Zit jij op een kamer vier hoog met 3 schuine daken? Nee ik wel en het is hier belachelijk warm. Daarnaast krijg ik het ding gratisquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:38 schreef SomeDuder het volgende:
Airco? Tis verdorie 1 weekje redelijk weer en daar moet een airco voor worden ingezet?
Hoewel... toen ik vroegah (lees: 3 maanden geleden) nog in een studio woonde was het na een middagje zon ook niet uit te houden. Toch, geldverspilling voor een apparaat wat je maar een paar dagen in het jaar gebruikt...
Hopelijk houdt dit weer aan, wil dit jaar eens kijken of je redelijk kunt zwemmen rond Meinerswijk of verdrinkt in de prikkeldraad
Al koopt ie 10 airco's en stampt ie ze daarna allemaal kapot! moet hij toch weten !?!?!?!?!?!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:38 schreef SomeDuder het volgende:
Airco? Tis verdorie 1 weekje redelijk weer en daar moet een airco voor worden ingezet?
Hoewel... toen ik vroegah (lees: 3 maanden geleden) nog in een studio woonde was het na een middagje zon ook niet uit te houden. Toch, geldverspilling voor een apparaat wat je maar een paar dagen in het jaar gebruikt...
Hopelijk houdt dit weer aan, wil dit jaar eens kijken of je redelijk kunt zwemmen rond Meinerswijk of verdrinkt in de prikkeldraad
Zij snapt het.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:28 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Al koopt ie 10 airco's en stampt ie ze daarna allemaal kapot! moet hij toch weten !?!?!?!?!?!![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:28 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Al koopt ie 10 airco's en stampt ie ze daarna allemaal kapot! moet hij toch weten !?!?!?!?!?!![]()
Ach, heb nu al 5 jaar lol van een ¤30 airco.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:38 schreef SomeDuder het volgende:
Is dat achter het musis sacrum bij dat vijvertje? Waar moet ik staan zodat je mij ook debiele dingen kan zien doen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:40 schreef Chloroform het volgende:
Er staat hier iemand in het Musispark (geen idee of het zo heet, dat miniparkje achter het Musis in ieder geval) tussen twee bomen yoga te doen.
Ja. Ehm. Als je om en nabij de stoplichten gaat staan, heb ik perfect uitzicht op je.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:49 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Is dat achter het musis sacrum bij dat vijvertje? Waar moet ik staan zodat je mij ook debiele dingen kan zien doen?
Welke die bij dat hipster café?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja. Ehm. Als je om en nabij de stoplichten gaat staan, heb ik perfect uitzicht op je.
Hipstercafé.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:52 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Welke die bij dat hipster café?
4hoog en plat dak meldt! Ramen en deuren open en lekker een hemdje en een rokje aanquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:41 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Zit jij op een kamer vier hoog met 3 schuine daken? Nee ik wel en het is hier belachelijk warm. Daarnaast krijg ik het ding gratis
Oh daarquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hipstercafé.![]()
Nee, eentje verder.
Ik heb 2 kleine schuine ramen en 1 groot raam....quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:54 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
4hoog en plat dak meldt! Ramen en deuren open en lekker een hemdje en een rokje aanairco is nergens voor nodig, we leven niet in Thailand of zo
Ik denk dat je deaud gaatquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:54 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik heb 2 kleine schuine ramen en 1 groot raam....
Ik denk dat 30 graden in Zuid Afrika prettiger is dan in Thailand of Nederland.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:55 schreef delano.888 het volgende:
In Thailand 30 graden is veel fijner dan in Nederland 30 graden, de lucht is daar niet zo vochtig dus krijg je het niet zo benauwd.
Ja dat zekerquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:57 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Ik denk dat 30 graden in Zuid Afrika prettiger is dan in Thailand of Nederland.
Ik miep niet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:59 schreef Guppyfriend het volgende:
We wilden toch zomer?! Is het zomer, zitten jullie weer te piepen
heerlijkquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:40 schreef Chloroform het volgende:
Er staat hier iemand in het Musispark (geen idee of het zo heet, dat miniparkje achter het Musis in ieder geval) tussen twee bomen yoga te doen.
En dan heb je nog een van mindere kwaliteit ook. Goeie yogamatten komen vanaf 30 euro. Soms vanaf 25 als je een mazzeltje hebtquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:57 schreef Guppyfriend het volgende:
Over yoga gesproken trouwens, ben net de stad even in geweest om zo'n matje te halen. Vragen ze minimaal ¤ 14,95 voor zo'n stuk schuimrubber! Tsss.
dat zei ik nietquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:42 schreef Chloroform het volgende:
Oh, en inb4 QB met 'DAT MOET HIJ TOCH SELLUF WETUUHH!!!1!![]()
![]()
'.
Precies! Kwaliteit was nergens te bekennen, want, stuk schuimrubberquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:21 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
En dan heb je nog een van mindere kwaliteit ook. Goeie yogamatten komen vanaf 30 euro. Soms vanaf 25 als je een mazzeltje hebt
Stomquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:27 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Precies! Kwaliteit was nergens te bekennen, want, stuk schuimrubber
Mijn moeder geeft yogales en zij bestelt voor haar cursisten matjes via internet dacht ik. Zijn 20 euro dacht ik en van goede kwaliteit. Ik wil wel even navragen waar ze die bestelt, als je hard op zoek bent.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:57 schreef Guppyfriend het volgende:
Over yoga gesproken trouwens, ben net de stad even in geweest om zo'n matje te halen. Vragen ze minimaal ¤ 14,95 voor zo'n stuk schuimrubber! Tsss.
Nergens, want ik wilde geen stuk schuimrubber voor ¤ 14,95. Ga nog wel even in Utrecht kijken. Bij Perry hadden ze ze op het moment niet, aldus de verkopertquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:28 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Stom.
Waar heb je hem gehaald? Ik heb de mijne bij PerrySport gekocht toen. In het roze![]()
![]()
Komt wel goed, het is geen bloedspoedquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mijn moeder geeft yogales en zij bestelt voor haar cursisten matjes via internet dacht ik. Zijn 20 euro dacht ik en van goede kwaliteit. Ik wil wel even navragen waar ze die bestelt, als je hard op zoek bent.
Vet handig zo'n moederquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mijn moeder geeft yogales en zij bestelt voor haar cursisten matjes via internet dacht ik. Zijn 20 euro dacht ik en van goede kwaliteit. Ik wil wel even navragen waar ze die bestelt, als je hard op zoek bent.
Yup. Ze doet ook een soort reiki en veel meditatie-oefeningen. Verder is ze niet heel zweverig hoor.quote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Yup. Ze doet ook een soort reiki en veel meditatie-oefeningen. Verder is ze niet heel zweverig hoor.![]()
Ik heb de mijne een paar maanden terug bij perry gekocht voor 15 euro. Kon ze ook niet goedkoper vinden. Al is het eigenlijk een fitnessmat.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:27 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Precies! Kwaliteit was nergens te bekennen, want, stuk schuimrubber
http://www.anna-yoga.nl/quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:37 schreef DutchErrorist het volgende:
( dit is Smijn., trouwens) Doen jullie yoga in Arnhem? Ik wil graag ook beginnen maar weet niet zo goed waar..
Hey Chloro, lang niet gezien hier. Hoest nou?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:42 schreef Chloroform het volgende:
Heeft ze, maar weet niet of je er iets aan hebt. Ze woont in Winschoten.
Ziet er leuk uit! Ik zou dit ook wel eens willen proberen: http://www.bikramyoga-arnhem.nl/quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:53 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
http://www.anna-yoga.nl/
De beste![]()
Lessen van Michiel
Dank je van Smijn. oh nog een vraag waar kan je het beste fitnessen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:53 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
http://www.anna-yoga.nl/
De beste![]()
Lessen van Michiel
In de Walstraat bij basic fit, was eerst van health city waar je 60 euro pm betaalde nu maar 17 euro. Als je je nu inschrijft sport je tot oktober gratis. Omdat het eerst van health city was is alles heel luxe ingericht, de kleedkamers, maar ook de ruimte zelf, luxe apparatuur etc.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:56 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dank je van Smijn. oh nog een vraag waar kan je het beste fitnessen?
Hardlopen lukt me buiten niet, dat doe ik lekker op de loopband. Raak van mijn concentratie af buitenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:19 schreef Guppyfriend het volgende:
Fitness vind ik niks aan... Kom hardlopen joh
Met jouquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:19 schreef Guppyfriend het volgende:
Fitness vind ik niks aan... Kom hardlopen joh
Durf je toch niet, want ik loop door Zuidquote:
En je bent nog niet verkracht of neergestoken!?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:22 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Durf je toch niet, want ik loop door Zuid
Nopequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:24 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
En je bent nog niet verkracht of neergestoken!?
Mensen liepen vandaag met hun hond in de stad ook al zoietsquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:31 schreef Vork het volgende:
Nu hardlopen, met dit weer? Mensen die dat doen zijn niet goed bij hun hoofd.
Niet nuquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:31 schreef Vork het volgende:
Nu hardlopen, met dit weer? Mensen die dat doen zijn niet goed bij hun hoofd.
Als ik te voet ga ren ik ook altijd door zuid, eng hierquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:22 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Durf je toch niet, want ik loop door Zuid
Fit for free is ook goedkoopquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:56 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
waar kan je het beste fitnessen?
niks hoor, maar ik ben blij dat ik hoogstwaarschijnlijk weer naar noord gaquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:47 schreef tomaat52 het volgende:
Wat is er nou zo erg aan Arnhem-Zuid?
Je kunt beter vragen wat er NIET erg is aan zuid, dan zijn we sneller klaarquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:47 schreef tomaat52 het volgende:
Wat is er nou zo erg aan Arnhem-Zuid?
Iz safe, this hood. I checkzquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:04 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Je kunt beter vragen wat er NIET erg is aan zuid, dan zijn we sneller klaar
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:15 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Iz safe, this hood. I checkz
[ afbeelding ]
Hey Garrie. Best joh! Met jou dan? Heb niet eens gehoord/gelezen hoe je USA-trip was.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:45 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Hey Chloro, lang niet gezien hier. Hoest nou?
haha cool!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:15 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Iz safe, this hood. I checkz
[ afbeelding ]
Oja, mijn USA-trip. Inmiddels alweer zo lang geleden dat ik die bijna alweer vergeten ben.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:12 schreef Chloroform het volgende:
Hey Garrie. Best joh! Met jou dan? Heb niet eens gehoord/gelezen hoe je USA-trip was.
Kun je nagaan.quote:Op zondag 19 augustus 2012 09:46 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Oja, mijn USA-trip. Inmiddels alweer zo lang geleden dat ik die bijna alweer vergeten ben..
Ja dat was tamelijk tof, cruisin' the highways in een Mustang convertible.
In mijn bed, maar die is al bezet.quote:Op zondag 19 augustus 2012 10:51 schreef tliciouz het volgende:
Waar in Arnhem kun je beetje lekker liggen? Alles behalve de rijn graag.
Sonsbeek?quote:Op zondag 19 augustus 2012 10:51 schreef tliciouz het volgende:
sonsbeek of rijkerswoerdse plassenquote:Op zondag 19 augustus 2012 10:51 schreef tliciouz het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |