abonnement Unibet Coolblue
pi_116203214
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 20:51 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

ja geen probleem, geen verschil met normaal :) maar goed ook want werk in n callcenter ;)
en je ziet t helemaal niet dus qua werk/studie moet t niet uitmaken.

t kostte mij 35 euro inc mondwater, ik vond t flink meevallen :Y
oke mooi :D
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_116203623
en ik heb net chips gegeten :P (eten is ook geen probleem dus ;) )
  zaterdag 1 september 2012 @ 16:52:59 #78
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_116273767
Denk dat ik binnenkort nog eens terug moet naar Arnhem. Ik vind dat ik uit evenwicht loop :P
  zaterdag 1 september 2012 @ 17:38:33 #79
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_116275462
Hey! Het piercing topic, dé reden waarom ik me ooit in een ver verleden op Fok! heb geregistreerd :D

Mijn eerste post op Fok! Piercings #15
Jammer dat de link in die post niet meer werkt en alleen een thumb beschikbaar is :{ Ik zal eens zien of ik die originele foto nog kn vinden op een HDD.

Een dik jaar geleden heb ik door litteken weefsel de 2 bovenste piercing van mijn triple-nape moeten uitdoen en laten genezen. Maar omdat ik er op uit ben om bij mijn huidige werkgever een functie te krijgen op kantoor en daardoor met klanten in aanmerking kom heb ik besloten om deze niet meer opnieuw te laten zetten als de huid genezen zou zijn.
Maar een halfjaar geleden begon het toch weer te kriebelen, aangezien zo'n piercing virus niet zomaar overwaait, kwam ik op het briljante idee om mijn 1.6mm tepel piercing te doorboren met een 2.4mm ring wat ik nog had liggen. Ik moet zeggen dat het verbazingwekkend simpel ging :D 2 weken terug zag ik mijn oude 1.6 ring liggen op het nachtkastje en bedacht me in een keer: ''het zal toch wel niet wéér zo makkelijk gaan :D'' Maar jawel, dat ringetje ging er op zich nog makkelijk bij :P Maar omdat ik er niet geheel gerust op was om 2 ringetjes erin te laten heb ik van de week maar een 4mm ringetje bij m'n stam-piercer gehaald. Tis uiteindelijk een segment ringetje geworden. Vandaag na een warm bad besloten om die maar eens erin te gaan zetten. Kostte dit keer iets meer moeite en heb wat glijmiddel erbij moeten gebruiken, m'n piercer zei al dat die moeilijker erin zouden gaan omdat een segment ring niet taps toeloopt waar normaal de schroefdraad of het bolletje zit. Met dat glijmiddel erop ging het toch nog redelijk :) Vind het zo gaaf dat die erin zit dat ik besloot om maar weer eens te posten in het piercing topic als deze er nog zou zijn :P

bij deze:
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_116293211
Ik heb m'n oren gestretcht tot 20 mm en heb dit al bijna een jaar zo, niets aan de hand.
Nu was vanmorgen ineens mijn oor helemaal dik en pijnlijk, het lijkt wel of het ontstoken is of dat het iets van uitslag is. Ik denk dat het kan komen door een kunststof tunnel die ik erin had.
Heeft iemand anders dit ook weleens gehad zo ineens? Het beste zou natuurlijk zijn om even niets erin te doen maar dan gaat dat gat weer krimpen en daar heb ik eigenlijk geen zin in..
Ik heb het schoongemaakt en er een hoornen plug in gedaan maar heeft iemand verder nog tips?
Sit back, relax.
pi_116294868
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 01:14 schreef Burger_Queen het volgende:
Ik heb m'n oren gestretcht tot 20 mm en heb dit al bijna een jaar zo, niets aan de hand.
Nu was vanmorgen ineens mijn oor helemaal dik en pijnlijk, het lijkt wel of het ontstoken is of dat het iets van uitslag is. Ik denk dat het kan komen door een kunststof tunnel die ik erin had.
Heeft iemand anders dit ook weleens gehad zo ineens? Het beste zou natuurlijk zijn om even niets erin te doen maar dan gaat dat gat weer krimpen en daar heb ik eigenlijk geen zin in..
Ik heb het schoongemaakt en er een hoornen plug in gedaan maar heeft iemand verder nog tips?
niet organische plug erin doen die niet poreus is, nadat je m ontsmet hebt?
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_116295125
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2012 02:14 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

niet organische plug erin doen die niet poreus is, nadat je m ontsmet hebt?
Ik had juist het idee dat het gekomen is door die kunststof plug, dat er water tussen is gekomen ofzo dat niet weg kon.
Sit back, relax.
pi_116295250
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 02:24 schreef Burger_Queen het volgende:

[..]

Ik had juist het idee dat het gekomen is door die kunststof plug, dat er water tussen is gekomen ofzo dat niet weg kon.
Je kan beter chirurgisch staal of titanium nemen dan kunststof. Kunststof is poreus.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  zondag 2 september 2012 @ 19:09:39 #84
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_116316032
Ik heb ook altijd rare verschijnselen met acryl, doe ik ook nooit langer dan een dag in. Mijn oren worden er superdroog van
Maar Devilswhore heeft wel gelijk, als je ergens een reactie van hebt kan je beter een metaal of glas in doen dan een organic. Dit is poreus, moet je dus indenken wat er met eventueel wondvocht/pus/ander vocht van je uitslag gebeurt
pi_116327802
Het is vandaag al een stuk minder gelukkig, denk dat ik ook maar geen acryl meer in ga doen.
Sit back, relax.
pi_116345846
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 16:52 schreef GimmeGore het volgende:
Denk dat ik binnenkort nog eens terug moet naar Arnhem. Ik vind dat ik uit evenwicht loop :P
Hahaha, nu al 'drang tot meer'?!!

Hij's mooi hoor!
Ik vraag me trouwens af of je, als je er een eyelet in zou doen, ook minder goed hoort. Omdat je oorschelp minder geluidstrillingen op vangt met zo'n gat erin misschien. Wellicht dat jij hier in de toekomst ooit antwoord op kan geven...;) ben namelijk zo benieuwd!
In theorie zou dat wel zo moeten zijn namelijk.

quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 17:38 schreef Sinister-D- het volgende:
Hey! Het piercing topic, dé reden waarom ik me ooit in een ver verleden op Fok! heb geregistreerd :D

...een 4mm ringetje bij m'n stam-piercer gehaald. Tis uiteindelijk een segment ringetje geworden. Vandaag na een warm bad besloten om die maar eens erin te gaan zetten.
bij deze:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom terug dan! :)

Ik vind de segment ring op zich wel heel vet & bruut, alleen vind ik het jammer (storend) dat je tepel zelf daardoor dan een stuk dikker is dan de andere tepel. Maar ik houd ook enorm van balans qua piercings, dus het is gewoon mijn smaak wat me dat zegt.

[ Bericht 33% gewijzigd door Luna3 op 03-09-2012 15:21:55 ]
  maandag 3 september 2012 @ 17:21:50 #87
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_116350698
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 15:14 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Hahaha, nu al 'drang tot meer'?!!

Ik hou van symmetrie, daarom heb ik ook 2 tepelpiercings, 2 gestretchte lellen en nu nog, 2 industrials (wordt er dus 1, dus moet er links ook een "gewone" in
pi_116351252
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 17:21 schreef GimmeGore het volgende:
Ik hou van symmetrie, daarom heb ik ook 2 tepelpiercings, 2 gestretchte lellen en nu nog, 2 industrials (wordt er dus 1, dus moet er links ook een "gewone" in
Ja cool is dat, dat heb ik dus ook!! (Vandaar ook in mijn reactie het stukje over de bovenstaand gepostte tepelpiercing) Alleen noem ik het liever 'balans', omdat het van mij niet precies dezelfde piercings hoeven te zijn. Maar zo kort na je inner conch vond ik wel grappig (en herkenbaar vooral!) Heb nu precies hetzelfde met m'n rechter oor. (totally blank) terwijl ik dat met de tragus links voor de tijd van de septum juist extra leuk vond. Sinds de septum hang ik voor mijn gevoel over naar links, hehe.
  maandag 3 september 2012 @ 17:46:01 #89
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_116351665
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 15:14 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Welkom terug dan! :)

Ik vind de segment ring op zich wel heel vet & bruut, alleen vind ik het jammer (storend) dat je tepel zelf daardoor dan een stuk dikker is dan de andere tepel. Maar ik houd ook enorm van balans qua piercings, dus het is gewoon mijn smaak wat me dat zegt.

Dat is dus ook de reden waarom ik sterk met de gedachte loop om die ander ook te doorboren :D
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_116352663
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 17:46 schreef Sinister-D- het volgende:
Dat is dus ook de reden waarom ik sterk met de gedachte loop om die ander ook te doorboren :D
DOEN!!! :Y
pi_116378183
Ik wil heel graag microdermals laten zetten binnenkort, discs van 5-6 mm onder mn sleutelbeen. :)
Nu zie ik vaak dat er vele kleinere gezet worden is dat nodig in het begin? of gewoon een keuze?

Hoe zijn de ervaringen met deze plek? hoor vaak over uitgroeien en blijven hangen, maar dan met name op pols of heup heb ik het idee, (wat me ook geen handige plekken lijken).

Maakt het nog veel uit waar je zoiets laat doen? Hier in het dorp zit volgens mij een prima shop, dus het is dan wel erg makkelijk om snel even terug te kunnen gaan als het niet lekker zit.
  dinsdag 4 september 2012 @ 11:40:15 #92
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_116378560
Misschien dat het standaard is, maar je kan later natuurlijk altijd zelf een groter discje er op schroeven.
Elke piercing kan uitgroeien, dus ook een md onder je sleutelbeen. Blijven hangen lijkt me wat lastiger inderdaad, maar misschien dat je wel, afhankelijk van de plaatsing, moet uitkijken met bijvoorbeeld het dragen van een rugzak of singlet/hemd.

Het maakt wel degelijk uit waar je zoiets laat doen. Als jij het een prima shop vindt moet je er heen gaan, als je alleen gaat omdat het in de buurt is moet je het niet doen.
Je kan beter wat verder reizen en weten dat je MD echt goed gezet wordt dan dat je het om de hoek door iemand laat doen die er geen kaas van heeft gegeten.
pi_116379057
Ja je kan ze later verwisselen ja, maar (beter) niet zelf toch? Maar het lijkt me wat minder om eerst 2-3 maanden met van die inimini kraaltjes rond te lopen :P

Als ik het niks vind daar dan ga ik ook zeker wel verder kijken, maar heb er ook geen slechte verhalen over gehoord dus wil er wel eens binnen lopen deze week.
  dinsdag 4 september 2012 @ 12:01:28 #94
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_116379200
Je kan het natuurlijk daar ook altijd vragen, welk formaat discje ze er op zetten. En mochten ze dat niet hebben, kan je er zelf eentje bestellen en vragen of ze die er op willen zetten (na een rondje door de autoclaaf natuurlijk)
pi_116381275
Zal eens gaan informeren,
en als ze niks naar mn zin hebben eens iets bestellen :)
  dinsdag 4 september 2012 @ 19:53:41 #96
278075 TeaserRay
Deception, so is life.
pi_116393211
..in alle beleefdheid..

zijn er ook dames hier met een piercing in de edele delen?

de gedachte vind ik redelijk spannend, bij een man lijkt het me op de een of andere manier ordinair en pervers (ik weet niet waarom ??) bij een vrouw daarentegen - wauw..

maar ik ben nieuwsgierig naar de algehele ervaring: het laten zetten en het dragen en de verdere positeve / negatieve effecten..
Life's often a bitch, cherish your bitch
  dinsdag 4 september 2012 @ 20:42:13 #97
92409 Twinky
Little star.
pi_116395576
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 01:14 schreef Burger_Queen het volgende:
Ik heb m'n oren gestretcht tot 20 mm en heb dit al bijna een jaar zo, niets aan de hand.
Nu was vanmorgen ineens mijn oor helemaal dik en pijnlijk, het lijkt wel of het ontstoken is of dat het iets van uitslag is. Ik denk dat het kan komen door een kunststof tunnel die ik erin had.
Heeft iemand anders dit ook weleens gehad zo ineens? Het beste zou natuurlijk zijn om even niets erin te doen maar dan gaat dat gat weer krimpen en daar heb ik eigenlijk geen zin in..
Ik heb het schoongemaakt en er een hoornen plug in gedaan maar heeft iemand verder nog tips?
Ik heb zeer regelmatig dat ineens één van mijn oorpiercings (of gewone gaatjes) het op z'n heupen krijgt en gaat ontsteken... Nu heb ik niet zo'n stevig lijf en gauw dingetjes bij verlaagde weerstand.

maar door de plug kan ook :)
pi_116395827
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 19:53 schreef TeaserRay het volgende:
..in alle beleefdheid..

zijn er ook dames hier met een piercing in de edele delen?

de gedachte vind ik redelijk spannend, bij een man lijkt het me op de een of andere manier ordinair en pervers (ik weet niet waarom ??) bij een vrouw daarentegen - wauw..

maar ik ben nieuwsgierig naar de algehele ervaring: het laten zetten en het dragen en de verdere positeve / negatieve effecten..
check, ik vind het gewoon mooi, en nee het is bij de meeste vrouwen niet extra stimulerend, *pats* daar ging de luchtbel :P
  dinsdag 4 september 2012 @ 22:55:52 #99
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_116404106
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 september 2012 11:27 schreef GibsonSG het volgende:
Ik wil heel graag microdermals laten zetten binnenkort, discs van 5-6 mm onder mn sleutelbeen. :)
Nu zie ik vaak dat er vele kleinere gezet worden is dat nodig in het begin? of gewoon een keuze?

Hoe zijn de ervaringen met deze plek? hoor vaak over uitgroeien en blijven hangen, maar dan met name op pols of heup heb ik het idee, (wat me ook geen handige plekken lijken).

Maakt het nog veel uit waar je zoiets laat doen? Hier in het dorp zit volgens mij een prima shop, dus het is dan wel erg makkelijk om snel even terug te kunnen gaan als het niet lekker zit.
Ik had ook 5 mm disc's die kleine zijn voor pussy's..
Maar als je actief bent, denk eraan die dermalls onder sleutelbeen lagen er bij mij snel uit..
pi_116409515
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 20:46 schreef Memento-Mori het volgende:
check, ik vind het gewoon mooi, en nee het is bij de meeste vrouwen niet extra stimulerend, *pats* daar ging de luchtbel :P
_O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')