Dat soort feestje (o.a. onder tunnels, in weiden&maisvelden en op daken) daar kom ik niet meer; was niet goed voor mijn imagoquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:03 schreef luciferist het volgende:
[..]
Lowlands is ook niet de stijl feesten welke ik bedoelmeestal krijg je 15 min van te voren een locatie via sms. Tot de politie komt, dan krijgen we een nieuwe locatie door. Daarnaast is er echt een goede chick-ratio (:
edit: ooh jij.. maar dan ligt de achtergebleven nipple-gate aan jou..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter te veel dan te weinig
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:32 schreef Tussendoortje het volgende:
Mijn piercing zit erin.
Septum it is.top!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zal die van mij (bijna 3 maanden oud) ook weer eens posten...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.('k haal herkenbare foto's er altijd na een tijdje weer af, vandaar)
[ Bericht 10% gewijzigd door Luna3 op 21-08-2012 02:23:55 ]
ok, aankomende zaterdag punchtijd.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:22 schreef GimmeGore het volgende:
Die piercingworld.nl mag ook wel uit de OP. die link is dood
morgen punchtijd! Ben voor het eerst best nerveus voor zo iets
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:32 schreef Tussendoortje het volgende:
Mijn piercing zit erin.
Septum it is.Staat je leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
Heb je nog meer piercings?quote:
Een goede maatstaf om te weten of het al bij je genezen is was bij mij;quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:55 schreef Tussendoortje het volgende:
Momenteel nog niet. Ik vind mijn oren een beetje eng, want die zijn ooit geopereerd. En in mijn gezicht wil ik het rustig houden.
Maar toch wil ik er wel meer. Maar eerst maar even deze genezing doormaken en dan verder denken!
Wat is er met je oren gebeurt dan? Je hebt alle tijd toch.quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:55 schreef Tussendoortje het volgende:
Momenteel nog niet. Ik vind mijn oren een beetje eng, want die zijn ooit geopereerd. En in mijn gezicht wil ik het rustig houden.
Maar toch wil ik er wel meer. Maar eerst maar even deze genezing doormaken en dan verder denken!
6 naar 8, ik stretch ze op met een expander en dan gelijk plugjes erin.quote:
Vanaf zaterdag ben ik hier ff pleiten, dus alvast een beetje succes tegen de zenuwen en geniet er vooral van!quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:19 schreef GimmeGore het volgende:
ok, aankomende zaterdag punchtijd.
Kan ik me nog een weekje zenuwachtig maken.
Ik snoof gewoon een handje kraanwater op om het los te wekenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 02:22 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Een goede maatstaf om te weten of het al bij je genezen is was bij mij;
Als de barbell een paar keer per dag vast zit (door wondvocht) en niet te verschuiven is (van bolletje naar bolletje) dan is 'ie nog niet genezen. Ik verschoof hem expres 's ochtends en 's avonds met zout water erop (met zo'n pipetje van een neusdruppelflesje of een spuitje) Of ik deed er een beetje zwitsal zeeploze was emulsie op en draaide dan.
Op een dag zat 'ie ineens heel los en hoefde ik 'm niet meer nat te maken om het te draaien. Voila; genezen!
Schuifmaat...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:31 schreef Drakire het volgende:
Mijn plug is gescheurd nu wil ik een nieuwe bestellen alleen weet ik niet mee welke maat ik hebhoe kan ik dit het beste opmeten? touwtje omheen doen en opmeten met een liniaal? ik vraag me af hoe accuraat dit is aangezien een afwijking van 1mm als te veel is. Tips zijn welkom!
Momenteel heb ik slechts aan een kant een plug nu wil ik aan de andere kant ook een plug uiteindelijk moet deze hetzelfde formaat worden (tussen de 6 & 8 mm) hoe kan ik het best te werk gaan aangezien mijn eerste plug is gestretched vanaf een oorbelgaatje.
Was vergeten te vertellen dat ik in een studentenhuis woon, wij hebben geen fancy toolsquote:
Dank jequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:58 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Vanaf zaterdag ben ik hier ff pleiten, dus alvast een beetje succes tegen de zenuwen en geniet er vooral van!
Nou, gewoon net als de eerste.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:31 schreef Drakire het volgende:
Momenteel heb ik slechts aan een kant een plug nu wil ik aan de andere kant ook een plug uiteindelijk moet deze hetzelfde formaat worden (tussen de 6 & 8 mm) hoe kan ik het best te werk gaan aangezien mijn eerste plug is gestretched vanaf een oorbelgaatje.
Nog helemaal geen gaatje idd, ik wil wel dat het later eventueel nog kan dichtgroeien is er dan een maximumgrootte waarmee ik kan laten piercen?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:25 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Dank je
[..]
Nou, gewoon net als de eerste.
Of heb je helemaal nog geen gaatje aan de andere kant.
Dan naar de piercingshop, gaatje laten piercen, goed laten genezen en dan rustig aan stretchen.
Voordeel is wel dat je eventueel wel met een grotere maat kan beginnen, door het op een grotere maat te laten piercen
Dat verschilt per persoon, besef je wel dat je na stretchen sowieso geen enkele garantie hebt dat je oor nog dichtgroeit.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:42 schreef Drakire het volgende:
[..]
Nog helemaal geen gaatje idd, ik wil wel dat het later eventueel nog kan dichtgroeien is er dan een maximumgrootte waarmee ik kan laten piercen?
Ja maar...waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:10 schreef luciferist het volgende:
Ik snoof gewoon een handje kraanwater op om het los te weken
Touwtje eromheen doen en meten heeft niet echt zin, omdat je niet de omtrek moet weten, maar de diameter. Leg die lineaal er gewoon naast!! Als je het dan niet kan zien en je hebt geen 'fancy' schuifmaat, desnoods een papiertje eronder, dan een passer de punt in het midden zetten en 1 puntje tegen de buitenwand vd tunnel aan. Dan de passer op het papiertje rondtrekken met de potloodpunt vd passer op het gezette gaatje...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:14 schreef Drakire het volgende:
Was vergeten te vertellen dat ik in een studentenhuis woon, wij hebben geen fancy toolszal anders ff bij m'n ouders kijken wanneer ik daar weer ben wellicht dat die er een hebben thx iig.
Ik heb een flapoorcorrectie gehad toen ik 12 was, en op zich kan er weinig misgaan als ik wel een piercing neem want 't litteken zit wel redelijk dicht bij mijn hoofd, maar ik vind dat toch een beetje eng.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 02:23 schreef leeroy het volgende:
[..]
Wat is er met je oren gebeurt dan? Je hebt alle tijd toch.
OT morgen krijg ik mijn 8mm plugs binnen, ik ga het nog 1 keer proberen
Meer tepelpiercing etc in je bannersquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:42 schreef Drakire het volgende:
[..]
Nog helemaal geen gaatje idd, ik wil wel dat het later eventueel nog kan dichtgroeien is er dan een maximumgrootte waarmee ik kan laten piercen?
Waarom is de openingspost trouwens zo kaal? ik wil het best restylen de TS hoeft dan - indien gewenst - alleen maar te kopiëren en te plakken.
het komt er dan zo uit te zien:
[ afbeelding ]
blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaatblaat blaat blaat blaat blaat blaat blaatblaat blaat blaat blaat blaat blaat blaatblaat blaat blaat blaat blaat blaat blaatblaat blaat blaat blaat blaat blaat blaatblaat blaat blaat blaat blaat blaat blaatblaat blaat blaat blaat blaat blaat blaatblaat blaat blaat blaat blaat blaat blaatblaat blaat blaat blaat blaat blaat blaatblaat blaat blaat blaat blaat blaat blaatblaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat
[ afbeelding ]
blaat blaat blaat blaat blaatblaat blaat blaat blaat blaat blaat blaatblaat blaat blaat blaat blaat blaat blaatblaat blaat blaat blaat blaat blaat blaatblaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat
Kunnen ook foto's van Fok!ers in verwerkt worden als mensen dat willen.
Vrouw, de omtrek geeft toch een veel netter waarde aan als een grove schatting met een passer? iets met omrekenen en pi enzo..quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:02 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Ja maar...waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?!
[..]
Touwtje eromheen doen en meten heeft niet echt zin, omdat je niet de omtrek moet weten, maar de diameter. Leg die lineaal er gewoon naast!! Als je het dan niet kan zien en je hebt geen 'fancy' schuifmaat, desnoods een papiertje eronder, dan een passer de punt in het midden zetten en 1 puntje tegen de buitenwand vd tunnel aan. Dan de passer op het papiertje rondtrekken met de potloodpunt vd passer op het gezette gaatje...
mot je wel het midden goed kunnen bepalen...dat terzijde
Fancy or wot?
Ik wilde het juist dramatisch brengen; grap gemist Luciferist. Pi is ook zoooo 2011!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:18 schreef luciferist het volgende:
Vrouw, de omtrek geeft toch een veel netter waarde aan als een grove schatting met een passer? iets met omrekenen en pi enzo..
Maar een tragus en tunnels zouden dan makkelijk kunnen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:10 schreef Tussendoortje het volgende:
[..]
Ik heb een flapoorcorrectie gehad toen ik 12 was, en op zich kan er weinig misgaan als ik wel een piercing neem want 't litteken zit wel redelijk dicht bij mijn hoofd, maar ik vind dat toch een beetje eng.
@Luna3, hij is in ieder geval al heel ver,
Moooi! Zo eentje lonkt ook naar mijquote:
haha, some got it biggah!!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:23 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Zoiets komt er bij mij zaterdag ook, maar dan anders
dat is door je oorschelp heen toch? Is die pijnlijk? Ik vind dat echt onwijs mooiquote:
Ja succes alvastquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:23 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Zoiets komt er bij mij zaterdag ook, maar dan anders
Mja die vervelende prik is op zich bij alle piercings wel natuurlijkquote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:58 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Ja succes alvast
@Murmeli: Yep! Vond het qua pijn wel meevallen, even een vervelende prik en toen had ik er al weinig last meer vangenezing ben ik ook benieuwd naar, bij de industrial viel het heel erg mee!
oh ieuw! je gaat er gewoon meteen een groot gat in laten boren dus?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:37 schreef GimmeGore het volgende:
Ook een innerconch, maar dan op 5mm met een punch
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:25 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oh ieuw! je gaat er gewoon meteen een groot gat in laten boren dus?
heftig!
Hihi... kan me dat wel voorstellen hoor!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:39 schreef GimmeGore het volgende:
Eerlijk gezegd is dit wel de eerste keer dat ik nerveus ben en iemand mee wíl hebben
Ja kan er niks anders van maken.. deed niet extreem zeer of zo en ik heb hem daarna amper meer gevoeldquote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Mja die vervelende prik is op zich bij alle piercings wel natuurlijkik vond de prik van mijn tragus ook niet leuk. of is deze nog wat minder leuk?
ik lees het dan wel hoe de genezing gaat.... als ie meevalt wil ik hem misschien ook wel![]()
Gimme: wat ga jij laten zetten dan?
Was ie pijnlijk? Ik wil m nog steeds, maar anja zet m niet.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:51 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb net n tongweb laten zetten
why not?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Was ie pijnlijk? Ik wil m nog steeds, maar anja zet m niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
why not?![]()
totaal niet pijnlijk, heb m bij free mind maastricht laten zetten, wel alleen beetje lastig je tong goed houden en zeker als de klem erop komt wil je alleen maar je tong terug trekken, onnatuurlijk gevoel haha
voor geïnteresseerden (oncharmante) foto van mn tongwebrisico's waarschijnlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
welke risico's bedoel je? tis afaik geen hele moeilijke piercing hoor met extreme risico's bedoel ik vooralquote:
Geen idee, ik weet dat ze bepaalde piercings niet zet vanwege risico's, maar tongweb specifiek weet ik niet.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
welke risico's bedoel je? tis afaik geen hele moeilijke piercing hoor met extreme risico's bedoel ik vooral
Geld, werk, studie. Kan je nog wel normaal praten nu?quote:
ja geen probleem, geen verschil met normaalquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Geld, werk, studie. Kan je nog wel normaal praten nu?
oke mooiquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja geen probleem, geen verschil met normaalmaar goed ook want werk in n callcenter
![]()
en je ziet t helemaal niet dus qua werk/studie moet t niet uitmaken.
t kostte mij 35 euro inc mondwater, ik vond t flink meevallen
niet organische plug erin doen die niet poreus is, nadat je m ontsmet hebt?quote:Op zondag 2 september 2012 01:14 schreef Burger_Queen het volgende:
Ik heb m'n oren gestretcht tot 20 mm en heb dit al bijna een jaar zo, niets aan de hand.
Nu was vanmorgen ineens mijn oor helemaal dik en pijnlijk, het lijkt wel of het ontstoken is of dat het iets van uitslag is. Ik denk dat het kan komen door een kunststof tunnel die ik erin had.
Heeft iemand anders dit ook weleens gehad zo ineens? Het beste zou natuurlijk zijn om even niets erin te doen maar dan gaat dat gat weer krimpen en daar heb ik eigenlijk geen zin in..
Ik heb het schoongemaakt en er een hoornen plug in gedaan maar heeft iemand verder nog tips?
Ik had juist het idee dat het gekomen is door die kunststof plug, dat er water tussen is gekomen ofzo dat niet weg kon.quote:Op zondag 2 september 2012 02:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
niet organische plug erin doen die niet poreus is, nadat je m ontsmet hebt?
Je kan beter chirurgisch staal of titanium nemen dan kunststof. Kunststof is poreus.quote:Op zondag 2 september 2012 02:24 schreef Burger_Queen het volgende:
[..]
Ik had juist het idee dat het gekomen is door die kunststof plug, dat er water tussen is gekomen ofzo dat niet weg kon.
Hahaha, nu al 'drang tot meer'?!!quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:52 schreef GimmeGore het volgende:
Denk dat ik binnenkort nog eens terug moet naar Arnhem. Ik vind dat ik uit evenwicht loop
quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:38 schreef Sinister-D- het volgende:
Hey! Het piercing topic, dé reden waarom ik me ooit in een ver verleden op Fok! heb geregistreerd![]()
...een 4mm ringetje bij m'n stam-piercer gehaald. Tis uiteindelijk een segment ringetje geworden. Vandaag na een warm bad besloten om die maar eens erin te gaan zetten.
bij deze:Welkom terug dan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind de segment ring op zich wel heel vet & bruut, alleen vind ik het jammer (storend) dat je tepel zelf daardoor dan een stuk dikker is dan de andere tepel. Maar ik houd ook enorm van balans qua piercings, dus het is gewoon mijn smaak wat me dat zegt.
[ Bericht 33% gewijzigd door Luna3 op 03-09-2012 15:21:55 ]
Ik hou van symmetrie, daarom heb ik ook 2 tepelpiercings, 2 gestretchte lellen en nu nog, 2 industrials (wordt er dus 1, dus moet er links ook een "gewone" inquote:
Ja cool is dat, dat heb ik dus ook!! (Vandaar ook in mijn reactie het stukje over de bovenstaand gepostte tepelpiercing) Alleen noem ik het liever 'balans', omdat het van mij niet precies dezelfde piercings hoeven te zijn. Maar zo kort na je inner conch vond ik wel grappig (en herkenbaar vooral!) Heb nu precies hetzelfde met m'n rechter oor. (totally blank) terwijl ik dat met de tragus links voor de tijd van de septum juist extra leuk vond. Sinds de septum hang ik voor mijn gevoel over naar links, hehe.quote:Op maandag 3 september 2012 17:21 schreef GimmeGore het volgende:
Ik hou van symmetrie, daarom heb ik ook 2 tepelpiercings, 2 gestretchte lellen en nu nog, 2 industrials (wordt er dus 1, dus moet er links ook een "gewone" in
Dat is dus ook de reden waarom ik sterk met de gedachte loop om die ander ook te doorborenquote:Op maandag 3 september 2012 15:14 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Welkom terug dan!![]()
Ik vind de segment ring op zich wel heel vet & bruut, alleen vind ik het jammer (storend) dat je tepel zelf daardoor dan een stuk dikker is dan de andere tepel. Maar ik houd ook enorm van balans qua piercings, dus het is gewoon mijn smaak wat me dat zegt.
DOEN!!!quote:Op maandag 3 september 2012 17:46 schreef Sinister-D- het volgende:
Dat is dus ook de reden waarom ik sterk met de gedachte loop om die ander ook te doorboren
Ik heb zeer regelmatig dat ineens één van mijn oorpiercings (of gewone gaatjes) het op z'n heupen krijgt en gaat ontsteken... Nu heb ik niet zo'n stevig lijf en gauw dingetjes bij verlaagde weerstand.quote:Op zondag 2 september 2012 01:14 schreef Burger_Queen het volgende:
Ik heb m'n oren gestretcht tot 20 mm en heb dit al bijna een jaar zo, niets aan de hand.
Nu was vanmorgen ineens mijn oor helemaal dik en pijnlijk, het lijkt wel of het ontstoken is of dat het iets van uitslag is. Ik denk dat het kan komen door een kunststof tunnel die ik erin had.
Heeft iemand anders dit ook weleens gehad zo ineens? Het beste zou natuurlijk zijn om even niets erin te doen maar dan gaat dat gat weer krimpen en daar heb ik eigenlijk geen zin in..
Ik heb het schoongemaakt en er een hoornen plug in gedaan maar heeft iemand verder nog tips?
check, ik vind het gewoon mooi, en nee het is bij de meeste vrouwen niet extra stimulerend, *pats* daar ging de luchtbelquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:53 schreef TeaserRay het volgende:
..in alle beleefdheid..
zijn er ook dames hier met een piercing in de edele delen?
de gedachte vind ik redelijk spannend, bij een man lijkt het me op de een of andere manier ordinair en pervers (ik weet niet waarom ??) bij een vrouw daarentegen - wauw..
maar ik ben nieuwsgierig naar de algehele ervaring: het laten zetten en het dragen en de verdere positeve / negatieve effecten..
Ik had ook 5 mm disc's die kleine zijn voor pussy's..quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:27 schreef GibsonSG het volgende:
Ik wil heel graag microdermals laten zetten binnenkort, discs van 5-6 mm onder mn sleutelbeen.
Nu zie ik vaak dat er vele kleinere gezet worden is dat nodig in het begin? of gewoon een keuze?
Hoe zijn de ervaringen met deze plek? hoor vaak over uitgroeien en blijven hangen, maar dan met name op pols of heup heb ik het idee, (wat me ook geen handige plekken lijken).
Maakt het nog veel uit waar je zoiets laat doen? Hier in het dorp zit volgens mij een prima shop, dus het is dan wel erg makkelijk om snel even terug te kunnen gaan als het niet lekker zit.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:46 schreef Memento-Mori het volgende:
check, ik vind het gewoon mooi, en nee het is bij de meeste vrouwen niet extra stimulerend, *pats* daar ging de luchtbel
HCH en VCH zijn over het algemeen toch echt wel stimulerend.. Heb er genoeg gezet/gezien/getestquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
check, ik vind het gewoon mooi, en nee het is bij de meeste vrouwen niet extra stimulerend, *pats* daar ging de luchtbel
ik heb zelf een vch en vind t voornamelijk mooi maar qua stimulatie doet t zeer weinig en dat lees ik van veel meer vrouwen op bijv piercingforaquote:Op woensdag 5 september 2012 18:29 schreef luciferist het volgende:
[..]
HCH en VCH zijn over het algemeen toch echt wel stimulerend.. Heb er genoeg gezet/gezien/getestNu is sex met mij altijd goed, maar de piercings werden toch altijd goed ontvangen (:
Binnenkort mijn nieuwe scharrel nog een VCH geven, en een vriendin een ring door haar inners
Genoeg ruimte onder je clithood, rust het balletje op je clit? Kan best zijn dat je simpelweg een verkeerde maat gebruikt. Vaak is de VCH te aanwezig...quote:Op woensdag 5 september 2012 18:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb zelf een vch en vind t voornamelijk mooi maar qua stimulatie doet t zeer weinig en dat lees ik van veel meer vrouwen op bijv piercingfora
aldus de kenner!quote:Op woensdag 5 september 2012 19:54 schreef luciferist het volgende:
[..]
Genoeg ruimte onder je clithood, rust het balletje op je clit? Kan best zijn dat je simpelweg een verkeerde maat gebruikt. Vaak is de VCH te aanwezig...
Goed, bedankt voor je antwoordquote:Op woensdag 12 september 2012 14:42 schreef GimmeGore het volgende:
Het is niet aan te raden. Expanders zijn heel beweeglijk, daardoor krijgt je verse stretch eigenlijk te weinig rust.
Ik denk niet dat het superveel kwaad kan, maar eruit halen is verstandiger.
In een litteken niet. Maar er onderdoor wel, dat geeft meteen minder kans op uitgroei.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:35 schreef ZeeuwsMeisjex het volgende:
Ik heb eens een vraagje.. Heb nu alweer zo'n 4,5 jaar geleden een navelpiercing laten piercen, deze heeft er een half jaar ingezeten en is er toen uitgegroeid.. Achteraf bleek dat die piercer het gewoon niet goed kon en die moest sluiten.. nu wil ik eigenlijk alsnog een nieuwe navelpiercing, is dit mogelijk in een litteken?
Gewoon geduld hebben, dat je het niet meer voelt is geen teken dat het volledig genezen is. Als je nu gaat wisselen is de kans erg groot dat je de fistula alleen maar beschadigt/irriteert en dan kan de genezing weer overnieuw beginnen.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:50 schreef Juudepuut het volgende:
Hi all!
Ben nieuw hier, en gelijk even een vraagje. Heb 2 weken geleden septum piercing laten zetten. Vanwege mijn werk heb ik voor een retainer gekozen, zodat deze omhoog geklapt kon worden. (kon kiezen uit deze of een gesloten ringetje, keuze was dus snel gemaakt). Maar na 2 weken ben ik dit 'nietje' echt zat. Genezing gaat verder goed, geen vieze korsten en neus doet vrijwel geen zeer. Alleen topje doet nog beetje zeer met stoten e.d.
Nu mijn vraag, zou ik al kunnen wisselen voor een ringetje? Mijn piercer gaf tijdens het zetten aan dat ik 6 weken moest wachten, maar dat zie ik dus echt niet zitten!
Wat GimmeGore zegt, maar ik heb mijn 'nietje' wel ook na twee weken verwisseld voor een circular barbell. (ook nog omhoog te klappen) (met m'n in het ziekenhuis achterovergedrukte steriele handschoentjes aan!) Moet zeggen dat ik de barbell echt bijna NIET door het gaatje kreeg. Het zat meteen dicht...raake na een minuut of 15 pielen raakte in best gestressed omdat ik weg moest en dus ook niet even snel langs een piercer kon. Denk dat het met een zaklampje in m'n neus schijnend pas na 25 minuten ofzo is gelukt...quote:Op woensdag 12 september 2012 15:50 schreef Juudepuut het volgende:
Hi all!
Ben nieuw hier, en gelijk even een vraagje. Heb 2 weken geleden septum piercing laten zetten. Vanwege mijn werk heb ik voor een retainer gekozen, zodat deze omhoog geklapt kon worden. (kon kiezen uit deze of een gesloten ringetje, keuze was dus snel gemaakt). Maar na 2 weken ben ik dit 'nietje' echt zat. Genezing gaat verder goed, geen vieze korsten en neus doet vrijwel geen zeer. Alleen topje doet nog beetje zeer met stoten e.d.
Nu mijn vraag, zou ik al kunnen wisselen voor een ringetje? Mijn piercer gaf tijdens het zetten aan dat ik 6 weken moest wachten, maar dat zie ik dus echt niet zitten!
Bedankt voor je reactie! Ik durf het eerlijk gezegd niet eens zelf te doen...hahaquote:Op woensdag 12 september 2012 19:25 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Wat GimmeGore zegt, maar ik heb mijn 'nietje' wel ook na twee weken verwisseld voor een circular barbell. (ook nog omhoog te klappen) (met m'n in het ziekenhuis achterovergedrukte steriele handschoentjes aan!) Moet zeggen dat ik de barbell echt bijna NIET door het gaatje kreeg. Het zat meteen dicht...raake na een minuut of 15 pielen raakte in best gestressed omdat ik weg moest en dus ook niet even snel langs een piercer kon. Denk dat het met een zaklampje in m'n neus schijnend pas na 25 minuten ofzo is gelukt...
Gewoon wachten is dus echt aan te raden, maar anders zou ik zeker even terug gaan naar de peircer die het steriel en goed voor je kan wisselen... en anders sowieso succes. Misschien lukt het bij jou ineens, maar doe het dan wel schoon!
Nouja ja, twee weken is beter dan 4, toch. En als je 'm niet meer terug krijgt is ook lastig. Om van een ontsteking nog maar te zwijgen.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:04 schreef Juudepuut het volgende:
Heb net even gebeld naar Paradigm en mijn frustratie uitgelegd... hij stelde toch voor om nog 2 weken te wachten. Zucht, ik weet ook wel dat ie gelijk heeft. Ik ga maar even verstandig doen en me erbij neer leggen
Hangt af van de man.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:37 schreef Tangarine het volgende:
Wat vinden de dames hier over het algemeen van een septum bij mannen trouwens? *piercingkriebels*
Niet eens met Chipszak.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:37 schreef Tangarine het volgende:
Wat vinden de dames hier over het algemeen van een septum bij mannen trouwens? *piercingkriebels*
Gewoon doen dan. Hij kan weer uit hehquote:Op donderdag 13 september 2012 15:34 schreef Tangarine het volgende:
Mijn vriendin vind eigenlijk mijn andere piercings ook wel voldoende, maar ik vind septums inderdaad ook gewoon gaaf
Dit!quote:Op donderdag 13 september 2012 15:54 schreef ChipsZak. het volgende:
Conclusie; er is geen algemene 'dames' en wat 'ze' vinden van een septum,. Uiteindelijk is elk antwoord op die vraag nutteloos aangezien je toch voor jezelf zal moeten kiezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Plaatje is onwijs groot, dus even in spoiler gezet.
Afgelopen zaterdag een daith laten zetten in Leiden. Het zetten deed moeilijk veel pijn, maar het resultaat is echt fantastisch.Was eerst van plan om mijn industrial te verwijderen, omdat ik hem "random" in mijn oor vond zitten, maar het plaatje is zo echt compleet.
Uiteindelijk wil ik gewoon zwarte sieraden in mijn industrial en daith, maar ik zal nog een paar maandjes moeten wachten voordat ik alles kan verwisselen. Mijn industrial is al 2 jaar genezen, maar ik heb het zwarte staafje voor een normale vervangen zodat de daith niet uit de toon valt terwijl hij geneest.
She said she wanna be dentist really badly
She's in school paying
For tuition doing porn in the valley
At least you working
Das ook mijn ideequote:Op maandag 17 september 2012 10:46 schreef LovelyLady het volgende:
Ik zou als ik jou was, eerst de boel weer redelijk stabiliseren (voor zover mogelijk) en dan de piercing eruit halen en daarna de wond goed schoonhouden.
dan eruit halen en goed blijven schoonhouden/ontsmettenquote:Op maandag 17 september 2012 16:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Das ook mijn idee
Het stabiliseren is alleen lastig, vrees ik. Alle reguliere middeltjes heb ik al geprobeerd...
Nee, dat durf ik sowieso (nog) niet. Spookverhalen over het "opsluiten" van de ontsteking enzo.quote:Op maandag 17 september 2012 17:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dan eruit halen en goed blijven schoonhouden/ontsmetten
Als ik dat soort dingen ga overwegen, overleg ik eerst wel ff met de huisarts *ril*quote:Op maandag 17 september 2012 18:24 schreef Murmeli het volgende:
Wat Shit van je navelpiercing yuki![]()
Ik dacht dat er wel spul bestaat waarmee je je wondje open houdt tot hij genezen is, maar ik ben vergeten wat dat was.
Misschien helpt het anders om je piercing er ff uit te halen, goed schoon te maken en je navel ook goed schoonmaken en dan weer terug erin tot de ontsteking weg is?
En anders zou ik hem er gewoon uit halen en zorgen dat het wondje open blijft (desnoods door je huisarts om de paar dagen open laten maken. Voel je weinig van, die heeft daar wel scherpe tools voor)
Die daith en industrial zijn samen echt heel mooi!
Als ik dat zie wil ik ook meeeeerrrrr!
Wat is er mis met antibiotica? gewoon correct gebruiken.. Werkt over het algemeen beter dan alternatieve genezingszooi..quote:Op maandag 17 september 2012 22:51 schreef Yuki het volgende:
Tsja, bij de huisarts is het al snel antibiotica terwijl sommige huis-, tuin- en keukenmiddeltjes ook goed kunnen helpen. Daarom probeer ik het eerst hier.
Eerst maar eens een tijdje joderen...
Zo alternatief vind ik betadine nietquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:25 schreef luciferist het volgende:
[..]
Wat is er mis met antibiotica? gewoon correct gebruiken.. Werkt over het algemeen beter dan alternatieve genezingszooi..
Fucidine is gewoon een bacterie-dodende/ontstekingsremmende creme. Werkt heel lokaal en wordt niet opgenomen in je bloedbaan. Denk dat het veel ellende kan voorkomen. Misschien kun je je navelpiercing daardoor wel gewoon probleemloos houden!quote:Op woensdag 19 september 2012 07:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zo alternatief vind ik betadine niet
Ik begin liever pas met antibiotica als het niet anders kan. Als je het mij vraagt wordt het te snel ingezet.
Met joderen gaat het nu al een stuk beter
Vind het heel mooi, maar ook met een zwarte industrial lijkt het me te gek; dan springt die daith er lekker uit!quote:Op maandag 17 september 2012 15:36 schreef TripleP het volgende:
...
Afgelopen zaterdag een daith laten zetten in Leiden. Het zetten deed moeilijk veel pijn, maar het resultaat is echt fantastisch.Was eerst van plan om mijn industrial te verwijderen, omdat ik hem "random" in mijn oor vond zitten, maar het plaatje is zo echt compleet.
Uiteindelijk wil ik gewoon zwarte sieraden in mijn industrial en daith, maar ik zal nog een paar maandjes moeten wachten voordat ik alles kan verwisselen. Mijn industrial is al 2 jaar genezen, maar ik heb het zwarte staafje voor een normale vervangen zodat de daith niet uit de toon valt terwijl hij geneest.
Heb je even?quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:25 schreef luciferist het volgende:
[..]
Wat is er mis met antibiotica?
Nah, smeren is lang zo ingrijpend niet als slikken. Je moet vooral geen hormoonzalf (steroide) gaan smeren!quote:
Sowieso al die hormoon/steroïdebevattende medicijnen.. rotzooi is hetquote:Op woensdag 19 september 2012 12:18 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Nah, smeren is lang zo ingrijpend niet als slikken. Je moet vooral geen hormoonzalf (steroide) gaan smeren!
Jep. Maar alleen neusspray op recept! En het kan nuttig zijn (poliepen voorkomen enz enz) maar de bijwerkingen zijn natuurlijk erger. (al wordt het via neusspray ook niet echt in je bloedbaan opgenomen.) Creme is veel kutter, want je huid wordt (na langdurig gebruik) erg dun en de weerstand van je huid wordt minder; mogelijk gevolg is dan juist meer infecties...quote:Op woensdag 19 september 2012 12:19 schreef SEMTEX het volgende:
Sowieso al die hormoon/steroïdebevattende medicijnen.. rotzooi is hetHet zit zelfs al in bepaalde neussprays..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |