Veel succes met het halen van (opkomende) topspelers als je deze spelers niet eens iets meer dan 25.000 euro/week aan salaris wilt aanbieden.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden; ik vind het een goed beleid.
Dat dusquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:10 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Goed zo Stinho!
Alleen intelligente mensen kunnen van mening veranderen en toegeven dat ze het fout hebben gezien.
Domme mensen zullen altijd in dezelfde drogredenen blijven hangen.
Daar heb je wel gelijk in. Er waren er hier ook die Blind een goede CV vonden......dat hoor ik nu ook niet meer. Sommigen zien dingen wat later in.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga jij maar gezellig weer paniekerig doen. Ik heb tenminste terechte redenen waarom ik van mening over bepaalde spelers veranderd ben. Meningen kunnen in de loop der tijd veranderen en dat hebben jullie blijkbaar niet begrepen.
Assaidi is nooit afgeketst of afgestreept hoor. Laatste nieuws was dat Assaidi meer salaris wou en het laatste nieuws nu is dat Assaidi besloten heeft naar Liverpool te gaan.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:09 schreef S0nic het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Gelijk Assaidi afstrepen en doorgaan naar de volgende.
Bedankt, heb er vertrouwen inquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:10 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Veel succes met het halen van (opkomende) topspelers als je deze spelers niet eens iets meer dan 25.000 euro/week aan salaris wilt aanbieden.
Ja, precies. Al je principes en je hele beleid overhoop gooien om een speler binnen te halen, een salarisplafond is er immers om te overschrijden.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ga eens in de jeugd kijken wie er binnen 4 jaar in de basis kan staan op de vleugels. Ik zie heel veel van de jeugd maar daar zitten de talenten op dit moment niet. Dan vind ik dat je een speler die je voor een spot prijsje kan oppikken best wat meer salaris mag geven.
Binnen een paar jaar zal Ajax de vruchten gaan plukken van dit beleid. In Eindhoven zal dan te zien zijn wat een kortetermijnvisie van veel geld uitgeven oplevert.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt, heb er vertrouwen in
Goed beleid wordt altijd beloond en ik geloof dat dit een goed beleid is.
Iedereen doet alsof Assaidi een buitensporige salaris heeft geëist in de onderhandelingen met Ajax. Ik ben niet een grote fan van Assaidi maar ik vind dat hij een hele redelijke salariseis heeft gevraagd waarmee hij niet eens in de top 2 van grootverdieners bij Ajax zou komen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:09 schreef S0nic het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Gelijk Assaidi afstrepen en doorgaan naar de volgende.
We zullen het zien.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt, heb er vertrouwen in
Goed beleid wordt altijd beloond en ik geloof dat dit een goed beleid is.
Een heel redelijke salariseis, dit meen je toch niet he.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:12 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Iedereen doet alsof Assaidi een buitensporige salaris heeft geëist in de onderhandelingen met Ajax. Ik ben niet een grote fan van Assaidi maar ik vind dat hij een hele redelijke salariseis heeft gevraagd waarmee hij niet eens in de top 2 van grootverdieners bij Ajax zou komen.
Het zou helemaal gek worden dat een speler die wmb niet eens een basisplaats verdient in de top 2 grootverdieners terecht zou komen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:12 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Iedereen doet alsof Assaidi een buitensporige salaris heeft geëist in de onderhandelingen met Ajax. Ik ben niet een grote fan van Assaidi maar ik vind dat hij een hele redelijke salariseis heeft gevraagd waarmee hij niet eens in de top 2 van grootverdieners bij Ajax zou komen.
Grootverdieners uit een totaal andere tijd.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:12 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Assaidi verdiende onder de 400.000 als ik niet fout zit, en wil opeens 1.6 miljoen krijgen in een jaar? Dat is wel fors vind je niet? 450% salarisstijging. Dat is zo'n 30.770 per week.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:12 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Precies.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:12 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Jij zegt alleen maar verstandige dingen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:13 schreef The_Groove het volgende:
Goed beleid heeft tijd nodig.
Je kan ervoor kiezen om onnodig veel geld tegen de balk te smijten ja, dan zit je er over 3 jaar bij zoals Feyenoord 1.5 jaar geleden.
Vergeet niet dat de directie binnen Ajax de troep moet opruimen die Coronel en Vd Boog hebben achter gelaten.
Om nog maar te zwijgen over de verdampte 'marketing' miljoenen van vd Aat.
Hij mag vragen wat hij wil, en Ajax mag hem aanbieden wat Ajax wil, en als die twee niet gelijk kunnen worden, dan jammer.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:12 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dan zou je daar wat aan moeten doen ipv spelers kopen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Precies.
Maar jongens kom maar op met spelers uit de jeugd die door gaan breken! Helaas komt niemand daar mee.
Ik heb mijn wijze momentje (C) Stinhoquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij zegt alleen maar verstandige dingen.
dat zou wat zijn, sulejmani moet snel genoegen gaan nemen met minder en verder hoort assaidi natuurlijk niet bij de top 3 te horen. Een salaris dat hoort bij de rest van de basis 11 is ruim voldoende voor iemand die zich nog niet heeft bewezen bij ajaxquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:12 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
En jij geeft die beoordeling op basis van..?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:12 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Wat vroeg Assaidi dan en wie zijn de top 2 grootverdieners?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:12 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat komt neer op 24,000 pond, dat is wat een gemiddelde Wigan speler verdient in de Premier League.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Assaidi verdiende onder de 400.000 als ik niet fout zit, en wil opeens 1.6 miljoen krijgen in een jaar? Dat is wel fors vind je niet? 450% salarisstijging. Dat is zo'n 30.770 per week.
Van der Wiel en Sulejmani waarschijnlijk en Janssen zal er ook net onder zittenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat vroeg Assaidi dan en wie zijn de top 2 grootverdieners?
Je roept hier allemaal dingen terwijl je helemaal niks weet.
Over de gehele jeugdopleiding?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Precies.
Maar jongens kom maar op met spelers uit de jeugd die door gaan breken! Helaas komt niemand daar mee.
Denswil, Dijks, Fisher, Veldmate en dat zijn alleen maar de spelers die heel dicht bij doorbraak staan, iets later zullen er vast ook nog genoeg zijn.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Precies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |