abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115671283
Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_115671414
Wat fijn dat er iig een deel van de oorzaak gevonden is, Free. Ik hoop dat de behandeling hiervan al een hoop effect heeft! En gefeliciteerd!

L kletst non stop. En alles is een beetje '-ig'. ("De wc is een beetje poepig, ik ben een beetje nattig en mijn broek zit wat strakkig) en ze verzint alles bij elkaar. Ik: "Heb je nou je houten puzzel kapot gemaakt?" L: "Nee, hoor, dat heeft *denkt na en wijst verheugd* euh, Marco gedaan!" (Vriend van N.)

Net vond ze een korte broek: "Hé! En korte broek! Daar heb ik blote benen in, hè? Die is afgeknipt, hè? Wie heeft die afgeknipt dan? O, ik weet het al! De tandarts natuurlijk! Dankjewel lieve tandarts!"
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 09:13:23 #3
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_115671601
L van harte gefeliciteerd met je 4de verjaardag! Al is vanavond rond half 8 pas het echte moment als ik het me goed kan herinneren O+ . Tot zo!

Free, wow, dan hoort hij inderdaad niet al te veel, komt dit door zn oorontstekingen?
pi_115671906
Door die ontstekingen zit er vocht, en dat kan niet weg,omdat zijn neusamandelen de buis van Eustachius blokkeren :) Waardoor het dus ook makkelijker ontsteekt.

Hij hoort wel vrij veel hoor (de rijstwafelbak die open gaat op 50 meter afstand :P ) Maar of je fransof Nederlands tegen hem praat maakt dan weer niet uit :P
pi_115671909
Gefeliciteerd met L!
Ik hoop dat de buisjes etc helpen om hem in ieder geval beter te laten horen, free!

haha Spring, dat wordt gezellig morgen. S kletst ook de hele dag en heeft ook een geweldige fantasie :D Ben benieuwd hoe dat samen gaat, die twee.
En ik weet nu al dat na morgen S met enige regelmaat L zal zijn :')
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_115672606
Free gefeliciteerd met je kleuter! Maak er een leuke dag van vandaag. En wat naar dat Fje zo weinig hoort. Hopelijk doen de buisjes en de operatie hun werk. Ik had inderdaad ook geen idee dat er een peuterspeelzaaloptie bij Kentalis is. Kentalis ken ik dan weer wel, maar dan onder de oude naam.

Peuter en eten. Dat is nou een van de weinige dingen waar ik me gewoon niet meer druk over maak. Hij eet. Of niet. Niets aan te doen, zolang ie groeit geloof ik het wel. Het kdv meldde van de week: "Hij eet minder he. Hij is ineens tegelijk met de andere kindjes klaar. En nog maar 2 boterhammen" Eh ja, maar goed, hij is ziek geweest en moest spugen, dat heeft veel indruk gemaakt. Voelde zich een aantal keren helemaal 'beter' wilde dan eten en dan kwam het er toch weer uit, dus vertrouwen had hij er niet meer in. Snapte de leidster niet, haar probleem, niet het mijne. Zelf vermoed ik dat er weer een groeispurtje aankomt, hij heeft weer meer last van de night terrors en hij vraagt mij al weer meer om eten. We zullen zien.

Vraagje: over een week of 6 is Driekus jarig. Dat willen we op donderdag op het kdv vieren en dan vrijdag thuis. Die donderdag is meteen ook de laatste dag dat hij op het huidige kdv is. Ik wil nog iets van een wen-schema met het nieuwe kdv afspreken, maar ik zit er ook over te denken om een aftelkalender te maken met daarin de verjaardag en het nieuwe kdv. Alleen, hoe lang zal ik die kalender maken? Een week lijkt me te kort, maar om nu al te beginnen weer wat te lang. Tips iemand?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_115677994
Mijn peuter ligt op eigen verzoek voor t eerst zonder luier in bed. Ik probeer ook een dutje te doen maar ben al drie keer teruggeroepen omdat ze toch nog een plasje voelde aankomen :D
pi_115679072
Free: gefeliciteerd met L! En heftig van F-je hoor. Hopelijk helpen de buisjes al een stuk!

Mefke: misschien twee weken van te voren of zo beginnen? Ik heb geen idee hoor, ik roep maar wat.

Sorbootje: spannend!

Wij hebben net voor het eerst een uitstapje gemaakt zonder luier. Naar de kinderboerderij. Ging goed, wel een paar drupjes in de onderbroek, toen snel naar de wc daar, en daar deed ze een hele grote plas. Was wel trots op haar!
pi_115679797
Free, gefeliciteerd metbl. *G* Ik hoop dat er vooruitgangvkomtbna f-jes operatie.

Spring, heel herkenbaar dat vele geklets. En er komen hier ook weleens merkwaardige verhalen uit.

Mefke, 2 weken is denk ik dan een goede.

Sorbootje, spannend zeg. Ik duim dat het goed gaat.

Bleie *G*

hier vanochtend een rondje nnaar de bakker en de supermarket. Mijn peuter mocht de ijsjes uitkiezen. Daarna heerlijk buiten gespeeld met alle buurkinderen hier van zijn leeftijd en ijsje gegeten. Nu ligt mijn grote meneer naast me in bed te pitten.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_115680376
Free, gefeliciteerd met L!
Hopelijk gaat het met F-je wat beter na de operatie.

Sorboo, toch maar weer een luier aan doen als je zelf rust wil he ;)
Wel heel knap!

L en S morgen gezellig aan de praat :D Veel plezier!

Bleie, jij ook al een dame zonder luier, heerlijk en knap!

Hier nog niet zover met de zindelijkheid. Dyon liep net in zwembroek binnen (zwembadje staat buiten). Zie ik hem ineens gehurkt op de salontafel zitten. Leuke plek om te gaan plassen blijkbaar.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 14:22:03 #11
259886 pessie
pi_115681351
Whaha Meimel! Nathan laat het nog steeds gewoon vallen waar hij op dat moment staat. Toch es even gaan kijken op welke momenten hij plast, kan ik hem na de vakantie op die momenten op zn potje zetten, kijken of ie er iets mee kan.

Mefke ik zou ook 10-14 dagen aanhouden.
pi_115681414
ravi is nog net een puppy; die laat alles gewoon gaan nog. dus die is er niet aan toe. wel oefenen we in de tuin :)

komend weekend trouwens inkomend filmpje, want we hebben het 3-meter-zwembad opgezet en da's dolle pret vindt ons gebroed. wat nou waterangst!
pi_115682195
Free dat zal een openbaring voor hem worden straks als zijn gehoor met buisjes ineens vooruit gaat! Niet zo gek dus dat ze elkaar af en toe niet zo goed begrijpen ;) En gefeliciteerd *O*

Hier ook veel fantasie. We hebben blijkbaar de geest van een politieagent in ons huis want toen ik even de kamer uit was heeft de politie de politie aan de haren van E getrokken :')

En onze kleine dame is overdag plas-zindelijk *O* Poepie in de luier? is nog wel een veelgehoorde kreet, maar dat komt vanzelf wel ;) Dit is al heel fijn.
pi_115684265
Dyon, makkelijke en knusse plek is dat :o

Pessie en Simmu, dat komt wel.

Stiemie *O*

Meneer ligt hier nu met speen en in ons bed heerlijk te tukken sinds 13.30 uur. Is misschien ook handig dat hij redelijk fit is, want vanavond eten bij mijn schoonouders voor hun 35ste huwelijksjubileum. Ik moest zelf nog even weg en de buurvrouw heeft even opgepast. Mijn peuter heeft er in ieder geval niks van meegekregen. :P
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 15:48:53 #15
259886 pessie
pi_115684484
Tinu dat is inderdaad wel even lekker dat hij nu alvast wat bijslaapt, Nathan houdt avonden ook beter vol als hij 's middags langer slaapt.

Simmu, ik kan niet wachten! Ik wil ook een 3-meter zwembad }:| ik vrees alleen dat mijn excuuspeuter er nog een beetje te klein voor is, dat wordt dus volgend jaar :P

Stiemie *O*
pi_115684546
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 15:48 schreef pessie het volgende:
Tinu dat is inderdaad wel even lekker dat hij nu alvast wat bijslaapt, Nathan houdt avonden ook beter vol als hij 's middags langer slaapt.

Simmu, ik kan niet wachten! Ik wil ook een 3-meter zwembad }:| ik vrees alleen dat mijn excuuspeuter er nog een beetje te klein voor is, dat wordt dus volgend jaar :P

Stiemie *O*
selene zat er met anderhalf al in hoor! anders kom je het eerst ff proberen, moet je wel snel zijn, want zodra het weer verslechterd, ruim ik hem weer op ;)
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 15:51:28 #17
259886 pessie
pi_115684596
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 15:50 schreef simmu het volgende:

[..]

selene zat er met anderhalf al in hoor! anders kom je het eerst ff proberen, moet je wel snel zijn, want zodra het weer verslechterd, ruim ik hem weer op ;)
:P Zuid Drenthe?
pi_115684643
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 15:51 schreef pessie het volgende:

[..]

:P Zuid Drenthe?
midden noord meer, geloof ik :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 16:00:50 #19
259886 pessie
pi_115684920
Kan iemand mij wat tekenskills lenen? Mijn kind is heerlijk aan kleren en roept nu om een "guig!" (vliegtuig), ikkanechtniettekenen...

Simmu, 45 minuten.
pi_115685002
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 16:00 schreef pessie het volgende:
Kan iemand mij wat tekenskills lenen? Mijn kind is heerlijk aan kleren en roept nu om een "guig!" (vliegtuig), ikkanechtniettekenen...

Simmu, 45 minuten.
45 minuten? ik hoop dat je niet over 45 minuten hier staat, want dan heb je na een half uurtje het hele papa-komt-thuis druktegedoetje ;)
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 16:04:37 #21
259886 pessie
pi_115685046
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 16:03 schreef simmu het volgende:

[..]

45 minuten? ik hoop dat je niet over 45 minuten hier staat, want dan heb je na een half uurtje het hele papa-komt-thuis druktegedoetje ;)
Nee hoor, mijn man komt ook zo thuis, dus het wordt em vandaag iig niet! Zo bij schoonmoeder eten.
pi_115685173
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 16:04 schreef pessie het volgende:

[..]

Nee hoor, mijn man komt ook zo thuis, dus het wordt em vandaag iig niet! Zo bij schoonmoeder eten.
kijk maar, jullie zijn welkom hoor. zondag as zijn er zelfs nog meer kinders want dan komt een vriendin (met 4 kinders) ook :P we zijn alleen morgenochtend weg, want naar duitsland op bezoek bij een oom van sangdrax
pi_115685182
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 16:00 schreef pessie het volgende:

Simmu, 45 minuten.
:D
Mijn kind vindt alles wat ik teken mooi O+ vooral mn nijntjes en bloemen :D
(En ik kan echt niet tekenen)
pi_115685825
Ik lees al even mee na morgen kom ik me wel goed melden met foto's.

Maar hier komt Yaro bij mij altijd met onmogelijke vragen om te bouwen met duplo en als ik ergens niet goed in ben.
Dus van de week had ik hem ingefluisterd dat papa wel een olifant kon bouwen. Doet hij dat ook nog even....beetje jammer :D
pi_115685846
Tinu: lekker dat hij even bijslaapt. Zou mijnes ook wel kunnen gebruiken (was om 6 uur wakker), maar ze weigert...

Net had ze zelf een luierbroekje aangetrokken (slingerde hier nog ergens rond), en even later rook ik waarom... Wel fijn op zich, liever in de luier dan in haar onderbroek. En ze voelt het dus wel aankomen, dus dan zal dat zindelijk worden ook wel komen.

Oh, en ik moet ook altijd van alles tekenen, maar ik kan dat ook helemaal niet. Nou ja, ze vindt het meestal toch wel mooi.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')