Idem!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik wens je een fijne tijd toe met die dingen doen
Kan je nog staand plassen ook!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:16 schreef Bengeltje het volgende:
Mini's.![]()
Dan kan je net zo goed een jongen zijn...
Gewoon tegen de muur piesen, veel makkelijker.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat lijkt me niks dat gekletter dat overal heen spettert.
Dat moet toch ook terugspetteren, of is het zo'n slap straaltje.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon tegen de muur piesen, veel makkelijker.
Gewoon op een paar meter afstand gaan staan.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat moet toch ook terugspetteren, of is het zo'n slap straaltje.
Buiten dus, want zo groot is hier het toilet niet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon op een paar meter afstand gaan staan.
Denk het, lijkt me alleen niets vrouwelijks aan.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:28 schreef rhubarbje het volgende:
Vrouwen kunnen toch ook hun kont waxen en anus fisten?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:16 schreef Bengeltje het volgende:
Mini's.![]()
Dan kan je net zo goed een jongen zijn...
ik vind je anus harsen nou ook niet direct manlijkquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Buiten dus, want zo groot is hier het toilet niet.
[..]
Denk het, lijkt me alleen niets vrouwelijks aan.
Ook dat.quote:
wat was je kado nou?quote:
Geen ideequote:
Ik wil het eigenlijk niet eens weten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind je anus harsen nou ook niet direct manlijk
Yep, dan wordt zoonlief opgehaald en ben ik vrijquote:
Ook al heb je misschien een virus te pakken, uhuhquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:00 schreef Tegan het volgende:
Mijn zus zo. Oh als je nu koorts krijgt dan kan je toch alsnog mee op vakantie![]()
. Schrijf ik wel antibiotica voor.
.
"In de zon knap je lekker snel op."quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:00 schreef STING het volgende:
[..]
Ook al heb je misschien een virus te pakken, uhuh
Riight.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:03 schreef Tegan het volgende:
[..]
"In de zon knap je lekker snel op."
Altijd verstandig als je 38 centimeter koorts hebt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:03 schreef Tegan het volgende:
[..]
"In de zon knap je lekker snel op."
Pfft jij hebt het wel flink te pakken ja.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:05 schreef Tegan het volgende:
Oh, het is al acht uur geweest. Nu weer wat paracetamol nemen.
Het probleem is een beetje dat zodra ik denk dat ik me beter voel dan is het een uur later weer megakutquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:07 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Pfft jij hebt het wel flink te pakken ja.
Wie komt je zoon halen dan?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:24 schreef missbehavin het volgende:
Zo, alles ingepakt, het mag nu wel 5 uur zijn...
Vrouwen moeten ook niet denken.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het probleem is een beetje dat zodra ik denk dat ik me beter voel dan is het een uur later weer megakut.
Zijn vaderquote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:33 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Vrouwen moeten ook niet denken.
maar die is nog maar een celletje in iemands buikquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:05 schreef KomtTijd... het volgende:
"Gefeliciteerd met je kleinzoon/dochter".
Eh, geen kaart?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar die is nog maar een celletje in iemands buik
maar ik prop er wel toekomstige of zo tussen...
Of is dat weer zo afstandelijk? He verjaardagen zijn een stuk makkelijker als het om kaartjes gaat
ooh jawel is toch lief?quote:
ooh meestal vinden ze dat kei leukquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:08 schreef Tegan het volgende:
[..]
Voor de zwangere, ja. Voor oma een beetje overkill?
jeetje pas maar op! ik weet niet of vruchtbaarheid in de familie kan zitten maar je tante is in ieder geval ernstig vruchtbaar!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:08 schreef Tegan het volgende:
Speaking of zwanger zijn. Mijn tante heeft net een baby gekregen, drie maanden nu. Is ze weer zwanger.
Ohja okquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ooh meestal vinden ze dat kei leuk
1e klein kindje ook, 1e in de familie ook die oma word etc
ze is door het dolle heen
maar ik ben extreem liefquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:10 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ohja ok. Het is ook wel leuk ofzo. Maar ik zou er zo niet aan gedacht hebben
.
Ze is aangetrouwd. Gelukkigquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jeetje pas maar op! ik weet niet of vruchtbaarheid in de familie kan zitten maar je tante is in ieder geval ernstig vruchtbaar!
Is ook leukquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:12 schreef rhubarbje het volgende:
nou ja ik hou zelf gewoon van kaartjes krijgenen dus ga ik er vanuit dat iedereen dat leuk vind en stuur ik er veel
ik heb een stapeltje liggen voor momenten als ditquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
Is ook leuk. Ik ben gewoon lui enzo
.
Je lijkt mijn moeder welquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb een stapeltje liggen voor momenten als ditwant ik vergeet wel altijd een kaart te kopen als het echt moet
dus ik heb allerlei type kaartjes liggen en die vul ik 2 keer per jaar aan of zo
kei handig
mijn mama ook inderdaadquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:15 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je lijkt mijn moeder wel. Die heeft ook een kaartenbak.
Van harte gefeliciteerd met het aanstaande omaschap!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:01 schreef rhubarbje het volgende:
Wat zet je op een kaart voor iemand die oma word? En kun je meteen met het woord oma gooien? Sommige mensen moeten daar volgens mij erg aan wennen?
niiiiiiiiiiiiiiice!! vertel!!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:22 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij heb ik een appartement
oh dat was een goeie! maar ik heb hem al geschrevenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van harte gefeliciteerd met het aanstaande omaschap!
Picsquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:22 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij heb ik een appartement
ach dat kan altijd nog als je ooit geld hebtquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toch die eerste maar wel ten koste van een nieuwe keuken en badkamer
oooh super tof CL! gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:38 schreef CherryLips het volgende:
M'n laatste bod is geaccepteerd. Ik merkte dat ik het toch graag wilde. Er hoeft op zich weinig aan te gebeuren, het is net tien jaar oud, maar er hebben bejaarden gewoond dus het is allemaal geel en bruin en oranje en structuurverf op de muur enzo. Ze waren wel heel zuinig met hun spullen, de vloer is hartstikke mooi maar een lelijke kleur
Wel een dakterras.
Whut.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:58 schreef KomtTijd... het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)sse-smartphones.html
Wat ik al niet losgemaakt heb!
Je begint steeds meer op mij te lijkenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:53 schreef Tegan het volgende:
Waarom kent T9 het woord 'snot' niet?! Of zou je dat gewoon niet moeten smsen.
ja bedoel wachten sorryquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |