Beter dan die gebruikelijke kop als een bak met wurmen toch.quote:
Zeer zeker, nu nog vervellen en het kan weer een jaar mee.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Beter dan die gebruikelijke kop als een bak met wurmen toch.
Ach wel spannend bij Ajax. Je weet gewoon nooit wat er gaat gebeuren!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:21 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Deze transferperiode is stom
Nou ja, nu wordt elke naam gewoon naar buiten gebracht door Overmars zelf en worden de meeste geruchten direct de grond in geboord.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:31 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ach wel spannend bij Ajax. Je weet gewoon nooit wat er gaat gebeuren!
Sinds vd Boog en zn gevolg zijn opgerot wordt er ook veeeeeel minder gelekt
Puik weekend ja. Verjaardag morgen bij maat, zondag een BBQ afstruinen en maandag belangrijke shizzle. Not bad. Ik ga genietenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dit wordt 1 van de betere weekenden van dit jaar30 graden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Winnen van SC H'veen, wat is er mis mee ?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:32 schreef Caland het volgende:
Morgen wordt één van de kutste dagen van het jaar.
Ik denk meer dat Caland doelt op het weer en dat hij erin moet werken.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Winnen van SC H'veen, wat is er mis mee ?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:31 schreef mrstylo het volgende:
RVP Engels.Tis goed dat je die spoiler erbij gooideSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik snap niet hoe je 10 jaar daar kan wonen en nog steeds niet uit je woorden kan komenSo confused when you're lost in the groove
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |