selene zat er met anderhalf al in hoor! anders kom je het eerst ff proberen, moet je wel snel zijn, want zodra het weer verslechterd, ruim ik hem weer opquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:48 schreef pessie het volgende:
Tinu dat is inderdaad wel even lekker dat hij nu alvast wat bijslaapt, Nathan houdt avonden ook beter vol als hij 's middags langer slaapt.
Simmu, ik kan niet wachten! Ik wil ook een 3-meter zwembadik vrees alleen dat mijn excuuspeuter er nog een beetje te klein voor is, dat wordt dus volgend jaar
![]()
Stiemie
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:50 schreef simmu het volgende:
[..]
selene zat er met anderhalf al in hoor! anders kom je het eerst ff proberen, moet je wel snel zijn, want zodra het weer verslechterd, ruim ik hem weer op
midden noord meer, geloof ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
45 minuten? ik hoop dat je niet over 45 minuten hier staat, want dan heb je na een half uurtje het hele papa-komt-thuis druktegedoetjequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:00 schreef pessie het volgende:
Kan iemand mij wat tekenskills lenen? Mijn kind is heerlijk aan kleren en roept nu om een "guig!" (vliegtuig), ikkanechtniettekenen...
Simmu, 45 minuten.
Nee hoor, mijn man komt ook zo thuis, dus het wordt em vandaag iig niet! Zo bij schoonmoeder eten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:03 schreef simmu het volgende:
[..]
45 minuten? ik hoop dat je niet over 45 minuten hier staat, want dan heb je na een half uurtje het hele papa-komt-thuis druktegedoetje
kijk maar, jullie zijn welkom hoor. zondag as zijn er zelfs nog meer kinders want dan komt een vriendin (met 4 kinders) ookquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:04 schreef pessie het volgende:
[..]
Nee hoor, mijn man komt ook zo thuis, dus het wordt em vandaag iig niet! Zo bij schoonmoeder eten.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:00 schreef pessie het volgende:
Kan iemand mij wat tekenskills lenen? Mijn kind is heerlijk aan kleren en roept nu om een "guig!" (vliegtuig), ikkanechtniettekenen...
Simmu, 45 minuten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |