quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat is te slap joh. poetin doet alles Extreme.
En de populistische one-liners blijven maar komen. Ik blijf stellen dat Hero zijn jeugdpartij wel wat voor jou isquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
de Kuip valt natuurlijk niet zomaar af te pakken. Toch een van de mooiste stadions van NL
Wie zou hebben bedacht om wat hoestpillen, baterijen en andere zooi te verhitten en in je arm te spuiten?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa mij lijkt een weggerot been en arm ook wel wat hoor. Al die spiermassa en vlees om mijn botten heen vind ik maar niks.
Zal ook niet zomaar gebeuren. Een aanzienlijk deel van de (fanatieke) aanhang is faliekant tegen een nieuw stadion.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
de Kuip valt natuurlijk niet zomaar af te pakken. Toch een van de mooiste stadions van NL
Is toch geen mooi stadion man, mooi om de historie, enorme sentimentele waarde, that's itquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is toch geen mooi stadion man, mooi om de historie, enorme sentimentele waarde, that's it
Die weten niet hoeveel meer geld je kan verdienen wanneer je een nieuwe/betere stadion hebt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:27 schreef inZanity het volgende:
[..]
Zal ook niet zomaar gebeuren. Een aanzienlijk deel van de (fanatieke) aanhang is faliekant tegen een nieuw stadion.
Voor Feyenoorders wel.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is toch geen mooi stadion man, mooi om de historie, enorme sentimentele waarde, that's it
Knap dat jij weet wat zij wel en niet weten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Die weten niet hoeveel meer geld je kan verdienen wanneer je een nieuwe/betere stadion hebt.
[..]
Zin in Zondag?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:31 schreef inZanity het volgende:
[..]
Knap dat jij weet wat zij wel en niet weten.
een nieuw/beter, niet nieuwe/beterequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:31 schreef inZanity het volgende:
[..]
Knap dat jij weet wat zij wel en niet weten.
Lijkt me ookquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:33 schreef GGMM het volgende:
Feyenoord naar een nieuw stadionDomste beslissing ooit.
Vind ik ook. De Kuip is eigenlijk een begrip in heel Nederland, maar vooral voor de Feyenoorders. Dat kun je ze imo niet afpakkenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:33 schreef GGMM het volgende:
Daarnaast komt een groot deel van de uitstraling die Feyenoord heeft voort uit de kuip. In het nieuwe stadion moet je maar weer zien wat het wordt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vind ik ook. De Kuip is eigenlijk een begrip in heel Nederland, maar vooral voor de Feyenoorders. Dat kun je ze imo niet afpakken
Ze moeten ook groeien. Ze verdienen nu gewoon veelte weinig aan een stadion met zoveel toeschouwers. PSV verdient nu al meer geld aan het stadion alleen al, omdat ze in eigen beheer hebben.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:33 schreef GGMM het volgende:
Dat zeiden ze bij Arsenal ook en is ook gelukt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarnaast komt een groot deel van de uitstraling die Feyenoord heeft voort uit de kuip. In het nieuwe stadion moet je maar weer zien wat het wordt.
Vandaar dat PSV die leningsconstructie met de gemeente moest doen? Als Feyenoord een nieuw stadion bouwt komt al het geld van derden want Feyenoord heeft zelf nietsquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze moeten ook groeien. Ze verdienen nu gewoon veelte weinig aan een stadion met zoveel toeschouwers. PSV verdient nu al meer geld aan het stadion alleen al, omdat ze in eigen beheer hebben.
Je moet dit via een financieel oogpunt kijken.
Het is daar nog stiller dan voorheen ja. Knap.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat zeiden ze bij Arsenal ook en is ook gelukt.
Watser zondag?quote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:32 schreef Saind het volgende:
[..]
een nieuw/beter, niet nieuwe/betere
retard
Dit. Maar ik ben er dan ook nog steeds van overtuigd dat ie er uiteindelijk ook gewoon niet komt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:33 schreef GGMM het volgende:
Grappig man. Is gewoon feitelijk zo dat PSV veel meer geld uithaalt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vandaar dat PSV die leningsconstructie met de gemeente moest doen? Als Feyenoord een nieuw stadion bouwt komt al het geld van derden want Feyenoord heeft zelf niets
Hoe wil Feyenoord ooit een nieuw stadion betalen dan?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze moeten ook groeien. Ze verdienen nu gewoon veelte weinig aan een stadion met zoveel toeschouwers. PSV verdient nu al meer geld aan het stadion alleen al, omdat ze in eigen beheer hebben.
Je moet dit via een financieel oogpunt kijken.
quote:
Arsenal en uitstralingquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat zeiden ze bij Arsenal ook en is ook gelukt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |