FilmpjescollectieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boilesen is nog steeds de perfecte opvolger voor Jan , zo zonde van die blessurequote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben benieuwd wanneer er serieus doorbraak is in de zoektocht naar een nieuwe CV.
Gastquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:25 schreef Wessiej het volgende:
Aankoop is niet doorgegaan omdat Assaidi toch niet zo'n eerlijke jongen blijkt te zijn en direct verschijnen daar de wildebrassen Jack Tuyp en Wildschut.
Come on mensjes, denk eens na, maar dan niet met je voetbalhersengedeelte.
blessures toch?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:34 schreef S0nic het volgende:
[..]
Boilesen is nog steeds de perfecte opvolger voor Jan , zo zonde van die blessure
Inderdaad ja. Zat zoveel potentie in. Als hij niet een blessure had gekregen en weer mishandeld werd door Wormhoudt en zijn idioten, stond hij nu te schitteren als CV en had Blind kunnen zijn opgerotquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:34 schreef S0nic het volgende:
[..]
Boilesen is nog steeds de perfecte opvolger voor Jan , zo zonde van die blessure
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
blessures toch?
Daar ben ik nog banger voor dan Boerrigter dat hij nooit meer meedoet.
.quote:Nicolai Boilesen moet zich richten op volgend seizoen. Een mri-scan heeft uitgewezen dat de linksback van Ajax voor de vierde keer dit seizoen een blessure aan zijn hamstring opgelopen heeft. Hij is opnieuw vier tot zes weken uit de roulatie.
''Een grote tegenvaller'', zegt clubarts Edwin Goedhart in De Telegraaf. ''Maar er is op dit moment geen aanleiding om te denken dat deze blessure een blijvend probleem is. Aan het begin van volgend seizoen moet Nicolai weer speelklaar kunnen zijn.''
Door zijn blessures staat Boilesen al sinds september buiten spel. De jonge Deense vleugelverdediger mist nu in ieder geval het komende Europees kampioenschap
Frank had hem toen ook niet in moeten brengen tegen Unitedquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Zat zoveel potentie in. Als hij niet een blessure had gekregen en weer mishandeld werd door Wormhoudt en zijn idioten, stond hij nu te schitteren als CV en had Blind kunnen zijn opgerot
Waarom nou Foorquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:40 schreef TheVulture het volgende:
Ik zou eens bij NEC gaan babbelen en een dubbel bod uitbrengen op Nuytinck en Foor...
Ik denk dat de medische staf er meer invloed in heeft van: ''Frank, we hebben prettig nieuws voor je! Boilesen is rijp voor wat speelminuten''. Maar je hebt er wel gelijk in dat Frank ook voorzichtig had moeten zijn.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:40 schreef S0nic het volgende:
[..]
[..]
.
[..]
Frank had hem toen ook niet in moeten brengen tegen United
Omdat het een talent is dat je voor een relatief laag bedrag kunt ophalen... zelfde geldt voor Nuytinck... 5 miljoen voor beiden lijkt me reëelquote:
Maar Nuytinck heeft totaal geen snelheid.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Omdat het een talent is dat je voor een relatief laag bedrag kunt ophalen... zelfde geldt voor Nuytinck... 5 miljoen voor beiden lijkt me reëel
Ik denk dat Frank gewoon afgaat op het advies van zijn medische staf.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:40 schreef S0nic het volgende:
[..]
[..]
.
[..]
Frank had hem toen ook niet in moeten brengen tegen United
Zo denk ik er ook over. Ben blij dat die medische staf is opgerot.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik denk dat Frank gewoon afgaat op het advies van zijn medische staf.
Over 15 dagen kunnen we hier lekker over ophouden en ons vol op seizoenshelft 1 richtenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:55 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Dat klopt ook wel weer een beetje
Inderdaad, ene Bianconeri durfde te wedden dat Anita totaal niet goed is en overschat wordt.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:01 schreef The_Groove het volgende:
Hoe dan ook...Vurnon is weg jongensons dravertje en kuitenbijtertje. Zonde
Wel meer mensen zeiden dat Anita makkelijk te vervangen is en Ajax er een strik om moest doenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Inderdaad, ene Bianconeri durfde te wedden dat Anita totaal niet goed is en overschat wordt.
Dan noem je ook wel iemand op zegquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Inderdaad, ene Bianconeri durfde te wedden dat Anita totaal niet goed is en overschat wordt.
Die kon vorig seizoen alleen maar vloeken op FC Groningen. Niets was goed.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:08 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Dan noem je ook wel iemand op zeg, wat een autistische mongool is dat zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |