Ik werk 's avonds, dus ik denk het wel.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:33 schreef STING het volgende:
[..]
Zo, ik hoop dat het een beetje uit te houden is daar straks in het weekend.
Ik morgen ook, zondag vrij.quote:
Dan doe je dat toch?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:40 schreef Cue_ het volgende:
Ik weet nog steeds niet wat ik zal aantrekken morgenGrumbl stom weer. ik wil gewoon een spijkerbroek en m'n gympen aan. Veel handiger!
Op slippers kan ik niet dansenquote:
Geen klein tasje dan?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Op slippers kan ik niet dansen![]()
Zit in amersfoort en wil geen tas meenemen. Dus moet iets met zakken hebben. Dus rok is lastig ivm mobiel / geld enzo.
Oh, voor het dansen. Oke... Euh...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Op slippers kan ik niet dansen![]()
Zit in amersfoort en wil geen tas meenemen. Dus moet iets met zakken hebben. Dus rok is lastig ivm mobiel / geld enzo.
M'n latinschoenen zijn niet voor buiten, dus kan niet.
Heb wel een kortere broek, maar dat is meer sportbroek, maar de hakken die ik heb, staan daar weer niet onder
quote:
Heb ik niet.quote:
Een klein tasje die je in je hand kan houden dan?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
[..]
Heb ik niet.![]()
Grumbl, moet ik vandaag nog op zoek naar een broek waar m'n hakken onder kunnen![]()
want heb eig maar 1 paar waar je beetje op kan dansen. pff gedoe.
Met dansen kan dat niet. Salsaquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:49 schreef Samzz het volgende:
Een klein tasje die je in je hand kan houden dan?
Geld kan.. mobiel echt niet. Ding is te groot daarvoorquote:
Damn, irritant. Zijn daar geen kluisjes of zo?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Met dansen kan dat niet. Salsa
[..]
Geld kan.. mobiel echt niet. Ding is te groot daarvoorEn hij moet wel mee. Anders vind ik andere mensen niet die evt komen die ik niet ken
Neem een vent mee!!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:51 schreef Cue_ het volgende:
Waarom heb ik niet gewoon meer goede kleding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |