Hij is wel mooi, net als alle Blizzard cinematics, maar episch niet nee. Is dan ook een expansion zonder echte vijandquote:
Maar die vrouw is ook geen koe toch? Als we letterlijk gaan doenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:38 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Omdat zo'n attractie een rodeo ride is. in Rodeo rijden ze op stieren.
Deze montage is dan iets voor jou.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Weten jullie wat er vet uitziet? Een trekker die tegen een combine aanreed en tezaam een kanaal in flikkerden met kipper erbij.
Denk dit:
[ afbeelding ]
plus dit
[ afbeelding ]
plus dit
[ afbeelding ]
Heb je wel voor de pc gehaald mag ik hopen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[ afbeelding ]
preorder gedaan
Is goed, en PC jaquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:12 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Heb je wel voor de pc gehaald mag ik hopen.
Keertje samen Borderlands 1 spelen?
Ik stuur je wel een pm.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Is goed, en PC ja
Wat is je steam?
Alsof je het niet lekker vond.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Die plaatjes van je pimmel hadden niet gehoeven
Ja, hij is vet heh.quote:
Neger wat.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Die steamname___!
Talitharoosje1995, hoe de FUCK verzin je het?!
Meen je deze?!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Die steamname___!
Talitharoosje1995, hoe de FUCK verzin je het?!
Ja, en ik ben er trots opquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:23 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Meen je deze?!____!_!_!_!_!_!_!!!!_____!!!!_!_)!_!_!_!_!_
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:23 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Meen je deze?!____!_!_!_!_!_!_!!!!_____!!!!_!_)!_!_!_!_!_
Veel plezierquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:29 schreef Lorrelies het volgende:
Maar goed.
Ik ga lekkah een weekendjah weg
Fijn weekend allen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |