Guus?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja valt niet opDie ik nog heb liggen heeft een HEEEL andere naam, een mannennaam
quote:
True, en het valt ook helemaal niet op als Karinb over élk tv-programma behalve BZV zit mee te posten.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:49 schreef D. het volgende:
Dat verklapt ze natuurlijk niet dat het haar kloon is
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:50 schreef Arcee het volgende:
[..]
True, en het valt ook helemaal niet op als Karinb over élk tv-programma behalve BZV zit mee te posten.
Ik vond jou wel een Guusquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:50 schreef Karina het volgende:
[..]Hoe kom je in hemelsnaam op DIE naam? Nee niet Guus kom naar huus.
Welke is deze?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:52 schreef Acree het volgende:
Ik zou deze kloon natuurlijk ook mee kunnen tellen.
Zoals zo velen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:53 schreef Karina het volgende:
Welke is deze?
Oh verrekIk tuinde er bijna in.
Haha, een kloon van je username van voor je namechange.quote:
Yep.quote:
Was een tip van Danny, omdat anders iemand anders er wellicht mee aan de haal zou gaanquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:56 schreef Arcee het volgende:
[..]
Haha, een kloon van je username van voor je namechange.
Ja, ik zat even te kijken van hoe zit dat nou, tot ik me bedacht hoe het zat.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:58 schreef D. het volgende:
Was een tip van Danny, omdat anders iemand anders er wellicht mee aan de haal zou gaan
Nee, jij tikt in 1 dag nog meer weg dan dat hele account.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:59 schreef D. het volgende:
Die hoeft overigens niet samengevoegd te worden
Niet alle dagen. De meeste dagen zelfs nietquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:00 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, jij tikt in 1 dag nog meer weg dan dat hele account.
Valt mee eigenlijk, in 2004 stond je nog geen 10 plekken hoger.quote:
Dan ben ik toch gedaald?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:05 schreef Arcee het volgende:
[..]
Valt mee eigenlijk, in 2004 stond je nog geen 10 plekken hoger.
Ja, maar "Ik daal elk jaar verder" klinkt alsof je bijna uit de top 500 kukelt.quote:
Ah, Swets is de afgelopen 8 jaar slecht 2 keer gezaktquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:10 schreef Arcee het volgende:
[..]
Daar hebben we natuurlijk deze bazenlijst voor.
Ik mis 2011 op die lijstquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:10 schreef Arcee het volgende:
[..]
Daar hebben we natuurlijk deze bazenlijst voor.
Klopt, is een oude lijst, maar die zet ik er wel bij wanneer ik 2012 toevoeg.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |