abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115856450
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 21:55 schreef Patroon het volgende:

[..]

Die bodybuilders eten gezonder dan je denkt. Ze zorgen dat ze altijd in de juiste verhouding vetten, eiwitten en koolhydraten binnen krijgen. Het is idd vaak wel hetzelfde. Ze cutten of bulken. in de cut minder koolhydraten en meer eiwitten, en in de bulk meer koolhydraten.
Maar ik zou niet zomaar zo'n schema overnemen. Ze berekenen hun behoefte dus erg persoonlijk. Maar vind het ook maar niets, je hele dag wordt gedomineerd door eten volgens een schema.
Op zich bereiken die gasten wel snel resultaten. Als ik zo foto's en statistieken bekijk, werken sommigen hun vetpercentage in enkele weken omlaag van 18 naar 11%...toch knap. Ben er zelf ook niet zo van om volgens schema's te leven; vroeger kon ik dat wel, nu heb ik toch iets meer vrijheid nodig. Ben trouwens door mijn niet-suikerdieet trouwens in 3 dagen (na 200km fietsen) wel al 1.5 kilo kwijt, maar vermoed dat dat ook vocht is (hoewel ik wel veel drink). Ga vandaag even een huidplooimeter kopen zodat ik ook mijn vet goed kan meten (goedkope weegschaal geeft telkens tussen de 22 en 25% aan wat ik niet geloof, want ik ben 1.78 bij 69kg)

@Oksel: knap man, ik heb nog nooit 55 gehaald op het vlakke, zelfs niet met meewind (hoogste is geloof ik 44 met meewind en dan krijg ik na een tijdje de versnelling al niet meer rond :'))
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')