Ik werk 's avonds, dus ik denk het wel.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:33 schreef STING het volgende:
[..]
Zo, ik hoop dat het een beetje uit te houden is daar straks in het weekend.
Ik morgen ook, zondag vrij.quote:
Dan doe je dat toch?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:40 schreef Cue_ het volgende:
Ik weet nog steeds niet wat ik zal aantrekken morgenGrumbl stom weer. ik wil gewoon een spijkerbroek en m'n gympen aan. Veel handiger!
Op slippers kan ik niet dansenquote:
Geen klein tasje dan?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Op slippers kan ik niet dansen![]()
Zit in amersfoort en wil geen tas meenemen. Dus moet iets met zakken hebben. Dus rok is lastig ivm mobiel / geld enzo.
Oh, voor het dansen. Oke... Euh...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Op slippers kan ik niet dansen![]()
Zit in amersfoort en wil geen tas meenemen. Dus moet iets met zakken hebben. Dus rok is lastig ivm mobiel / geld enzo.
M'n latinschoenen zijn niet voor buiten, dus kan niet.
Heb wel een kortere broek, maar dat is meer sportbroek, maar de hakken die ik heb, staan daar weer niet onder
quote:
Heb ik niet.quote:
Een klein tasje die je in je hand kan houden dan?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
[..]
Heb ik niet.![]()
Grumbl, moet ik vandaag nog op zoek naar een broek waar m'n hakken onder kunnen![]()
want heb eig maar 1 paar waar je beetje op kan dansen. pff gedoe.
Met dansen kan dat niet. Salsaquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:49 schreef Samzz het volgende:
Een klein tasje die je in je hand kan houden dan?
Geld kan.. mobiel echt niet. Ding is te groot daarvoorquote:
Damn, irritant. Zijn daar geen kluisjes of zo?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Met dansen kan dat niet. Salsa
[..]
Geld kan.. mobiel echt niet. Ding is te groot daarvoorEn hij moet wel mee. Anders vind ik andere mensen niet die evt komen die ik niet ken
Neem een vent mee!!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:51 schreef Cue_ het volgende:
Waarom heb ik niet gewoon meer goede kleding
Nee, enkel op het station en dat is te ver lopen om telkens te doen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:52 schreef Samzz het volgende:
Damn, irritant. Zijn daar geen kluisjes of zo?
Best welquote:
I knowquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Neem een vent mee!!
Die doen het perfect als pakezel
Hoe kan dat toch zoveel leuke meissies zonder vent zittenquote:
Omdat mannen alleen maar supermodellen willen of zo.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hoe kan dat toch zoveel leuke meissies zonder vent zitten
Jij las ajb?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kom je ook?
Ow abj..neh die gaat vast niet mee.
Omdat mannen lastig zijnquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hoe kan dat toch zoveel leuke meissies zonder vent zitten
En dat is dan zeker ook weer niet zo, meeste kerels diequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat mannen alleen maar supermodellen willen of zo.
Ook al klikt het geestelijk en fysiek. Dan zit er nog niet altijd een relatie in hequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:07 schreef Koen66 het volgende:
En dat is dan zeker ook weer niet zo, meeste kerels dievan graatmagere modellen.
Ik denk dat een fors aantal kerels veel liever aantrekkelijke bereikbare dames zoals bv Cue_ en jij kiezen. Of zou ik er zo naastzitten
Dat is dan ook weer zoquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ook al klikt het geestelijk en fysiek. Dan zit er nog niet altijd een relatie in he
Ik weet het niet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En dat is dan zeker ook weer niet zo, meeste kerels dievan graatmagere modellen.
Ik denk dat een fors aantal kerels veel liever aantrekkelijke bereikbare dames zoals bv Cue_ en jij kiezen. Of zou ik er zo naastzitten
Dat is ook zo, ja.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ook al klikt het geestelijk en fysiek. Dan zit er nog niet altijd een relatie in he
Met de meeste van jullie is heus niks mis qua uiterlijk hoorquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet het niet.
Ik weet wel dat al dat gegeil op filmsterren, modellen en vrouwen met een fantastisch figuur niet al te best is voor m'n zelfvertrouwen. Dat zal voor meerdere vrouwen wel gelden.
Nu wordt ik nieuwsgierig wie niet bij 'de meesten' hoortquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Met de meeste van jullie is heus niks mis qua uiterlijk hoor
Dat is ook niet het punt wat ik wil maken.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Met de meeste van jullie is heus niks mis qua uiterlijk hoor
Ik denk ik.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nu wordt ik nieuwsgierig wie niet bij 'de meesten' hoort
wordt ikquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen.. Diegene die ik ooit gemeet heb, vind ik geen van allen lelijk..quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Leugenaar!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen.. Diegene die ik ooit gemeet heb, vind ik geen van allen lelijk..
Dat zal het zijn jaquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of hij heeft gewoon een hele brede smaak
Niet al te kieskeurig enzo..
quote:
Hmm, het zit nogal ingewikkeld, want ik kijk meer naar de persoon in 't geheel dan losse euh.. onderdelen..quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of hij heeft gewoon een hele brede smaak
Niet al te kieskeurig enzo..
Dat is niet ingewikkeld, dat is logisch.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hmm, het zit nogal ingewikkeld, want ik kijk meer naar de persoon in 't geheel dan losse euh.. onderdelen..
Dan nog steeds leugenaar!!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Hmm, het zit nogal ingewikkeld, want ik kijk meer naar de persoon in 't geheel dan losse euh.. onderdelen..
Mjah datquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is niet ingewikkeld, dat is logisch.
Maar je knapt gewoon niet snel af op diverse uiterlijkheden waarschijnlijk.
Dat heb ik dan zeker verdrongen, ergens heel diep.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan nog steeds leugenaar!!
Of ben je vergeten dat je mij al hebt ontmoet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat heb ik dan zeker verdrongen, ergens heel diep.
Verdrongen, check!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Och er is zoveel mis met mij dat het niet eens leuk meer isquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:36 schreef Koen66 het volgende:
Huppel heb ik nooit gemeet, kan ik weinig van zeggen, maar Samzz en Cue_ wel, en daar was niks mis mee !
Was... Nu wel dusquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:36 schreef Koen66 het volgende:
Huppel heb ik nooit gemeet, kan ik weinig van zeggen, maar Samzz en Cue_ wel, en daar was niks mis mee !
Met iedereen is wel iets mis en dat maakt verder helemaal niks uit.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:36 schreef Koen66 het volgende:
Inderdaad. Sammz houdt bijvoorbeeld van honden en paarden en komt uit Enschede. En van Cue kan ik me nooit echt wat herinneren.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met iedereen is wel iets mis en dat maakt verder helemaal niks uit.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:42 schreef twi het volgende:
En van Cue kan ik me nooit echt wat herinneren.
Ik ga er van uit van niet, maar tussen oktober en augustus kan er wel wat veranderen hquote:
En zo kom jij bijvoorbeeld uit Katwijk. Kun je ook niks aan doen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:42 schreef twi het volgende:
[..]
Inderdaad. Sammz houdt bijvoorbeeld van honden en paarden en komt uit Enschede. En van Cue kan ik me nooit echt wat herinneren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Lul niet, er zijn ook mensen die wel squatten, D66 stemmen en in Groningen wonenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met iedereen is wel iets mis en dat maakt verder helemaal niks uit.
Leugens!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:46 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Lul niet, er zijn ook mensen die wel squatten, D66 stemmen en in Groningen wonen
Klopt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ga er van uit van niet, maar tussen oktober en augustus kan er wel wat veranderen h
Ik vind alle dieren leuk.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:42 schreef twi het volgende:
[..]
Inderdaad. Sammz houdt bijvoorbeeld van honden en paarden en komt uit Enschede. En van Cue kan ik me nooit echt wat herinneren.
Oooooh stoofvleesquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:24 schreef Myraela het volgende:
Stoofvlees staat op.![]()
Straks de 5 lagen taart maken met botercreme.morgen versieren met fondant.
Goed idee. Post die kerel van gisteren!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:32 schreef Evie het volgende:
[..]hoezo lang? We kunnen het altijd over mannen hebben
Nou ik heb eigenlijk even niks te doen soort van zeg maar. Althans er is nog genoeg te doen maar dat zijn of meteen klussen die langer dan een half uur duren of ik kan er niet mee verder omdat collega's/baas niet de juiste dingen hebben aangeleverdquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:32 schreef Evie het volgende:
[..]hoezo lang? We kunnen het altijd over mannen hebben
YARRRR ik post jouquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed idee. Post die kerel van gisteren!
En gisteren was ik je type nog niet. I'm so confused.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:34 schreef Evie het volgende:
[..]
YARRRR ik post jouOp de printscreen van de cam
![]()
Ben je ook nietquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En gisteren was ik je type nog niet. I'm so confused.
En blond toch?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:40 schreef Evie het volgende:
[..]
Ahhh sry![]()
Ik val op watjes of klootzakken.. mag je kiezen of je daar tussen past
Ik pas daar niet tussen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:40 schreef Evie het volgende:
[..]
Ahhh sry![]()
Ik val op watjes of klootzakken.. mag je kiezen of je daar tussen past
In het Engels?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt.
Hoppa, boek 1 van A game of thrones gekocht.
Nee een bloedmooie man met pit geweten die lief is en charmant en mannelijkquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:48 schreef Koen66 het volgende:
Evie is gewoon op zoek naar een klootzakkerig watje![]()
Oe oe oe dan kan ik je wel voorstellen aan mijn ex hoor Eviequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:48 schreef Koen66 het volgende:
Dat is tenminste weer eens wat anders dan een knappe lange gespierde donkere rijke stoere man.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:48 schreef Koen66 het volgende:
Gelukkig ben je ook helemaal niet veeleisendquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:49 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee een bloedmooie man met pit geweten die lief is en charmant en mannelijkoef
Oja lief, zelfverzekerd, humor, intelligent en charmant
ooooh.... nou die liggen voor het oprapen..!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:49 schreef Evie het volgende:
[..]
Veeleisend typjequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:49 schreef Evie het volgende:
[..]
Verrassend hoor.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:49 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee dank je wil geen klootzak en ook geen watjequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oe oe oe dan kan ik je wel voorstellen aan mijn ex hoor Evie
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gelukkig ben je ook helemaal niet veeleisend
En hij moet zo lekker zijn dat ik zn kleren eraf wil scheuren als ik hem voor het eerst zie natuurlijkquote:
Beter dan niks, I suppose.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:49 schreef Evie het volgende:
[..]
Veel plezierquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:16 schreef marbasnarf het volgende:
jeeeeee ik ga TOCH nog naar festival zand![]()
![]()
nu nog even aan mn buurtjes vragen of ze mn hondjes nog rond 21.00 willen laten plassen, de rest is geregeld!
Je kunt ook gewoon Kaneelstokje zeggen hoor.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:49 schreef Evie het volgende:
[..]
Hahahaha twiquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:19 schreef twi het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon Kaneelstokje zeggen hoor.
Hah, dit had ik nog niet eens gezien:quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:21 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Doen alsof Kaneelstokje niet charmant, mannelijk en bloedmooi is
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:19 schreef twi het volgende:
[..]
Out of your leaguequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:49 schreef Evie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoho, ik neem geen enkele verantwoording voor de dingen die Twi zegt
Nee hoor.. ooit een paar van gehadquote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:19 schreef twi het volgende:
[..]
Nee.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:21 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Doen alsof Kaneelstokje niet charmant, mannelijk en bloedmooi is
Ik ben een boekebsnob, ik wil alleen hardcover.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:32 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik had de 1e 4 (paperback) voor €25.
Je houd niet van tieten?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Een van de redenen dat ik nooit meer op die fairs ben:
FOK!tv - Tieten, FOK!kers en geile fotografen op Castle Fest
Niet van hordes geile "fotografen" (echt iedereen is fotograaf tegenwoordig, rukkers) die op een leuk evenement afkomen voor tieten, nee.quote:
Net als jij, bedoel je?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet van hordes geile "fotografen" (echt iedereen is fotograaf tegenwoordig, rukkers) die op een leuk evenement afkomen voor tieten, nee.
Daar heb jij toch geen last vanquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet van hordes geile "fotografen" (echt iedereen is fotograaf tegenwoordig, rukkers) die op een leuk evenement afkomen voor tieten, nee.
Kaneelstokje houdt van tietloze vrouwen met humor. Helaas, gelijk twee punten waar je op af moet haken.quote:
Ja, ik weet waar hij op valt. Dus waarom die opmerking?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:51 schreef twi het volgende:
[..]
Kaneelstokje houdt van tietloze vrouwen met humor. Helaas, gelijk twee punten waar je op af moet haken.
Zeggen dat een vrouw tieten heeft is geen belediging hoorquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:59 schreef Samzz het volgende:
Oh, je wilde me beledigen. Wat schattig.
" humor" bedoel je.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:51 schreef twi het volgende:
[..]
Kaneelstokje houdt van tietloze vrouwen met humor. Helaas, gelijk twee punten waar je op af moet haken.
Het humor gedeelte welquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:00 schreef twi het volgende:
[..]
Zeggen dat een vrouw tieten heeft is geen belediging hoor
Ik zal geen dure kleren aandoen dan maar.... zo zonde...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:54 schreef Evie het volgende:
[..]
En hij moet zo lekker zijn dat ik zn kleren eraf wil scheuren als ik hem voor het eerst zie natuurlijk
True. Maar een constatering kan wel beledigend zijn. Al heb je wel lang over die constatering gedaan.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:06 schreef twi het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen een belediging en een constatering.
Je hoeft een constatering niet gelijk uit te spreken wanneer je hem doet, natuurlijk. Ik ben eigenlijk al maanden best lief.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
True. Maar een constatering kan wel beledigend zijn. Al heb je wel lang over die constatering gedaan.
Fixed.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:10 schreef twi het volgende:
[..]
Je hoeft een constatering niet gelijk uit te spreken wanneer je hem doet, natuurlijk. Ik ben eigenlijk al decennia best lief.
Ik ben drie decennia lief geweest. Nu ben ik een ledematen-afrukkende klootzak aan het worden en is het jouw tijd om lief te worden.quote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:16 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben drie decennia lief geweest. Nu ben ik een ledematen-afrukkende klootzak aan het worden en is het jouw tijd om lief te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |