SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♔ KoningenUitGroningen ♔
verse mannenpap van Andries denk ikquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:13 schreef JackHerrer het volgende:
Heeft ie nou net een glas melk gedronken?
Wat is deze?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:14 schreef alors het volgende:
[..]
verse mannenpap van Andries denk ik
Ja, ik heb mezelf Gast genoemd.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:16 schreef Eenskijken het volgende:
hebben jullie een fake account gemaakt om mee te doen op het tweede scherm?
Gewoon als gast inloggenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:16 schreef Eenskijken het volgende:
Stroomt je snor van over.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
waar het hart vol van is...
Lekker anoniem.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, ik heb mezelf Gast genoemd.
Andries en versquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:14 schreef alors het volgende:
[..]
verse mannenpap van Andries denk ik
Ik ben als ''gast'' ingelogdquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:16 schreef Eenskijken het volgende:
Dat is de stelling niet.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:18 schreef Eenskijken het volgende:
Ik zeg ook ja. politie moet zich ook verantwoorden
Ja dat wilde ik ook doen, maar die naam was al bezet.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, ik heb mezelf Gast genoemd.
Doe dan Gast28quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:19 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat wilde ik ook doen, maar die naam was al bezet.
Ja, door mij.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:19 schreef alors het volgende:
[..]
Dan moet je wel je anus houden.quote:Op SBS6 verscheen hij in Sterren dansen op het ijs. Op 9 september 2006 verloor hij de skate-off van Mari van de Ven.
Zal er vast een stelling komen: ''Klaas moet weer gaan schaatsen''.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:19 schreef Specularium het volgende:
Lees ik dit over Klaas:
[..]
Dan moet je wel je anus houden.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:19 schreef alors het volgende:
[..]
Speedy Gonzalezpraktijkenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:20 schreef tralalala het volgende:
Tweede scherm gaat veel te snel nu.
Hallo meneer Vermeer, dit is de FIOD.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Een 10 omdat ze mijn hasjpraktijk nog niet ontdekt hebben.
Komt Bossie voor de uitzending lekker even met de drugs spelen bij jou?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Een 10 omdat ze mijn hasjpraktijk nog niet ontdekt hebben.
Ja, maar ik ga niet aan de juten vertellen waar "bamihappie" codetaal voor is.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Komt Bossie voor de uitzending lekker even met de drugs spelen bij jou?
Hij is gelegenheidssupporter.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:22 schreef remcoP het volgende:
Waar is Paul trouwens? Ik heb hem hier toch niet gezien.
full-time tweede schermquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:22 schreef remcoP het volgende:
Waar is Paul trouwens? Ik heb hem hier toch niet gezien.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij is gelegenheidssupporter.
Laat Eriksd hierbuiten.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:22 schreef alors het volgende:
'Ik hep gesien dat juh hep geslag0n...'
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
God, ik keek te laat naar de stelling, nu heb ik in paniek ja gestemd. Nu ondermijn ik vast de geloofwaardigheid van dit onderzoek![]()
Nee, die gasten doen hun werk en het is niet aan ons hun werk te beoordelen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:24 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Je mag je eigen belastingcenten niet filmen?
Dan moet je naar de kluis van de overheid toe, daar zit Mark Rutte met Jan Kees de Jager een cocktail te drinkenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:24 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Je mag je eigen belastingcenten niet filmen?
dat kun je met van alles doenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:24 schreef tralalala het volgende:
Ja, mensen gaan er in zitten knippen en laten zo maar de halve waarheid zien.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb Ja gestemd, want het wordt toch Nee, en anders is het zielig voor ja.
de poliesie voert gewoon uiiht wat de pollutiek wiltquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:24 schreef eriksd het volgende:
MEER POLISIE HUN GAT MOT GEVULD WORDEN
leuke job als je dan fulltime betaald wordt ervoorquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:25 schreef Paxcon het volgende:
Je zou maar 100 vragen per aflevering moeten verzinnen
pareltje iddquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik stem op Nee dus:
de politie moet wel zeuren, maar zich niet gedragen.
WTF is dit voor stelling
Een fantastische toevoeging. Maakt het ook leuker in dit topic vind ikquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:28 schreef Paxcon het volgende:
Het deelnemeraantal op het tweede scherm neemt weer gestaag toe
DWDD is 3 september weerquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:28 schreef eriksd het volgende:
Heb die livetopics bij de talkshows wel gemist eigenlijkVooral die bij DWDD. Lekker zeiken.
politie-assistent Ajacied422quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik mag me best bemoeien met wat de politie doet
JA
Tja, iemand moet deze stellingen bedenken.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:29 schreef Specularium het volgende:
Vraag me af of golfer ook op het tweede scherm zit of naar bed is.
Ja hoi ik heb op m'n zolder 15 pc's aangezetquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:28 schreef Paxcon het volgende:
Het deelnemeraantal op het tweede scherm neemt weer gestaag toe
Ik ga ook wel eens bij willekeurige bouwplaatsen langs om de metselaar uit te leggen dat ie het toch echt verkeerd doet.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:29 schreef Rickazio het volgende:
Ik mag me best bemoeien met wat de politie doet
Nee
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:29 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ja hoi ik heb op m'n zolder 15 pc's aangezet
Doe ik wel eens op de wallen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ga ook wel eens bij willekeurige bouwplaatsen langs om de metselaar uit te leggen dat ie het toch echt verkeerd doet.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
En onthoud: klaas schrijf je zonder hoofdletter.
Een 0.1 geven?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:31 schreef Specularium het volgende:
Waarom kan ik niet met tienden stemmen? Alles gaat per 0.5.
Die bestonden nog niet in de tijd van de bijbel. Jezus brak alles recht door midden. Hij rekende per halfjes.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:31 schreef Specularium het volgende:
Waarom kan ik niet met tienden stemmen? Alles gaat per 0.5.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:31 schreef Tem het volgende:
[..]
Hoe weet jij de status van z'n anus?
Zijn allemaal broers en neven tegelijk.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:31 schreef eriksd het volgende:
Zij was toch de scharrel van Kees Tol, Jaap Tol, Piet Tol, Jan Smit, Piet Veerman, Klaas Veerman, Bert Veerman, Nick Schilder, Piet Schilder, Kees Schilder, Jan Schilder om maar een kleine selectie te noemen?
Dat vraag je maar bij t COCquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Welk cijfer krijgt klaas Wilting jongens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Henkie Bleker fluisterde me dat inquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:31 schreef Tem het volgende:
[..]
Hoe weet jij de status van z'n anus?
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:32 schreef Ajacied422 het volgende:
EENS.HIJ HEEFT EIGENLIJK ONEENS GEDAAN BEL DE POLITIESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De politie: ''SENK JOE JOHANNES''quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
HIJ HEEFT EIGENLIJK ONEENS GEDAAN BEL DE POLITIE
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:32 schreef Specularium het volgende:
Alles wat Maxime doet verdient een kogel.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:32 schreef Ajacied422 het volgende:
EENS.Fraude, ip-banSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
14 CMquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:32 schreef remcoP het volgende:
Wat was het gemiddelde van Klaas eigenlijk?
MART SMEETS BIJ DE POLITIE EN DAAR GAAN we NAAR KIJKENquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De politie: ''SENK JOE JOHANNES''
Mart wou zelf naar het politiebureau. Hij zei tegen de vrouw aan de telefoon: I CUM TOE JOEquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
MART SMEETS BIJ DE POLITIE EN DAAR GAAN we NAAR KIJKEN
Zij: Dat wil ik niet.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mart wou zelf naar het politiebureau. Hij zei tegen de vrouw aan de telefoon: I CUM TOE JOE
gewoon omdat het kanquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:34 schreef Eenskijken het volgende:
waarom wordt het tweede scherm niet meer genoemd nu ik eindelijk meedoe?
Mart: Met wie?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zij: Dat wil ik niet.
Hij: Wat moet ik dan gaan doen met mijn leven?
Zij: Je kan altijd gaan roeien.
Dat is de hele opzet van het tweede scherm. SGP pakt straks 187 zetels.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:35 schreef Paxcon het volgende:
Mensen denken waarschijnlijk dat D66 de weiger-ambtenaren wel oké vinden
internetquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:36 schreef Rickazio het volgende:
oneens, ik wil GVD 24/7 shops in NL
Ik let alleen op het tweede scherm, daarna op dit topic, nauwelijks op hun teksten.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:37 schreef Paxcon het volgende:
Die vrouw van D66 heeft wel goede teksten
Niet multitaskenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik let alleen op het tweede scherm, daarna op dit topic, nauwelijks op hun teksten.
Ja, mensen het tweede scherm werkt fantastisch.
Mies Bouwman.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:38 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik schakel net in, maar wie is dat wijf die weigerambtenaren zit te verdedigen?
Mona 'Palingkut' Keizer.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:38 schreef Tomatenboer het volgende:
Monaquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:38 schreef Tomatenboer het volgende:
Haha, leuk.quote:
Makkelijk toch? Stem je er niet op.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:39 schreef Eenskijken het volgende:
eens dat sgp dat zelf moet weten, maar het is een kutpartij
Hoe kom je erbij dat die de baas zijn?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:40 schreef tralalala het volgende:
Best raar, volgens mij zijn SGP en CDA de baas hier en toch hebben we koopzondagen.
Dan koop je verkeerd inquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:40 schreef Paxcon het volgende:
Grote stad in de buurt
Ik wil niet 50km rijden voor een pak rijst
Daarom franchisers.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:40 schreef borisz het volgende:
Ondernemers zouden zelf moeten kiezen wanneer ze hun winkels open gooien.
In een kapitalistische samenleving overheerst geld boven principes.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:40 schreef tralalala het volgende:
Best raar, volgens mij zijn SGP en CDA de baas hier en toch hebben we koopzondagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |