sterktequote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik moet morgen en zaterdag al naar buiten gedurende 2 uur per dag. Op het middaguur.
Als jullie me niet meer zien posten, weet je waarom.quote:
alvast een rip aan de nabestaandenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als jullie me niet meer zien posten, weet je waarom.
Dank.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
alvast een rip aan de nabestaanden
Jep.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
neem je een grote fles water mee?
Bunker! Wacht ik ga z'n foto even delen dan kan iedereen 'm zien op FBquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Waar was jouwgeweest in breda? Needle art of bunker?
Ja...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Heeft iemand hier de monopoly van dam tot dom editie? Met die bankpassen?
Uhhh ja dat kan ik zo wel ff doenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kun jij mij een duidelijke foto van het bord sturen?Dat ik alles kan lezen?
JAquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Bunker! Wacht ik ga z'n foto even delen dan kan iedereen 'm zien op FB.
Wij willen morgen namelijk een monopoly NS tour gaan doen en die versie is leuker dan alleen stratenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Uhhh ja dat kan ik zo wel ff doen.
Staat ook op wikipediaquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wij willen morgen namelijk een monopoly NS tour gaan doen en die versie is leuker dan alleen straten
Oh dank, dat kon ik dus niet vindenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:03 schreef megamandy het volgende:
[..]
Staat ook op wikipedia
http://nl.wikipedia.org/wiki/Monopoly
PM anders ff je 06 dan WA ik, is makkelijkerquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar als debs nog een foto wil sturen is dat ook fijn, is loiker
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zie het niet debs
zal ook ff dmen
Gedeeld vanquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:10 schreef megamandy het volgende:
[..]
Heb je het op je eigen FB staan? Wij zijn geen vriendjes
Haha, dat is wel een goeiequote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zulke telefoontjes geef ik altijd aan m`n dochter. Die kletst 5 kwartier in een half uur. Doet het ook leuk bij telefonische verkoop enzo
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Dan gaat ze liedjes zingen van K3 en vertellen over hoe je de beste bellen kan blazen van je speeksel enzo
quote:
iedereen ging jurken kopen bij Top Vintage en er werd heel veel over AIDS gepraatquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:05 schreef princess-a het volgende:
[..]![]()
Heb ik hier nog iets gemist de afgelopen 5 dagen of is het voldoende om den feestboek bij te lezen?
Da's echt precies hoe ik 'm voor ogen had bij jouquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:06 schreef megamandy het volgende:
Dit was mijn pakketje![]()
[ afbeelding ]
En het past om mijn tetten! Kan zelfs ademen zonder dat ik de stof voel spannenalleen de rest zit dus wel een beetje losser om mijn lijf maar dat valt niet heel erg op vind ik. Is meer omdat ik het zelf voel. Maar ik ben zo blij dat het past
Dankje Kip
hehehe, hij heet "Sy"quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mooie naaimachine kip! Hoe heet'ie? De høøker?
ik heb allemaal lapjes, lekker uitproberenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:37 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Eerste project wordt dan gewoon een stofhoes naaien. Kun je meteen alle steken uitproberen
Thanks! Da's tof!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Als ik nog meer linkjes weet laat ik ze je weten!
Trusten
Godsamme wat ziet dat ding er Ikea uit zegquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:27 schreef BBQ-kip het volgende:
Iemand nog wakker?
Ik ben vanavond naar de IKEA geweest en ik heb er (naast de nodige zooi, hendigheden en diepvriespannenkoeken die erg lekker bleken te zijn), een naaimachine gekocht
[ afbeelding ]
echt een lachen ding en ik ga er snel mee klooien
Mét echte IKEA uitleg, dus misschien dat ik nu wel eens snap hoe de draad gespannen moet worden om al die hendeltjes en zulks heen
Jaaaaaquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:17 schreef Loqi het volgende:
hihihi, ik moet hier vaker klagen over dat er geen vacatures zijn
net een sollicitatie de deur uit gedaan
nu lakken![]()
ik heb net een stuk brood uitgespuugd voor die grapquote:
En ik ben er blij meequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Da's echt precies hoe ik 'm voor ogen had bij jou![]()
Staat je geweldig!
Tof!quote:
Ook snelquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:42 schreef BBQ-kip het volgende:
Die AIDS garpjes gisteren, heb ik ook heerlijk om zitten lolleren
Zwarte aardbei is overigens hier geweest vanmorgen en heeft de jurk meegenomen
Staat 'r tof! Ze heeft beloofd een foto te posten op de private FB
Hij was gisteren bezorgd, meteen gepast en paste niet goed. Ik kreeg 'm net aan, maar zat voor geen meter. Met name schouders waren te breed voor de jurk.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:43 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ook snelwas jouw dan toch te klein?
Vooral dat hoofd van die gast in het laatste plaatjequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik heb net een stuk brood uitgespuugd voor die grap
Hahaha, fucking briljant!
ja precies!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Vooral dat hoofd van die gast in het laatste plaatje
http://www.speld.nl/2012/(...)wlands-met-optreden/quote:Nickelback dreigt Lowlands met optreden
Festivalterrein ontruimd, afloop onzeker
DOOR STEVEN VAN DER JAGT EN JOCHEM VAN DEN BERG VRIJDAG 17 AUGUSTUS 2012, 07:20
De Canadese rockband Nickelback heeft via een email gedreigd een optreden te geven op het Lowlandsfestival. Dit heeft de directie van het festival vanmorgen bekend gemaakt.
Direct na de dreiging doorzocht de politie het festivalterrein, echter zonder een spoor van de bandleden aan te treffen. De omliggende campings zijn uit voorzorg ontruimd. Ontredderde festivalgangers wachten bij de ingang in afwachting van verder nieuws. Sommigen van hen zijn al teruggekeerd naar huis.
Nickelback staat erom bekend niet terug te schrikken voor extreme middelen als live-optredens. Sinds 2001 heeft de band zijn frequentie van concerten opgevoerd, waarbij festivals het voornaamste doelwit zijn. Lowlands werd in 2002 al getroffen door de Canadese rockers, Pinkpop en Roskilde bleven evenmin gespaard.
Of het festival nog doorgang vindt en in welke vorm zal de organisatie vermoedelijk in de loop van deze avond beslissen. Directeur Eric van Eerdenburg verklaart dat het nooit zo mag zijn dat één middelmatige rockband het verknalt voor de rest, maar benadrukt tevens dat veiligheid van de festivalgangers boven alles gaat.
Jammer, en nu maar hopen dat ze weer snel in stock komenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hij was gisteren bezorgd, meteen gepast en paste niet goed. Ik kreeg 'm net aan, maar zat voor geen meter. Met name schouders waren te breed voor de jurk.
Denk dat 1 maat groter wel goed kan, maar ja, hij is helemaal uitverkocht.
Dus ik heb aangeklikt dat ik graag op de hoogte word gehouden als hij er weer is
Ja dat hoop ik ook, ik vond 'm echt tofquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:53 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jammer, en nu maar hopen dat ze weer snel in stock komen
Heb jij al een foto gemaakt mevrouwtje?quote:
Noes nog niet ik zal het even proberenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Heb jij al een foto gemaakt mevrouwtje?
quote:Lowlands maakt douchemuntjes ongeldig
Ook herkomst vervalste gado gado onderzocht
DOOR ASTER WILLEMS EN MELLE VAN DEN BERG • WOENSDAG 17 AUGUSTUS 2011, 10:01
De organisatie van popfestival Lowlands heeft 50.000 douchemuntjes ongeldig verklaard. “Eigenaars van muntjes met de barcodes 3050000 tot 3100000 zijn opgelicht door internethandelaren”, aldus directeur Eric van Eerdenburg.
Hoewel er op het festival een muntje betaald wordt voor het voorrecht om te mogen douchen, staat er geen limiet op het aantal doucheminuten daarna. Het is volgens van Eerdenburg daarom al jaren ‘een zootje’ bij de douches. “Ongelimiteerd douchen deed terugdenken aan de tijden van de Sovjet-Unie.” Met de invoering van speciale douchemuntjes wilde de organisatie voor het eerst tegemoet komen aan de klachten van bezoekers: zonder extra muntje heeft iedere bezoeker recht op slechts twee minuten douchen. Op internet ontstond onmiddellijk een levendige handel in de muntjes, met prijzen die opliepen tot 30 euro voor 5 minuten lauw douchen.
Lowlands verwacht dat de eerste slachtoffers zich vrijdag zullen melden. Van Eerderburg: “Het is natuurlijk een enorme deceptie als je ’s ochtends al een uur met kleine oogjes op je lauwe douche staat te wachten, maar met illegaal verkregen muntjes kom je de douche echt niet in. Wij vrezen dat mensen het daarna toch bij de bierdouche van de nacht ervoor houden.”
Onder bezoekers is flinke onrust ontstaan. Ben Elker (33), data-analist te Bilthoven en Offspring-fan sinds 1992, maakt zich grote zorgen over de behandeling van zijn likdoorns. “Als ik maar drie minuten heb, kun je er natuurlijk op rekenen dat ik alleen maar toekom aan het afpellen van de buitenste huidlagen. Voor een volledige salicylzuurbehandeling inclusief peeling heb ik zeker 20 minuten stromend water nodig. En drie dagen door de modder banjeren is toch al dodelijk voor mijn stompjes.”
Om de zwarthandel tegen te gaan doet de organisatie vrijdag de laatste 7500 officiële douchemunten in de verkoop. Mojo Concerts zegt de de oorsprong van de valse muntjes tot op de bodem uit te zoeken. Ook de herkomst van 50.000 vervalste porties gado gado en de aanwezigheid van Jeroen van Koningsbrugge in de programmering zijn onderwerp van onderzoek.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:56 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Noes nog niet ik zal het even proberen
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:02 schreef Loqi het volgende:
ik ben net uitgegleden op de trap![]()
hele mooie schaafwond op mn arm.. en mn nek en rug die zo zeer deden? juist ja![]()
plus een groot stuk nagel afgebroken, van mn fotohand![]()
He dat kon je nou net niet gebruikenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:02 schreef Loqi het volgende:
ik ben net uitgegleden op de trap![]()
hele mooie schaafwond op mn arm.. en mn nek en rug die zo zeer deden? juist ja![]()
plus een groot stuk nagel afgebroken, van mn fotohand![]()
Positief denkenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:12 schreef Loqi het volgende:
achja, je bent een prutser of je bent het niet![]()
gelukkig eten we bij pa en ma vandaag, iig geen kans dat ik het huis af laat fikken
post de foto toch maarquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:15 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Loqi![]()
En ik kan mezelf niet op de foto zetten
ik weet zo niet (meer?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:16 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik zat me net toen ik oorbeer zag te bedenken hoe jij eruit ziet Loqi, maar ik heb dus geen enkel idee
Weird is dan
In mijn hoofd lijk me op Dwyn, maar dan met langer haar en een bril ofzo (?)
Nee!quote:
er stond van de week een foto van haar in de SC, maar ik kan m natuurlijk nu niet meer terugvinden....quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:17 schreef Loqi het volgende:
[..]
ik weet zo niet (meer?)hoe Dwyn er uit ziet
![]()
maar wel lang haar, en soms een bril ja
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:20 schreef Loqi het volgende:
zal ik eens een bijzonder flatterende foto van me zoeken dan?een keer een waar ik niet in een debiel kostuum opsta?
Derp Derpenson!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
En neem een (fake) feestboek, dan kun je al onze onzinhoofden en foto's zien
Gewoon onzin info invullen die voor de feestboek maffia legit lijkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Loqi op 17-08-2012 13:34:03 ]Knoei
Derpina Derpendorfquote:
Nou, inderdaad wel een belachelijk kostuum hoor!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:26 schreef Loqi het volgende:
niet quoten dan![]()
en ik heb heul geen zin om een faceboek te maken![]()
meheeh nee deze keer juist geen raar pakquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nou, inderdaad wel een belachelijk kostuum hoor!
Hehehee.
Jouw gezicht is wel ronder dan ik dacht, niet dik dus, maar ronder van vorm.
Mooi wijffie!
ik heul niet!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:29 schreef Lindytje het volgende:
Kom, loqi is gewoon een Babe, dat wisten we al lang
Ik ook niet!quote:
en iedereen behalve oorbeer en ik hebben zeker ook in d'r tetten lopen poeren of niet???quote:
eh, jaquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en iedereen behalve oorbeer en ik hebben zeker ook in d'r tetten lopen poeren of niet???![]()
![]()
Ja, dat doet toch iedereen!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:30 schreef Loqi het volgende:
Zo ist wel weer klaar hoor![]()
![]()
en ik kies wel bewust een goede foto uit he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:
Ja je bent vreemd en nee niet doordat je dit ontroerend vindt. Want dit is gewoon ontroerend en cutequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:31 schreef Diconnected het volgende:
M'n broer is gitaar aan het leren spelen, op de oude gitaar van papa. En dat vind ik ontroerend. Ben ik nu vreemd?
nee hoor, is liefquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:31 schreef Diconnected het volgende:
M'n broer is gitaar aan het leren spelen, op de oude gitaar van papa. En dat vind ik ontroerend. Ben ik nu vreemd?
quote:
Mwhehequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja je bent vreemd en nee niet doordat je dit ontroerend vindt. Want dit is gewoon ontroerend en cute
Is het ook, en superliefquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:34 schreef Diconnected het volgende:
[..]
MwheheJa vind het wel bijzonder eigenlijk. Dat ie dit ineens is gaan doen zegmaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:
My thought exactlyquote:
zit je bij Dudok?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Jan Kees de jager gespot
SPANNEND
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja, dat doet toch iedereen!mongolenfoto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
quote:
Maar dat was de bedoeling ook toch?quote:
Succes/have fun!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:24 schreef Stormqueen het volgende:
de graafmasjien doet het meeste werk
Maar nu gaan we even naar intratuin
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:26 schreef BBQ-kip het volgende:
Google, why do you always show me foods that are too tasty![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja, dat doet toch iedereen!Kip vindt mij een mongoolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oké, dat is ook wel zo
Don't come closer, I might hurt you
whehehe, zou wat zijnquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:31 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Ik moet echt wat doen in huis maar heb zo geen zin, wil je in een praatgroepje met mij Kip?
quote:Hallo ik ben Kip en ik heb een anti-huishoudverslaving![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:54 schreef BBQ-kip het volgende:
Gadverdamme... maak ik een flinke bak koffie, hmmmm, gooi ik er melk doorheen, ziet het er ineens uit zoals dit
[ afbeelding ]
En hij zou nog houdbaar moeten zijn tot dinsdag...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En die spoiler![]()
![]()
Don't come closer, I might hurt you
niet alleen kip hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:47 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Kip vindt mij een mongool![]()
Oké, dat is ook wel zo
whehehe, goeie volgorde he, die foto en public en dan die andere in een spoilerquote:
Een mooie roze anusquote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
niet alleen kip hoorJij moet al helemaal je mond houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
Jazeker, zo hoort hetquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
whehehe, goeie volgorde he, die foto en public en dan die andere in een spoiler
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jij moet al helemaal je mond houden![]()
![]()
so freaking trueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MONGOLS UNITED JONGE![]()
Zeker jonguh!!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
so freaking true
MONGOLS UNITED JONGE
GIJ BAAS!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:52 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb net trouwens hendig sjiek een wesp uit de lucht gevangen met een plastic beker en een papiertje, like a boss
Dat betekent een ban tegenwoordig hequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:59 schreef Lindytje het volgende:
Hier Kip, een garper voor jou
-edit- dit was ooit grappig
ongeveer hetzelfde hier, goor kutweerquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:57 schreef Lindytje het volgende:
27.6 in Tilburg, de 28 graden wordt bijna aangetikt
Ik kan alleen nu niet in het badje plonzen, want die staat in de zon en ik heb nu al allemaal zonne-allergie-vlekken van dat uurtje zon van gisteren
Cardiflor zon kopenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:57 schreef Lindytje het volgende:
27.6 in Tilburg, de 28 graden wordt bijna aangetikt
Ik kan alleen nu niet in het badje plonzen, want die staat in de zon en ik heb nu al allemaal zonne-allergie-vlekken van dat uurtje zon van gisteren
Whut??? Since when???quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat betekent een ban tegenwoordig he
Maar zeeeeeer bedankt![]()
![]()
Haal mijn quote weg, jonguh!!!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat betekent een ban tegenwoordig he
Maar zeeeeeer bedankt![]()
![]()
Die ga ik misschien wel eens halen dan!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:01 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Cardiflor zon kopen
[ afbeelding ]
Als je dat op die blaasjes/vlekken gebruikt gaat de jeuk weg en een paar uur later zie je niet eens meer dat er iets heeft gezeten aan allergie![]()
*het stinkt wel een beetje*
nou, weg dan maarquote:
YWquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Die ga ik misschien wel eens halen dan!Dan kan ik mezelf er helemaal mee insprayen
Thanx voor de tip
hij is al wegquote:
Serieus?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
sinds de garper garpig werd, toen heeft .... het verboden![]()
DAS IST VERBOTEN JA!!!!
zo van: "heeft u dit ook in 2,5 liter fles?"quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Die ga ik misschien wel eens halen dan!Dan kan ik mezelf er helemaal mee insprayen
Thanx voor de tip
ehm, op dat soort uitspraken staat wél een ban, kipje. verander dat ff..quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
sinds de garper garpig werd, toen heeft 7687uhet verboden![]()
DAS IST VERBOTEN JA!!!!
Ik krijg bobbelige rode plekken, geen blaasjes.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:05 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
YW
Mijn man en ik hebben allebei zonneallergie maar het ziet er bij ons anders uit. Hij krijgt echt rode vlekken, en ik krijg blaasjes. Maar dat spul werkt bij ons allebei
Ja, zo jaquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zo van: "heeft u dit ook in 2,5 liter fles?"
Hey mir-babe! Hoe is het?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:06 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ehm, op dat soort uitspraken staat wél een ban, kipje. verander dat ff..
Ja hoor, of anders de Etos welquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:06 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik krijg bobbelige rode plekken, geen blaasjes.
Ik ga straks eens even kijken, hebben ze vast wel gewoon bij kruidvat he?
seriously? ik haal het wel weg danquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:06 schreef Mirjam het volgende:
[..]
joa, gaat welquote:
Hey, dat is fijn, dat je in elk geval wat zekerheid krijgt. Klote man, om altijd maar pijn te hebben...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:07 schreef Mirjam het volgende:
[..]
joa, gaat wel
veel pijn, maar story of my life.
maandag éindelijk naar het ziekenhuis om enige zekerheid te krijgen omtrent wat er moet gaan gebeuren
op die garper toch ook? Of ben ik nu abuis?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:06 schreef Mirjam het volgende:
[..]
neuh, hangt van context af denk ik. maar wat jij zei welquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
op die garper toch ook? Of ben ik nu abuis?
ja, ik tel echt de dagen af jonge! Hoe is het met jou en lief?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:09 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hey, dat is fijn, dat je in elk geval wat zekerheid krijgt. Klote man, om altijd maar pijn te hebben...
Ja, dat snap ik! Doe je even updaten als je meer weet?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:10 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, ik tel echt de dagen af jonge! Hoe is het met jou en lief?
oeh, zes weken, da's lang!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:11 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik! Doe je even updaten als je meer weet?
Ja, goed hier. Heerlijke vakantie gehad! Fijn, alsook 6 weken vrij is
oh, nou, ik volg het niet meer geloof ik dan.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:10 schreef Mirjam het volgende:
[..]
neuh, hangt van context af denk ik. maar wat jij zei wel
npquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh, nou, ik volg het niet meer geloof ik dan.
Maar is al weg
Thanks for the warning
Ja, onderwijs, bazensectorquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:11 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oeh, zes weken, da's lang!
genieten
NOOOOOOquote:
Hoop dat je maandag wat positiever nieuws krijgt in de zin dat je geholpen kunt wordenquote:
moet je je eens wassenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:14 schreef Lindytje het volgende:
Is de wesp weg, vliegt er de hele tijd een vlieg rond mijn hoofd...
IK HAAT VLIEGENDE BEESTJES![]()
eindelijk geen whatsappjes meer van "ga je mee naar het strand/terras/winkelcentrum/whatever" van ene van mijn vriendinnenquote:
dit is een stiffy garper. Da's een kruising tussen een garper en een stiffy goatquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Mijn garper... hij is dood
RIP aan de nabestaanden
JOnguh, zij heeft lekker alle tijdquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
eindelijk geen whatsappjes meer van "ga je mee naar het strand/terras/winkelcentrum/whatever" van ene van mijn vriendinnen
Ik werd er een beeeeetje gek van afgelopen weken
Oh, dus hij springt zo weer opquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dit is een stiffy garper. Da's een kruising tussen een garper en een stiffy goat
en dan daarachter dat ze het zo enorm nodig had, die 6/7 weken niks. Dat het echt hele erg verdiend was en eigenlijk nog te kort ookquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
JOnguh, zij heeft lekker alle tijd![]()
quote:
That stupid fuckquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
En ik zag ook net die honey badger voorbij komen
HONEY BADGER DON'T CARE!quote:
quote:
Opruim-ze!!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:22 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ga toch maar eens opruimen en schoonmaken hier, vanavond eters en 's avonds feestje hiero![]()
Tot schnell!!!
nee joh,. niks aan de handquote:
want? Je moet lekker ergens een terrasje in de schaduw pakken. Koken is met dit weer niet aan te raden kan ik je vertellen uit eigen ervaringquote:
die valt af want die zijn niet te vreten. Bovendien is je oven aanzetten nog meer warmte creëren in huisquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Of pizza halen in de supermarkt en per helft warm maken want klote kleine kutoven
Uhmmmmquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat ga ik eten
http://da-attilio.nl/
quote:I.v.m. vakantie gesloten tot 3 september
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Uhmmmm
[..]
Heb net gereserveerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
hehehehheequote:
Romantisch!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:55 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga vanavond op date met, hij komt me rond 9u halen en dan gaan we wat leuks doen, geen idee wat
Ja dat welquote:
Haha, dat is wel lastig ja! Ik zou gewoon iets netjes aantrekken!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:05 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja dat welalleen weet ik dus niet wat ik aan moet trekken
Ja hij zei dat ik m'n sneakers aan moest doen. Want we gaan stukjes lopen tussendoor.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:07 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Haha, dat is wel lastig ja! Ik zou gewoon iets netjes aantrekken!
Lekker late reactie van mijquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
iedereen ging jurken kopen bij Top Vintage en er werd heel veel over AIDS gepraat
Hoe was je vakantie?
Zomer jurkje met sneakers?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:09 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja hij zei dat ik m'n sneakers aan moest doen. Want we gaan stukjes lopen tussendoor.
Het is een legging, rokje en shirtje gewordenquote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:29 schreef Sharana_LV het volgende:
Zou iemand eens een comment op mijn blog kunnen achterlaten? Sinds vandaag krijg ik steeds lege blokjes, geen idee nou of het spam is of dat er iets mis gaat
kutquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:30 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Het duurt keilang voor de comment erdoor komt merk ik, de paina moet lang laden.
en daarna zie ik 'm niet
Vanaf Utrecht Centraal denk ik?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:08 schreef Mss het volgende:
Zo'n NS derp heeft me de verkeerde kant op gestuurd waardoor ik de trein die ik zou moeten hebben gemist heb.
Nu gaat er in zometeen een trein naar Utrecht en moet ik daar een overstap hebben. Alleen mijn NS app werkt niet goed want ik zie mijn trein niet als optie. Ik weet dus ook niet wat mijn snelste overstap optie is. Kan iemand voor mij kijken wat die is? Ik kom om 0.08 aan in Utrecht. Wat is dan de eerste reismogelijkheid naar Amsterdam Amstel en Amsterdam Zuid?
1 2 3 4 | Intercity (richting Amsterdam Centraal) NS Vertrektijd Station/halte/straat Spoor 0:25 Station Utrecht Centraal Spoor 7a 0:43 Station Amsterdam Amstel Spoor 1 |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | train Sprinter (richting Heerhugowaard) NS Vertrektijd Station/halte/straat Spoor 0:18 Station Utrecht Centraal Spoor 5a 0:47 Station Duivendrecht Spoor 5 train Sprinter (richting Hoofddorp) NS Vertrektijd Station/halte/straat Spoor 0:52 Station Duivendrecht Spoor 4 0:57 Station Amsterdam Zuid Spoor 3 |
Wat stom die onderste geeft ns.nl bij mij helemaal niet meer aanquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:12 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
als er nog wat is of je moet wat weten, whatsapp me ff he! Ik ben nog wel ff wakkerquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:08 schreef Mss het volgende:
Zo'n NS derp heeft me de verkeerde kant op gestuurd waardoor ik de trein die ik zou moeten hebben gemist heb.
Nu gaat er in zometeen een trein naar Utrecht en moet ik daar een overstap hebben. Alleen mijn NS app werkt niet goed want ik zie mijn trein niet als optie. Ik weet dus ook niet wat mijn snelste overstap optie is. Kan iemand voor mij kijken wat die is? Ik kom om 0.08 aan in Utrecht. Wat is dan de eerste reismogelijkheid naar Amsterdam Amstel en Amsterdam Zuid?
Lief, ik had mijn internet uitgezet omdat m'n batterij nog 1% had en ik het daar nog een uur mee moest doen. Heeft-ie overigens wel geredquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:33 schreef Mirjam het volgende:
[..]
als er nog wat is of je moet wat weten, whatsapp me ff he! Ik ben nog wel ff wakker
Nee als er nieuwe comment is dan wordt hij niet weergegeven op blog en k krijg lege mail binnenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:29 schreef Dwyn het volgende:
Ik zie ze in ieder geval wel. Weet niet wat er mee was?
kutquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:05 schreef Dwyn het volgende:
Ik deed een comment plaatsen en toen ging hij heel langzaam laden en sprong die weer naar de blogpost. Mijn comment zie ik niet staan.
Mensen kunnen altijd winkelen!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:14 schreef megamandy het volgende:
Het is best warm hiergaat 36° worden ongeveer. Alsof mensen dan gaan winkelen
Pehehe.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:54 schreef Stormqueen het volgende:
Zestig kilometer file naar stranden
RIJSWIJK - De stranden in Zeeland, Zuid- en Noord-Holland zijn in trek. Rond 10.30 uur stond er in totaal 60 kilometer file op de wegen naar de kust.
Dat laat de ANWB weten.
Er was al gerekend op grote drukte gezien de hoge temperaturen. Zo besloot de NS dit weekend langere treinen richting Hoek van Holland en Zandvoort in te zetten.
nog geen 30 sec lopen en ik zit in t waterquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:54 schreef Stormqueen het volgende:
ik zou best het water in willen trouwens, maar ik haat drukte
Ja dat heb je wel goed gedaan. Ik ben ook nog aan het bedenken wat ik met dit weer ga doen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nog geen 30 sec lopen en ik zit in t water
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en lulz, de captcha die ik moest invullen bij tinypic: " Rain go away "
disclaimer
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:26 schreef Stormqueen het volgende:
ik kan ook maar niet wakker worden, ben al 2,5 uur op en zie er nog steeds zo uitgoeden hoofd welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en lulz, de captcha die ik moest invullen bij tinypic: " Rain go away "![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |