Doe dat maar even idd.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:42 schreef BrandX het volgende:
serieus? Kan ik me haast niet voorstellen...
es ff kijken dan wat ik uitgevroten heb gister
ja ik zie al wat er gebeurtquote:Op zaterdag 1 september 2012 20:43 schreef Arcee het volgende:
[..]
Doe dat maar even idd.
Vandaag tot nu toe 54, trouwens.
Wat dan? Ik kan niet in al die fora waar jij in kan.quote:
veel fp vooralquote:Op zaterdag 1 september 2012 20:44 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wat dan? Ik kan niet in al die fora waar jij in kan.
FP telt niet mee.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:49 schreef BrandX het volgende:
veel fp vooral
beetje ABO en @ en verder vooral random waarvan veel GC.
Zo staan nu dus de dagcijfers van zondag in de kolom dag.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:39 schreef Arcee het volgende:
Even na middernacht nieuwe gegevens voor wat betreft jaar-, maand- en dagcijfers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Q./QyRoZ en Stefan/SunChaser alvast gecombineerd.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
Hou je nooit veel langer dan dat volquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:14 schreef spoorrails het volgende:
Staat er 1 op 12K in maand
dat zijn er 400 per dag gemiddeld, maand lang
Ik kan me voorstellen dat je geschokt bentquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:04 schreef Renesite het volgende:
Verdikkeme. Ik ben geschokt. Bedankt voor je bericht Arcee!!!!!!
Oh ik keek naar de OP, ik vind vijf een mooier getal dan 4quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:37 schreef D. het volgende:
[..]
5e nu he, en ik was zo blij met mijn even getal
Kan ik me voorstellen, ik sta zo 16e.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:37 schreef D. het volgende:
5e nu he, en ik was zo blij met mijn even getal
Dankzij de klooncorrectie sta je een plekje lager idd.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:27 schreef Karina het volgende:
Ik ben inmiddels gestegen naar numero 20 zie ik
Oh dat scheelt, onder de 20 is nog ergerquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:39 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dankzij de klooncorrectie sta je een plekje lager idd.
Over zo'n 400 posts niet meerquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:38 schreef Arcee het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, ik sta zo 16e.
Je staat in de vrouwen top 5quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat scheelt, onder de 20 is nog ergerIk heb ook nog een kloon ergens, maar die heeft denk ik nog geen 100 posts.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |