quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:00 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sowieso iedereen is zo corrupt als de pest en verkiezingsbeloftes zijn waardeloos.quote:
Vetmesten tot kerst.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:09 schreef AppelCake het volgende:
Hoi, ik heb een zwanger konijn die ieder moment kan bevallen.
Wat nu?
Maar het is een dwergkonijntje, dat vlees is niet eens genoeg om een buik van een baby mee te vullen...quote:
Hmm, dan maar weggeven aan iemand die een huisdier wilt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:10 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Maar het is een dwergkonijntje, dat vlees is niet eens genoeg om een buik van een baby mee te vullen...
Wil jij er een?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:11 schreef Beach het volgende:
[..]
Hmm, dan maar weggeven aan iemand die een huisdier wilt.
Nee dank je. Ik heb vroeger al een stuk of drie konijnen gehad als huisdier.quote:
Ik heb er nu lekker 6!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:12 schreef Beach het volgende:
[..]
Nee dank je. Ik heb vroeger al een stuk of drie konijnen gehad als huisdier.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik wou op het briefje dat papa had achtergelaten zetten dat ik 10 euro terug krijg voor het eten.
Bleek dat er een briefje van 20 euro onder zat
Ik heb niks gezegd.
als je een zusje hebt wil ik haar ook wel zwanger maken hoorquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:13 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik heb er nu lekker 6!en 5 daarvan zijn zwanger!
Ik heb wel een broertje, je mag wel in zijn kont plassen hoor.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:14 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
als je een zusje hebt wil ik haar ook wel zwanger maken hoor
nee thx manquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:15 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik heb wel een broertje, je mag wel in zijn kont plassen hoor.
Inderdaad...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Tof. Maar dan moet ik nog wel 6 week wachten voordat ze weg mogen
Ik Zuid-Limburg.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
AC waar woon je, ikheb serieus interesse
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:16 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Inderdaad...
Maar als je wilt weten hoe ze eruit gaan zien:
Ze worden waarschijnlijk wit met enkele hele kleine bruine vlekjes op het gezicht, bruine of blauwe ogen, klein en met vliegtuigoren!
Omijngod ik woon in Groningenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:17 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik Zuid-Limburg.![]()
Je mag ze trouwens gratis hebben hoor.
O ja, en met lang haar! maar je hoeft niet te kammen/knippenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]Als er een witte met blauwe oogjes uit komt moet je die bezet houden.
Ik stuur ze wel in een doosje.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Omijngod ik woon in Groningen![]()
stuur ze maar in een envelop
Awww, volgens mij worden het echt schatjes. Ik wil ze hebbenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:19 schreef AppelCake het volgende:
[..]
O ja, en met lang haar! maar je hoeft niet te kammen/knippen
[..]
Ik stuur ze wel in een doosje.
Maar jij moet wel de verzendkosten betalen hoor.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Awww, volgens mij worden het echt schatjes. Ik wil ze hebben
Ik wil al heel lang een konijn, heb al een kooi, eten en hooi alles klaarnu nog een beest.
Hahaha watquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:21 schreef AppelCake het volgende:
[..],
Ik had eerst een konijn gekocht en daarna pas een hok...![]()
Het dier moest 4 dagen in een doos leven!
Hij had toen al een beter leven dan de meeste Afrikanen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:21 schreef AppelCake het volgende:
[..],
Ik had eerst een konijn gekocht en daarna pas een hok...![]()
Het dier moest 4 dagen in een doos leven!
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:24 schreef Beach het volgende:
[..]
Hij had toen al een beter leven dan de meeste Afrikanen.
Ruzie?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:18 schreef FL_Freak het volgende:
Mijn broertje en zijn vriendin slachten elkaar helemaal af hier
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:21 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Stoeien en slaan en dat soort dingen
Lachen ze wel? of zijn ze echt boosquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:21 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Stoeien en slaan en dat soort dingen
bier in de vriezerquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:45 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
bier in de vriezer. aight weekend
nu al?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:45 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
bier in de vriezer. aight weekend
nee snel afkoelen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:47 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
bier in de vriezeris zonde g
Ja dat is waar.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:47 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Let wel op dat je bier niet te koud wordt. Dan is het ook niet zo lekker.
Haha deze man heeft een bierkoelkast.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:48 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Doe ik ook zo vaak als mijn bierkoelkast leeg is en ik toch nog wel zin heb in een pilsje.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:48 schreef Plastic_zak het volgende:
SVgewoon een koelkast op zijn eigen kamer voor bier.
Zo rol ik!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:49 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Haha deze man heeft een bierkoelkast.
wat dan?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:50 schreef Beach het volgende:
Morgen boodschappen doen, vandaag geen zin meer
maar geen bier
Drink jij bier om erbij te horen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:56 schreef Beach het volgende:
[..]
Vandaag dus geen bier, zo bedoel ik het.
Nee, omdat ik het lekker vind.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:59 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Drink jij bier om erbij te horen?
Inderdaad. Die leeftijd heb ik wel gehad.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:04 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ok, maar zeg je dat niet alleen maar zodat het niet lijkt dat je derbij wil horen?
Ik vind bier viesquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:04 schreef Beach het volgende:
[..]
Inderdaad. Die leeftijd heb ik wel gehad.
Dat weet ik, dat maakt me ook niet uit. Ik vind je aardig om wie je bent en niet om wat je lekker vindt.quote:
Weekend kan nog wel als het moetquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:10 schreef Ro-ald het volgende:
SV,èèn weekend zonder bier zou je dat lukken?
Proost g.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:16 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik neem er nog maar eens eentje.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:13 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat weet ik, dat maakt me ook niet uit. Ik vind je aardig om wie je bent en niet om wat je lekker vindt.
Morgenmiddag na m'n manicure heb ik wel een gaatje voor je meidquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:39 schreef Beach het volgende:
[..]
Wanneer shoppen dan en jongens uitchecken?
Is goed.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Morgenmiddag na m'n manicure heb ik wel een gaatje voor je meid
Welke opleiding ga je doen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
10sept pas weer heenik start mijn vervolgopleiding
Ik doe mbo?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:42 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zoiets wil ik ook gaan doenalleen dat heb je niet op mbo
Nouja art&design wordt hier gegeven aan het NoorderpoortCollege voor Kunst, Theater en Muziek in Groningen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:44 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Serieus? Even opnieuw bij opleidingen kijken dus.
En dat was mijn plan ook, tot ik afstroomde.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
Als ik hbo deed was ik direct naar de kunstacademie gegaan ipv 4 jaar m'n tijd verspillen aan een domme voor opleiding
Aiiquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:47 schreef Snowbells het volgende:
Het is niet in deze stad die opleidingen ik heb dan nog geen studenten-OV als ik slaag.
[..]
En dat was mijn plan ook, tot ik afstroomde.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
misschien het Grafisch Lyceum in Rotterdam of ArtEZ in Zwolle/Arnhem/Nijmegen
Ach ik reis ook bijna 40 minquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:48 schreef Snowbells het volgende:
Arnhem moet ik met de trein, maar is wel het meeste dichtbij
Ik zit nu in mijn examenjaar van tl, dus ik kan nog een jaar kijken naar opleidingen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ach ik reis ook bijna 40 minis te doen. Waar heb je je nu voor ingeschreven dan?
En je begint de 27e al met het laatste jaar?.. zelfs toen ik op de middelbare zat hoefde ik pas in september te beginnen..quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:49 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik zit nu in mijn examenjaar van tl, dus ik kan nog een jaar kijken naar opleidingen.
Verschilt per regio he.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
En je begint de 27e al met het laatste jaar?.. zelfs toen ik op de middelbare zat hoefde ik pas in september te beginnen..
kickequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:55 schreef FL_Freak het volgende:
Zo direct groentensoep eten met stokbrood
Schoolquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:09 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik moet ook de 27e weer naar school
Ja en klopt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ken je die zaanse pudding toetjes in zo'n beker ding in de smaken vanille en chocola met een beetje slagroom erop van 70 cent
zo lekker
Nee, ik ken wel sunday ijsjesquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ken je die zaanse pudding toetjes in zo'n beker ding in de smaken vanille en chocola met een beetje slagroom erop van 70 cent
zo lekker
Dat doe ik ook altijdquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:02 schreef Dientje12 het volgende:
Bij het bovenraam blijven wachten op de bezorger, en als hij eraan komt snel naar de deur rennen en als hij aanbelt tegelijkertijd de deur openen
oke dan drop ik hier even mijn twitter berichtquote:
tr omdat je kanker zegtquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:07 schreef Dientje12 het volgende:
Belt het KNWF kankerbestrijding mij op omdat er te weinig collectanten in mijn wijk zijn, vragen ze of ik mee wil helpen
dan moet je gewoon slaanquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:10 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
tr omdat je je tanden gebruikt tijdens het pijpen
tr omdat je me voor homo uitmaaktquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:10 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
tr omdat je je tanden gebruikt tijdens het pijpen
als een auto heel hard rijdt lijkt het net alsof de wielen achteruit gaanquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:43 schreef Dientje12 het volgende:
Ik kijk altijd naar wielen als ze draaien
ja haha, dat ookquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
als een auto heel hard rijdt lijkt het net alsof de wielen achteruit gaan
Blllllleach??????????quote:
Hoi Bendoequote:
Fkt!quote:
ik heb een afkickkliniek in mijn kelderboxquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
Alcoholist meldt.
Is dit waar?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:29 schreef LittleBrownie het volgende:
My Little Pony keihard aan in mijn huis.
Jaquote:
Schoolquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:56 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hoi Bendoe
Ik moest boeken ophalen en toen ging ik rondlopen in Vlissingen
Hihiquote:
Ik ben er nogquote:
quote:
Zo overrated.quote:
Griep bedoel je? Dat is inderdaad nogal hardnekkig hier.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:18 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
genezing tot een ziekte die bij jou helaas ongenezelijk is.
Andersomquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:57 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Een kerel lekker in zijn poepert geneukt?
Welles.quote:
Zo meteen halve liters halen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:20 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik trek weer een biertje open
Thnx, jij ook alvast.quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:27 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Zo meteen halve liters halen.
En proost.
FLquote:Op maandag 20 augustus 2012 12:43 schreef FL_Freak het volgende:
Middag. Wederom heb ik gewoon goed kunnen slapen
Dat is het ook. Hier op het strand is het best wel koud eigenlijkquote:Op maandag 20 augustus 2012 12:52 schreef Ga.aguyim het volgende:
Het zou vandaag toch stukke minder worden?
ben je op het strand?quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:53 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Dat is het ook. Hier op het strand is het best wel koud eigenlijk
Met of zonder happy ending?quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
Wie van jullie wil wat geld verdienen door een middagje met een grote waaier te wapperen
Alcoholist.quote:
De opmerkingen die nu gemaakt kunnen wordenquote:Op maandag 20 augustus 2012 13:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik wil buiten zitten maar er moet iemand met een grote waaier in m'n gezicht gaan wapperen omdat ik te fabulous ben om zelf te wapperen
Maak er eens eentje. Vermaak mij.quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:19 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
De opmerkingen die nu gemaakt kunnen worden![]()
ik wil wel met wat anders in je gezicht wapperen///quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik wil buiten zitten maar er moet iemand met een grote waaier in m'n gezicht gaan wapperen omdat ik te fabulous ben om zelf te wapperen
quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:23 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ik wil wel met wat anders in je gezicht wapperen///
????quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:23 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ik wil wel met wat anders in je gezicht wapperen///
Zo had ik het nog nooit bekekenquote:So he is underwater, in a bubble of air, in a bubble of water, blowing a bubble of air
Everything is possible in spongebobquote:Op maandag 20 augustus 2012 13:34 schreef FL_Freak het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Zo had ik het nog nooit bekeken
hi pzquote:
oo jammer, ik ga nu naar het strandquote:Op maandag 20 augustus 2012 13:26 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Scheveningen
Maar we gaan zo weer weg want er is amper zon en veel wind
weet iknog nietquote:
pz schatjequote:
Niet echt, gister was het beterquote:Op maandag 20 augustus 2012 13:28 schreef Plastic_zak het volgende:
sv, zijn er nog lekkere smatjes daar?
Valt wel mee.quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:01 schreef LittleBrownie het volgende:
beach, was je aangeschoten gister?
Okequote:
Weet ik nieeeeeet D:quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:17 schreef FL_Freak het volgende:
Snow ik weet nog steeds geen antwoord op mijn vraag of we gaan daten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |