quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:29 schreef Lamabal het volgende:
Zodra ik gold heb zal ik wel is even een FOK! guild oprichten.
quote:To create a guild, open the guild panel and click on the "Create Guild" button. You will be asked to enter a guild name (up to 31 characters) and a tag of up to four characters. Alternatively, speak to a Guild Register in any of the major cities.
The cost of creating a guild is 1 Silver coin.
Ik zal ook een Fok! Guild joinen. En dan gaan we met zijn allen Far Shiverpeaks dominerenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:53 schreef jogy het volgende:
Ik heb wel een maatje die een hele guild in elkaar aan het prakken is met zijn vrienden, kennissen en dergelijke maar zal zeker ook de fok! guild joinen. Lijkt me leuk.
Count me in too!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:46 schreef Scheringa het volgende:
[..]
Ik zal ook een Fok! Guild joinen. En dan gaan we met zijn allen Far Shiverpeaks domineren![]()
Ik doe beide!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:31 schreef DjinN het volgende:
Ik twijfel alleen nog welke guild....groep vrienden van mij gaan een guild op zetten @ Far Shiverpeaks, en nu komt er misschien ook een FOK!guild
Dilemma's, dilemma's...![]()
Kan dat @ same server ?quote:
Volgens mij wel. Het beïnvloed de WvWvW etc natuurlijk niet. En anders doe ik het met een ander poppetje, ook goed.quote:
Hm okayquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:37 schreef jogy het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Het beïnvloed de WvWvW etc natuurlijk niet. En anders doe ik het met een ander poppetje, ook goed.
Je account kan in meerdere guilds zitten, maar je character is verbonden aan één guild. Ik las trouwens ook dat je een guild kan vormen met mensen van allerlei servers. Je kan dan alleen niet samen in WvW spelen. Geinig.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:37 schreef jogy het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Het beïnvloed de WvWvW etc natuurlijk niet. En anders doe ik het met een ander poppetje, ook goed.
http://www.guildfans.com/story.html?story=27521quote:
quote:"Guild membership is account wide, and you can add as many guilds as you like. You will be able to choose, at any time and on any character, which guild chat you are viewing and what guilds you are currently affiliated with."
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:40 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Je account kan in meerdere guilds zitten, maar je character is verbonden aan één guild. Ik las trouwens ook dat je een guild kan vormen met mensen van allerlei servers. Je kan dan alleen niet samen in WvW spelen. Geinig.
EDIT: Mijn fout, een character kan in meerdere guilds zitten maar je kan maar een guild tegelijk 'representen'. Dat laatste klinkt vrij logisch.
Ah nu snap ik hetquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:42 schreef jogy het volgende:
[..]
http://www.guildfans.com/story.html?story=27521.
[..]
quote:Thank you for pre-purchasing Guild Wars 2!
I'm in voor een Fok! Guild!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:46 schreef Scheringa het volgende:
[..]
Ik zal ook een Fok! Guild joinen. En dan gaan we met zijn allen Far Shiverpeaks domineren![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:21 schreef feyregy het volgende:
[..]:D
[Ik zal ook een Fok! Guild joinen. En dan gaan we met zijn allen Far Shiverpeaks domineren ]
I'm in voor een Fok! Guild!
Welke server gaat er door de Fok!ers gespeeld worden eigenlijk??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |