Geldt alleen achter glas, don't worry.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:33 schreef CantFazeMe het volgende:
Oh wist niet dat ze konden verbranden. Ik had ze tijdens de hele warme dagen ook vol in de zon. Op mijn balkon. Dat is goed gegaanKrijgen sochtends tot diep in de middag zon totdat de aarde draait..
Is het bij teveel (directe) zonlicht (dus alleen licht, matige vochtige temp) of warme zon. Of maakt dat niets uit?
Hier zie je de Venus na een knipbeurt. (voor tammepiet). Is een collage.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:42 schreef CantFazeMe het volgende:
Picture time
http://db.tt/GZItxwtf
Ooh ja zie hem nu pas!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:19 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Hier zie je de Venus na een knipbeurt. (voor tammepiet). Is een collage.
Zo gezond ziet hij er niet uit op die eerste foto hoorquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:47 schreef Mirjam het volgende:
Mevrouw van Kleveringen lijkt zich niet zo goed te voelen...
Dit was vlak na aankoop, een mooie, gezonde plant:
[ afbeelding ]
En ndit is nu...
[ afbeelding ]
Heeft er iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn?
En wat kan ik doen om de plant beter te maken? Al die afstervede stengels afknippen? Plant splitsen? Niks?
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:54 schreef lynda het volgende:
Plantje uit potje halen, grond weg halen, beetje voorzichtig met de wortels zijn. Turf in nieuw potje doen,, plantje er bij, nog wat grond erbij en klaar![]()
Wat een joekelsquote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:23 schreef lynda het volgende:
Hij is open![]()
En nog een paar cm groter![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ] (dat blad rechts is de weg een beetje kwijt denk ik )
Welk soort zand raad je aan?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:13 schreef tubacloud het volgende:
Wat Lynda zegt![]()
En mocht je erg toegewijd zijn aan je plantjes kan je ook nog wat zand door de turf mengen (ongeveer verhouding turf:zand 2:1), dan blijft het mengsel luchtig en zullen de wortels minder snel rotten. Wel uitkijken welk zand je daarvoor gebruikt, in rivierzand zit bijvoorbeeld te veel mineralen, wat ook wortelrot veroorzaakt!
Geweldig hequote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:37 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Wat een joekels.
niet verkeerd opvatten hoor
Ik gebruikte altijd brekerzand, niet duur en bij elke bouwmarkt te koop. Werkt tot nu toe perfectquote:
Ja echt heel gaafquote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:45 schreef lynda het volgende:
[..]
Geweldig heIk kan niet wachten tot de 2 bekers die nu in ontwikkeling zijn op formaat komen
Oke! Bedankt.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:50 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Ik gebruikte altijd brekerzand, niet duur en bij elke bouwmarkt te koop. Werkt tot nu toe perfect.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.**********
Janitor: You're stupid.
JD: That's it?
Janitor: Give it time, it'll eat at you.
Bewust zo ver onder de rand geplant of is dat verzakt met de jaren?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:43 schreef tubacloud het volgende:
Thanks!
Heb alleen de planten en het turf en zand betaald, die bak was oorspronkelijk een aquarium van mijn oude middelbare school. Stond in het oude gebouw waar we destijds inzaten dat tegen de grond ging, dus gevraagd of ik die bak mee mocht nemen, geen probleem, dus zodoende
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |