abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115699774
quote:
9s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 22:23 schreef Specularium het volgende:
Gewoon een kwade vader, is best te snappen.
Zo vader zo dochter?

*btw broer Johan is ook maar simpele omhooggevallen toevallig goede voetballer.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 23:16:15 #52
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_115699845
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 23:12 schreef Dr_Strangelove het volgende:
filmpje

Item met (onder meer) vader Henny en de advocaat van Everink: Ik citeer de advocaat van het slachtoffer:

"gisteren kwam er naar buiten dat de heer Hari schoon schip zou willen maken, dat heeft zijn advocate gezegd. En dat is een ontwikkeling die [Koen Everink] toejuicht, al moet dat natuurlijk nog wel worden waargemaakt. En in dat verband valt wel op dat het verhaal dat ook naar buiten kwam, de klap of de tik die gegeven zou zijn met de platte hand, de bovenkant, dat dat zijns insziens niet strookt met schoon schip maken, want hij is niet met een platte hand geslagen."

Voor zover het sprookje dat de verklaring van Hari consistent zou kunnen zijn met de verklaring van Everink. :)

Die coach van Hari is trouwens een goed voorbeeld van een gebrek aan kritiek dat sommige mensen om zich heen hebben.
Blijf je nou editten of is dit het? In de 20 seconden is het bericht 2 keer aangepast. Volgende keer eerst effe nadenken en dan typen ;)
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
pi_115699921
Ik heb het nog een keer ge-edit. :P
"Patriotism is the last refuge of a scoundrel"
pi_115700078
Het is ook bijna niet bij te houden al dat nieuws over een omhooggevallen kut.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 23:24:58 #55
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_115700245
quote:
11s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 23:21 schreef sig000 het volgende:
Het is ook bijna niet bij te houden al dat nieuws over een omhooggevallen kut.
Daar heb je een punt. Sorry Dr_Strangelove ;)
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
pi_115701285
@zouzou, weet jij eigenlijk waarom Badr van het VWO is gegaan?
pi_115701761
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 23:47 schreef THEFXR het volgende:
@zouzou, weet jij eigenlijk waarom Badr van het VWO is gegaan?
:').
pi_115703214
Ik snap die gast wel, als ik net zo sterk was als die Badr Hari dan had ik ondertussen ook al een paar irritante uitsmijters en cokesnuivers op kutfeestjes in elkaar geslagen.
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 00:47:18 #59
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115703464
Schijnbaar om zich op de vechtsport het vechten te kunnen richten...

Damn, typ ik het bijna 1 op 1 over, maak ik zo'n cruciale fout :o
http://nos.nl/artikel/398422-het-is-gewoon-een-blok-explosie.html
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_115704482
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 00:38 schreef JackHerrer het volgende:
Ik snap die gast wel, als ik net zo sterk was als die Badr Hari dan had ik ondertussen ook al een paar irritante uitsmijters en cokesnuivers op kutfeestjes in elkaar geslagen.
Wat snuift hij dan zelf iedere keer voordat hij door het lint gaat?
pi_115708815
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 19:30 schreef Dr_Strangelove het volgende:

[..]

Op basis van gezond verstand kun je echt wel een inschatting maken van wat meer en minder waarschijnlijk is, zoals jij op basis van jouw gezonde verstand de conclusie trekt dat het waarschijnlijk is dat Everink weinig Hari niet direct aangewezen heeft omdat de politie Hari anders niet op vakantie had laten gaan.
Dat in combinatie met andere leemtes.

quote:
Heb jij ooit meegemaakt dat een verslaggever iemands verhaal op een dergelijke manier weergeeft hoewel (en eigenlijk omdat) hij weet dat het niet klopt? Waarom zou hij dat doen? Het voorkomen van aansprakelijkheid?
Die andere verdachten hebben niks met een BN-er en zijn zelf ook geen BN-er, dus dat is geen interessant nieuws waarmee hij kan scoren en waarover hij gevraagd wordt zijn licht te laten schijnen. Dus focust hij helemaal op Hari.

quote:
Het punt is dat dat natuurlijk net zozeer voor jezelf kan gelden. Het is daarom niet echt een "punt" dat je helpt in een zinvolle discussie.
Het lijkt mij dat een afkeer van alternatieve scenario's kenmerkend is voor tunnelvisie. Tunnelvisie is niet hetzelfde als een perspectief kiezen.

quote:
Nee, helemaal niet.

Ik leid daaruit af dat het hele interview zich vooral toespitste op de rol van de bekende Nederlander, en dat daarom het slachtoffer heeft benadrukt dat 'het niet alleen om Hari ging'. Ik interpreteer dat als 'het gaat me niet alleen om de hoofddader' of 'het gaat me niet alleen om de bekende dader' maar ik interpreteer dat zeer zeker niet als 'het gaat me niet alleen om de slechts zijdelings betrokken dader'.
Ik kan nergens uit afleiden dat hij het onderscheid hoofddader maakt. Dat kan alleen naar aanleiding van de beeldvorming. Dit lijkt me een antwoord op een vraag naar Hari. Maar dit citaat is in ieder geval niet inconsistent met een heel andere rolverdeling dan door JvdH geschetst.

quote:
Het slachtoffer heeft gewoon verklaard dat Hari op zijn been is gesprongen.

[..]

Hij kan sommige dingen zeker weten, bijvoorbeeld wie op zijn been is gesprongen, maar niet alles.
Citaten zijn zo'n beetje het enige waar je nog op kunt vertrouwen. Aanhalingstekens openen en dan andere woorden neerzetten dan degene heeft gebruikt komt zelden voor. Daarom is het interessant wat er letterlijk geciteerd wordt, maar is ook informatief waar geen citaten van zijn. Ik heb dat graag zwart op wit en niet in de mist en de ruis. Ik kan ook geen goede reden bedenken waarom je dat niet zwart op wit tussen aanhalingstekens zou zetten wanneer het zo gezegd is.

quote:
Wat we wel weten, is dat het a) altijd fijn is om ondersteunende getuigenverklaringen te hebben, b) dat door diverse media bericht werd dat potentiële getuigen niet happig waren om te gaan getuigen in deze en andere zaken tegen Hari, c) dat Everink betere juridische ondersteuning heeft dan het gemiddelde slachtoffer.

Dit alles maakt het dat ik die oproep niet zo lees als jouw inschatting van het gemiddelde slachtoffer dat betrokken is geweest in een gemiddeld geweldsdelict, maar dat Everink ten minste ten dele vrij stellig weet wat er is voorgevallen maar vanwege de speciale omstandigheden die hier spelen mensen oproept om tegen hun angst in te gaan getuigen. Daar is zijn oproep mijns insziens ook voor bedoeld: 'kijk, ik ben ook niet bang, dus twijfelaars, durf ook je verhaal te vertellen'.
Ik stel alleen maar vast dat een slachtoffer dat precies weet wie hem wat heeft aangedaan ook anders had kunnen reageren.

quote:
filmpje

Item met (onder meer) vader Henny en de advocaat van Everink: Ik citeer de advocaat van het slachtoffer:

"gisteren kwam er naar buiten dat de heer Hari schoon schip zou willen maken, dat heeft zijn advocate gezegd. En dat is een ontwikkeling die [Koen Everink] toejuicht, al moet dat natuurlijk nog wel worden waargemaakt. En in dat verband valt wel op dat het verhaal dat ook naar buiten kwam, de klap of de tik die gegeven zou zijn met de platte hand, de bovenkant, dat dat zijns insziens niet strookt met schoon schip maken, want hij is niet met een platte hand geslagen."

Voor zover het sprookje dat de verklaring van Hari consistent zou kunnen zijn met de verklaring van Everink. :)
En waar is het citaat van de advocaat: "Hari is op zijn been gesprongen", dit lijkt me dan wel een mooie gelegenheid om dat te zeggen ipv te betwisten dat het een vlakke hand is ipv een gebalde vuist. Waarom de bekentenis van Hari op dat ene detail tegenspreken?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_115709247
Zeg WS, zou uit het lang vasthouden niet ook een gedachte bij jou kunnen ontstaan?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_115709466
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 10:54 schreef DS4 het volgende:
Zeg WS, zou uit het lang vasthouden niet ook een gedachte bij jou kunnen ontstaan?
Er ontstaan bij mij zelfs meerdere gedachten. Wat mij opvalt is dat er bij vele anderen slechts ruimte lijkt te zijn voor één en dezelfde gedachte.
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 11:38:43 #64
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_115710254
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 11:06 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Er ontstaan bij mij zelfs meerdere gedachten. Wat mij opvalt is dat er bij vele anderen slechts ruimte lijkt te zijn voor één en dezelfde gedachte.
Ironisch. Want nieuwe feiten doormiddel van nieuwe verklaringen stapelen zich op, en spreken absoluut niet in het voordeel van mr Hari. En toch blijf jij als een koppige ezel proberen je eigen falen in het begin van deze reeks weer een beetje recht te poetsen. Gefixeerd op JvdH en Kluivert probeer je de aandacht wat weg te nemen van de feiten. Degene die hier tunnelvisie tentoonspreid ben jij! En het begint nu echt zielig te worden.

Ohh en ik ga geen discussie met je aan, weet je dat vast.
pi_115710305
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 11:38 schreef ShaoliN het volgende:

Ohh en ik ga geen discussie met je aan, weet je dat vast.
Wat een teleurstelling, je maakt me juist zo nieuwsgierig naar je inzichten.
pi_115711545
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 11:06 schreef Weltschmerz het volgende:

Ik heb de laatste afleveringen niet echt gevolgd, maar als ik wat van jou lees lijkt mij dat jij toch wel erg vol blijft houden in jouw tegendraadse mening.

Niets mis met een beetje tegendraads zijn, maar in dezen lijkt het een beetje alsof je het niet wil zien.
pi_115711649
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 12:29 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik heb de laatste afleveringen niet echt gevolgd, maar als ik wat van jou lees lijkt mij dat jij toch wel erg vol blijft houden in jouw tegendraadse mening.

Niets mis met een beetje tegendraads zijn, maar in dezen lijkt het een beetje alsof je het niet wil zien.
Ik zie het zo voor me, dat is het probleem niet. Maar ik kan ook nog andere dingen voor me zien als ik een beetje mijn best doe. Mijn mening komt er eigenlijk op neer dat iets niet weten ook een optie is en als je iets niet weet moet je ook niet doen alsof je het wel weet, ook al zie je het voor je.

Als dat tegendraads is zit het probleem hem in het draadje.
pi_115711759
Je doet natuurlijk meer dan alleen maar roepen dat je het niet weet.

Maar goed, eerlijk is eerlijk, ik moet in dezen niet de eerste steen werpen.
pi_115711907
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 12:32 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik zie het zo voor me, dat is het probleem niet. Maar ik kan ook nog andere dingen voor me zien als ik een beetje mijn best doe. Mijn mening komt er eigenlijk op neer dat iets niet weten ook een optie is en als je iets niet weet moet je ook niet doen alsof je het wel weet, ook al zie je het voor je.

Als dat tegendraads is zit het probleem hem in het draadje.
Ik ben mee eens .
Ook veel Mensen en Media blijven vast houden dat Badr Hari een monster is,
Ook na het bekent dat Everink mishandeld is door 2 andere manen..
maar ja, geen reactie over deze Turkse man, iedereen blijft plakken aan hun fixe idee
Badr hari heeft het gedaan,Badr hari is slechte etc....
pi_115712030
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 12:36 schreef DS4 het volgende:
Je doet natuurlijk meer dan alleen maar roepen dat je het niet weet.
Ja? Ik speculeer er ook lustig op los, maar wel om speculaties van weten te onderscheiden.

quote:
Maar goed, eerlijk is eerlijk, ik moet in dezen niet de eerste steen werpen.
Hoezo?
pi_115712047
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 12:42 schreef zouzou het volgende:

[..]

Ik ben mee eens .
Ook veel Mensen en Media blijven vast houden dat Badr Hari een monster is,
Ook na het bekent dat Everink mishandeld is door 2 andere manen..
maar ja, geen reactie over deze Turkse man, iedereen blijft plakken aan hun fixe idee
Badr hari heeft het gedaan,Badr hari is slechte etc....
iemand zijn voortanden uit zijn smoel meppen, de broer van je ex in elkaar slaan en het huis van een vrouw in de fik steken, etc.

wat moet je doen om slecht te zijn?
6 miljoen joden vergassen, oh nee wacht, dat word door sommige groepen niet als slecht gezien.
pi_115712071
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 12:47 schreef Weltschmerz het volgende:

Hoezo?
Ik heb ook wel eens de neiging om een beetje tegendraads te zijn.
pi_115712102
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 12:49 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik heb ook wel eens de neiging om een beetje tegendraads te zijn.
Ik zal er eens op letten.
pi_115712145
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 12:49 schreef Weltschmerz het volgende:

Ik zal er eens op letten.
Ach kom, je bent een van mijn trouwste volgers!
pi_115712279
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 12:47 schreef 1114 het volgende:

[..]

iemand zijn voortanden uit zijn smoel meppen, de broer van je ex in elkaar slaan en het huis van een vrouw in de fik steken, etc.

wat moet je doen om slecht te zijn?
6 miljoen joden vergassen, oh nee wacht, dat word door sommige groepen niet als slecht gezien.
Dat zeg ik, u bent anonym, wij weten niet wat jij doet van slecht,
een ding is zekker hij is geen loser.geld verdiend hij goed,
hij zit goed uit, hij heeft veel sukses ,
en Jij ?
pi_115712420
Geld is inderdaad bij uitstek dé graadmeter of je winning bent of juist een loser. Voorbeelden hiervan zijn bijvoorbeeld Paris Hilton, Alan Stanford of Bernie Madoff.
pi_115712443
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 12:56 schreef zouzou het volgende:

[..]

en Jij ?
Hij is een loser, dat legale geld zal flink slinken als hij schadevergoedingen mag gaan betalen.
Zijn carriere is wel voorbij.
hij ziet er uit als een neanderthaler.
hij heeft geen sucses.

Doe ik het beter? Ja, mensen respecteren mij iig.

[ Bericht 3% gewijzigd door paddy op 18-08-2012 16:53:34 ]
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 13:03:49 #78
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_115712465
quote:
filmpje

Die coach van Hari is trouwens een goed voorbeeld van een gebrek aan kritiek dat sommige mensen om zich heen hebben. 'Goeie jongen en hij ken nie wachten tot ie weer in de ring stapt'. En en passant noemt ie 'm ook nog even de beste kickbokser aller tijden, dat zonder ook maar één K1 Grand Prix titel achter zijn naam te hebben staan.
Dus omdat Everink zegt dat die niet met een platte hand is geslagen ga jij er van uit dat dat ook zo is :')

Wat een simpele ziel ben je dan
pi_115712481
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 12:51 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ach kom, je bent een van mijn trouwste volgers!
Daarom. Ik denk dat we een andere opvatting van tegendraads hebben.
pi_115712487
jakkes,er gaat iets heel fout
pi_115712526
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 12:56 schreef zouzou het volgende:

Dat zeg ik, u bent anonym, wij weten niet wat jij doet van slecht,
en Jij ?
Volgens mij zit hij in de bak en is het bepaald niet onwaarschijnlijk dat hij wordt veroordeeld voor vrij lafhartige misdrijven en dan ben je in mijn optiek een loser (dus als hij inderdaad wordt veroordeeld en eigenlijk gewoon al als je ze pleegt, maar we moeten er nu eenmaal bij vrijspraak vanuit gaan dat hij ten onrechte was verdacht).

Geld heb ik ook en ik kan het uitgeven, hij momenteel niet.

Hij is een imposante verschijning. Dat komt op zich van pas in de bak.

Succes heeft hij op dit moment bepaald niet.

En ik? Succesvol, vrij man, ook geen trol om te zien en geen misdadiger. Win ik toch met 4-2!
pi_115712544
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 13:04 schreef Weltschmerz het volgende:

Daarom. Ik denk dat we een andere opvatting van tegendraads hebben.
Wat heerlijk tegendraads van je!
pi_115712555
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 13:04 schreef Dr.Nikita het volgende:
jakkes,er gaat iets heel fout

CTLR+A gedaan of zo, de hele site had je gekopieerd _O-
pi_115712674
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 13:07 schreef KroodjeBip het volgende:

[..]

CTLR+A gedaan of zo, de hele site had je gekopieerd _O-
Yep, een quote uit een ander topic maar Fok! heeft blijbaar een kopiebug.
pi_115712683
[..]

Volgens mij zit hij in de bak en is het bepaald niet onwaarschijnlijk dat hij wordt veroordeeld voor vrij lafhartige misdrijven en dan ben je in mijn optiek een loser (dus als hij inderdaad wordt veroordeeld en eigenlijk gewoon al als je ze pleegt, maar we moeten er nu eenmaal bij vrijspraak vanuit gaan dat hij ten onrechte was verdacht).

hij zit in de bak en jij zit in ..FOK.
hij komt uit en jij..?

En ik? Succesvol, vrij man, ook geen trol om te zien en geen misdadiger. Win ik toch met 4-2!
[/quote]
pi_115712779
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 13:13 schreef zouzou het volgende:
[..]

hij zit in de bak en jij zit in ..FOK.
hij komt uit en jij..?

[/quote]
iets fout hier.

Hij zit rustig,relaxe in de bak met in zijn bank miljoenen,
je zit de heel dag in ..Fok...te zeuren over Badr Hari, hahaha!
Wat is het verschil?
pi_115712873
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 13:17 schreef zouzou het volgende:

Wat is het verschil?
Dat ik dat helemaal vrij kan bepalen en hij nog niet eens kan schijten als ze hem dat verbieden!

Vind ik best een aardig verschil eigenlijk...
pi_115712890
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 13:17 schreef zouzou het volgende:

[..]

iets fout hier.

Wat is het verschil?
Niets eigenlijk, sinds ik de posts van DS4 heb gelezen, ben ik ook spontaan invalide en post ik vanuit het ziekenhuis :')
pi_115712945
En ik weet, hij komt vrij ,
aan Badr veel schaadvergoeding wordt betaald,
ze hebben veel fouten gedaan,
zijn passe speel geen rol in de Sensation affaire,
zijn passe is voor hem en gehoord niet in de kranten.
John van den Heuvel krijgt mee veel problemen, dat weet ik ook...
pi_115712989
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 13:24 schreef zouzou het volgende:
Als het OM en de advocaten van de slachtoffers klaar zijn blijft er weinig over voor badr.
en in de vechtsportwereld zit ook niemand meer op hem te wachten.
de enige die fouten heeft gemaakt is badr.
pi_115713613
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 13:24 schreef zouzou het volgende:
Ik vind dat jij meer moet posten en als dat betekent dat fok! jou moer gaan betalen, dan moet dat maar. Laat je niet op je kop zitten, posten, posten en nog meer posten ajb
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 13:55:49 #92
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_115713699
:D
pi_115714377
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 13:03 schreef Che_ het volgende:

[..]

Dus omdat Everink zegt dat die niet met een platte hand is geslagen ga jij er van uit dat dat ook zo is :')

Wat een simpele ziel ben je dan
Begrijpend lezen is blijkbaar ook een kunst.

Ik heb het over de verklaring van Everink, en of die verklaring van Everink consistent is met de verklaring van Hari. Dit omdat een individu op basis van zijn gezonde verstand speculeerde dat de verklaringen consistent met elkaar konden zijn. Het citaat van de advocaat sluit dat uit, maar dat laat onverlet dat het niet zeker is dat de verklaring van Everink zeker waar is.

Is het nu een beetje helder?

[ Bericht 4% gewijzigd door Dr_Strangelove op 18-08-2012 14:30:23 ]
"Patriotism is the last refuge of a scoundrel"
pi_115715733
Veel mensen hier zo verblindt zijn met Badr Hari haat dat ze gaan niet logisch denken
of eerst zoeken of het feit er klopt of niet..

Hier weer ECHTE nieuws over Badr Hari en het brandstichting in 2008.
De flat was van de vriendin van Gwenette Martha,
deze vriendin was een Marokkanse en zwanger van Martha.
Deze vriendin heeft een ex-vriend: een man van de hells angels,
Badr was voor verhoord over omdat Badr helpt vaak de Marokkanse zwanger vrouw
omdat Martha Gwenette zit toen vast in een Belge gevangenis ,hij was niet eens bij.
de OM heeft Badr vrij gelaten en de hells angeles man was verdacht.

Gwenette vriendin de Marokkanse vriendin is er het nog STEEDS ,nog steeds met Martha...hahaha
haar kind is nu 4 jaar. Dat is de connectie van Badr,is zij een familie ? dat weet ik niet.
pi_115715826
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:21 schreef zouzou het volgende:
Veel mensen hier zo verblindt zijn met Badr Hari haat dat ze gaan niet logisch denken
of eerst zoeken of het feit er klopt of niet..

Hier weer ECHTE nieuws over Badr Hari en het brandstichting in 2008.
De flat was van de vriendin van Gwenette Martha,
deze vriendin was een Marokkanse en zwanger van Martha.
Deze vriendin heeft een ex-vriend: een man van de hells angels,
Badr was voor verhoord over omdat Badr helpt vaak de Marokkanse zwanger vrouw
omdat Martha Gwenette zit toen vast in een Belge gevangenis ,hij was niet eens bij.
de OM heeft Badr vrij gelaten en de hells angeles man was verdacht.

Gwenette vriendin de Marokkanse vriendin is er het nog STEEDS ,nog steeds met Martha...hahaha
haar kind is nu 4 jaar. Dat is de connectie van Badr,is zij een familie ? dat weet ik niet.
Ik vraag me af wíe er hier het meest door Badr Hari verblind is Zouzou.

Maar als ik je verhaal goed begrijp heeft Badr een klusje voor Gwenette opgeknapt omdat die op dat moment even in de bak zat? Uit vriendschap?
pi_115715881
9.gif.
pi_115715999
Dat zeg ik niet.. hij doet boodschap voor haar ze was zwanger, hier iederen is blind ik niet,
ik lees vaak de waarheid, iedereen wil hem voor jaren opsloten waarom?
omdat hij Marokkanse en neukt met een bekende Nederlandse vrouw ee ex voor een legende?

deze nieuwe heb ik WEER gelezen in franse kranten(naturellement???...)
pi_115716074
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:25 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik vraag me af wíe er hier het meest door Badr Hari verblind is Zouzou.

Maar als ik je verhaal goed begrijp heeft Badr een klusje voor Gwenette opgeknapt omdat die op dat moment even in de bak zat? Uit vriendschap?
Misschien is familie van Badr, wij weten nooit, het zal uit komen toch,
de proces is zolang gesloten.
pi_115716114
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:30 schreef zouzou het volgende:
Dat zeg ik niet.. hij doet boodschap voor haar ze was zwanger, hier iederen is blind ik niet,
ik lees vaak de waarheid, iedereen wil hem voor jaren opsloten waarom?
omdat hij Marokkanse en neukt met een bekende Nederlandse vrouw ee ex voor een legende?

deze nieuwe heb ik WEER gelezen in franse kranten(naturellement???...)
Nee Zouzou, omdat hij verdacht wordt van een aantal misdrijven, waaronder iemand met de vlakke hand invalide schoppen slaan, een ander 5 tanden uit de mond rammen en meer van dat soort dingetjes.
Neuken kan hij doen met wie hij wil, daar heeft niemand last van.
Maar ik zou dat abonnement op die Franse krant opzeggen, want die begrijpen het niet zo goed allemaal.
pi_115716145
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:30 schreef zouzou het volgende:
iedereen wil hem voor jaren opsloten waarom?
Nee, omdat het een agressieve kutlul is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')