Gewoon voor je houden KTquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
Jawel, maar het is schijtirritant als er al een keer tegen je gezegd is dat het ''moeilijk te beoordelen'' was, en dus de ban opgeheven, en vervolgens wordt uitgedragen dat ik er ''niks van geleerd'' heb.
Terwijl ik de eerste keer dus toegegeven lastig te bepalen iets fout gedaan heb (Interpreteerbaar als te weinig bewijslast) wordt dat wel aangehaald als argument.
En dan geen uitleg verder willen geven... Maargoed ik mag hier niet over praten dus daar kap ik dan ook maar mee.
Dus dan draaien we een ploatje !quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maargoed ik mag hier niet over praten dus daar kap ik dan ook maar mee.
Gezellig !quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:24 schreef Leandra het volgende:
Toezichthouder? Dat is toch zo'n veredelde tewerkgestelden functie?
Zo'n stadswachtachtige Melkertbaan?
Dat mag je aan APK vragen ,,,, Ik heb hem niet bij FoK aangesteldquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:24 schreef Leandra het volgende:
Toezichthouder? Dat is toch zo'n veredelde tewerkgestelden functie?
Zo'n stadswachtachtige Melkertbaan?
Waar heb je pijn?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik niet, ik ben moe, heb pijn en kan niet slapen
Zal ik je rug nog ff doen ?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik niet, ik ben moe, heb pijn en kan niet slapen
Ik hoop dat de gedachte, haar hersteldquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow,,,,,,,,,,, ????????????
Als hij het niet doet moet je maar aan mijn handen denken dan ...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk niet dat N dat heel erg gaat waarderen....
Dan moet die zelf zijn handen uit de mauwen steken vind ikquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk niet dat N dat heel erg gaat waarderen....
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Als hij het niet doet moet je maar aan mijn handen denken dan ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |