quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:50 schreef Meimeltje het volgende:
Twinkly, die jas krijgt Dyon ws! Zondag naar Zara om te passen.
Jammer! Maar heel erg bedankt voor het kijken.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:58 schreef twentemeisje het volgende:
[..]Helaas!!! Alleen maar lange mouwen en effen rompertjes... Cynthiaa ik geef het stokje door aan jou!
Ik ga morgen kijken!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:58 schreef twentemeisje het volgende:
[..]Helaas!!! Alleen maar lange mouwen en effen rompertjes... Cynthiaa ik geef het stokje door aan jou!
Zijn winterjas mt 92 past nog maar net. De mouwen zullen denk ik te kort worden. Bovenkleding heeft hij maat 98. Denk dat 3-4 jr wel beetje aan de grote kant is, maar 2-3 jr past hij misschien niet de hele winter. Voordeel van deze jas vind ik wel dat je de mouwen om kunt slaan.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:51 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Past hij niet meer in 92?Is hij nu langer dan Niels?
Ik weet even niet hoe oud jouw kindje is, maar op school spelen de kleuters minstens een uur buiten iedere dag. Das wel koud zo tegen het vriespunt met zo'n jasje...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:46 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik heb echt geen idee.. staat er allemaal niet bij
Dank voor de tip!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:18 schreef twentemeisje het volgende:
Ik weet niet of het hier al gemeld is, dus met een 'mosterd-na-de-maaltijd-risicootje':
Bij besteding van 50 pond op Gap.eu krijg je 20 pond korting, verzending is tijdelijk 4 pond. Hiervoor gebruik je de kortingscode GAPSAVE bij de checkout.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:24 schreef twentemeisje het volgende:
Oe Mignonne, bij deze moest ik aan jouw meiden denken:
[ afbeelding ]
kan je best zelf haken, bestaat uit 1 rechte lap..quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:35 schreef becky27 het volgende:
[ afbeelding ]
wel cute! Maar welke NL webwinkel heeft zo'n ding?
kun je naar facebook uploaden vanaf je foon? Dat doe ik meestal, ik kan dan bij mn post selecteren dat ik het bijvoorbeeld alleen voor mijzelf zichtbaar wil hebben, dan toont ie ook niet in je timelinequote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:48 schreef Brighteyes het volgende:
Wilde ik helemaal blij hier komen showen wat ik vorige week live bij Lindex in Helsinki heb gekocht, krijg ik de foto niet van mijn telefoon af...
Mijn fotobucket app doet stom, dus nu mail ik de foto's naar mezelf en kanik het via de iPad proberen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:51 schreef mignonne het volgende:
[..]
kun je naar facebook uploaden vanaf je foon? Dat doe ik meestal, ik kan dan bij mn post selecteren dat ik het bijvoorbeeld alleen voor mijzelf zichtbaar wil hebben, dan toont ie ook niet in je timeline
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |