Dank je. In de foto in het vorige topic zat trouwens een klein foutje, een ijsje voor wie het verschil met deze zietquote:
tja, dieven heb je overal, dus koffer dichtquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:45 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dank je. In de foto in het vorige topic zat trouwens een klein foutje, een ijsje voor wie het verschil met deze ziet
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:54 schreef omearos het volgende:
[..]
tja, dieven heb je overal, dus koffer dicht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:16 schreef Pagan het volgende:
Ik heb vandaag/gisteren omgang gehad met een hermafrodiet.Hoe lang heb je je bier dan al niet aangeraaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:16 schreef Pagan het volgende:
Ik heb vandaag/gisteren omgang gehad met een hermafrodiet.Eén met de natuur....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als er bier te halen valt kunnen die beesten verrassend snel zijnquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hoe lang heb je je bier dan al niet aangeraakt
Dat glas stond pal onder een plant, dus dat beestje kon zich zo laten zakken.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hoe lang heb je je bier dan al niet aangeraakt
Tja, ik zou het liefst zo'n kastje zelf retour mikken bij de post, maar het mag niet. Dan maar weer opnieuw een afspraak om het te laten halen, als ze dan niet komen hou ik de kast welquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:03 schreef oh-oh het volgende:
Zulke dingen wil ik niet eens. Dan nog liever TNT
Ik had gedacht dat je al meer posts zou hebben.quote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:39 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ik had gedacht dat je al meer posts zou hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |