvoorbeeld bij mij heb ik wel vaak dat ik zie van 'Dat weet GJE zelfs' op niets afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet dat ik me om zoiets druk maak verder, maar na een 3 kwart jaar posten begint het wel irritant te worden soms. Vaak is het ook altijd de 'volwassenen' tegen de 'kinderen', wat totaal niet eerlijk is, want mensen als Rijst of VDM (no offense verder) kunnen net zo irritant zijn als een 'kind'. Maar die discussies waar maar 5 mensen aan meedoen mogen wel weg van mij, maar als er over Suits gepraat wordt, mag het opeens wel. Dat leidt dan weer terug naar jouw post. Ik snap beide partijen eigenlijk wel, maar het liefste zie ik gewoon een leuke reeks waar iedereen goed met elkaar op kan schieten, en er zo min mogelijk gezeik is.
Amen.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:44 schreef vandermar het volgende:
het is gewoon beter dat niemand meer post. niemand mag meer zijn mening geven. censuur en het communisme.
'Over my dead body'quote:
Je kan Brasilvers nemenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 05:09 schreef Jonnsie het volgende:
Wat is nog een beetje een brute silveren pace team dan? Heb ongeveer 300k en speel het liefste met een 4-2-3-1, of 3-5-2.
Kunnen jullie me helpen?
jazekerquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Dan komt dat kleine muisje en besluit te proeven wat dat gekke spul is. Ineens begint alles te draaien en voelt hij zich helemaal niet lekker. Alles begint te verkrampen en hij voelt pijn overal. Hij weet dat hij gaat sterven en ziet zijn muizenleventje aan zich voorbij schieten. Hij denkt aan zijn geliefde muizenvrouw en zijn 7 muizenkindertjes... God wat zal hij ze missen en wat zullen zij hem missen... En toen was het allemaal voorbij.
Wil je dat die arme muis en zijn muizenfamilie echt aandoen?
lekkerquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 09:11 schreef Toefjes het volgende:
Kwam ik op mn werk, is de klus die we vandaag hadden afgeblazen, extra vrije dag dusZo maar eens de tweede ronde van het BPL toernooi afwerken dan
Nice!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:21 schreef Tim86 het volgende:
Of:
[ afbeelding ]
(IF CB kan je ook vervangen door bijv Mangala)
Of:
[ afbeelding ]
Mooi stukje GJE.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mja, deels heb je een punt. Maar bijvoorbeeld bij mij heb ik wel vaak dat ik zie van 'Dat weet GJE zelfs' op niets afNiet dat ik me om zoiets druk maak verder, maar na een 3 kwart jaar posten begint het wel irritant te worden soms. Vaak is het ook altijd de 'volwassenen' tegen de 'kinderen', wat totaal niet eerlijk is, want mensen als Rijst of VDM (no offense verder) kunnen net zo irritant zijn als een 'kind'. Maar die discussies waar maar 5 mensen aan meedoen mogen wel weg van mij, maar als er over Suits gepraat wordt, mag het opeens wel. Dat leidt dan weer terug naar jouw post. Ik snap beide partijen eigenlijk wel, maar het liefste zie ik gewoon een leuke reeks waar iedereen goed met elkaar op kan schieten, en er zo min mogelijk gezeik is.
Amen.
Sarcastisch of?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 09:44 schreef Toefjes het volgende:
En verloren. Niveau ligt erg hoog in dat toernooi
ik ben eigenlijk uit principe tegen Brasilvers omdat ze zo overpowerd zijn... Wat zou bijvoorbeeld een goed silver hybrid zijn met lekker veel pa ce?quote:
denk dat je die vraag voor jezelf zo wel beantwoord hebtquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 09:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kan mijn 3-5-2 team wel ombouwen tot een BPL team, maar de vraag is of ik dat toernooi wel wil spelen (tegen al die 5 atb en andere kut teams)
Niks sarcastisch, de lat ligt dit toernooi veel hoger om te winnen dan andere toernooien. Ben ook bevreesd over in welke divisie ik zal eindigen met fifa 13quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 09:48 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Sarcastisch of?
Want toernooien zijn meestal wel veel moeilijker dan single wedstrijden.
Overigens heb ik ook een BPL team maar mijn DM, CB en CM zijn niet van de BPL en subs ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |