Fijn dat je het nog even hier zet, dan hoef ik niet terug naar het oude topic.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:34 schreef Vanyel het volgende:
Dus.
Dot heeft zo'n shirtje voor op vakantie. Scheelt ons extra insmeerwerk.
Ja, meer mensen zouden die moeite moeten doen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:49 schreef Vanyel het volgende:
Lees jij de laatste pagina dan?
Vergeet ik nogal eens.
is dat zo? of roep je nou maar watquote:
nehquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:54 schreef lady-wrb het volgende:
ook goed voor kippenvoetjes met pootmijt
bij mij gaan ze gewoon in de vaselinequote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:53 schreef moussy het volgende:
[ afbeelding ]
Uierzalf Bogena 300gr.
Een gele ontsmettende zalf. Geneest en verzacht wonden en kloven, is vliegwerend en geeft een goede bescherming tegen weersinvloeden, zoals regen, wind of sterke zonnestraling.
Ik lul nóóit zo maar wat
Onze dierenarts maakte zelf een smeersel, geen idee hoe het heet. En anders afgewerkte motorolie. Ik vind uierzalf geen vies woord, wat is daar in vredesnaam mis mee?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:58 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
bij mij gaan ze gewoon in de vaseline
ik vind uierzalf zo'n vies woord
of heb jij een betere tip?
ik heb steeds zo'n beeld van zo'n grote koeienuier voor me. dat vind ik toch zo'n vies ding.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:59 schreef moussy het volgende:
[..]
Onze dierenarts maakte zelf een smeersel, geen idee hoe het heet. En anders afgewerkte motorolie. Ik vind uierzalf geen vies woord, wat is daar in vredesnaam mis mee?
frikandellenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:01 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb steeds zo'n beeld van zo'n grote koeienuier voor me. dat vind ik toch zo'n vies ding.
zal wel weer komen omdat mijn moeder ooit vertelde dat je dingen kon eten.
uierboord oid![]()
yuk
met motorolie gaat het weg komt het niet meer terug, dus tis maar wat je makkelijker vindtquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:03 schreef lady-wrb het volgende:
afgewerkte motorolie heb ik idd ook wel gelezen en petroleum enzo.
dan vind ik vaseline reuklozer en makkelijker.
gewoon iedere keer een paar potten bij de action mee.
de pest is alleen dat het steeds blijft terugkomen.
ik heb dit jaar ook al een keer bloedluis in mijn hok gehad.
is dat echt zo?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:05 schreef moussy het volgende:
[..]
met motorolie gaat het weg komt het niet meer terug, dus tis maar wat je makkelijker vindt
Ik heb nog wel een paar kg chorizo uit een stuk in de vriezer liggen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:16 schreef lady-wrb het volgende:
het is echt heerlijk! lekker pittig.
het was alleen een strijd om aan chorizo aan één stuk te komen. ik vroeg het bij albert heijn bij de slagerij. daar hadden ze alleen gesneden en volgens de verkoopster hadden ze alleen gesneden.
aangezien ik tegenwoordig met mijn appie-app boodschappen doe, wist ik zelfs hoe de chorizo aan één stuk eruit moest zien en dat ze hem daar hadden, dus ik heb nog een half uur de toko rondgezocht. ik heb geloof ik 3 of 4 stukken chorizo van diverse soorten gevonden uiteindelijk.
toch handig, die app(ik gebruik hem ook als boodschappenlijstje)
het is me gelukt!!!!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:11 schreef amaranta het volgende:
www.hotmail.com en dan inloggen
rechtsbovenin staat opties, onder je naam
en dan bij 'email schrijven' klikken op het kopje 'verzonden berichten opslaan''
daar zou je het moeten kunnen aanpassen
en ik maak niett zo vaak aardappelomelet, maar als ik het maak dan is het alleen met aardappel ei en en ui
als ik er iets anders bij gooi dan wordt het een boerenomelet, en dan gaan er champignons bij en een soeppakket of prei en kaas
moet je dat ver eromheen er nou afhalen of moet het blijven zitten?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:18 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een paar kg chorizo uit een stuk in de vriezer liggen.
Vroeger maakten mijn ouders het zelf thuis...
het is een darm ja, en ik haal het er ook altijd afquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:23 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
moet je dat ver eromheen er nou afhalen of moet het blijven zitten?
ik heb het er afgehaald, want het is toch een darm ofzo?
volgens mij kan dat niet in Hotmail..quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:48 schreef danic het volgende:
Lady, je kunt ook een leesbevestiging op je mails zetten hè. Zodra de ontvanger je mail opent, krijg jij daar bericht van. Weet je helemaal zeker dat ze het ontvangt.
Vraag me alleen ff niet hoe het moet![]()
Totaal niet, gelukkig. Thanks!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:09 schreef Nijna het volgende:
Spring, hoe is het inmiddels? Nog last van de kopstoot van vanmorgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |