Mijn auto past soms bij mequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:46 schreef H-D het volgende:
[..]
Diplomatiek antwoord![]()
Vind je dat je huidige auto helemaal bij je past?
Over kleren gesproken; Nijmegen is echt waardeloos om leuk kleren te kopen vind je ook niet?^^![]()
Dan past het dus ergens welquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mijn auto past soms bij meOver het algemeen rij ik rustig en doe ik het imago van de BMW-rijder geen eer aan. Dan past het helemaal niet. Maar ik heb m'n momenten... als ik haast heb of de snelweg leeg is, dan zullen mensen me het stigma wel op kunnen plakken als ze willen
.
Qua shoppen: geen idee, dat doe ik echt nooit, geef er geen drol om. Maar in Nijmegen zitten ook alle gebruikelijke winkels toch? H&M, Sting, V&D, WE etc., dus zou niet weten waarom Nijmegen in die categorie ruk zou zijn. Nijmegen is tøf! Alleen jammer van dat linkse kuthippiebestuur dat zo anti-auto is...
Wat heb je gekocht?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:46 schreef Argo het volgende:
Heb een auto gekocht, maar verveel me de pleuris. Moet nu wat oefenen rijden weet iemand iets leuks om te doen met de auto?
De man is een held.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:47 schreef D. het volgende:
[..]
Ach, die man heeft altijd wat te zeuren
Wilde een Fiat Punto of een Suzuki Swift, werd een Toyota Corolla.quote:
Waarom werd het een Corolla dan?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:07 schreef Argo het volgende:
[..]
Wilde een Fiat Punto of een Suzuki Swift, werd een Toyota Corolla.
Heb wel totaal geen luxe centrale deurvergrendeling airco allemaal niet.![]()
Hij was duur, 2750 euro, maar ik kreeg 3 maanden garantie. En de verkoper was wel tof, ik krijg ook een set winterbanden met velg voor 350 euro erbij, en hij doet ze ieder jaar gratis erop zetten en weer eraf halen.quote:
Wut? 2750?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:21 schreef Argo het volgende:
[..]
Hij was duur, 2750 euro, maar ik kreeg 3 maanden garantie. En de verkoper was wel tof, ik krijg ook een set winterbanden met velg voor 350 euro erbij, en hij doet ze ieder jaar gratis erop zetten en weer eraf halen.
1998, een 3 deurs hatchback 1.3 16 kleppen geloof ik.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:23 schreef H-D het volgende:
[..]
Wut? 2750?
Hoe oud is die auto? Watvoor Corolla is het zegmaar..
Dan nog is het wel echt veel geld voor zo'n wagen ....maargoed als ie het goed doet en jij er plezier van hebtquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:25 schreef Argo het volgende:
[..]
1998, een 3 deurs hatchback 1.3 16 kleppen geloof ik.
Op zich wel heel erg goed onderhouden boekje en alles erbij. Nu is alleen de shit om er een radio in te zetten. Die auto is wel heel goed schakeld als een klok en geen roest op de carrosserie.
Vond het ook veel, maar niet veel km's gelopen en ik ben de 2de eigenaar. Dat zal wel meespelen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:34 schreef H-D het volgende:
[..]
Dan nog is het wel echt veel geld voor zo'n wagen ....maargoed als ie het goed doet en jij er plezier van hebt
Heb je 'm bij de Toyota dealer gehaald?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:35 schreef Argo het volgende:
[..]
Vond het ook veel, maar niet veel km's gelopen en ik ben de 2de eigenaar. Dat zal wel meespelen.
Niet een dealer, wel een man die in toyota's handeld maar alleen 2dehands.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:36 schreef H-D het volgende:
[..]
Heb je 'm bij de Toyota dealer gehaald?
Okee...en je hebt niks van de prijs afgepraat?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:37 schreef Argo het volgende:
[..]
Niet een dealer, wel een man die in toyota's handeld maar alleen 2dehands.
Jawel hij vroeg 2950.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:39 schreef H-D het volgende:
[..]
Okee...en je hebt niks van de prijs afgepraat?
Ja het is wel een stevige auto, en als ik me niet vergis zijn de corolla's best geliefd.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:42 schreef H-D het volgende:
Achja als je er toch gewoon plezier van hebt.
Dat klopt en ze staan er ook wel om bekend dat ze goed/degelijk zijn.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:43 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja het is wel een stevige auto, en als ik me niet vergis zijn de corolla's best geliefd.
Geen idee, ik heb geen verstand van auto's. Mijn vader en moeder kregen er een schijthekel aan om met me mee te gaan, dus toen ze die zagen zeide ze dat die heel goed was. En zo ben ik erin gelokt om die te kopen omdat hij er ook zo goed uit zag. Alleen de autoradio is goed kloten.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:46 schreef H-D het volgende:
[..]
Dat klopt en ze staan er ook wel om bekend dat ze goed/degelijk zijn.Maar waarom geen Punto of Swift?
Wilde je ook graag de 1.3 eigenlijk?
Okee danquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:47 schreef Argo het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb geen verstand van auto's. Mijn vader en moeder kregen er een schijthekel aan om met me mee te gaan, dus toen ze die zagen zeide ze dat die heel goed was. En zo ben ik erin gelokt om die te kopen omdat hij er ook zo goed uit zag. Alleen de autoradio is goed kloten.
Hmm hij zal de radio niet getest hebben, maar goed voor 50 euro heb ik er eentje, het inzetten is alleen kloten.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:50 schreef H-D het volgende:
[..]
Okee danhad je niks met de verkoper kunnen regelen daaromtrent? Voor dat bedrag mag je ook wel een fatsoenlijke radio krijgen
Zit er geen boekje bij ofzo? Of heeft je pa er geen verstand van?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:52 schreef Argo het volgende:
[..]
Hmm hij zal de radio niet getest hebben, maar goed voor 50 euro heb ik er eentje, het inzetten is alleen kloten.
Boekje en alles zit er bij, maar mijn vader heeft er geen verstand van.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:58 schreef H-D het volgende:
[..]
Zit er geen boekje bij ofzo? Of heeft je pa er geen verstand van?
Met boekje lukt het ook niet? Breng 'm anders ff langs de lokale garage. Die doet het vast zo. Kost denk ik niet zoveel.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:59 schreef Argo het volgende:
[..]
Boekje en alles zit er bij, maar mijn vader heeft er geen verstand van.
Geen idee ik zal eens kijken maar de originele zit er niet meer in geloof ik. Maar bedankt ik ga eens rondbellen anders.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:02 schreef H-D het volgende:
[..]
Met boekje lukt het ook niet? Breng 'm anders ff langs de lokale garage. Die doet het vast zo. Kost denk ik niet zoveel.
Maar wacht anders ook even je topic af. Zitten ook wel wat technische mensen hier die je misschien kunnen helpen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:03 schreef Argo het volgende:
[..]
Geen idee ik zal eens kijken maar de originele zit er niet meer in geloof ik. Maar bedankt ik ga eens rondbellen anders.
Ja geduld, gewoon geduld.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:07 schreef H-D het volgende:
[..]
Maar wacht anders ook even je topic af. Zitten ook wel wat technische mensen hier die je misschien kunnen helpen.
Mja, qua in de auto stappen past het ook lang niet altijd. Ik kan best variëren tussen sjappie en netjes, dus ook aan dat imago voldoe ik lang niet altijd. Sprak toevallig vanavond nog een stel dat helemaal verbaasd was dat ik een BMW rij...vonden ze niet bij me passenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:52 schreef H-D het volgende:
[..]
Dan past het dus ergens welpassen is ook niet alleen qua rijstijl denk ik maar ook als je iemand ziet en dan de persoon in z'n auto ziet stappen...dat je dan denkt "ja dat klopt, dat past"
![]()
Ik koop daar nooit kleren eigenlijk bij die winkels. Ik slaag bijna nooit in Nijmegenalleen bij Hoogenboom of Thijssen weleens.
En inderdaad dat anti-auto gedoe.
Tjappie als in airmax + trainingspak?quote:Op zondag 19 augustus 2012 02:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mja, qua in de auto stappen past het ook lang niet altijd. Ik kan best variëren tussen sjappie en netjes, dus ook aan dat imago voldoe ik lang niet altijd. Sprak toevallig vanavond nog een stel dat helemaal verbaasd was dat ik een BMW rij...vonden ze niet bij me passen.
Hoogenboom of Tijssen zijn wel chique ja, maar ook een bijbehorend prijskaartje. Dat draag ik er op dit moment simpelweg niet aan af, dus kom daar eigenlijk nooitWel ooit een mooi pak gehaald, nog steeds erg tevreden over (past alleen niet meer inmiddels
).
Niet zo erg. Maar het varieert tussen nette schoenen + overhemd + jasje tot korte broek + t-shirt + slippers. Kortom: net hoe je me treftquote:
Geinigquote:Op zondag 19 augustus 2012 02:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Niet zo erg. Maar het varieert tussen nette schoenen + overhemd + jasje tot korte broek + t-shirt + slippers. Kortom: net hoe je me treft
Kloptquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:45 schreef Goddelijker het volgende:
Het is weer om een airco in je auto te hebben...
Hmm ja maar binnen is het nu ook te warm eigenlijk hierquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:52 schreef Goddelijker het volgende:
Nee, in 2000 was dat nog niet bepaald standaard.
Ik heb even lekker gezwommen met de hond en in de zon gelegen.
Maar nu toch de verkoeling maar weer opgezocht binnen.
Enkele minuten voor je arriveert op je bestemming uitzetten, dan kan het vocht eruit.quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:55 schreef house_is_a_feeling het volgende:
M'n airco begint de laatste paar keren aan het begin nogal te stinken, daarna gaat het wel maar de eerste paar minuten zijn nou niet echt fijn. Iemand een idee?
Hier is het denk ik 25 beneden en 30 boven.quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:56 schreef H-D het volgende:
[..]
Hmm ja maar binnen is het nu ook te warm eigenlijk hier. 30 graden beneden en 35 boven
Ik ook niet. En ik vermoed vanavond ook niet..rotweerquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:00 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Hier is het denk ik 25 beneden en 30 boven.
Heb vannacht geen oog dicht gedaan.
Ik misschien iets beter.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:02 schreef H-D het volgende:
[..]
Ik ook niet. En ik vermoed vanavond ook niet..rotweer
Was je vriendin er ofzo?quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:08 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik misschien iets beter.
Slaap vannacht weer gewoon alleen.
Ja! :pquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:09 schreef H-D het volgende:
[..]
Was je vriendin er ofzo?
In dat geval hoeft het niet meteen slecht te zijn dat je geen oog dicht gedaan hebt
Ja klopt dat is waar. Had je maar langer door moeten gaan dat je de hele nacht overbrugd hadquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:14 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja! :p
Het was ook niet erg, maar daarna lekker slapen is ook wel prettig.
Wat wel prettig is van dit weer, is dat de auto goed schoon blijft!
Ja inderdaad! Dat gaat soms zo hardquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:19 schreef Mikkie het volgende:
Kijk, daar denk ik dan ook wel weer over na. Vooral op 't werk enzo, hou ik 'm altijd weg van bomen. Scheelt weer van die gore hars en allerlei vogelstront enzo!
Dsd ook een goede ivm deuren die opengegooid worden. Mja waar ik woon is het meestal nogal vol dus dan is het al lastiger. Parkeer hier het liefst in file en zo dicht mogelijk langs de stoep ivm fietsers en autos die voorbij rijden.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:32 schreef Goddelijker het volgende:
Ik zet hem liever ook niet onder bomen. Of te dicht naast een andere auto!
Dat probeer ik ook te voorkomen. Tijdje terug kon het niet anders...kwam terug bij de auto en meteen een deuk erin. Goftedommequote:Op zondag 19 augustus 2012 17:32 schreef Goddelijker het volgende:
Ik zet hem liever ook niet onder bomen. Of te dicht naast een andere auto!
Ik heb de burgermansversie, niet labradorgeschiktquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:21 schreef H-D het volgende:
[..]
Edit: Mikkie heb jij nou een sedan of een touring eigenlijk?
Hahhaja xD masr ik dacht omdat je het wel vaak over stations en spullen meenemen hebt dat je er ook een had alquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat probeer ik ook te voorkomen. Tijdje terug kon het niet anders...kwam terug bij de auto en meteen een deuk erin. Goftedomme
[..]
Ik heb de burgermansversie, niet labradorgeschikt
True.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:17 schreef Mikkie het volgende:
Neh, ik wacht nog even. Heb nu een prima auto en mis een station niet heel vaak. Maar zou me wel veel aan inruil en verhoging van maandlasten kosten
Ah wist ik niet, bedankt!quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:57 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Enkele minuten voor je arriveert op je bestemming uitzetten, dan kan het vocht eruit.
Anders blijft het vocht erin zitten en krijg je schimmel en een zweetvoetenlucht.
Anders is het een mogelijkheid om je airco een beurt te laten geven.
Google maar eens op 'Airco onderhoudsbeurt'quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:18 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ah wist ik niet, bedankt!
Aan iemand die malaria heeft opgelopen vraag je ook niet waarom hij niet de builenpest of iets ergers opgelopen heeft.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:46 schreef H-D het volgende:
[..]
Maar waarom geen Punto of Swift?Wilde je ook graag de 1.3 eigenlijk?
eey swa! heb je al een nieuwe waggie?quote:Op maandag 20 augustus 2012 07:52 schreef Rauw. het volgende:
Airco wel snél een service laten geven want anders kun je er erg ziek van worden. (Mijn ervaring: Hoofdpijn en braken).
Ja, die airco drijft de onderhoudsprijs wel op!quote:Op maandag 20 augustus 2012 07:52 schreef Rauw. het volgende:
Airco wel snél een service laten geven want anders kun je er erg ziek van worden. (Mijn ervaring: Hoofdpijn en braken).
Aanbetaald en al, het is wachten op de papieren.quote:Op maandag 20 augustus 2012 08:16 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
eey swa! heb je al een nieuwe waggie?
Wanneer krijgen we pics?quote:Op maandag 20 augustus 2012 08:31 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Aanbetaald en al, het is wachten op de papieren.
Staat die lada nog in Rusland?quote:Op maandag 20 augustus 2012 08:44 schreef Rauw. het volgende:
Als ik in staat ben pics te maken denk ik.
En jij niet achter die deur, bedoel je?quote:Op maandag 20 augustus 2012 08:54 schreef Rauw. het volgende:
Nee ik heb er gvd geen zin in dat hij voor de deur staat.
Vond je het zo erg?quote:Op maandag 20 augustus 2012 07:45 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Aan iemand die malaria heeft opgelopen vraag je ook niet waarom hij niet de builenpest of iets ergers opgelopen heeft.
Als ik moest kiezen had ik van die 3 ook voor de Corolla gegaan denk ik.quote:
Nah ik weet niet. Corolla is wel saaist van de drie vind ik. En de prijs was wel gigantisch hoog in mijn optiek....quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:47 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Als ik moest kiezen had ik van die 3 ook voor de Corolla gegaan denk ik.
Mee eens, maar Swift en Punto spreken mij evenmin aan. Dan maar voor saai en betrouwbaar.quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:49 schreef H-D het volgende:
[..]
Nah ik weet niet. Corolla is wel saaist van de drie vind ik. En de prijs was wel gigantisch hoog in mijn optiek....
Oh, die van mij is vreselijk smerig geworden vannacht! Die paar druppels hebben heel veel stof doen neerslaan op m'n autootje... Het was zo erg dat ik vanmorgen voordat ik weg reed eerst m'n voorruit heb schoongemaakt (dus niet met de wisser!). Het was matglas...quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:14 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Wat wel prettig is van dit weer, is dat de auto goed schoon blijft!
Vogelstront heb ik ook op m'n auto als hij bij ons op de oprit staat. En daar staan geen bomen in de buurt! Haal ik er wel altijd gelijk vanaf.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:19 schreef Mikkie het volgende:
Kijk, daar denk ik dan ook wel weer over na. Vooral op 't werk enzo, hou ik 'm altijd weg van bomen. Scheelt weer van die gore hars en allerlei vogelstront enzo!
Van die drie vind ik wel de Punto het mooist denk ik. Dus waarschijnlijk die dan.quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:49 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Mee eens, maar Swift en Punto spreken mij evenmin aan. Dan maar voor saai en betrouwbaar.
Ik had iets te vroeg geroepen inderdaad. De mijne zit ook helemaal onder opgedroogde druppels met zand/stuifmeel.quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:52 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Oh, die van mij is vreselijk smerig geworden vannacht! Die paar druppels hebben heel veel stof doen neerslaan op m'n autootje... Het was zo erg dat ik vanmorgen voordat ik weg reed eerst m'n voorruit heb schoongemaakt (dus niet met de wisser!). Het was matglas...
[..]
Vogelstront heb ik ook op m'n auto als hij bij ons op de oprit staat. En daar staan geen bomen in de buurt! Haal ik er wel altijd gelijk vanaf.
Astra Gquote:
Niet zozeer.. Meer van tof oud spulquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:46 schreef H-D het volgende:
[..]
Dus daar gaat jouw autohart sneller van kloppen
Omdat je er een hart achter zettequote:Op maandag 20 augustus 2012 22:49 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Niet zozeer.. Meer van tof oud spul
Omdat ik ze fijn vind.. Die van ons tenminste..quote:
Oke..:Pquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:51 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Omdat ik ze fijn vind.. Die van ons tenminste..
Ben opeens erg blij dat ik gisteravond tijdens/na de bui ben gaan tanken. Ruiten waren iig schoon aan de voor en achterzijde.quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:33 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik had iets te vroeg geroepen inderdaad. De mijne zit ook helemaal onder opgedroogde druppels met zand/stuifmeel.
In mijn Ferrari top 100 komt ie niet voorquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:55 schreef H-D het volgende:
Ik vind zo'n 612 Scaglietti echt een geweldig mooi ding trouwens.
Ik vind het een van de mooiste die ze ooit gemaakt hebben.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:00 schreef D. het volgende:
[..]
In mijn Ferrari top 100 komt ie niet voor
Niet dat ik een top 100 heb, maar bij wijze van spreken
Ik vind 'm niet lelijk ofzo, maar hij boeit me niet.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:01 schreef H-D het volgende:
[..]
Ik vind het een van de mooiste die ze ooit gemaakt hebben.
Hou je wel van Ferrari?:Pquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:04 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind 'm niet lelijk ofzo, maar hij boeit me niet.
De F50 is wel lelijk
Niet oudquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:07 schreef Sjoegerd het volgende:
Als ik een Ferrari moet kiezen is het een 550... Of iets ouds
Staat er een om de hoek hier. Eventjes sparenquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:22 schreef H-D het volgende:
[..]
Heee we zijn het eens een keer eens man
Klopt die hebben altijd wel een leuke Ferrari. En Astons.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:27 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Staat er een om de hoek hier. Eventjes sparen
Welke keuringen moet je ondergaan bij de RDW?quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:40 schreef L0we het volgende:
Vrijdag apk, ben benieuwd wat daaruit gaat komen... Volgende week ook bij de RDW voor een keuring, dan staat de 1.9TD ook op het kenteken, wel zo prettig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |