Idem!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik wens je een fijne tijd toe met die dingen doen
Kan je nog staand plassen ook!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:16 schreef Bengeltje het volgende:
Mini's.![]()
Dan kan je net zo goed een jongen zijn...
Gewoon tegen de muur piesen, veel makkelijker.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat lijkt me niks dat gekletter dat overal heen spettert.
Dat moet toch ook terugspetteren, of is het zo'n slap straaltje.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon tegen de muur piesen, veel makkelijker.
Gewoon op een paar meter afstand gaan staan.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat moet toch ook terugspetteren, of is het zo'n slap straaltje.
Buiten dus, want zo groot is hier het toilet niet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon op een paar meter afstand gaan staan.
Denk het, lijkt me alleen niets vrouwelijks aan.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:28 schreef rhubarbje het volgende:
Vrouwen kunnen toch ook hun kont waxen en anus fisten?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:16 schreef Bengeltje het volgende:
Mini's.![]()
Dan kan je net zo goed een jongen zijn...
ik vind je anus harsen nou ook niet direct manlijkquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Buiten dus, want zo groot is hier het toilet niet.
[..]
Denk het, lijkt me alleen niets vrouwelijks aan.
Ook dat.quote:
wat was je kado nou?quote:
Geen ideequote:
Ik wil het eigenlijk niet eens weten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind je anus harsen nou ook niet direct manlijk
Yep, dan wordt zoonlief opgehaald en ben ik vrijquote:
Ook al heb je misschien een virus te pakken, uhuhquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:00 schreef Tegan het volgende:
Mijn zus zo. Oh als je nu koorts krijgt dan kan je toch alsnog mee op vakantie![]()
. Schrijf ik wel antibiotica voor.
.
"In de zon knap je lekker snel op."quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:00 schreef STING het volgende:
[..]
Ook al heb je misschien een virus te pakken, uhuh
Riight.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:03 schreef Tegan het volgende:
[..]
"In de zon knap je lekker snel op."
Altijd verstandig als je 38 centimeter koorts hebt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:03 schreef Tegan het volgende:
[..]
"In de zon knap je lekker snel op."
Pfft jij hebt het wel flink te pakken ja.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:05 schreef Tegan het volgende:
Oh, het is al acht uur geweest. Nu weer wat paracetamol nemen.
Het probleem is een beetje dat zodra ik denk dat ik me beter voel dan is het een uur later weer megakutquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:07 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Pfft jij hebt het wel flink te pakken ja.
Wie komt je zoon halen dan?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:24 schreef missbehavin het volgende:
Zo, alles ingepakt, het mag nu wel 5 uur zijn...
Vrouwen moeten ook niet denken.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het probleem is een beetje dat zodra ik denk dat ik me beter voel dan is het een uur later weer megakut.
Zijn vaderquote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:33 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Vrouwen moeten ook niet denken.
maar die is nog maar een celletje in iemands buikquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:05 schreef KomtTijd... het volgende:
"Gefeliciteerd met je kleinzoon/dochter".
Eh, geen kaart?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar die is nog maar een celletje in iemands buik
maar ik prop er wel toekomstige of zo tussen...
Of is dat weer zo afstandelijk? He verjaardagen zijn een stuk makkelijker als het om kaartjes gaat
ooh jawel is toch lief?quote:
ooh meestal vinden ze dat kei leukquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:08 schreef Tegan het volgende:
[..]
Voor de zwangere, ja. Voor oma een beetje overkill?
jeetje pas maar op! ik weet niet of vruchtbaarheid in de familie kan zitten maar je tante is in ieder geval ernstig vruchtbaar!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:08 schreef Tegan het volgende:
Speaking of zwanger zijn. Mijn tante heeft net een baby gekregen, drie maanden nu. Is ze weer zwanger.
Ohja okquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ooh meestal vinden ze dat kei leuk
1e klein kindje ook, 1e in de familie ook die oma word etc
ze is door het dolle heen
maar ik ben extreem liefquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:10 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ohja ok. Het is ook wel leuk ofzo. Maar ik zou er zo niet aan gedacht hebben
.
Ze is aangetrouwd. Gelukkigquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jeetje pas maar op! ik weet niet of vruchtbaarheid in de familie kan zitten maar je tante is in ieder geval ernstig vruchtbaar!
Is ook leukquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:12 schreef rhubarbje het volgende:
nou ja ik hou zelf gewoon van kaartjes krijgenen dus ga ik er vanuit dat iedereen dat leuk vind en stuur ik er veel
ik heb een stapeltje liggen voor momenten als ditquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
Is ook leuk. Ik ben gewoon lui enzo
.
Je lijkt mijn moeder welquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb een stapeltje liggen voor momenten als ditwant ik vergeet wel altijd een kaart te kopen als het echt moet
dus ik heb allerlei type kaartjes liggen en die vul ik 2 keer per jaar aan of zo
kei handig
mijn mama ook inderdaadquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:15 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je lijkt mijn moeder wel. Die heeft ook een kaartenbak.
Van harte gefeliciteerd met het aanstaande omaschap!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:01 schreef rhubarbje het volgende:
Wat zet je op een kaart voor iemand die oma word? En kun je meteen met het woord oma gooien? Sommige mensen moeten daar volgens mij erg aan wennen?
niiiiiiiiiiiiiiice!! vertel!!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:22 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij heb ik een appartement
oh dat was een goeie! maar ik heb hem al geschrevenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van harte gefeliciteerd met het aanstaande omaschap!
Picsquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:22 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij heb ik een appartement
ach dat kan altijd nog als je ooit geld hebtquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toch die eerste maar wel ten koste van een nieuwe keuken en badkamer
oooh super tof CL! gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:38 schreef CherryLips het volgende:
M'n laatste bod is geaccepteerd. Ik merkte dat ik het toch graag wilde. Er hoeft op zich weinig aan te gebeuren, het is net tien jaar oud, maar er hebben bejaarden gewoond dus het is allemaal geel en bruin en oranje en structuurverf op de muur enzo. Ze waren wel heel zuinig met hun spullen, de vloer is hartstikke mooi maar een lelijke kleur
Wel een dakterras.
Whut.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:58 schreef KomtTijd... het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)sse-smartphones.html
Wat ik al niet losgemaakt heb!
Je begint steeds meer op mij te lijkenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:53 schreef Tegan het volgende:
Waarom kent T9 het woord 'snot' niet?! Of zou je dat gewoon niet moeten smsen.
ja bedoel wachten sorryquote:
Klinkt goed.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Janiet in een parkeergarage maar een vaste plek op een afgesloten terrein.
whaha wil je dat wel?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:00 schreef Tegan het volgende:
Aaaaaaaaaaw. Date zei dat hij wel op ziekenbezoek komt als we niet kunnen daten morgenavond.
Over 2,5e maand alquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja bedoel wachten sorry
geen idee wat daar gebeurde in mijn hoofd
oooooh nice CL!! Kers in je eigen huisjequote:
Alvast een vooruitblik; hoe verder je gaat, des te meer bergafwaarts gaat het.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:07 schreef Tegan het volgende:
Omg. The end is near. Iedereen is verder aan het gaan.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
whaha wil je dat wel?
met een druipneus proberen sexy te zijn is lastig
mijn lief en ik waren 6 weken samen en toen sliep ik bij hem zodat we op valentijn samen wakker konden worden
dat werden we inderdaad, van elkaars kotsgeluiden
ik was zo ziek dat ik niet eens weg kon uit zijn huismama is me komen halen met een emmertje in de auto haha
ik dacht, ik deel even een mooi verhaal
Waarom beginnen we eraan danquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alvast een vooruitblik; hoe verder je gaat, des te meer bergafwaarts gaat het.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alvast een vooruitblik; hoe verder je gaat, des te meer bergafwaarts gaat het.
Oh. Ik zag het niet anders hoorquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:18 schreef VrolijkAlleen het volgende:
@Tegan, ik weet niet of het helpt. Maar ik zou ook op ziekenbezoek gaan bij mijn date. Als ik die had dan. Is trouwens een goed teken als iemand dat doet. Dus geniet
Omdat je niet beter weet.quote:
Waarschijnlijk begint 'ie zondag dan al over samenwonen, trouwen en kinderen. Gefeliciteerd alvast!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:25 schreef Tegan het volgende:
Aaaw. Date heeft vertrouwen in ons. Hij had het net over iets wat in december pas is en dat ik mee moet.
Hij weet al dat er geen baby's komenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarschijnlijk begint 'ie zondag dan al over samenwonen, trouwen en kinderen. Gefeliciteerd alvast!
Ook jouw hormonen gaan echt hun werk nog wel doen.quote:
No way. Deden ze bij ex ook nietquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook jouw hormonen gaan echt hun werk nog wel doen.
Het is dan ook leeftijdsgedreven, niet mannelijke seksegedreven. Blijkbaar ben je nog te jong.quote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is dan ook leeftijdsgedreven, niet mannelijke seksegedreven. Blijkbaar ben je nog te jong.
Nee hoor. Dat wordt payback time voor al die keren dat je niet naar mij hebt geluisterd.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:31 schreef Tegan het volgende:
. Je moet me echt vastbinden als ik baby's wil gaan maken hoor.
lol doe ik welquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:31 schreef Tegan het volgende:
[..]. Je moet me echt vastbinden als ik baby's wil gaan maken hoor.
quote:
Zullen we meteen maar ff een contractje opstellen?quote:
Ok, als ik hem eerst mag lezen voor ik hem moet tekenen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zullen we meteen maar ff een contractje opstellen?
Eerst onderhandelen. Als we daar uitkomen, ga ik pas wat op papier zetten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:53 schreef Tegan het volgende:
Ok, als ik hem eerst mag lezen voor ik hem moet tekenen.
Bring it on.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eerst onderhandelen. Als we daar uitkomen, ga ik pas wat op papier zetten.
Ik wil alleen maar dingen die ik hier niet durf te zeggen.quote:
Dat heeft je toch nooit eerder tegengehoudenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar dingen die ik hier niet durf te zeggen.
Kun je nagaan hoe erg het is.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:00 schreef Tegan het volgende:
Dat heeft je toch nooit eerder tegengehouden.
Lol en ik niet wou je zeggen? :pquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
Jij mag niet. Air weet hoe dat moet
.
quote:
Proost!quote:
Mijn glas is al geruime tijd leeg.quote:
Daarom staat de fles wijn hier naast ons in een champagnekoelerquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn glas is al geruime tijd leeg.En ben te lui om een nieuwe in te schenken.
Doe je goed! Waar zit je en met wie?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:10 schreef Samzz het volgende:
Daarom staat de fles wijn hier naast ons in een champagnekoeler.
Bij een vriendin.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe je goed! Waar zit je en met wie?
Is die net zoquote:
Ja. En getrouwd. En een kind. Wel een leuk kind.quote:
Niet alle details hoef je te delen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:13 schreef Samzz het volgende:
Ja. En getrouwd. En een kind. Wel een leuk kind.
Ik ben wel meerquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet alle details hoef je te delen.
Dat detail is dan weer wel de moeite van het delen waard.quote:
Tussen 8:00 en 20:00?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 08:36 schreef KomtTijd... het volgende:
Telefoon kan ieder moment bezorgd worden
Graag gedaan.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 08:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat detail is dan weer wel de moeite van het delen waard.
Ga je mee naar het strand vanmiddag?quote:
Ik moet werken.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 09:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ga je mee naar het strand vanmiddag?
Welke drukte?quote:
Jammer. Ik had je graag ingesmeerd.quote:
En nu is hij nog toffer.quote:... and according to Dai Griffiths, a "chord sequence [that ordinarily] would sound seedy, rather like something by the band Portishead".
Radiohead, leuker dan dat wordt het niet.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 09:09 schreef Tegan het volgende:
Iemand leuk muziekje?
Ik luister nu dit.
I may be paranoid, but no android.
Miss gruwelt ervan. En dat is een understatement.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 09:12 schreef Tegan het volgende:
Oh. Was het Miss die Radiohead niet leuk vond? Ik dacht jij namelijk.
Ik had die ooit met rozengeurquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 09:13 schreef Samzz het volgende:
Blij dat ik geurstokjes heb gekocht. Er waait nu om de zoveel tijd een subtiel vleugje jasmijn door m'n kamer.
Pink Floyd.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 09:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Radiohead, leuker dan dat wordt het niet.
Nèh.quote:
Lastig. Radiohead vind ik net iets leuker. En als je dat echt vindt, waarom was je dan niet bij dat ene concert?quote:
Je mocht komen logeren.quote:
Wat vind je van Massive Attack? Komt uit dezelfde regionen als Portishead.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 09:19 schreef Tegan het volgende:
Ik vind Portishead veel leuker. Maar ik ken ook maar enkele Radiohead nummers.
Niet nodig, je weet dat je sowieso welkom bent.quote:
Dat mag. Wat vind jij hun mooiste nummer(s)?quote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 09:21 schreef Tegan het volgende:
Massive Attack vind ik ook tof. Maar wederom ken ik maar enkele nummers/album.
Ik vraag me nu af wat Miss van Portishead vindt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 09:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Miss gruwelt ervan. En dat is een understatement.
Album Dummy kan ze wel waarderen. Latere werk vind ze volgens mij ook wel oké, maar minder boeiend.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 09:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik vraag me nu af wat Miss van Portishead vindt.
Dat stuk op het einde is een beetje freaky.quote:
Daar hou ik wel van.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 09:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat stuk op het einde is een beetje freaky.
Dat was al bekend ja.quote:
Vertel...quote:
Nee. Het is zaterdag. Andere keer oke? Geen overbodige complimentjes gedurende de sabbat. Geen idee eigenlijk of dat op vrijdag of zaterdag isquote:
Ik heb geen uitnodiging gezien.quote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 08:03 schreef Tegan het volgende:
Ja het gaat eigenlijk wel weer beter eindelijk. Hoofdpijn en keelpijn is zo goed als weg. De rest nog wel last van, en veel hoesten enzo
. Maar zo kan ik wel op vakantie denk ik
.
Een Understatement zelfsquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 09:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Miss gruwelt ervan. En dat is een understatement.
Van horen zeggen schijnt dat wel leuk te zijnquote:
Ehm, maandag. En ik ga vooral de hele tijd daar zonnen, dusquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Van horen zeggen schijnt dat wel leuk te zijn
Wanneer ga je?
Dat kun je hier ookquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ehm, maandag. En ik ga vooral de hele tijd daar zonnen, dus.
Fijne vakantie alvast.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ehm, maandag. En ik ga vooral de hele tijd daar zonnen, dus.
Met zussenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat kun je hier ook
Ga je alleen of heb je gezelschap?
Dat had ik niet verwachtquote:
Ik ookquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb mazzel. Sinds deze week vakantie in NL. En dan dit weer.
Het isntrouwens wel leuk om een auto te huren en een dagje rond te rijden. De berg beklimmen is ook leuk. Mits je naar gran canaria gaat.quote:
Nope. Maar we gaan vast wel cultureel doenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het isntrouwens wel leuk om een auto te huren en een dagje rond te rijden. De berg beklimmen is ook leuk. Mits je naar gran canaria gaat.
Ben daar een keer geweest in dorpje Puerto Rico.
Geniet ervan!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb mazzel. Sinds deze week vakantie in NL. En dan dit weer.
Er is daar toch wel internet hè? Anders moeten we je missen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nope. Maar we gaan vast wel cultureel doen.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Er is daar toch wel internet hè? Anders moeten we je missen.
Lekker de hele dag bij het zwembad FOKkenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij en je zussen niet altijd door een deur gaanquote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is mijn moeder voornamelijk.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij en je zussen niet altijd door een deur gaan
Dan heb ik wat dingen door elkaar gegooidquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:57 schreef Tegan het volgende:
Ik heb twee zussen. Eentje is echt een van mijn beste vrienden, hebben zelfs een tijd bij elkaar in de klas gezeten enzo. Andere zus heb ik niet zoveel mee, maar geen haat ofzo.
Heerlijk!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Lekker de hele dag bij het zwembad FOKken
Vraag om een nieuw zusje bij je moederquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan heb ik wat dingen door elkaar gegooid
Ik wil ook een leuke zus
TRek Air een jurk aan.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan heb ik wat dingen door elkaar gegooid
Ik wil ook een leuke zus
Die d'r eicellen zijn al jaren uitgedroogdquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:05 schreef Tegan het volgende:
[..]
Vraag om een nieuw zusje bij je moeder.
Dat maakt hem dan nog niet mijn zusquote:
Bijzondere hobbyquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:05 schreef Samzz het volgende:
Damn, heet. Zal mij benieuwen hoe druk het is op het werk. Dit is totaal geen saunaweer zou je zeggen.
Pa en ma zitten in Duitsland om naar een caravan te kijken.
Als hij een beetje geloofwaardig kan spelen kom je in de buurtquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die d'r eicellen zijn al jaren uitgedroogd
[..]
Dat maakt hem dan nog niet mijn zus
Niet goed genoegquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als hij een beetje geloofwaardig kan spelen kom je in de buurt
Ja? Je vader was daar wel toe in staat?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:14 schreef MissMSX het volgende:
Misschien heb ik wel ergens een halfzus rondlopen zonder dat ik het weet
In staat vast wel, maar ik denk niet dat hij het deedquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja? Je vader was daar wel toe in staat?
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:18 schreef Tegan het volgende:
Ik misschien ook. Misschien ben jij dat zelfs.
Ja, heel raar. Ik ga zo Cupcake en de Galaxy's eens muggenlarven geven.quote:
Jammiequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, heel raar. Ik ga zo Cupcake en de Galaxy's eens muggenlarven geven.
Hey JBquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:50 schreef JoeBravo het volgende:
Môgguh
Kop koffie in de hand en alabama shakes uit de speakers. Deze ochtend is geslaagd![]()
Ja lekkerquote:
Alles goedquote:
Nog nietquote:
Ik morgen en maandag ook misschien.quote:
Dat zou leuk zijn als het kon, met laptop bij Exiles zitten, mojito erbijquote:
Morgenquote:
Precies.quote:
Een zomerjurkjequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:41 schreef Tegan het volgende:
Zal ik een lange of korte broek aan doen zometeen?
Ja, daar had ik al over nagedacht, maar dat is lelijk met Allstarsquote:
Met je blote voeten in het grasquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:44 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, daar had ik al over nagedacht, maar dat is lelijk met Allstars. En ik wil niet op teenslippers ofzo.
Kan niet waar ik heengaquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met je blote voeten in het gras
Wromnie?quote:
Snel aanplanten!quote:
Doen ze vast wel voor jou!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:59 schreef Tegan het volgende:
Ik zal ze even bellen of ze het willen aanleggen in twee uurtjes.
Watwatwat?quote:
Het is moeilijk om nee te zeggen tegen mijquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Doen ze vast wel voor jou!
[..]
Watwatwat?
Niet onmogelijk gelukkig.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:01 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is moeilijk om nee te zeggen tegen mij.
Ik heb er wel een beetje moeite mee.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:26 schreef TwistedDarling het volgende:
He Air, ik ben eigenlijk wel zelfs een beetje blij dat ik niet op LL ben. Veel te warm om te festivallen.
Volgend jaar wil ik er weer zijn.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:29 schreef TwistedDarling het volgende:
Maar stiekem mis ik het ook wel een beetje natuurlijk.
Hopen dat ze dan niet weer zo snel zijn uitverkocht.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgend jaar wil ik er weer zijn.
Met genoeg mensen proberen dan maar. Melding kun je ergens in de opties uitzetten.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:37 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Hopen dat ze dan niet weer zo snel zijn uitverkocht.
En dat ik tegen die tijd een enigszins fatsoenlijk inkomen heb, want ik wil denk ik ook wel weer.
He, wat is dat voor onzin dat je een melding krijgt dat je gequote bent? Hoe zet ik het uit?
Ahw.quote:
Waarom ben je niet gegaan dan?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb er wel een beetje moeite mee.Al ben ik met je eens dat het met dit weer echt afzien is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |