Fijn dat je het nog even hier zet, dan hoef ik niet terug naar het oude topic.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:34 schreef Vanyel het volgende:
Dus.
Dot heeft zo'n shirtje voor op vakantie. Scheelt ons extra insmeerwerk.
Ja, meer mensen zouden die moeite moeten doen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:49 schreef Vanyel het volgende:
Lees jij de laatste pagina dan?
Vergeet ik nogal eens.
is dat zo? of roep je nou maar watquote:
nehquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:54 schreef lady-wrb het volgende:
ook goed voor kippenvoetjes met pootmijt
bij mij gaan ze gewoon in de vaselinequote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:53 schreef moussy het volgende:
[ afbeelding ]
Uierzalf Bogena 300gr.
Een gele ontsmettende zalf. Geneest en verzacht wonden en kloven, is vliegwerend en geeft een goede bescherming tegen weersinvloeden, zoals regen, wind of sterke zonnestraling.
Ik lul nóóit zo maar wat
Onze dierenarts maakte zelf een smeersel, geen idee hoe het heet. En anders afgewerkte motorolie. Ik vind uierzalf geen vies woord, wat is daar in vredesnaam mis mee?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:58 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
bij mij gaan ze gewoon in de vaseline
ik vind uierzalf zo'n vies woord
of heb jij een betere tip?
ik heb steeds zo'n beeld van zo'n grote koeienuier voor me. dat vind ik toch zo'n vies ding.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:59 schreef moussy het volgende:
[..]
Onze dierenarts maakte zelf een smeersel, geen idee hoe het heet. En anders afgewerkte motorolie. Ik vind uierzalf geen vies woord, wat is daar in vredesnaam mis mee?
frikandellenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:01 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb steeds zo'n beeld van zo'n grote koeienuier voor me. dat vind ik toch zo'n vies ding.
zal wel weer komen omdat mijn moeder ooit vertelde dat je dingen kon eten.
uierboord oid![]()
yuk
met motorolie gaat het weg komt het niet meer terug, dus tis maar wat je makkelijker vindtquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:03 schreef lady-wrb het volgende:
afgewerkte motorolie heb ik idd ook wel gelezen en petroleum enzo.
dan vind ik vaseline reuklozer en makkelijker.
gewoon iedere keer een paar potten bij de action mee.
de pest is alleen dat het steeds blijft terugkomen.
ik heb dit jaar ook al een keer bloedluis in mijn hok gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |