In Duitsland heb je meer dan alleen aardappels. De veel te dure Franse en Italiaanse keuken wordt daar voor de helft van het geld perfect bereid.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nog een weekje gaan fietsen in het voorjaar. Ik ben ook wel een liefhebber, maar op de 5e dag komt al die aardappelshit me wel m'n neus uit
ook bij zware misdrijven?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:10 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Elke zaak die veel mediaaandacht krijgt wordt minder straf gegeven. Houdt de rechter rekening mee.
DÖNERquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:11 schreef Adames het volgende:
[..]
In Duitsland heb je meer dan alleen aardappels. De veel te dure Franse en Italiaanse keuken wordt daar voor de helft van het geld perfect bereid.
Vies leugenaartjequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:12 schreef Geo4kant het volgende:
Ajax weer afgetroefd, maar in dit geval denk ik dat het niet nadelig is denk dat ze beter af zijn zonder Assaidi.
Nah, niet overal natuurlijk. Maar over het algemeen wordt er wel rekening mee gehouden.quote:
Schnitzels zo groot als deurmattenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:11 schreef Adames het volgende:
[..]
In Duitsland heb je meer dan alleen aardappels. De veel te dure Franse en Italiaanse keuken wordt daar voor de helft van het geld perfect bereid.
Oostenrijkquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Schnitzels zo groot als deurmatten
Toprestaurants zijn in Duitsland anders aardig aan de prijs dan eet je in België toch beter voor je geldquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:11 schreef Adames het volgende:
[..]
Toprestaurants in België zijn ook tyfusduur.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toprestaurants zijn in Duitsland anders aardig aan de prijs dan eet je in België toch beter voor je geld
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Toprestaurants in België zijn ook tyfusduur.
Klopt ja maar in Duitsland is het nog duurderquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Toprestaurants in België zijn ook tyfusduur.
Dat hij in Nederland wou blijven bij zijn familie.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja waarom dan waar loog hij over?
oh da ie terug wilde naar oost enzo.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja waarom dan waar loog hij over?
Denk ik ook.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:12 schreef Geo4kant het volgende:
Ajax weer afgetroefd, maar in dit geval denk ik dat het niet nadelig is denk dat ze beter af zijn zonder Assaidi.
Ach ja, ze moeten ook wel want iedereen zit er bovenop, vind het wel een rare leugenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat hij in Nederland wou blijven bij zijn familie.
Ik heb het over de prijsklasse 15-25 euro voor een hoofdgerecht. Dan is Duitsland gewoon zeer goed.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toprestaurants zijn in Duitsland anders aardig aan de prijs dan eet je in België toch beter voor je geld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |