quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:00 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sowieso iedereen is zo corrupt als de pest en verkiezingsbeloftes zijn waardeloos.quote:
Vetmesten tot kerst.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:09 schreef AppelCake het volgende:
Hoi, ik heb een zwanger konijn die ieder moment kan bevallen.
Wat nu?
Maar het is een dwergkonijntje, dat vlees is niet eens genoeg om een buik van een baby mee te vullen...quote:
Hmm, dan maar weggeven aan iemand die een huisdier wilt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:10 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Maar het is een dwergkonijntje, dat vlees is niet eens genoeg om een buik van een baby mee te vullen...
Wil jij er een?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:11 schreef Beach het volgende:
[..]
Hmm, dan maar weggeven aan iemand die een huisdier wilt.
Nee dank je. Ik heb vroeger al een stuk of drie konijnen gehad als huisdier.quote:
Ik heb er nu lekker 6!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:12 schreef Beach het volgende:
[..]
Nee dank je. Ik heb vroeger al een stuk of drie konijnen gehad als huisdier.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik wou op het briefje dat papa had achtergelaten zetten dat ik 10 euro terug krijg voor het eten.
Bleek dat er een briefje van 20 euro onder zat
Ik heb niks gezegd.
als je een zusje hebt wil ik haar ook wel zwanger maken hoorquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:13 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik heb er nu lekker 6!en 5 daarvan zijn zwanger!
Ik heb wel een broertje, je mag wel in zijn kont plassen hoor.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:14 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
als je een zusje hebt wil ik haar ook wel zwanger maken hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |