SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.![]()
Ik niet-harig?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:50 schreef Snowbells het volgende:
Waarom zijn jullie allemaal zo niet-harig? Op baarden na
Ik ga je haren stylen!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:51 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik niet-harig?Ik ga een dezer dagen naar de kapper en dan val ik gelijk 2-3 kilo af
Koning Piraatquote:
Dan moet dat wel snel want voordat de vakantie voorbij is moet het erafquote:
Gewoon zelf doen, bespaart je 20-30 euro.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:51 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik niet-harig?Ik ga een dezer dagen naar de kapper en dan val ik gelijk 2-3 kilo af
Snow mag het doenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:52 schreef Beach het volgende:
[..]
Gewoon zelf doen, bespaart je 20-30 euro.
Je gaat nog eens een keer de cel in jij met je valse tr'squote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:52 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ik heb al een tr gemaakt omdat jij steeds aan het lapo-hunten bent
Zal ik doenquote:
Onjuist.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:52 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ik heb al een tr gemaakt omdat jij steeds aan het lapo-hunten bent
En ik denken dat je haar altijd al niet mochtquote:
Zuipen, en familiebezoek.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:55 schreef Plastic_zak het volgende:
beach g wat ga je doen dit weekend
Nah sinds bubble pop is ze zwaar minder geworden.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:55 schreef Beach het volgende:
[..]
En ik denken dat je haar altijd al niet mocht
Changequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:56 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nah sinds bubble pop is ze zwaar minder geworden.
Neem SV als proefpersoonquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:58 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Onderzoek doen naar zwarte gaten in het geheugen.
Als je het niet weet wil je het niet wetenquote:
quote:
Omg ga je me nu overal stalken :SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:06 schreef Plastic_zak het volgende:
Snowbells mag ik je toevoegen op mijn vriendenlijst?????
deed ik toch al?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:07 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Omg ga je me nu overal stalken :SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Ik heb ook niets aan jou gevraagd, jij staat er alquote:
Dat mag nietquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:09 schreef Snowbells het volgende:
Mijn vader zit the Beatles af te zeiken
Oooww HELL NOquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:09 schreef Snowbells het volgende:
Mijn vader zit the Beatles af te zeiken
Een paardenhoofd naast zijn kussen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat mag nietKlap 'm zo in zijn slaap
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:10 schreef Beach het volgende:
[..]
Een paardenhoofd naast zijn kussen.
Stel jezelf ter adoptiequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:10 schreef Snowbells het volgende:
'Wat vind je dan slecht aan the Beatles'
'Schijtmuziek, die eeuwige kotskoppen van hun en gewoon helemaal niks![]()
'
mijn vader is een muziekbarbaar.
Terechte block.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:17 schreef Beach het volgende:
bericht
Je ontvangt geen direct messages van Nectar meer. Je kunt weer berichtjes van Nectar ontvangen door een berichtje naar Nectar te sturen.
Is er een verschil?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:21 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
bij mij kan je dat kk nog weghalen
nee jouw nekslagen gevenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:35 schreef Plastic_zak het volgende:
Hoe zijn ARG-meets???????? zuipen tot kruipen????
Elkaar pijpen op de wc.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:35 schreef Plastic_zak het volgende:
Hoe zijn ARG-meets???????? zuipen tot kruipen????
misschien ooit op een dagquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:36 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
nee ik bedoelde: kom jij ook naar de meets?
Zodat je de hele tijd naar de wc moet en haar niet hoeft aan te spreken??quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:39 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
dan zal ik daarvoor 5 liter bier moeten drinken
Nee, omdat ik anders niks durf te zeggen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:40 schreef Beach het volgende:
[..]
Zodat je de hele tijd naar de wc moet en haar niet hoeft aan te spreken??
Hij heeft me je twitter gegeven jaquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:55 schreef Snowbells het volgende:
Kut nectar stuurt aan mensen in klb door![]()
Gelukkig zit er een slot opquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:57 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Hij heeft me je twitter gegeven ja
Kom ook?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ga naar tc en blijf daar
Arg zo vervuilen
Hebben ze weer afgesproken die schavuiten ?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hallodiodo faalusrr, ben je al onderweg naar dastan
Leugensquote:
samen icarly kijkenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:22 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hebben ze weer afgesproken die schavuiten ?
Tuurlijk, je bent van harte welkom!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:08 schreef Beach het volgende:
Is het goed als ik misschien een middagje langskom op je meet?
Dank jequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Tuurlijk, je bent van harte welkom!
Prachtigquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:11 schreef JanPiraat het volgende:
Monopoly hier
Van opwinding zweet ik bier
De geur dringt in zn neus
En onder mij hangt die reus
Het zweten wordt heftiger en vormt een flinke plas
Maar monopoly vangt alles op in zijn glas
JanPiraat bier, rechtstreeks uit het lijf
Daar zijn Duveltjes limonade bij, en lijken bomen op een lekker wijf
Slaap is dan wel een prio ja. Maar ja, je mist wel mijn geöliede lichaam natuurlijkquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:19 schreef JanPiraat het volgende:
Nee dan net zware week achter de rug en heerlijk slapen denk ik wat week ervoor niet tot nauwelijks gelukt is
Ga je door de kamer voortbewegen als een paling op het droge dan ?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Slaap is dan wel een prio ja. Maar ja, je mist wel mijn geöliede lichaam natuurlijk
Ja, maar dan heb ik meer slijm nodigquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:22 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ga je door de kamer voortbewegen als een paling op het droge dan ?dan denk ik er even over na nog
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:22 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ga je door de kamer voortbewegen als een paling op het droge dan ?dan denk ik er even over na nog
Jij zorgt ervoor dat die dames op de meet een slijmspoor achterlaten toch op de vloerquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, maar dan heb ik meer slijm nodig
Alleen de vrouwen zonder benen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:31 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jij zorgt ervoor dat die dames op de meet een slijmspoor achterlaten toch op de vloer
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Alleen de vrouwen zonder benen.
Het is immers een bottomless party
niet bepaaldquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:48 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Wat is loos man ? D: zo.vroeg liggen, voel je je niet lekker ?
misselijk + dingenquote:
Ohh maar je gaat dus naar dinges toe?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nee wekker om 6 uur want moet bus van 7:03 hebben en meteen taskoffer mee en alles D: gedoe
Yes please.quote:
pc raakt dan sneller overhitquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:19 schreef JanPiraat het volgende:
Niet zo klagenzomer is heerlijk toch
jawel, wat hoofdpijn maar verder okéquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Peter schatje, voel je je iets beter?
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
jawel, wat hoofdpijn maar verder oké
Vanavond naar een.vriend
dank jequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Okok. Gezellig!!! Heel veel plezier!
DOEI SNOW
gemenerik hihiquote:
vanavond welquote:
ik wil je vriendin wel zijnquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:54 schreef Beach het volgende:
ik voel me verdomd alleen (gr danny de munk)
tijd dat ik eens een vriendin ga zoek
Leuk! En warm! En ik ging kanoën met Klipsje en toen zaten we vast op een rotsquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:41 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
She's alive! Hoe was vakantie?.
Ik weet niet wat ik beter een beter verhaal vind.:P.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:43 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Leuk! En warm! En ik ging kanoën met Klipsje en toen zaten we vast op een rotsEn toen ging ik uitstappen en als een superheld de kano lossleuren en toen bleek dat er mensen stonden te kijken en die gingen allemaal klappen toen ik m los had
![]()
.
En ik ben zelfs bruin geworden! (Een beetje dan).
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:43 schreef Bloempje. het volgende:
OH EN IK GING IN BERGEN (Volgens Klips waren het heuvels, maar ik vond het bergen) RIJDEN!
En we leven nog!
Klinkt als een leuke vakantiequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:43 schreef Bloempje. het volgende:
OH EN IK GING IN BERGEN (Volgens Klips waren het heuvels, maar ik vond het bergen) RIJDEN!
En we leven nog!
Goed hequote:
Klips is raar.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:45 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Goed heKlein puntje met keren midden op een weg en een steile weg naar beneden niet zien en bijna dood gereden, maar dat was allemaal heus zo erg niet als Klip het doet lijken als ie het vertelt
.
Was het ookquote:
Klips vraagt nog een vriendje van m of ie ook komt. Maar aangezien die net zo goed te bereiken is als Klips zelf, heb je ook kans dat die pas over 3 weken zegt of ie komtquote:
Zeker zo'n hetero.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:52 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Klips vraagt nog een vriendje van m of ie ook komt. Maar aangezien die net zo goed te bereiken is als Klips zelf, heb je ook kans dat die pas over 3 weken zegt of ie komt.
Maar er wordt ook getwijfeld over Klips, dus dat zegt niks.quote:
Klopt, klopt. Maar dit exemplaar praat niet over meisjes of jongens. Of katten. Of waar ie dan ook op valt. En verder lijkt ie op Klips een beetje en aangezien daar ook twijfels over zijnquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:01 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Maar er wordt ook getwijfeld over Klips, dus dat zegt niks..
Pfff nutteloos.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:02 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Klopt, klopt. Maar dit exemplaar praat niet over meisjes of jongens. Of katten. Of waar ie dan ook op valt. En verder lijkt ie op Klips een beetje en aangezien daar ook twijfels over zijn.
Herkenbaar. Constante hoofdpijn RIP.quote:
Anders had je een vette zonnesteek denk ikquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:12 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jupheb de heletijd in de schaduw gezeten
Dat krijg ik het ja als ik je zie Bloemiequote:
quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:45 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat krijg ik het ja als ik je zie Bloemie
oke weg ::P
kusquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:28 schreef Snowbells het volgende:
Ik lig op de grond met mijn benen op mijn bed.
Jan kom maar in US SCquote:
Huh nu pas? Je woont er toch al een maand?quote:Op maandag 20 augustus 2012 00:43 schreef Omdatappel het volgende:
Eerste keer slapen in mijn eigenste huis. Spannond.
Al bijna twee, ja.quote:Op maandag 20 augustus 2012 00:46 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Huh nu pas? Je woont er toch al een maand?.
Oh maar leukquote:Op maandag 20 augustus 2012 00:49 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Al bijna twee, ja.
Maar er moest eerst nogal wat gebeuren en had ook nog geen spullen verzameld, omdat vrij plotseling.
Die moet er ooit wel komen!quote:
kusje op je beenquote:Op maandag 20 augustus 2012 01:36 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik ben mank.[ afbeelding ]
Maar wel lekker dagje zon gepakt..
Held ik zou met je trouwen alleen al daarom.quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:49 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
kusje op je been
Ik lekker binnen gezeten als een autist, tot 3 uur geslapen en met een ventilator gezeten
quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:51 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Held ik zou met je trouwen alleen al daarom..
En op maandagochtend nog gratis ook.quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]Gelukkig mag man op man trouwen in Nederland
Laten we dan morgen gaan! Bespaard een hoopquote:Op maandag 20 augustus 2012 01:55 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
En op maandagochtend nog gratis ook.
Ja leuk gezellig!quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Laten we dan morgen gaan! Bespaard een hoop
Ik zie je op A'dam CS. Wie nodigen we uit?quote:
Niemand, JPKB heeft introweek.quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik zie je op A'dam CS. Wie nodigen we uit?
Dan wachten we een weekje.quote:
Kan ook maar dat kost mij reisgeld.quote:
Gezeik met jou.quote:Op maandag 20 augustus 2012 02:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Kan ook maar dat kost mij reisgeld.
Ik kan er ook niets aan doenquote:
Maar je woont in Amsterdam, dan is Den Haag nog verderquote:
Ik kom wel naar jou.quote:Op maandag 20 augustus 2012 02:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Maar je woont in Amsterdam, dan is Den Haag nog verder
Maar mijn ouders danquote:
In Den Haag?quote:Op maandag 20 augustus 2012 02:12 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Nouuuuu, dan zoeken we samen iets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |