Mag van mij scheelt weer wedstrijdenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De KNVB Beker die Ajax dit seizoen NIET gaat winnen. Ze overleven niet de eerste wedstrijd.
Maakt niet uit hoe bagger ze zijn, van Ajax winnen ze sowieso wel.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
FC Utrecht is nu echt bagger.Gaat niet gebeuren dit keer.
ik bescherm hem nooit, maar blijf je best doen, je volgende frustri-opmerking kan zomaar eens een geslaagde zijn.quote:
Gaat wel gebeuren. De laatste keer dat ze wonnen in de Galgenwaard is alweer 4 seizoenen geledenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
FC Utrecht is nu echt bagger.Gaat niet gebeuren dit keer.
Toen hadden ze nog wat goeie spelers.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gaat wel gebeuren. De laatste keer dat ze wonnen in de Galgenwaard is alweer 4 seizoenen geleden
Die kans is wel groot jaquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:12 schreef inZanity het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoe bagger ze zijn, van Ajax winnen ze sowieso wel.
Ik ben zelfs in computerspellen veel te principieel daarin. Ik zou dus echt NOOIT met Ajax spelen in FM of PES.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, Is maar een computerspel man. Cruijff het Ajax-Icoon deed toch ook een overstapje naar Feyenoord?
Waarom onderschat je nou de krachten van Yoshiaki Takagiquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Toen hadden ze nog wat goeie spelers.
Je kan er nu na Mulenga en Asere niemand meer bedenken.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:14 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik ben zelfs in computerspellen veel te principieel daarin. Ik zou dus echt NOOIT met Ajax spelen in FM of PES.
Net als dat ik nooit met Israelische clubs zou spelen, en ik nooit Israelische spelers koop.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:14 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik ben zelfs in computerspellen veel te principieel daarin. Ik zou dus echt NOOIT met Ajax spelen in FM of PES.
Net als dat ik nooit met Israelische clubs zou spelen, en ik nooit Israelische spelers koop.
Of Messi koopt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:14 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nee?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:15 schreef inZanity het volgende:
Met Barcelona zou ik ook nooit spelen trouwens.
Bij Fifa zijn ze nu wel overpowered. Omdat Messi op cover staat.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:15 schreef inZanity het volgende:
Heb ik ook nog nooit gedaan, Speel alleen met clubs uit Nederland, Engeland & Duitslandquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:15 schreef inZanity het volgende:
Ik ben nu in Blue Square North begonnen met Altrincham aka The Robins.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:10 schreef napoleonfour het volgende:
omg, 3x een goal afgekeurd @ fmdafuq
Scheelt dat Fifa toch een kutspel is.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bij Fifa zijn ze nu wel overpowered. Omdat Messi op cover staat.
Homo.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:16 schreef inZanity het volgende:
[..]
Scheelt dat Fifa toch een kutspel is.
Ik weleens met Real maar dat ben ik ook na één of twee seizoenen alweer zat.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb ik ook nog nooit gedaan, Speel alleen met clubs uit Nederland, Engeland & Duitsland
Wa'n homoquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had hem gekocht bij mijn FM-game. Ging hij steeds schwalbes liggen maken
ik had c.ronaldo. Scoorde 100x.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laatste 2 jaren waren ze echt kut.quote:
Nee manquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Laatste 2 jaren waren ze echt kut.
Realistisch spel is het ook.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ronaldo is realistischer en Messi gaat steeds liggen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is er anders aan PES eingelijk?
Het lijkt op voetbal. Fifa lijkt totaal niet op voetbal, totaal niet realistisch.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
PES is kankerbaas en FIFA niet. Punt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Of moslimquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:19 schreef inZanity het volgende:
Moet je eigenlijk lelijk zijn om aan lingo mee te mogen doen?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Andersom inderdaad.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:18 schreef inZanity het volgende:
[..]
Het lijkt op voetbal. Fifa lijkt totaal niet op voetbal, totaal niet realistisch.
Deze man.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:18 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
PES is kankerbaas en FIFA niet. Punt.
Dit was/is pas baas.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:20 schreef Happel het volgende:
Zowel PES en Fifa zijn ruk. Dit was baas.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:20 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was alleen in de Duitse versie zo.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:21 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Was te simpel, als je schuin op het doel afliep en gewoon keihard schoot dan scoorde je altijd.
Echt uitslagen als 16-0 constant
laatste versie dat je in de zaal kon spelen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:20 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is Fifa.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:20 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
97?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
laatste versie dat je in de zaal kon spelen?
In de zaal spelen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:20 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
Of je had gewoon geen skillsquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:22 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat was alleen in de Duitse versie zo.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:23 schreef SjaakBauer het volgende:
[ afbeelding ]
Beste voetbalgame ooit
eentje is echt kenkertjefijn, weet niet meer welke want ik was bezopenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:25 schreef inZanity het volgende:
Iemand trouwens al die nieuwe maak de smaak chipsen geprobeerd?
Je zou bijna denken dat er niemand is die naar je luistert.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:25 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dit. En nog steeds zijn er paupers die beweren dat Fifa beter is dan PES.
Word jij nou nooit een keer moe van jezelf?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:25 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dit. En nog steeds zijn er paupers die beweren dat Fifa beter is dan PES.
laatst bij hardlopen welquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Word jij nou nooit een keer moe van jezelf?
Nee, hij is Messi toch niet?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Word jij nou nooit een keer moe van jezelf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |