FilmpjescollectieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boilesen is nog steeds de perfecte opvolger voor Jan , zo zonde van die blessurequote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben benieuwd wanneer er serieus doorbraak is in de zoektocht naar een nieuwe CV.
Gastquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:25 schreef Wessiej het volgende:
Aankoop is niet doorgegaan omdat Assaidi toch niet zo'n eerlijke jongen blijkt te zijn en direct verschijnen daar de wildebrassen Jack Tuyp en Wildschut.
Come on mensjes, denk eens na, maar dan niet met je voetbalhersengedeelte.
blessures toch?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:34 schreef S0nic het volgende:
[..]
Boilesen is nog steeds de perfecte opvolger voor Jan , zo zonde van die blessure
Inderdaad ja. Zat zoveel potentie in. Als hij niet een blessure had gekregen en weer mishandeld werd door Wormhoudt en zijn idioten, stond hij nu te schitteren als CV en had Blind kunnen zijn opgerotquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:34 schreef S0nic het volgende:
[..]
Boilesen is nog steeds de perfecte opvolger voor Jan , zo zonde van die blessure
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
blessures toch?
Daar ben ik nog banger voor dan Boerrigter dat hij nooit meer meedoet.
.quote:Nicolai Boilesen moet zich richten op volgend seizoen. Een mri-scan heeft uitgewezen dat de linksback van Ajax voor de vierde keer dit seizoen een blessure aan zijn hamstring opgelopen heeft. Hij is opnieuw vier tot zes weken uit de roulatie.
''Een grote tegenvaller'', zegt clubarts Edwin Goedhart in De Telegraaf. ''Maar er is op dit moment geen aanleiding om te denken dat deze blessure een blijvend probleem is. Aan het begin van volgend seizoen moet Nicolai weer speelklaar kunnen zijn.''
Door zijn blessures staat Boilesen al sinds september buiten spel. De jonge Deense vleugelverdediger mist nu in ieder geval het komende Europees kampioenschap
Frank had hem toen ook niet in moeten brengen tegen Unitedquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Zat zoveel potentie in. Als hij niet een blessure had gekregen en weer mishandeld werd door Wormhoudt en zijn idioten, stond hij nu te schitteren als CV en had Blind kunnen zijn opgerot
Waarom nou Foorquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:40 schreef TheVulture het volgende:
Ik zou eens bij NEC gaan babbelen en een dubbel bod uitbrengen op Nuytinck en Foor...
Ik denk dat de medische staf er meer invloed in heeft van: ''Frank, we hebben prettig nieuws voor je! Boilesen is rijp voor wat speelminuten''. Maar je hebt er wel gelijk in dat Frank ook voorzichtig had moeten zijn.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:40 schreef S0nic het volgende:
[..]
[..]
.
[..]
Frank had hem toen ook niet in moeten brengen tegen United
Omdat het een talent is dat je voor een relatief laag bedrag kunt ophalen... zelfde geldt voor Nuytinck... 5 miljoen voor beiden lijkt me reëelquote:
Maar Nuytinck heeft totaal geen snelheid.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Omdat het een talent is dat je voor een relatief laag bedrag kunt ophalen... zelfde geldt voor Nuytinck... 5 miljoen voor beiden lijkt me reëel
Ik denk dat Frank gewoon afgaat op het advies van zijn medische staf.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:40 schreef S0nic het volgende:
[..]
[..]
.
[..]
Frank had hem toen ook niet in moeten brengen tegen United
Zo denk ik er ook over. Ben blij dat die medische staf is opgerot.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik denk dat Frank gewoon afgaat op het advies van zijn medische staf.
Over 15 dagen kunnen we hier lekker over ophouden en ons vol op seizoenshelft 1 richtenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:55 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Dat klopt ook wel weer een beetje
Inderdaad, ene Bianconeri durfde te wedden dat Anita totaal niet goed is en overschat wordt.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:01 schreef The_Groove het volgende:
Hoe dan ook...Vurnon is weg jongensons dravertje en kuitenbijtertje. Zonde
Wel meer mensen zeiden dat Anita makkelijk te vervangen is en Ajax er een strik om moest doenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Inderdaad, ene Bianconeri durfde te wedden dat Anita totaal niet goed is en overschat wordt.
Dan noem je ook wel iemand op zegquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Inderdaad, ene Bianconeri durfde te wedden dat Anita totaal niet goed is en overschat wordt.
Die kon vorig seizoen alleen maar vloeken op FC Groningen. Niets was goed.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:08 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Dan noem je ook wel iemand op zeg, wat een autistische mongool is dat zeg
Alles wat nu eventueel nog komt is sowieso derde of vierde keus. Dat moet je toch ook niet willen...quote:
Hoezo? Waarom kan een derde keus niet beter zijn dan een eerste keus?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:22 schreef Devv het volgende:
[..]
Alles wat nu eventueel nog komt is sowieso derde of vierde keus. Dat moet je toch ook niet willen...
je moet die 2 niet willenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:22 schreef roepdeman het volgende:
Zijn Babel en Braafheid van het niveau Ajax? Hoe goed zijn ze eigenlijk nog?
AZ voor Braafheid en RKC voor Babel.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:28 schreef roepdeman het volgende:
[..]
Welk niveau kunnen ze nog aan denk je?
Als hij niet geblesseerd is.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:30 schreef TheVulture het volgende:
En ik zou Buttner toch ook nog steeds graag zien komen... kun je Boilesen mooi in het centrum gaan gebruiken
Ik denk serieus dat Anita misschien nog een groter aandeel dan Jan had.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:08 schreef S0nic het volgende:
[..]
Wel meer mensen zeiden dat Anita makkelijk te vervangen is en Ajax er een strik om moest doen![]()
Jan en Vurnon hebben ons kampioen gemaakt man
Dan kunnen we aan de inhaalrace beginnen bedoel je.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Over 15 dagen kunnen we hier lekker over ophouden en ons vol op seizoenshelft 1 richten
Komt er dan puntenverlies tegen NAC en NEC?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:08 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Dan kunnen we aan de inhaalrace beginnen bedoel je.
Dat is dus nooit. Boilesen kun je afschrijven. Om beter te worden moet je wedstrijden spelen en trainen. Dat doe hij praktisch nooit.quote:
Zou me niet verbazen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Komt er dan puntenverlies tegen NAC en NEC?
Klopt is klaar groot talent maar zal er nooit gaan komen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:10 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Dat is dus nooit. Boilesen kun je afschrijven. Om beter te worden moet je wedstrijden spelen en trainen. Dat doe hij praktisch nooit.
Hopelijk start Theo weer op de bank.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:12 schreef stoeltafel het volgende:
Dan is er gelijk crisis maar mij ook niet. NEC speelde best prima en ons middenveld vind k maar niks. De Jong was weer matig en waarschijnlijk speelt Janssen ook.
Jaartje eruit maar hij is nu gelukkig fit. Traint alweer aardig mee dus het is wachten op de eerste wedstrijd in jong Ajaxquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:10 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Dat is dus nooit. Boilesen kun je afschrijven. Om beter te worden moet je wedstrijden spelen en trainen. Dat doe hij praktisch nooit.
Wachten op de volgende blessure.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:13 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Jaartje eruit maar hij is nu gelukkig fit. Traint alweer aardig mee dus het is wachten op de eerste wedstrijd in jong Ajax
Zelfde geldt voor Ajax.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mij wel. NAC is zo'n matige ploeg.
Ik kan dat me echt niet voorstellenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat las ik nou. Heeft Ajax interesse in hun voormalige jeugd topspits omgeschoold tot CVM bij Heracles?
Lekker 5de worden vEL pakken niks mis mee.quote:
We horen zoveelquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:42 schreef The_Groove het volgende:
Ik hoor dat Ajax ook geïnteresseerd is in Boyata?
Lijkt me niet verkeerd
Helaas.quote:Reserverol Assaidi bij Reds
ussama Assaidi speelde poker met Ajax en legde zijn troefkaart neer bij Liverpool. De vleugelspits van SC Heerenveen is donderdag naar de oude club van Dirk Kuyt gevlogen, waar hij vandaag een meerjarig contract tekent. Met die verrassende ontknoping komt de ‘salarissoap’ rond de Marokkaanse international na een paar weken tot een einde. De transfersom ligt rond de vier miljoen euro.
Of de stap naar de Premier League en Anfield voor Assaidi ook sportief een ‘full house’ betekent is nog de vraag. Manager Brendan Rodgers, opvolger van de in mei ontslagen Kenny Dalglish, heeft de 24-jarige vleugelspits duidelijk gemaakt dat hij niet direct basisspeler zal worden en zijn plek in het elftal zal moeten veroveren. Op dezelfde manier balanceerde Ryan Babel een paar jaar tussen de reserves en het eerste elftal, voordat hij aan het Duitse Hoffenheim werd verkocht.
Assaidi heeft vandaag zijn medische keuring en wordt dan rondgeleid op het trainingscomplex van Liverpool, waar hij onder meer kennis gaat maken met Luis Suarez, die net voor vier jaar heeft bijgetekend. Rodgers ziet in Assaidi dus een aankoop voor de breedte, maar kon hem wel het salaris bieden dat Ajax niet wilde uitkeren. Het maakt duidelijk hoe de verhoudingen zijn in het internationale voetbal. De Engelse topclubs hebben meer te verteren en kunnen dankzij enorme tv-gelden met miljoenen smijten.
Bij Ajax, waar Assaidi een basisplaats zou hebben gekregen, zetten trainer Frank de Boer en technisch directeur Marc Overmars de afgelopen dagen al een dikke streep onder de zaak Assaidi.
Dit beleid zorgt er idd voor dat Ajax dit jaar sowieso geen kampioen wordt. De selecties van PSV, Feyenoord en Twente zijn gewoon een stuk sterker.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 07:18 schreef Devv het volgende:
Er valt op zich wel wat voor het beleid van Ajax te zeggen. Maar ze moeten oppassen dat ze niet teveel doordraven. Je kunt een hand ook overspelen. Ze hebben immers slechts één echte versterking gehaald terwijl ze al een aantal basis-/belangrijke spelers van vorig seizoen kwijt zijn.
Kampioen wordt inderdaad moeilijk en dat komt vooral omdat de verdediging niet geweldig is, voeg daar het ontbreken van een goeie verdedigende middenvelder aan toe en je krijgt toch wel wat goals tegen. Maar om nu te zeggen dat Feyenoord een stuk sterker is nou nee, die staan verdedigend wel goed maar daar is het aan de aanvallende kant treurnis, PSV is verdedigend weer zwak en zullen problemen blijven houden met het spel maken, Twente lijkt in orde maar we zijn net begonnen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 07:42 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Dit beleid zorgt er idd voor dat Ajax dit jaar sowieso geen kampioen wordt. De selecties van PSV, Feyenoord en Twente zijn gewoon een stuk sterker.
Middenveld van Feyenoord is ook een stuk sterker. Als Guidetti er in de aanval bij gaat komen is deze ook van gewenste kwaliteit voorzien.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kampioen wordt inderdaad moeilijk en dat komt vooral omdat de verdediging niet geweldig is, voeg daar het ontbreken van een goeie verdedigende middenvelder aan toe en je krijgt toch wel wat goals tegen. Maar om nu te zeggen dat Feyenoord een stuk sterker is nou nee, die staan verdedigend wel goed maar daar is het aan de aanvallende kant treurnis, PSV is verdedigend weer zwak en zullen problemen blijven houden met het spel maken, Twente lijkt in orde maar we zijn net begonnen.
• Maar de flanken blijven slecht van Feyenoord in de aanval.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:59 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Middenveld van Feyenoord is ook een stuk sterker. Als Guidetti er in de aanval bij gaat komen is deze ook van gewenste kwaliteit voorzien.
Bij lange na niet, daar hebben jullie aardig ingeleverd en een fitte Guidetti zal uiteraard enorm helpen, maar die andere jongens voorin zijn niet bijzonderquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:59 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Middenveld van Feyenoord is ook een stuk sterker. Als Guidetti er in de aanval bij gaat komen is deze ook van gewenste kwaliteit voorzien.
Van deze lijst waren er maar 2 basisspeler, eind van het seizoen 3 (Aissati).quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:09 schreef stoeltafel het volgende:
UIT: Bulykin, Aissati, Jan, Anita, Verhoeven, Lodeiro, Ooijer, Castillion, Sneijder, Cvitanich, Bonevacia, Silva, Jozefzoon, Mounir, Ozbiliz
Damn wat een lijst zeg. Aardig besparing zeg.
IN: Sana, Schone, Boccara.
Ik moest lachen. Feyenoord wel noemen en AZ nietquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 07:42 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Dit beleid zorgt er idd voor dat Ajax dit jaar sowieso geen kampioen wordt. De selecties van PSV, Feyenoord en Twente zijn gewoon een stuk sterker.
van Kessel en nog een gast toch ook?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:09 schreef stoeltafel het volgende:
UIT: Bulykin, Aissati, Jan, Anita, Verhoeven, Lodeiro, Ooijer, Castillion, Sneijder, Cvitanich, Bonevacia, Silva, Jozefzoon, Mounir, Ozbiliz
Damn wat een lijst zeg. Aardig besparing zeg.
IN: Sana, Schone, Boccara.
Van Kessel scoorde gister nog vijf keer voor Jong Ajaxquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:35 schreef Catch22- het volgende:
[..]
van Kessel en nog een gast toch ook?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:49 schreef TJV het volgende:
Haha Gino. Aardige gozer, geweldige afmaker, voetballend nog wat minder. Maar daar heb ik wel vertrouwen in.
Shit je was eerderquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:50 schreef Catch22- het volgende:
Ginoooo
Anouk is leuk, maar Desiree is ook wel leuk...
Maar ja, Sport1.twitter:SPORT1_nl twitterde op vrijdag 17-08-2012 om 11:04:10Ajax krijgt Alexander Büttner in een ruildeal met Theo Janssen http://t.co/IrpVwBSY #sport1 reageer retweet
Feyenoord heeft geen betere selectie dan Ajax. Achterin zijn ze sterker, maar het middenveld is echt niet sterker dan die van Ajax. Daarnaast Is het nog maar helemaal afwachten of Guidetti naar Feyenoord komt. De supporters hebben zich alweer rijk gerekend, maar ik zou maar niet te snel juigen. City heeft het liever niet en er zijn nog meer opties. Als hij dan wel komt is er nog de kans dat hij de eerste 2 maanden niet inzetbaar is.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:59 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Nee onze flanken zijn lekker met Ebe, Lukoki en een kreupele Derk.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
• Maar de flanken blijven slecht van Feyenoord in de aanval.
• Moet Guidetti nog niet eerst een zeer lange tijd revalideren?
Derk is gewoon prima.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:30 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Nee onze flanken zijn lekker met Ebe, Lukoki en een kreupele Derk.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:30 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Nee onze flanken zijn lekker met Ebe, Lukoki en een kreupele Derk.
En het is Sport1, die hebben de gekste verzinselsquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:35 schreef Wessiej het volgende:
Ze vragen voor buttner 5,7 miljoen, geloof er niks van...
Dan zijn ze ook wel vrij kansloos. 5.7 miljoen voor een vleugelverdediger die 1 seizoen goed heeft gespeeldquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:35 schreef Wessiej het volgende:
Ze vragen voor buttner 5,7 miljoen, geloof er niks van...
En zn contract loopt dit seizoen af.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:39 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dan zijn ze ook wel vrij kansloos. 5.7 miljoen voor een vleugelverdediger die 1 seizoen goed heeft gespeeld
Maar als Vitesse zo'n handeslhuis is zouden ze ook geen klote hebben aan Janssen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:39 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dan zijn ze ook wel vrij kansloos. 5.7 miljoen voor een vleugelverdediger die 1 seizoen goed heeft gespeeld
Hij heeft zich volgens mij ook redelijk onmogelijk gemaakt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En zn contract loopt dit seizoen af.
Is een beetje klantenbinding, zal wel wat seizoenskaarten opleveren denk ikquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:40 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Maar als Vitesse zo'n handeslhuis is zouden ze ook geen klote hebben aan Janssen.
Mwa. Na het vertrek van Anita en Janssen blijft er weinig over. Of je moet blij worden van Enoh.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:21 schreef Komakie het volgende:
[..]
Feyenoord heeft geen betere selectie dan Ajax. Achterin zijn ze sterker, maar het middenveld is echt niet sterker dan die van Ajax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |