Ja hij zag er zo gevaarlijk uit manquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat moet hij dan, wachten totdat hij in zijn been gebeten wordt en dan schieten.
Ja, zo'n klotestefford oid was het toch. Kankerbeesten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja hij zag er zo gevaarlijk uit man
Nummer 20 vind ik voor speler best een mooie nummer.quote:
Het zijn geen kankerbeesten, het zijn 99% van de gevallen kankerpaupers die zo'n hond nemen en verpesten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, zo'n klotestefford oid was het toch. Kankerbeesten.
Je ziet hem toch een aanval maken op die agent. Wel muchos respect om hem in één keer kapot te schietenEen Nederlandse agent had waarschijnlijk een vrouw die langs kwam lopen geraakt.
Ja hij beschermd zijn baas.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, zo'n klotestefford oid was het toch. Kankerbeesten.
Je ziet hem toch een aanval maken op die agent. Wel muchos respect om hem in één keer kapot te schietenEen Nederlandse agent had waarschijnlijk een vrouw die langs kwam lopen geraakt.
Daar heb je wel gelijk in.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het zijn geen kankerbeesten, het zijn 99% van de gevallen kankerpaupers die zo'n hond nemen en verpesten.
Je hebt fouten en lelijke fouten. Dit is een lelijke fout.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nummer 20 vind ik voor speler best een mooie nummer.
Als iemand met een mes op een agent komt afrennen wordt hij ook gewoon terecht neergeschoten. Ik zie dit als een zelfde soort iets.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja hij beschermd zijn baas.
Maargoed we kunnen wel een vriend van jou neerschieten. Is maar een mens, mensen genoeg.
Hond heeft het overleefd. Dus maar goed dat ie niet in ze kop geschoten isquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maargoed we kunnen wel een vriend van jou neerschieten. Is maar een mens, mensen genoeg.
blablabla, als je een fatsoenlijke biefstuk van een hond kon snijden lagen die beesten ook gewoon bij de slager.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd, bij een chihuahua ook meteen schietenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Als iemand met een mes op een agent komt afrennen wordt hij ook gewoon terecht neergeschoten. Ik zie dit als een zelfde soort iets.
En nee, dieren staan niet gelijk aan mensen.
Dit snap ik niet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je hebt fouten en lelijke fouten. Dit is een lelijke fout.
Dat sowieso. Mislukte hamsters.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd, bij een chihuahua ook meteen schieten
Das knapquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:44 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Hond heeft het overleefd.
Dat is de geboortedatum van dat kindje dat geboren is na die verkrachting, nu is de cirkel helemaal rondquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je hebt fouten en lelijke fouten. Dit is een lelijke fout.
Ik kan niet eens het plaatje zien, ik reageerde op een taalfout...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Donnie had liever de kassa van Feyenoord zien rinkelen
oohquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik kan niet eens het plaatje zien, ik reageerde op een taalfout...
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik kan niet eens het plaatje zien, ik reageerde op een taalfout...
Ok, dus een kalf mag je ook in z'n buik schieten en daarna lekker laten liggen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
blablabla, als je een fatsoenlijke biefstuk van een hond kon snijden lagen die beesten ook gewoon bij de slager.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |