Alle Marokkanen er uit en hij er achteraan.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Wilders: 'Badr Hari na veroordeling land uit'
Wat vinden jullie?
Hij mag daar niet opkomen met zijn sneakers joh.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij komt nooit op een golfbaan blijkbaar
alleen wilders kan met zo'n idioot idee komen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik vraag me alleen af wat jullie er van vinden. ongeacht wie het zegt joh
Le Tissierquote:
Zal eens checken.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als je deze foto zo grappig vindt, zou je daar de tijd van je leven hebben...
Heb paar weken geleden een pak gekocht met nette schoenen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hij mag daar niet opkomen met zijn sneakers joh.
Heb ik al gezegd, die mafketel had al lang óf vastgezet óf het land uitgezet moeten worden. Direct na die belachelijke actie in de finale tegen Bonjasky alquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Aangezien het niet eens mogelijk is ga ik er geen tijd aan besteden.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zal eens checken.
[..]
Heb paar weken geleden een pak gekocht met nette schoenen.
Ja.quote:
Valt mee, maar vindt leuk hoe ze gelijk een foto belachelijk maken.quote:
Wilders speelt weer heel doorzichtig in op de actualiteit. Even wat populistische teksten er doorheen en morgen voorspelt Maurice de Hond weer 3 zetels meer.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Wilders: 'Badr Hari na veroordeling land uit'
Wat vinden jullie?
In het algemeen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kostuums in het algemeen of heb je enkel een aversie tegen maatpakken?
Hier ook niet. Vaak heb ik wel alleen de pantalon aan. Jasje hangt vaak nog in de auto of op kantoor.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok, ik vind het niet heel vervelend om kostuums te dragen.
Ik vind het weinig toevoegen en het zit oncomfortabel. Dan zegt men dat het representatief is maar ik vind dat ik er beter uitzie dan 75% van de pakdragers met hun lollige oranje/kerstman/motief kutstropdassen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok, ik vind het niet heel vervelend om kostuums te dragen.
Ja, dat sowieso. Jasje/dasje heb ik alleen aan bij presentaties of klantbezoeken.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hier ook niet. Vaak heb ik wel alleen de pantalon aan. Jasje hangt vaak nog in de auto of op kantoor.
Die kom ik maar heel weinig tegen. Al is het wel schattig om van die stagiaires/juniors op hun eerste dag onwennig in een kostuum binnen te zien komenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vind het weinig toevoegen en het zit oncomfortabel. Dan zegt men dat het representatief is maar ik vind dat ik er beter uitzie dan 75% van de pakdragers met hun lollige oranje/kerstman/motief kutstropdassen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |