Ik vind het toch wel een interessant ogend partijtje...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 03:11 schreef Joeri. het volgende:
Ik ken het niet, ik vind het ook zonde om op die kleine partijen te stemmen. Krijgen max. 3 zetels, waardoor ze toch uiteindelijk vrijwel niets te zeggen krijgen. Dan stem ik liever op een van de grotere kanshebbers waar ik mee kan leven
Maar schiet niet echt op dan... Waarom doen ze niks met campagnes en proberen ze een beetje mee te doen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:06 schreef Hexagon het volgende:
LibDem is niet heel nieuw. Sammy van Tuyl is al jarenlang de kopman van die club. Partij dwarrelt altijd ergens tussen VVD, 66 en Groenlinks.
Trots heeft nooit op eigen kracht een kamerzetel behaald. Die heeft Verdonk via de VVD gekregen. Dus ze had in die zin al een gratis podium.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar schiet niet echt op dan... Waarom doen ze niks met campagnes en proberen ze een beetje mee te doen?
Trots op nederland kreeg ook 1 zetel oid eerst... Moeten zij al helemaal kunnen dan.
Grappig wel dat ik het met je eens ben wat dat betrefd.. Maar de paarse partijen via stemwijzer erg laag scoren.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:08 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Trots heeft nooit op eigen kracht een kamerzetel behaald. Die heeft Verdonk via de VVD gekregen. Dus ze had in die zin al een gratis podium.
LibDem trekt niet echt veel aandacht. Ik denk ook omdat die partij niet in een behoefte voorziet waar nog geen partij voor is. Ik bedoel dan kun je net zo goed op een van de paars partijen stemmen.
Daarom...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:26 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik zit het programma eens door te lezen en het is een soort kruising tussen GroenLinks en D'66 inderdaad. Wat mij betreft kan dat best een interessant (ideaal?) compromis zijn.
Op sommige punten linkser dan GroenLinks, en op sommige punten rechtser dan D'66 dat wel.
Alleen aangezien ze niet eens 1 zetel gaan halen zou ik mijn stem op Libdem als een verloren stem beschouwen.
Nou, ik vind anders dat de Partij voor de Dieren angstaanjagend veel invloed heeft, zelfs met 2 kutzeteltjes. Ze dienen continu jankerige dieren-moties in, die door de andere partijen nog serieus worden behandeld ook.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 03:11 schreef Joeri. het volgende:
Ik ken het niet, ik vind het ook zonde om op die kleine partijen te stemmen. Krijgen max. 3 zetels, waardoor ze toch uiteindelijk vrijwel niets te zeggen krijgen. Dan stem ik liever op een van de grotere kanshebbers waar ik mee kan leven
Ik heb nog nooit iets van ze gehoord... Ook nu zijn ze nog steeds super onbekendquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:27 schreef Piye het volgende:
Ik kreeg hetzelfde advies van de stemwijzer en deel hun ideologie behoorlijk, maar ik twijfel heel erg of ik m'n stem wil geven aan een partij die waarschijnlijk de kamer niet haalt.
Ha, nog een reden om deze club mijn stem te geven. Ik houd mijn handen schoon.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:11 schreef Hexagon het volgende:
Ze hebben trouwens wel een aardige vis als lid binnengehaald
Op nummer 50 van hun lijst staat voomalig VVD ideoloog Frank Ankersmit
Die politieke marketing ben ik nu juist zo zat. Waarom heb je een nietszeggende reclamespot of slogan nodig om je te laten overtuigen? Waarom als een braaf schaap achter de tijdgeest aanhobbelen?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:48 schreef kingtoppie het volgende:
Als ze nou eens een marketing compagne erdoorheen gooien, dan geef ik ze wel mijn stem.
Als jij als nieuwe partij meedoet aan de verkiezingen is het wel zo handig om wat bekendheid te verwerven. Behalve bij de stemwijzer is deze partij gewoon compleet onzichtbaar, die maken geen schijn van kans.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 08:44 schreef Ringo het volgende:
[..]
Die politieke marketing ben ik nu juist zo zat. Waarom heb je een nietszeggende reclamespot of slogan nodig om je te laten overtuigen? Waarom als een braaf schaap achter de tijdgeest aanhobbelen?
Prima, maar iemand die de partij kent en diens standpunten deelt, heeft toch zo'n wervingscampagne niet nodig om alsnog overtuigd te worden?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:14 schreef Piye het volgende:
[..]
Als jij als nieuwe partij meedoet aan de verkiezingen is het wel zo handig om wat bekendheid te verwerven. Behalve bij de stemwijzer is deze partij gewoon compleet onzichtbaar, die maken geen schijn van kans.
Het is vooral dat ik hun liberale standpunten graag bij D66 had gezien, maar daar juist met anti-liberale plannetjes word bestookt. Hetzelfde geldt, in ergere mate, voor de VVD. Die partijen krijgen echt mijn stem niet. Andere partijen waren al niks, zullen niks worden ook. Wat blijft er dan over?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:36 schreef Sieyes het volgende:
Op papier ziet het er allemaal wel leuk uit, maar het is weinig meer dan een kleine hobbyclub.
Nee, maar aangezien ze de kiesdrempel toch niet gaan halen ga ik m'n stem niet aan ze verspillen. Natuurlijk denken meer mensen zo en zouden ze de kiesdrempel misschien wel halen als niemand zo dacht, maar wat mij betreft moet je daar als nieuwe partij gewoon rekening mee houden.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:15 schreef Ringo het volgende:
[..]
Prima, maar iemand die de partij kent en diens standpunten deelt, heeft toch zo'n wervingscampagne niet nodig om alsnog overtuigd te worden?
Dat is dus niet het punt.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 08:44 schreef Ringo het volgende:
[..]
Die politieke marketing ben ik nu juist zo zat. Waarom heb je een nietszeggende reclamespot of slogan nodig om je te laten overtuigen? Waarom als een braaf schaap achter de tijdgeest aanhobbelen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |