Mensen zijn er niet eens uit wat nou een 10 is, maar laten we er maar van uit gaan dat dat de spelverdeler is.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik verwacht van niet, Ajax speelt namelijk helemaal niet met een 10 dus om die reden zie ik hem er nooit spelen.
Kom eens met onderbouwde meningen, Je loopt alleen maar wat in het rond te roepen zonder enig sterk argumentquote:
frustraties zitten heel diep he?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoop dat onze selectie jullie allemaal gaat verbazen. Eens kijken hoe de gezichten hier dan staan. Allemaal als een kip zonder kop in het rond rennen OH OH HET GAAT HELEMAAL VERKEERD MARK OVERMARS KAN ER HELE MAAL NIETS VAN WEG MET MARC ROT OP JIJ.
Ik ben blij dat Marc er zit. Marc gaat tenminste niet als een Van Geel (MET EEN GROTE PORTEMONNEE) allerlei paniekaankopen doen. MARC HEEFT HET BESTE VOOR MET ONZE FINANCIEN. Ik geef daar Marc groot gelijk in.
Jullie denken dat Ajax de portemonnee van Bill Gates gestolen heeft.
GAT-VER-DAMME
Hoe is dat hypocriet?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:41 schreef S0nic het volgende:
[..]
Hypocriet
Echt als er hier iemand steeds van mening verandert en met de wind meegaat ben jij het wel![]()
quote:Van Kessel scoort vijf keer bij 0-8 zege Jong Ajax op Jong Brabant
Jong Ajax heeft donderdagavond de vriendschappelijke wedstrijd uit tegen Jong Brabant met 0-8 weten te winnen. De nieuwe Jong Ajax spits Gino van Kessel scoorde maar liefst vijf keer. De overige treffers kwamen op naam van Sporkslede, Bonevacia en Boccara. Van de A-selectie van Ajax kwam verder alleen Ebecilio in actie. Sulejmani kwam opnieuw niet in actie.
Over alle succes supporters die nu komen uithuilen? Ja.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:43 schreef vincerusso het volgende:
[..]
frustraties zitten heel diep he?
Moet ik weer even mijn post herhalen?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:41 schreef S0nic het volgende:
[..]
Hypocriet
Echt als er hier iemand steeds van mening verandert en met de wind meegaat ben jij het wel![]()
Dat is geen eigen mening vormen, maar meepraten met de rest. Geeft niet, maar pretendeer dan niet dat het je eigen mening isquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:44 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Hoe is dat hypocriet?
Dat is toegeven dat je fouten maakt, wat al helemaal mag als je nog zo jong als A422 bent.
Dat dus. Maar dat is echt het enige wat mensen kunnen verzinnen blijkbaar.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:44 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Hoe is dat hypocriet?
Dat is toegeven dat je fouten maakt, wat al helemaal mag als je nog zo jong als A422 bent.
WAAR zeg ik dat? Ik zeg dat helemaal niet?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Niemand heeft gezegd dat het bestuur moet oprotten
Dat stuk heb ik ook gemist volgens mijquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
nu je er toch over begintquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dat gebeurt pas als we 2 keer verliezen idd.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Jezus, jij kan gewoon niet lezen?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waar vormt A422 in deze discussie niet zijn eigen mening?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:45 schreef Adames het volgende:
[..]
Dat is geen eigen mening vormen, maar meepraten met de rest. Geeft niet, maar pretendeer dan niet dat het je eigen mening is
Laten we vooral blind achter de staf aan lopen en ja knikken.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:45 schreef S0nic het volgende:
[..]
Dat stuk heb ik ook gemist volgens mij
ach ach, dat zal niemand willen hier.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat gebeurt pas als we 2 keer verliezen idd.
Waarom zou je het niet eens mogen zijn met de staf?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Laten we vooral blind achter de staf aan lopen en ja knikken.
Het is meer om te laten zien dat iedereen doet alsof Marc er helemaal niets van kan.quote:OH OH HET GAAT HELEMAAL VERKEERD MARK OVERMARS KAN ER HELE MAAL NIETS VAN WEG MET MARC ROT OP JIJ.
Waar zeggen wij dat Marc er niets van kan? Ik geef alleen aan dat je een goede middenweg moet vinden en dat beleid moet volgen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Jullie lezen dan verkeerd over
[..]
Het is meer om te laten zien dat iedereen doet alsof Marc er helemaal niets van kan.
De tijd van spelers kopen voor te grote bedragen is voorbij.
Goed hè!? Die heb ik van een Feyenoordertquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wauw, die is fantastisch, die blijven we erin houden![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |