Anders haal je er nog meer irrelevante dingen bij.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:16 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat komt neer op 24,000 pond, dat is wat een gemiddelde Wigan speler verdient in de Premier League.
Ajax betekent ook prijzen pakken of in ieder geval mee doen voor de prijzen. Je moet een goede midden weg zoeken tussen twee uitersten dit doet Barcelona ook.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan zou je daar wat aan moeten doen ipv spelers kopen.
Dát is Ajax namelijk.
Dat is inderdaad PL. Een gemiddelde speler in China of Dubai zal ook meer verdienen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:16 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat komt neer op 24,000 pond, dat is wat een gemiddelde Wigan speler verdient in de Premier League.
Menig inderdaad die vond ik erg goed in de nextgenequote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Over de gehele jeugdopleiding?
Dijks, Denswil, Sporkslede, Fischer, Ligeon, Koppers, (Boccara & van Kessel als je die ziet als jeugdspelers. )
In de A/B hebben we nog Kishna, Menig, Tete, De Bondt.
maar een buitenspeler?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Over de gehele jeugdopleiding?
Dijks, Denswil, Sporkslede, Fischer, Ligeon, Koppers, (Boccara & van Kessel als je die ziet als jeugdspelers. )
In de A/B hebben we nog Kishna, Menig, Tete, De Bondt.
Heeft tijd nodig. je kan niet op je oude falende beleid teren zolang je nieuwe beleid nog niet 100% loopt.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ajax betekent ook prijzen pakken of in ieder geval mee doen voor de prijzen. Je moet een goede midden weg zoeken tussen twee uitersten dit doet Barcelona ook.
Kishna is een buitenspeler, Ik dacht dat Dejan Meleg nog komt, Boban Lazic is volgens mij een buitenspeler.quote:
Future Cup bedoel je, NextGen heeft hij nooit gespeeld.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:17 schreef Omega het volgende:
[..]
Menig inderdaad die vond ik erg goed in de nextgene
Daar kunnen velen blijkbaar niet tegenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heeft tijd nodig. je kan niet op je oude falende beleid teren zolang je nieuwe beleid nog niet 100% loopt.
Overgangsjaartje, niks mis mee
Dat is wat ik bedoel. Het beleid met aanvullen uit de jeugd is perfect! Maar er zijn al jaren geen goede buitenspelers uitgekomen.quote:
Dan zoeken ze een nieuwe club die wel succes heeft dit jaar.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar kunnen velen blijkbaar niet tegen
Inderdaad ja, Barca haalt ook niet koste wat het kost Martinez binnen voor 40 miljoen maar kiezen ze er nu voor om het met Bartra te doen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ajax betekent ook prijzen pakken of in ieder geval mee doen voor de prijzen. Je moet een goede midden weg zoeken tussen twee uitersten dit doet Barcelona ook.
Duurt toch nog even. Ik sta ook achter het idee van Ajax nu, maar als je niks hebt op die positie hoor je gewoon te gaan voor vervanging. Als voetballer was Narsingh perfect bij Ajax, nu heb je 3 nummer 10's die dan maar op linksbuiten moeten spelen, zoals Fischer en Schöne.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kishna is een buitenspeler, Ik dacht dat Dejan Meleg nog komt, Boban Lazic is volgens mij een buitenspeler.
AZ is een optiequote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan zoeken ze een nieuwe club die wel succes heeft dit jaar.
Ah overgangsjaar wanneer is die term in gezet onder Ten Cate,Jol of van Basten?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar kunnen velen blijkbaar niet tegen
Nee hoor, beheerst totaal niet het spelen in de kleine ruimte.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:20 schreef Adames het volgende:
[..]
Duurt toch nog even. Ik sta ook achter het idee van Ajax nu, maar als je niks hebt op die positie hoor je gewoon te gaan voor vervanging. Als voetballer was Narsingh perfect bij Ajax, nu heb je 3 nummer 10's die dan maar op linksbuiten moeten spelen, zoals Fischer en Schöne.
Narsingh laat nu al een paar wedstrijden zien dat hij helemaal niks kan in de kleine ruimte en dus niet bij Ajax past.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:20 schreef Adames het volgende:
[..]
Duurt toch nog even. Ik sta ook achter het idee van Ajax nu, maar als je niks hebt op die positie hoor je gewoon te gaan voor vervanging. Als voetballer was Narsingh perfect bij Ajax, nu heb je 3 nummer 10's die dan maar op linksbuiten moeten spelen, zoals Fischer en Schöne.
Welke successen hebben we behaald met die gasten en hun aankoopbeleid?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ah overgangsjaar wanneer is die term in gezet onder Ten Cate,Jol of van Basten?
Onder Jol en Ten Cate waren we wel dichtbij de 3e ster.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ah overgangsjaar wanneer is die term in gezet onder Ten Cate,Jol of van Basten?
Ah daar hebben we je weer. Je bent negatief, wat een verrassing.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:21 schreef TIM-846 het volgende:
En weer een speler die op de shortlist stond die we kunnen schrappen. We moeten maar eens serieus rekening gaan houden met een plek aan de onderkant van het linkerrijtje.
Wat een drama zeg dit transferwindow..
onzin, net of iedereen die niet braaf achter Frank en Marc loopt direct een successupporter is. Het is niet alsof Ebecilio net op het punt van doorbreken staat, waardoor een Assaidi zijn gewéldige carriere zal belemmeren. Ajax heeft nu op een aantal belangrijke posities alleen maar jeugdspelers en nu heb je een positie waar zelfs geen jeugdspeler beschikbaar is. Blijkbaar mag je dan geen kritiek hebben op het feit dat een goede speler op die positie alweer aan onze neus voorbij gaat.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan zoeken ze een nieuwe club die wel succes heeft dit jaar.
Dat mag je hier niet zeggen. Maar zodra Ajax een paar keer geen CL haalt zitten wij ook in de zeik.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:20 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik heb hem nog nooit positief gezien. Net als Vince.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ah daar hebben we je weer. Je bent negatief, wat een verrassing.
Uhm Assaidi bedoel ik, met de aankoop Sana ben ik wel blij.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee hoor, beheerst totaal niet het spelen in de kleine ruimte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |