Ik vind voor je vriendin naar de baas gaan niet beschermend en zorgzaam , maar gewoon jezelf en je vriendin voor lul zetten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 08:50 schreef asfalthooligan het volgende:
Ik laat haar het sowieso regelen .
Ik Ben gewoon beschermend en zorgzaam ,maar laat haar het oplossen .
Zolang het haar lukt laat ik haar gang gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oww enne.. Goeiemorgen allen![]()
Ik heb vannacht de hele nacht lopen spoken en dromen over inbrekers .. Dacht op een gegeven moment zelfs dat er eentje rond liep in huis.. Wilde al bijna mijn vent wakker maken
.. Maar toch niet gedaan.
hoe lang heeft hij nu in het ziekenhuis moeten liggen ?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:59 schreef MeNicole2 het volgende:
Heb helemaal geen tijd meer om mee te lezen en te posten. Maar hier nu bijna 18 weken. woensdag de 20 weken echo en als het goed is Matthias in het gips. Zijn we donderdag weer compleet <3
Wow wat gaat dat alweer snel, zeg! Al bijna op de helft!!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:59 schreef MeNicole2 het volgende:
Heb helemaal geen tijd meer om mee te lezen en te posten. Maar hier nu bijna 18 weken. woensdag de 20 weken echo en als het goed is Matthias in het gips. Zijn we donderdag weer compleet <3
Welkom keshet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:59 schreef Keshet het volgende:
Hallo. Ik ben Keshet, ik ben 32 jaar en ik ben sinds dinsdag verslaafd aan eierkoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |